Alpha e Omega Wall

mostra le note di 1501-1510 sulla bacheca di 21051

Red_Pyramid206 detto …
Man, so the SCARIEST thing happened today. I almost Lost my cucciolo (RL). Somone left the attic door open and when te go in there is a little crawlspace for the rafters. My dog was ON the rafters. If he stepped off he would have fell through the ceiling and gotten killed. I was so scared I did not know what to do. I just prayed that he would be sicuro, cassetta di sicurezza and he let me pick him up. I got him to safety..... postato più di un anno fa
LONEWOLF_94 commentato…
your a hero man for tjat dog più di un anno fa
Red_Pyramid206 commentato…
Yeah..... It was still scary. I held him close and almost cried. I was scared to no end più di un anno fa
3mmarose commentato…
aww im glad he is sicuro, cassetta di sicurezza :) Xxxx più di un anno fa
Red_Pyramid206 detto …
Whaddup alphas!? postato più di un anno fa
EightySix commentato…
BETA REPORTING più di un anno fa
Red_Pyramid206 commentato…
Wassup bro più di un anno fa
HumphreyAlpha commentato…
Omega here, reporting for duty! lol più di un anno fa
EightySix detto …
New NPLH in less than an hour! gather round everyone! that's right, all 3 of ya! XD in the latest installation, Eight learns why he has been called before the Alpha council. postato più di un anno fa
cool
arcticwolf07 detto …
I just got my 1-year cap! Hard to believe it was a whole anno fa I joined Fanpop, just so I could unisciti this spot. This was the only place I found that had any activity going on. The only other places on the web at the time were old, dead topics on various forums, and most of those were only negative reviews. We all know the movie has its flaws, but we wouldn't be here as fan of this spot if we didn't at least enjoy it anyway.

As far as I'm concerned, "A&O FOREVER!" postato più di un anno fa
EightySix commentato…
Howl yeah, friend! a whole year... it is hard to believe, but crazy awesome! that means my story will be similar in a few months! *howls* WOO! più di un anno fa
HumphreyAlpha commentato…
We joined at about the same time! più di un anno fa
Metallica1147 detto …
Damn it! This spot has a stupid ad all over the fan spot! It makes my computer slow! D: postato più di un anno fa
EightySix commentato…
depending on the browser te use, there are often ways to turn off ads. do a quick Google on it. più di un anno fa
EightySix detto …
NPLH chapter 47 coming up in 2 hours. 2 hours. NPLH. 3 chapters left, but what will happen to Eight? The council weighs in tonight! Catch the final chapters while te can. postato più di un anno fa
arcticwolf07 commentato…
As always, I'm looking inoltrare, avanti to it! più di un anno fa
EightySix commentato…
Well I always know you're on board, Zen! It's right around the corner. più di un anno fa
smile
Fearlessdude88 detto …
Well me and Striker are officially mates now :)
postato più di un anno fa
crazyryan123 commentato…
dude Who THE hEll Is STriKEr????!!!!!!?!?!?!??!?! più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
my mate its a long story and stop spamming my posts its getting annoying più di un anno fa
crazyryan123 commentato…
...what do te mean da spamming and i have never heard of striker più di un anno fa
EightySix commentato…
starting a little collection, huh? lol più di un anno fa
smile
katealphawolf detto …
I just gotta look at the bright side, each giorno I gotta put up with this shitty old Microsoft laptop is a giorno closer to getting my MacBook Pro! XD Soon to be free from Bill Gates' realms! postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
I know Bill is no longer the CEO of Microsoft, but he was when this old dinasaur was made! lol più di un anno fa
Ignas357 commentato…
Don't cagna about microsoft just because te never used one that works as it should. It's the same as those mela, apple haters who never even touched an iPhone XD più di un anno fa
EightySix commentato…
good luck running whatever te please, remember Apple's motto "if we didnt write the software for it, our computer wont run it!" XD jk but seriously, Apple, we dont play well with others. XDDD più di un anno fa
3mmarose detto …
guess what im watching right now ? haha :P Xxx postato più di un anno fa
3mmarose commentato…
omgosh how did te guess haha :P Xx più di un anno fa
EightySix commentato…
one track. uno. singular. XD più di un anno fa
3mmarose commentato…
how is it impossible ?? im a girl we just don't do stuff like that haha :L Xxx più di un anno fa
laugh
Red_Pyramid206 detto …
Wow it was a half giorno at school today and we don't have lunch. I forgot that and sat in the biblioteca and missed 5th period XD postato più di un anno fa
smile
katealphawolf detto …
Life with Kate and Katie part 15!
link
Please fan and comment! postato più di un anno fa
EightySix detto …
Nothing starts your morning right like a jumbo iced pecan, noci pecan cinnomon roll, a 12 oz red toro and 3 cups of coffee... i feel like going outside and throwing cars. XD postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Cinnomon roll sounds good, but I can do without the Red toro o coffe lolz, will stick to root beer! più di un anno fa
3mmarose commentato…
i can't drink fizzy drinks because i go super hyper haha Xxxx più di un anno fa
EightySix commentato…
ME TOO!!!!!!!111ONEEXCLAMATIONPOINT più di un anno fa
3mmarose commentato…
haha xxx più di un anno fa
3mmarose detto …
have any of te had a dream once that was so weird that te want to tell everyone but te can't remember exactally what happend in it ?? :L Xxxx postato più di un anno fa
yumi_1 detto …
the only reason guys don't get along with othere guys is cuz there penis sizes postato più di un anno fa
dehuang commentato…
Thats why i tell nobody that mines 1 feet long... oops più di un anno fa
3mmarose commentato…
mines 2 feet ...... haha jokes ;) Xxx più di un anno fa
katealphawolf commentato…
I am proud of my size, but I dont go ranting on about it either, thats immature and childish... più di un anno fa
3mmarose commentato…
cool x più di un anno fa
EightySix detto …
Ahhhh... Friday. We don't see each other nearly enough anymore. I hope you're doing well. XD postato più di un anno fa
Ignas357 commentato…
Friday died. HAVEN'T te HEARD??!!? più di un anno fa
transformer101 detto …
i'm back!! @lonewolf82,
damnit i missed it again!!! XD postato più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Beat ya! più di un anno fa
EightySix commentato…
lol. FUN! più di un anno fa
lonewolf82 detto …
Morning everybody! How did te all sleep? postato più di un anno fa
uilaberrie13 detto …
Good night Fanpop, sweet Nightmares and Horrible dreams!! XD Jk sweet dreams postato più di un anno fa
smile
SplinterCell211 detto …
I'm now accepting requests for pics postato più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Ill have one più di un anno fa
SplinterCell211 commentato…
k lets hear it più di un anno fa
lonewolf82 detto …
Who is still up? I am (obviously) XD postato più di un anno fa
SplinterCell211 commentato…
i am più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Haha good to know :) più di un anno fa
SplinterCell211 commentato…
cool più di un anno fa
big smile
katealphawolf detto …
Whoever is into making A&O Musica vids, te should make me one using this song!
link
If I like it a lot, te will get a generous amount of props! XD postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Either way, I will give props regardless! più di un anno fa
SplinterCell211 commentato…
no prob più di un anno fa
laugh
Fearlessdude88 detto …
I know its not A&O related but have any of te ever seen the Nostalgia Critic his vids. are so funny! postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Nope, but have heard that name before lol più di un anno fa
Katelover812 commentato…
Can I Join? "UHHHHHHHHHHHHHHHHHH!" più di un anno fa
EightySix commentato…
I used to watch him all the time, then his eps got really long. I can't sit still for half an ora o longer for Nostalgia. I WILL say that his commercial recaps... più BETTER. più di un anno fa
WolfAustin detto …
Watzup guys!!! Im Austin o te can call me WolfAustin. Im a huge fan of Alpha and Omega. I been on fanpop for a while now and joined this page, but havent got the chance to introduce myself and be on it. postato più di un anno fa
KateLillyWolfy commentato…
Sup buddy, glad ya finally introduced yourself to everyone :D più di un anno fa
WolfAustin commentato…
yea :D più di un anno fa
WolfAustin commentato…
Thanks guys :D te guys are awesome :DDDD including this page and fanpop più di un anno fa
EightySix detto …
link postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Lol, I have never watched that movie from beginning to end, but the parts I have seen are funny as hell! XD più di un anno fa
EightySix commentato…
Its a pretty good movie for sure. Classic Mel Brooks. più di un anno fa
lonewolf82 detto …
How's everyone doin? postato più di un anno fa
uilaberrie13 commentato…
good you? più di un anno fa
EightySix commentato…
Muy, muy bueno! Gracias por pedir!! Y tu? Como Esta? più di un anno fa
Red_Pyramid206 detto …
link

My friends! XD

Btw, dont ask them if they like Alpha and Omega o if they know a Chris, I dont want to risk my furry secret getting out kk? THanks XD postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
I tell my Friends I am a furry, but they are too high strung to remember, they just know I have a big crush on Kate and that I talk about her all the time! Zach is più concerned about seeing if he can burn the tires off his truck, o see how many trying to pick fights points he can score driving up and down main strada, via lolz, and Daniel is usally thinking about Big Macs! XD più di un anno fa
EightySix commentato…
I never considered what it is to be a 'furry' specifically. I mean, I like the looks of many things furry, and I use it in my art frequently, But I'm not sure its terribly definitive to me. ... Now I wonder what that means.... più di un anno fa
smile
KateLillyWolfy detto …
This month, the character of the mese is Lilly, who got 25 voti all together! Feel free to vote for the successivo character(s) of the mese here:
link
For those of te who don't know what Alpha and Omega wiki is, it's a community site that anyone can contribute to with o without an account. Feel free to join, edit, and even chat! postato più di un anno fa
big smile
uilaberrie13 detto …
I am so Damn Happy! lol I am gonna be in a play on Tuesday night at school!:D postato più di un anno fa
SplinterCell211 commentato…
nice più di un anno fa
Red_Pyramid206 detto …
THIS TOWN IS FULL OF MONSTERS! HOW CAN te SIT THERE IN EAT PIZZA!?!?!?! postato più di un anno fa
Red_Pyramid206 commentato…
XD più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
Wow XD più di un anno fa
katealphawolf commentato…
I would, fuck monsters, pizza is the shit! XD più di un anno fa
thealphaboyz commentato…
yepXD più di un anno fa
Fearlessdude88 detto …
Who would help me if I was depressed o hurt? postato più di un anno fa
hank666 commentato…
Me lol più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
ik u would best friend on here haha più di un anno fa
uilaberrie13 commentato…
Me lol più di un anno fa
heart
Metallica1147 detto …
I Amore SWEETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! that is all. :3 postato più di un anno fa
hank666 commentato…
Same lol più di un anno fa
SweetsOmega commentato…
And Sweets loves te all, too! Hee-hee! <3 più di un anno fa
thealphaboyz commentato…
^^ più di un anno fa
Kate_Wolf detto …
Wassup Gangstas!? postato più di un anno fa
EightySix commentato…
y'know... gangsta stuff... yo... più di un anno fa
Kate_Wolf commentato…
XD più di un anno fa
LucarioZoura1 detto …
Humphery: ciao kate! I got this new game!

Kate: Whats it called!?

Humphery: Its called PENIS!!! Its supposed to be totally hard!

Kate: O_O postato più di un anno fa
LucarioZoura1 commentato…
Kate: did te go to the porn store again? Humphery: MAYBE! *rolls eyes* più di un anno fa
LucarioZoura1 commentato…
lol più di un anno fa
yumi_1 commentato…
kate and humphry having sex is like sticking 6 logs in a one hole più di un anno fa
crazyryan123 detto …
who knows what this icona is for? postato più di un anno fa
EightySix commentato…
half life? più di un anno fa
LucarioZoura1 commentato…
hunger games XD più di un anno fa
Tawnyjay commentato…
Half Life. And who like Portal here? più di un anno fa
EightySix detto …
*Eight sniffs around, searching for just the right spot, smiles and lays down in the sun.* postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Wish I could be him lol, its cold and windy here today, like it has been for the past two months lolz più di un anno fa
EightySix commentato…
*a gentle breeze ruffles through his pelliccia and across his nose bringing with it the scent of warm rain. he lays his head down on crossed paws.* più di un anno fa
EightySix commentato…
(me too, lol. life would look to be a lot simpler) più di un anno fa
EightySix commentato…
*Closes his eyes and enjoys the ever-cooling breeze and the sound of wind over his ears. light rain clouds cover up the sun periodically. * più di un anno fa
big smile
Red_Pyramid206 detto …
I positively Amore being quarantined for rosa eye. Get to sleep all giorno postato più di un anno fa
Roseomega commentato…
Your making sure my clone is sicuro, cassetta di sicurezza right? più di un anno fa
katealphawolf commentato…
I have never understood rosa eye, what is it exactly? più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Never had it lol più di un anno fa
EightySix detto …
Eight's random Fact of the giorno - In 1787 an American one cent piece was designed known as the Fugio cent. its slogan, in place of 'In God We Trust' was instead stated "Mind Your Business". some say this was to remind business owners to keep an eye on their livelyhood, others theorize that it states simply that everyone should, what else, mind their own business. postato più di un anno fa
Ignas357 commentato…
Where the heck do te get all this? Also- Yay ERF's are back! XD più di un anno fa
EightySix commentato…
i spend the bulk of my time gleening information... if its interesting, i verify it and do research on it til im satisfied... i dnt remember much thats not interesting, but i can tell te anything useless including the entire theme song to Golden Girls. and yes! they're back! più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Hmmm I like that slogan! più di un anno fa
EightySix commentato…
*nonods* me too! XD più di un anno fa
Awesome1000 detto …
Happy birthday to me, JOY!
I have spent about a anno on fanpop. postato più di un anno fa
EightySix commentato…
scootle-de-w00t!! più di un anno fa
Wolfman32 commentato…
Happy birthday! più di un anno fa
Awesome1000 commentato…
Thanks più di un anno fa
EightySix detto …
so, crazy times last night. a fun fireball streaking bright across the Texas sky. was it Lord Zenu? o just a meteor? postato più di un anno fa
sad
transformer101 detto …
sorry guys, i wont be on much cuz my mom's being a bitch, again! so i'll let ya'll know when i can get back on....so bye for now postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
That sucks, good luck! più di un anno fa
lonewolf82 detto …
Morning everyone. Today would be my little brothers birthday but he passed away when he was four. A cancer called lymphoma took him away from us. Happy 8th birthday Gavin. postato più di un anno fa
Red_Pyramid206 commentato…
Awwwww più di un anno fa
cool
hank666 detto …
Holy crap! 3 trofei in one day! Fanpop's new trofei are for joining a certain amount of clubs. I got 3 caps! one for joining 10, 25, and 50 clubs! (I think) postato più di un anno fa
EightySix commentato…
i gt a crudly drawn picture of a middle finger. XD più di un anno fa
Red_Pyramid206 commentato…
Dude I just got 5! più di un anno fa
metalwolf116 commentato…
I got 6 giggidy più di un anno fa
smile
Kate_Alpha detto …
link

To those of te who enjoy the Balto Film and believe that Boris is way better comedy relief than Marcel and Paddy, here's a club for you!

Night again! postato più di un anno fa
EightySix detto …
Geeze I'm beat. Moved some furniture. Still gotta art... its the curse of Project giorno Wednesday! postato più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Haha ikr? più di un anno fa
EightySix commentato…
heheh, it gets me every week! più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Same. I just read your articolo and I wanted to say nice job! più di un anno fa
EightySix commentato…
Well thanks, friend. Its always good to hear that people have enjoyed the work. Honestly, I could do it for myself all giorno long, but it really matters when I did it for someone else. più di un anno fa
zzz
Fearlessdude88 detto …
Going to head to letto Goodnight fellow pack brothers and sisters. postato più di un anno fa
EightySix commentato…
Late! più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Night più di un anno fa
heart
Kate_Alpha detto …
I Amore being a mother....my biggest dream come true at last. Amore my little Hayden, Amore my big man Phil, Amore te all.....

This has been one of the most wonderful days of my life. Now, I must bid te all good night.
Good night! postato più di un anno fa
SweetsOmega commentato…
Awww... congratulations, Kate! Good night, my fantastic pack-sister! <3 più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
Congrats Kate on the pup! Goodnight Kate from me and Humphrey più di un anno fa
Shepard_ commentato…
Congrats Kate. più di un anno fa
Red_Pyramid206 detto …
Might head to letto early tonight. Got a test to study for tomorrow. Wish me luck! Also I found out that Katie's pup is due on valentines day!
postato più di un anno fa
SweetsOmega commentato…
That IS pawsome! Arctic's and my Tesla is due then, too. AND that's my birthday! più di un anno fa
lonewolf82 detto …
How's everyone doing? postato più di un anno fa
smile
Fearlessdude88 detto …
One più giorno with the medical bandage finally get to take it off tomorrow ! postato più di un anno fa
cool
Kate_Wolf detto …
link

Please fan and comment! postato più di un anno fa
katealphawolf detto …
Sorry to post an off topic post, but who agrees that the new Youtube format is really glitchy and gay as fuck? Dammit it is starting to really piss me off! Might just start using Google video instead... postato più di un anno fa
josemurcia2 commentato…
i dont hate it, its not glitchy to me più di un anno fa
LucarioZoura1 commentato…
i hate it! più di un anno fa
EightySix detto …
NPLH has postato - Chapter 46. Its winding down now and I know that all 1 of te have been waiting for the successivo chapters! XD There ya go, Zen ol' buddy.
Those of te who haven't read it will be lost, and those of te who want to read it, well, good for you! te make me far less sad than those who don't. postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
I am still at the beginning! I started Leggere them back when te first postato them, and sorta Lost track because back then a guy would post an articolo and it would be buried in a matter of minuti lol più di un anno fa
EightySix commentato…
Oh yeah, I very much remember those times! Well, you've got a little time, I'm not going to post them all at once, There will only be about 4 chapters left now. Give o take... più di un anno fa
Kate_Wolf detto …
Wassup gangstas!? postato più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Nothin much just working the corner. XD più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
Nothan much Kate XD più di un anno fa
lonewolf82 detto …
I'm bored so I'm gonna post another quote. If sex is a pain in the culo then your doing it all wrong. postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
That o something was put in the wrong hole and was too big to fit.... più di un anno fa
EightySix detto …
abou an ora left. New NPLH! dropping in an hour. postato più di un anno fa
arcticwolf07 commentato…
Looking inoltrare, avanti to it, Eight! I may have to wait until after dinner, but I WILL be doin' me some readin' tonight! più di un anno fa
EightySix commentato…
it'll be here for ya, Zen, be sure of that. like a fresh cooked meal. hmm... now i want some home cookin. biscuits, taters, meat... più di un anno fa
arcticwolf07 commentato…
*gets look like the Lupi did when Humphrey brought out the squirrels* Dang, now you've got me droolin'! lol! Haven't had anything like that in a LONG time. TOO long! più di un anno fa
smile
My_Little_Angel detto …
ciao there! What's up? postato più di un anno fa
uilaberrie13 commentato…
nm, you? and lol I Looked at your username to fast and I thought it detto "My_Little_Pony" I was Like O_o lol più di un anno fa
crazyryan123 commentato…
lol più di un anno fa
katealphawolf commentato…
ciao there sweetheart! Amore your new icon! ^^ più di un anno fa
KateLillyWolfy detto …
One of the reasons I like this movie is because one of my cousins, who sadly passed away a few mese before Alpha and Omega came out at just age 11, shares the same name as one of the movie characters, Lilly. It's wierd cause she acted a lot like Lilly as well. postato più di un anno fa
KateLillyWolfy commentato…
*months, weird, damn I hate typing on an iPad. più di un anno fa
KateLillyWolfy commentato…
Im so sorry to hear that, if she was young and like a mom to you, that must of been extreemly hard più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Yeah that sucks più di un anno fa
lonewolf82 detto …
I uploaded a picture of my dogs. Vitto is on the left and Bruce is on the right. postato più di un anno fa
crazyryan123 commentato…
awwww i Amore Cani pretty dogies più di un anno fa
EightySix detto …
Alright, I've been hard at work, Scrivere like crazy. Why does his matter to YOU? Because in 2 hours, I drop the latest chapter of NPLH. Its wrapping up to the end... not long now. If te havent read it yet, you're making me sad. postato più di un anno fa
crazyryan123 commentato…
who are you? più di un anno fa
Ignas357 commentato…
@crazyryan123 How dare te ask such a question?! XD più di un anno fa
crazyryan123 detto …
A in Egypt they had a calcio game and the winning team the fan attacked all the other people who where fan of the other team!
postato più di un anno fa
laugh
Fearlessdude88 detto …
HUMPHREY! is my mate XD postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
The real Kate is mine! XD più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
real humphrey is mine! più di un anno fa
uilaberrie13 commentato…
CRAP @alphakate21 Fine..... I Take chicken Nuggets then :P lol più di un anno fa
EightySix detto …
I Amore the Spring months most hands down. It used to be a toss up between fall and spring, I Amore them both, the scents of growing erba and earthy tones from dying leaves, the weather is wonderful. One thing separates them now, that feeling they bring to me. Fall signals change to me, but is then marked da cold and unfeeling months... but Spring... a time of rebirth. postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Yeah, I Amore spring too, but we never get it here until late June o early July it seems like, always either rains o snows. Last anno it rained from the end of May all the way til the first week of July, it maybe let up for a giorno and a half during that whole period. The result was flooding that swept the record libri and caused milions of dollars worth the damage to several road and bridges, I don't see them getting reparied anytime soon either. più di un anno fa
EightySix commentato…
teh sux0rz. seems too wet and old there, too dry and hot here... there should be a medium place somewhere with balmy mild weather anno round. i'd live there. più di un anno fa
Ignas357 commentato…
Thought you'd say that. Heck, what's not too cold for you? XD più di un anno fa
cool
transformer101 detto …
YES!!!!!!!!!!!!!!!!! I FINALY HAVE 100 FANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! postato più di un anno fa
Katelover812 commentato…
Hurray! più di un anno fa
dehuang commentato…
lol più di un anno fa
3mmarose detto …
what te like someone that everyone is going for do you:
1. still go for him even though it may end in tears.
2. just give up now to get the tears out sooner.
what do te guys think ?? Xxx postato più di un anno fa
dehuang commentato…
te should still go for him, te never know how it can end up. più di un anno fa
EightySix commentato…
never give up. never be afraid to take your chances. più di un anno fa
3mmarose commentato…
okay thanks :) Xxxx più di un anno fa
3mmarose commentato…
but im ugly ........ i don't stand a chance :/ Xxxx più di un anno fa
EightySix detto …
Eight's random Fact of the giorno - the typical cowboy hat originated as having a straight, flat brim. During the popularity of western films the brims were shaped upwardsto allow più light to the actors faces. Since this style appeared on the silver screen, it became popolare to wear the brims curled slightly upward. postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Yeah, my dad told me about that one time, I actually like the looks of the flat brim hats much better. più di un anno fa
Jenna_Husky detto …
Good morning..... postato più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
morning. What's up? più di un anno fa
EightySix commentato…
heyoooooo più di un anno fa
Katelover812 detto …
I am currently contacting the President of publicity of lionsgate. I am asking her about a email confirmation of the A&O sequel. Hoping for the best :D postato più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
That's cool. Make sure to update us! più di un anno fa
lonewolf82 detto …
Morning everyone! Quote #1 Do not argue with an idiot. He will drag te down to his level and beat te with experience. postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
This is very true, been there done that! XD più di un anno fa
laugh
transformer101 detto …
morning! haha!!! beat all ya'll to it!! XD postato più di un anno fa
uilaberrie13 commentato…
Morning! lol più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Damn XD più di un anno fa
transformer101 detto …
holy shit!!! almost 2000 fans!!!!!! postato più di un anno fa
Jenna_Husky detto …
Phillip is very, very tired and very, very stressed. He has good reason to be too aside from the current time.
His stepfather drank down 2 1/2 bottles of liquor which got himself all drunk and shit....drove us both crazy and made us spend a ora upstairs da ourselves where there was peace and tranquility.
The stepfather is asleep now, thankfully.
Now Phil needs my body and warmth to comfort with....I'm always happy to give my body to him whenever he needs it. :)
Good night, see ya tomorrow...... postato più di un anno fa
Jenna_Husky commentato…
I'm here, baby...It's okay. più di un anno fa
lonewolf82 detto …
So quiet. I think I'm gonna start posting a funny quote everyday to cheer up sad people. Anyone have a problem with that? postato più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Haha cool I'll start tomorrow più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
K why do te have a problem? più di un anno fa
smile
uilaberrie13 detto …
Hey, Should I write articoli about Me and My siblings as Pups growing up? Cuz I thought about it and I wanted to see what te guys think postato più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Go for it I'll forsure read them! più di un anno fa
Red_Pyramid206 commentato…
Yes please! più di un anno fa
katealphawolf commentato…
THat would be cool! I would do something similar, but parts of it would be very unplesant to read, I have not exactly lived a very easy life lol più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
I might make an articolo including my little brother but it would be pretty difficult emotionally for me. più di un anno fa
lonewolf82 detto …
What's up everyone? I broke my knuckle but other than that I'm having a good day. postato più di un anno fa
uilaberrie13 commentato…
Oww più di un anno fa
katealphawolf commentato…
What happened? I fractured a finger once, but that is closest I have come to broken anything, I am lucky, all the motorcycle crashes and fights I have been in, its amazing really. più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Yeah, I feel the same way now too più di un anno fa
LucarioZoura1 detto …
Shittty android can't get on meebo... even with the app... postato più di un anno fa
hank666 commentato…
i know, i have a android too più di un anno fa
dehuang commentato…
Same shit here... it pisses me off when im at school più di un anno fa
dehuang commentato…
I have an old ipod touch hiding somewhere in my room, I just have to find it lol più di un anno fa
smile
uilaberrie13 detto …
Weirdest giorno ever, I rolled dice and got the Number 3 twice. Then my teacher told me the odds of getting a odd number 2x is 1/36. then I got picked up from school, saw a twisted in half dog on the side of the road, then a dead cat, then got stuck in traffic, then saw dark clouds.... Joy to the world.... postato più di un anno fa
uilaberrie13 commentato…
Sarcastic smile btw..... più di un anno fa
dehuang commentato…
My credit card didn't work today, so I couldnt buy my libri to study for my exam tomorrow... sucks i guess più di un anno fa
Jenna_Husky detto …
What's up, people? postato più di un anno fa
Red_Pyramid206 commentato…
Nothing much più di un anno fa
Thelosthuston54 commentato…
Nothing più di un anno fa
LONEWOLF_94 commentato…
everything good today :) più di un anno fa
Red_Pyramid206 detto …
I was playing Sonic CD and I got the creepy satanic background image

when doing sound test postato più di un anno fa
VonVirginFeela5 commentato…
what a story mark più di un anno fa
VonVirginFeela5 detto …
Everyone who drops out of school is a loser. postato più di un anno fa
VonVirginFeela5 commentato…
droping out is for the mentally inferior and i hate those things più di un anno fa
VonVirginFeela5 commentato…
thanks in fact ill tell it again anyone who drops out of school is a worthless loser who would be better off in hell rimming satans culo più di un anno fa
SplinterCell211 commentato…
I'm still in seventh grade dumbass più di un anno fa
big smile
Red_Pyramid206 detto …
Happy Birthday Silent Hill! Today is the 13th anniversary of the release of the first Silent collina Game!!!!! WHOOO! postato più di un anno fa
VonVirginFeela5 commentato…
how reviting im estatic più di un anno fa
worried
crazyryan123 detto …
OMG OMG OMG OMG OMG! iran wants to luanch a attack in the united states! postato più di un anno fa
Red_Pyramid206 commentato…
It wont last long. We will just whoop their culo più di un anno fa
VonVirginFeela5 commentato…
te mean like how we shot the women and children last time for no reason? più di un anno fa
EightySix commentato…
Not much, Red! Just checking things out. Been away for a long time... Figured I'd stop back in for a while. Feels familiar! più di un anno fa
SlyWOLF detto …
Who is online right now? Im viewing fanpop on an iphone and it dont hav meebo. postato più di un anno fa
SlyWOLF commentato…
lol that everyone was dead più di un anno fa
sexyomega commentato…
me più di un anno fa
katealphawolf commentato…
te have to dowload the Meebo app, it is free, te will have to make an account with Meebo, and then te can sign on with your fapop account as well più di un anno fa
SlyWOLF commentato…
Done. Thanks più di un anno fa
EightySix detto …
This giorno is on par with perfection. temperatures in the mid 60s, rain clouds hanging in the sky bringing the smell of moisture from the distance. the wind has cool bite and a gentle push... the scent of spring has positively permeated these North Texas lands... perfection... postato più di un anno fa
EightySix commentato…
I'd totally share of i could. its practically a sin to miss this. più di un anno fa
dehuang commentato…
Here in Montreal, it's a parfect temperature to go outside too. -5*C isn't that cold, almost no wind, and it's snowing a little. So it's the perfect temperature to go outside with my lupo husky :) and thats what i'm planning to do later! più di un anno fa
EightySix commentato…
good hike. colder in the underbrush though. geez i freaking Amore it out here... though, an ora in and the canopy kills my reception, lol. più di un anno fa
3mmarose detto …
heyy :D Xxxx postato più di un anno fa
3mmarose commentato…
te okay ?? Xxx più di un anno fa
smile
dehuang detto …
I'm taking drawing requests. I can draw pretty much every characters from A&O, Balto o even your fursona. I do the shading too. If you're interested, posta in arrivo me :D postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Damn, I still need to do your drawing request te sent me before my Natale break, I will get it done though, dont worry! più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Nice profilo pic btw, very beautiful Husky te have there! :) più di un anno fa
dehuang commentato…
No I remember now, It was Kate mostrare off during the first hunt when they meet Scar and Claw più di un anno fa
katealphawolf detto …
Change your profilo picture to a foto of your pet o any animal that makes te smile. The idea is to remove all human faces from Facebook until Feb 28th, 2012 to mostra support against animal cruelty. If te are against the abuse of animals, copy and paste this message on your wall. ♥

This started on FB, but I am going to do it here too, if te have pets te should do the same! And please dont tell me this is not A&O, this is meaningful and special to animal innamorati like me... postato più di un anno fa
dehuang commentato…
ok, i'm gonna carica my husky :) più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Aww, both very fine looking Cani te two have! :) più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Any animal that te love! più di un anno fa
lonewolf82 detto …
Mornin everyone! Hope te all have a great day! postato più di un anno fa
metalwolf116 commentato…
mornin to yout oo più di un anno fa
smile
Fearlessdude88 detto …
Everyone I will be able to modifica the pictures today :) postato più di un anno fa
lonewolf82 detto …
Ok I'm gonna post a drawing of me as a pup (I think its one of my bests) and I want to know what te think. It's not postato yet but I will let te know once it is. Good night and see te all tomorrow! postato più di un anno fa
big smile
uilaberrie13 detto …
Good Night fanpop and Unknown Life forms that are hearing and listening to everything I say lol postato più di un anno fa
SplinterCell211 commentato…
Night 😄 più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Lol? Haha night! più di un anno fa
dehuang commentato…
nightey!! :) più di un anno fa
Red_Pyramid206 detto …
Good night my pack brothers and sisters I Amore te all and will see te tomorrow postato più di un anno fa
metalwolf116 commentato…
see te tommorrow dude :) più di un anno fa
zzz
dehuang detto …
Nighty!! :D postato più di un anno fa
uilaberrie13 commentato…
NIGHT XD più di un anno fa
Red_Pyramid206 detto …
Hail State!
link postato più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
Nope più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
XD più di un anno fa
Red_Pyramid206 commentato…
Fuck te XD più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
Hahahaha XD più di un anno fa
big smile
uilaberrie13 detto …
Well, this is odd. My Hand has been hurting for a while and now its better O_o But I won't have to leave for the successivo few days! postato più di un anno fa
smile
Fearlessdude88 detto …
Tired after editing all those pics. XD I am free for requests and ill do them tomorrow postato più di un anno fa
lonewolf82 detto …
Has anyone ever noticed that if te try to pronounce ROFL it kinda sounds like your saying waffles. Mmmm waffles. Sorry for the randomness but I thought it was kinda funny:) postato più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Rofl as in roll on the floor laughing. più di un anno fa
katealphawolf commentato…
cialde sound amazing right now! XD più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Donkey talking to dragon...awwwwwww più di un anno fa
smile
KateLillyWolfy detto …
For those of te who are part of the Alpha and Omega wiki, we have brand new feature on the wiki. We have replaced talk pages with message walls, somewhat like fanpop, also, there are several other new features, so feel free to check it out now
link postato più di un anno fa
crazyryan123 commentato…
hello più di un anno fa
cool
Red_Pyramid206 detto …
ATTENTION FRIENDS: As some of te may know I am also Xero_Pyramid206. However, due to the recovery of my new account I will Clear out my Xero account. I won't delete, but I will post notices of that I have moved. So if u only fanned Xero, please fan this account, froni will be using it from now on. Thank te postato più di un anno fa
Red_Pyramid206 commentato…
New? lol I meant original più di un anno fa
crazyryan123 commentato…
ohhhhhh più di un anno fa
Red_Pyramid206 commentato…
I know its a change, but I need to start using Red più now that I got it back, Xero was origionally just a backup. I did not cancella it so I can have it as a back up. più di un anno fa
hank666 detto …
Yay! I have 300 fan (of my account) :D postato più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Um I don't even think I have twenty :P più di un anno fa
Metallica1147 commentato…
I have 1137 X3 più di un anno fa
slydog11 commentato…
60 here più di un anno fa
lonewolf82 detto …
How's everyone doing? postato più di un anno fa
thealphaboyz commentato…
good:3 più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Haha good to hear:) più di un anno fa
thealphaboyz commentato…
yep:) più di un anno fa