Alpha e Omega Wall

mostra le note di 1561-1570 sulla bacheca di 21071

smile
Kate_Alpha detto …
ciao there! It's been quite a while, me carrying this pup and all. So, what's up? postato più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
Nothan much Kate più di un anno fa
zzz
alpha7272 detto …
Im so tired!!!! Really dont want to take an exam!!!! postato più di un anno fa
alpha7272 commentato…
i know the feeling my profial my say alpha but im a true Omega!!!! lol più di un anno fa
Sexykate commentato…
lol più di un anno fa
ShadowAlphaWolf commentato…
i looked at all this, im really lost, lol più di un anno fa
big smile
metalwolf116 detto …
NEW GUITAR!!!! in all its ratings its supoosed to be the best gibson for proper heavy pantera like metal! it is on my profilo pic. it is a gibson epiphone black beauty with dual pickups and a shasow stripe pattern, i cant wait to play some metal on it like kirk hammet! postato più di un anno fa
willemert detto …
my cat got in a pissy mood and hid in my room. Unfortunately i had my room all tore up from cleaning so she had a million places to hide. I finally flipped my letto over and she hid in a corner. My brother then came in and it took 2 hours to finally catch her. When i let her go she acted like nothing happened. Luckily the only damage she caused is hairy blankets and a cut on my hand. postato più di un anno fa
katealphawolf detto …
damn, i am not wanting to go back to college Monday! Dx, time just flies too damn fast lol, plus i don't think i am gonna finish the 67 Ford but oh well, i am not gonna rush it cuz i want it done right. Only thing i am really lookin inoltrare, avanti to again is having a real computer so i can actually hang around here and chat! It sucks chatting on a iphone, especially with my breakfast sausage sized thumbs! haha XD postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
anyway, i am off to bed, cant hardly stay awake right now, so good night everyone, wishing te all the best più di un anno fa
willemert commentato…
lucky. I am trying to get a 60's camaro but they all want too much. più di un anno fa
dehuang commentato…
guess why i did a whole week party!! Because college starts successivo week indeed... and i dont want to go back in Montreal, I was fine deep in the woods lol, but i have to learn....... if i want a good life indeed xD più di un anno fa
Katelover812 detto …
1800.........................................and 3 fans! -_- postato più di un anno fa
HumphreyAlpha detto …
Me and Sasha are dog tired... Pun entirely intended... We walked più than 8 miles today, or, I did, because I was pushing her in a small shopping carrello for almost all of it... postato più di un anno fa
Katelover812 commentato…
Oh wow, makes te do all the work ;) più di un anno fa
HumphreyAlpha commentato…
Hey, I volunteered. più di un anno fa
smile
katewolf56 detto …
hi again great to see te guys again i havent been on for weeks lol well good to see te guys again postato più di un anno fa
hank666 commentato…
same to te più di un anno fa
slydog11 commentato…
hi welcome back to fanpop più di un anno fa
transformer101 detto …
lily's like a turtle, once she's on her back she's fucked. XD!!! postato più di un anno fa
hank666 commentato…
XD haha! im a good inspriation XD più di un anno fa
transformer101 commentato…
where did ya'll go? più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
ROTFLMFAO più di un anno fa
willemert detto …
Decided to make the successivo story have più fiction in it. Hope ya enjoy. postato più di un anno fa
mischievous
transformer101 detto …
i let rosie post this joke before so i'll post it again for her, warning! dirty joke!........titties are like Cioccolato cupcakes, te can take off the superiore, in alto and suck out the cream! XD!!!!!!!!!!!!!!!!! postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
ROTFLMFAO più di un anno fa
willemert commentato…
i would leave the superiore, in alto on and suck through the straw. :) più di un anno fa
katealphawolf commentato…
lol that is funny, but it is beating around the cespuglio, bush for me, heard it a lot XD più di un anno fa
crying
Fearlessdude88 detto …
My mom just told me her dad aka my grandad is on the verge of his final days DX so he could pass anytime this weekend. postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
*internet hug* più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
thanks più di un anno fa
willemert commentato…
hope he makes it through my grandpa i was very close to died last anno from cancer. And then my step brother also died from cancer in his 20s. più di un anno fa
smile
Fearlessdude88 detto …
I am staying on the site i am not letting problems pull me down I just need help sometime with stress and stuff im already going to therapy for panic attacks. te guys are to much like family for me to leave. postato più di un anno fa
hank666 commentato…
mhm più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
thanks for being a good friend hank più di un anno fa
hank666 commentato…
yay più di un anno fa
Kate_Wolf detto …
The only thing Microsoft is good at are those old magic school bus games and XBOX postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
yes, even though they also fail at xbox, there are so many hacker on thre più di un anno fa
josemurcia2 commentato…
playstaiton has alot of hackers, unisciti an match on cod waw and its high jumps and low gravity. but its fun più di un anno fa
Ignas357 commentato…
Well Bill Gate's still is the "Chairman" of the company. Though I have no correct idea of what that means. Vista did suck, I have it on the other PC, it broke down every mese till I bought an antivirus, now it's running quite fine for probably a few years now, though it still lacks RAM, so it's a bit slow. But the new Windows 7 is perfect, it's the finished Vista and it runs very good, I don't even use antivirus for it (I had a nord32 i think, that came with the pc and a code for a few months). Macs are più user friendly, Windows does require più maintenence once in a whille, but I find it pretty easy to do. Anyway for the Apple, now that Steve died it's a domanda if it still will be that good after few years. Just like it happened the first time Steve left. più di un anno fa
Kate_Wolf detto …
Sup bitches? Kate Warren here..... *troll face* lol Jk! Playin DOOM in my sexy Chris' iPad and chillin. postato più di un anno fa
cool
transformer101 detto …
my superiore, in alto 10 Friends on this site:
alphakate21
Xero_Pyramid206
humphreyalpha
sorenguardian1
darkalpha
katealphawolf
metalwolf116
hank666
alphawolfcurt
ninja989 postato più di un anno fa
katewolf56 commentato…
what about me? lol im just kidding più di un anno fa
willemert detto …
got my computer back today and the fan works better then i originally had it! Now i can start making stories again. postato più di un anno fa
anubis210 detto …
as some might know, i haven't been on this account for a while....and i doubt i'll be signing into chat anymore. so im using my other account...if anyone wants me then just hope te have me on facebook, i was told to get Lost and fuck of...so i'll take his advise..but te can still message if te wish postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
well i bet te made that guy mad with ur lectures about not posting crap on here i bet... più di un anno fa
anubis210 commentato…
didn't say anything actually più di un anno fa
anubis210 commentato…
im still hear...i might un unisciti the club though...and i wont chat to anyone anymore except for people on my new account più di un anno fa
cool
transformer101 detto …
1800 FANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! postato più di un anno fa
Skaarsgard detto …
Well, the intro to my series is up. I am not going to add any other installments if I do not get più then like... Five readers, and also, when I get access to a computer, because my iPod is being fucky, so it was damn hard to type the article, (as well as this post... O.O) so good night, i'm tired as hell, so goodnight to te all, and goodnight. postato più di un anno fa
hank666 commentato…
lol i typed a 29 o 39 part series called Living With The Pack, and i typed it all on a iphone, sor te can do it XD più di un anno fa
Skaarsgard commentato…
How long were they? più di un anno fa
hank666 commentato…
idk 2, 3 maybe 4 paragraphs più di un anno fa
big smile
hank666 detto …
Today was the giorno I walked into the wal-mart carrying a small basket, I quickly rushed to the DVD section and got A&O for $29.99, i got it off the carrello before they even put it out, I rushed and that was the first thing I bought with the money I had, I went home and stayed up all night watching everything on the DVD XD postato più di un anno fa
hank666 commentato…
And whats strange is today, I was shooting my pellet fucile and it didn't fire, so I looked down the barrel stupidly and it fired and it shot my hat off my head, now i have a hole in my hat! I almost got killed on the release data of the A&O DVD..strange XD più di un anno fa
Skaarsgard commentato…
That TOTALLY makes sense! :D più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
haha, i Amore that scene...its so funny. And good job man...i hope te learned to never look down the barrel of a gun now...XD più di un anno fa
Kate_Wolf detto …
HAPPY DVD ANIVERSIARY BITCHES! Whoooooo! *shoots glock in air* postato più di un anno fa
hank666 commentato…
LOl più di un anno fa
uilaberrie13 commentato…
lol più di un anno fa
slydog11 commentato…
just make my giorno well yours *howls hardcore loud* più di un anno fa
Skaarsgard detto …
Can someone explain what te props system is? I don't get it... Can te use them? o are they there for bragging rights... (like the ps3's trophy system) postato più di un anno fa
hank666 commentato…
te give them to some one like saying "hey i like this, here is a rewardbecause i like it" so te give them props like a badge saying awesome work, kinda hard to explain più di un anno fa
Skaarsgard commentato…
Kk, thanks! ^^ più di un anno fa
hank666 commentato…
NP ^^ più di un anno fa
Kate_Wolf detto …
Will y'all please fan my mate?

link postato più di un anno fa
Skaarsgard detto …
...I haven't yet decided Alekai's past) --- But when Brooke's and Hazel's parents go missing... It's up to the three unlikely Friends to go through dangerous lands, they must best treacherous creatures, but Amore complicates everything... And their parents time, ( just as the pack's did) is running out.... postato più di un anno fa
Skaarsgard commentato…
What do u guys think? :D più di un anno fa
katealphawolf commentato…
sounds really interesting, i am a avid writer myself and would Amore to see and critique your work! :) più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
i would Amore to read them and find out what happens to me... plus i always enjoy Leggere articoli on this site because they are very creative and just good to read. So i hope te can post ur first part of the story, if te are typing it up in parts, on here and i would gladly read it! più di un anno fa
Skaarsgard detto …
Well, I'm contemplating starting a series! I've got this storyline so far--- Kate and Humphrey have left Jasper. They have moved to a peaceful valley away from home (unnamed so far) to start a family. Their daughters, Brooke, and Hazel are now two years old. The two are at te age to find a mate and expand their pack. But where is the other pack they learned about? The two meet an enigmatic lupo named Alekai. He is somehow connected to the missing pack... -continued in successivo bacheca post... postato più di un anno fa
Skaarsgard detto …
Can someone clarify this 'mate' idea to me! Is it like te guys actually know each other? Online dating? o just RPing that this is supposedly happening? (not to be a downer) postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
some ppl on here data each other but for most of us it is just RPing più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
Its a different story for everyone più di un anno fa
katealphawolf commentato…
even if i talk with them online, even though it is easier to judge character when te are talking face to face più di un anno fa
Skaarsgard detto …
What are your guys favourite songs? Mine is 'Abracadavre' da Elena Siegman, (A heavy metal song) and I THINK 'thealphaboyz's is 'I can walk on water' da Basshunter... postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
hhaha più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
one of my preferito songs is link più di un anno fa
uilaberrie13 commentato…
The song On the floor remix da Jennifer Lopez and Requiem for a dream da Hans zimmer più di un anno fa
thealphaboyz commentato…
Yep is true XD più di un anno fa
Skaarsgard detto …
So uh... Today, I was called a sl*t because I wore skinny jeans and one of those shirts that cuts off at the belly.... So it's like... That's cool! And then Seth stepped in. Yayee! So anyway, wuz going on with te guys? postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
people can be such assholes, personally i think it is sexy when girls dress like that, really shows the beauty of their curvy figures! Unless the person was gay o something, idk why they would say that to be honest più di un anno fa
Skaarsgard commentato…
Come to think of it, te can tell when a boy is going to be 'creative' when older... We were at the arcade, that same kid was playing DDR and it detto 'Are te ready?!' he risposte with such enthusiasm and a high pitched voice, 'YAAAW! IM READEEEEY!' più di un anno fa
katealphawolf commentato…
he has been watching too much spongebob haha XD più di un anno fa
Skaarsgard commentato…
So true... :3 più di un anno fa
smile
LadySasha detto …
Hello. How are things going here? :) postato più di un anno fa
katealphawolf detto …
I almost forgot but today is the one anno anniversary of when a&o was released on dvd! XD but i actually got my copy 2 days before! postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
I realized whilst eating cena lol: went a whole giorno without even thinking about it più di un anno fa
smile
KateLillyWolfy detto …
link Lol, I've been wanting to make this club for a while, so I made it now while everyone else is making clubs. feel free to post pics, articles, and other stuff about your A&O O.C.s. I'm currently trying to make an icona and banner that actually fits. postato più di un anno fa
KateLillyWolfy commentato…
Thanks :) più di un anno fa
smile
KateLillyWolfy detto …
1800 Fans! postato più di un anno fa
KateLillyWolfy commentato…
Lol, I think I was somewhere around the 950th fan, this is like the 5 time Ive postato a bacheca post marking another hundred fan lol più di un anno fa
SplinterCell211 commentato…
Awesome più di un anno fa
heart
Alexis_Wolf detto …
ciao everybody! Im Alexis, but te can call me Alex! Im Chris' 4th mate! postato più di un anno fa
thealphaboyz commentato…
oh cool and hi:3 più di un anno fa
big smile
Metallica1147 detto …
link

My new mate now. Another girl in my Amore bunch. Her name is AppleJack. She's though, and sweet. :3 postato più di un anno fa
LadySasha commentato…
Aww...how sweet. più di un anno fa
Katelover812 detto …
1 più fan to 1800 postato più di un anno fa
smile
Lilly_Hotness detto …
ciao there, boys! postato più di un anno fa
thealphaboyz commentato…
hello:3 più di un anno fa
stlouisfan commentato…
Well hello. più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
hi hotty più di un anno fa
smile
KristenFox_ACIA detto …
Well good night, boys and babes! Gonna get some sleep, I'll be on tomorrow! Sleep tight and good night! postato più di un anno fa
metalwolf116 commentato…
sleep tight :) più di un anno fa
Kate_Wolf detto …
*chanting* Swag Swag Swag Swag Swag Swag Swag.....etc. ciao wassup could someone make me a pic where I have bling on, sunglasses, hat backwards and a cigarette in my mouth? Thanks! postato più di un anno fa
Xero_Pyramid206 detto …
Ok let me rephrase my latest post. I apologize. This is an alpha and omega club, not a place for random furry art. There is a furry fan club on here. Look all I ask is that starting now can u please keep random furry art to a minimum? It will eventually attract unwanted attention and will provide enough evidence to have the club removed postato più di un anno fa
KateLillyWolfy commentato…
I agree. The club needs to stay on topic. più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
Ok fine, i wont post it agian cuz some douche bag deleted it più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
No...its not that...im not takling about just him deleting it...im talking about him pretending to be my friend... that i trusted.... più di un anno fa
Xero_Pyramid206 detto …
Man when was the last time I saw something Alpha and Omega related in the images? It's getting annoying postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
hey, i only uploaded one picture out of like 4 that i uploaded to A & O that isnt related to it più di un anno fa
willemert detto …
The cat owner bailed right before we left, so now i have to look for another kitty. postato più di un anno fa
smile
KristenFox_ACIA detto …
Hello there, boys. te may look but no touching. *shakes finger playfully in a disapproving manner* postato più di un anno fa
SashaShepherd commentato…
Take her word for it boys. She'll fuck te up if te attraversare, croce her. più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
*drools* più di un anno fa
KristenFox_ACIA commentato…
te detto it, Sasha! She's right, do not underestimate me! più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
*love struck* più di un anno fa
mischievous
Rosie_Omega detto …
got a dirty joke for ya'll!!! tities are like Cioccolato cupcaks, u can take the superiore, in alto off and suck out the cream! XD!!!!! postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
ROTFLMFAO più di un anno fa
Jhordan232 commentato…
That is Sexy and True imagine Kate and Lilly with that that would be so Freakin Hot! più di un anno fa
Skaarsgard detto …
Seth asked me out today!!! ^^ BEST giorno EVER!!!! Not sure how long it'll last... But doesn't matter... Katealphawolf was right.... postato più di un anno fa
thealphaboyz commentato…
yayayyayaya più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
hes always right...just so te know più di un anno fa
thealphaboyz commentato…
yep(that what she saidXD) più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Aww congrats! :) più di un anno fa
smile
KristenFox_ACIA detto …
Hello, all. I am field nurse Kristen Fox, ACIA (Anthro Central Intelligence Agency. I believe some of te may know my friend Sasha Thompson, permanently retired agent of ACIA.
It is good to be here amongst you. I'm sure I will enjoy my stay here.

Kristen Fox, out. postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
Yeah i...*coughs* we will più di un anno fa
KristenFox_ACIA commentato…
Pal, I'm Phil's. Not yours. più di un anno fa
AlphaWolfCurt commentato…
lol più di un anno fa
cool
metalwolf116 detto …
PROUD TO BE A FULL ON FURRY! lets mostra the trolls in the sixth form that we dont care about there critisisms! postato più di un anno fa
Katelover812 commentato…
Lets! più di un anno fa
Xero_Pyramid206 commentato…
Dude this post will attract unwanted attention più di un anno fa
metalwolf116 commentato…
cool, couldnt get a few to england could ya? più di un anno fa
big smile
hank666 detto …
Would te want A&O 2 to be a sequel o prequel? I'm debating wih myself on what I would want. For sequel they could continue the story and mostra K&H in the future with pups o something like that, but also if it was prequel we would see a very cute Humphrey puppy! XD A Hutch one would be nice too. So what do te think in your own opinion, Sequel o Prequel? postato più di un anno fa
metalwolf116 commentato…
sequel più di un anno fa
Kate_Wolf commentato…
Sequel più di un anno fa
stlouisfan commentato…
Sequel. Definetly. più di un anno fa
smile
Alpha-Wolf1 detto …
Sup postato più di un anno fa
laugh
SplinterCell211 detto …
Wazup postato più di un anno fa
uilaberrie13 commentato…
Being bored and Half asleep lol più di un anno fa
alpha7272 commentato…
Im so tired and dont wanna go to school1!!!!! più di un anno fa
SplinterCell211 commentato…
me to più di un anno fa
willemert detto …
Will just had a record knot time. 52 minuti and 17 seconds. :)

love, bella postato più di un anno fa
Kate_Wolf detto …
Sup postato più di un anno fa
jbiehl commentato…
nothing much... più di un anno fa
TheRealHumphrey commentato…
not much how bout you? più di un anno fa
slydog11 commentato…
no what same here nothing! più di un anno fa
willemert detto …
Finally im getting a new cat! Picking him up tommorrow. postato più di un anno fa
willemert commentato…
she isnt. but i am. :) she likes them and cuddles up with them, but she doesent like them that much. ever have a domanda about her ask me and ill tell ya :) più di un anno fa
big smile
SlyWOLF detto …
I lov all the art on this fan page. Especally the furry ones. My complaments to the artists. postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
YUP! più di un anno fa
dehuang commentato…
Thanks, thats what we need :D più di un anno fa
slydog11 commentato…
yup and welcome new lupo lol più di un anno fa
angelic
metalwolf116 detto …
The sun always sets
The moon always falls
It seems like the end just pay no mind at all.
Keep rockin, rollin
Life must go on postato più di un anno fa
SlyWOLF commentato…
So now ur doing poems than lylrics. lol i lov it! più di un anno fa
SlyWOLF commentato…
What?? più di un anno fa
sad
katealphawolf detto …
Thinking about cancelling LWKK, why? Mainly because i only get a average of 4 readers that fan and commento on them and that is not enough for me to really stay motivated to keep it going. So unless te guys change my mind o i get più readers, part 12 might be the end of the series, that would be a shame since i have a really nice plot planned out... postato più di un anno fa
Metallica1147 commentato…
Sorry dude, I would read it. But I know it has sex and that stuff and I really can't risk Leggere that stuff cuz of my dad finding out and all. Sorry dude :( più di un anno fa
SlyWOLF commentato…
Ouch! I would hate posting a work of art with no praise! That makes people feel lik a wreak! Sorry man hope it works out. più di un anno fa
LillyLover62 commentato…
I was gone for a few months and just found out that te started another series, LWK was an amazing series heck ill be honest made me wanna cry a few times, and im gonna start Leggere LWKK now xD più di un anno fa
hank666 detto …
Hmmm... I put up some zombies and they are both bad quality, not zombie wise but graphics wise, they were fine when i saved it but when i uploaded it it turn out a bit bad, P.O.S. quality, but oh well, what ever happened to the up loader is either it has bad quality now o the resolution and form of the pics I did were bad. postato più di un anno fa
hank666 commentato…
I almost forgot to say! A&O rules :P più di un anno fa
SlyWOLF commentato…
Well it sounds lik u got my problem. I carica my works of art da taking pictures of them via 3ds. The pictures arent fully there and are bad blurry graphic. It sucks cause i dont hav a scanner. più di un anno fa
hank666 commentato…
mhm i got a new one so i am lucky più di un anno fa
smile
SplinterCell211 detto …
6.Alphakate21
7.FearlessDude88
8.Katealphawolf
9.Jason_Alpha
10.Humphrey98 postato più di un anno fa
smile
SplinterCell211 detto …
My superiore, in alto 5 fanpop friends
Harpaw8
Uilaberrie13
TheLostHuston54
SweetsOmega
Hank666 postato più di un anno fa
mischievous
Kate_Wolf detto …
Who wants to make out!? postato più di un anno fa
Metallica1147 commentato…
Me :3 più di un anno fa
LucarioZoura1 commentato…
Depends what te mean da "make out" lol jk più di un anno fa
dehuang commentato…
lol lucario xD più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Hmm that is tempting hehe più di un anno fa
Fearlessdude88 detto …
This is fearlessdude88 checking in! o is it? (Katelover812) postato più di un anno fa
Katelover812 commentato…
Wow haha (Fearlessdude88) più di un anno fa
Fearlessdude88 detto …
Sweet got my Humphrey bio up postato più di un anno fa
Sexykate commentato…
kool più di un anno fa
katealphawolf detto …
Yay! The commento glitch is finally fixed! postato più di un anno fa
jbiehl commentato…
YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! più di un anno fa
LucarioZoura1 detto …
Read: link postato più di un anno fa
ninja989 detto …
if anyone wants to talk to me about getting a mate talk to me well talk postato più di un anno fa
ninja989 commentato…
ok più di un anno fa
HumphreyAlpha detto …
My superiore, in alto ten:

1. SweetsOmega/Arcticwolf07/JeenaOmega
2. Teawanee
3. Alphakate21/his mates
4. Katealphawolf/his mates
5. Darkalpha/Neera postato più di un anno fa
HumphreyAlpha commentato…
I mean 5 più di un anno fa
Fearlessdude88 detto …
6.Alphawolfcurt
7.HumphreyAlpha
8.SweetsOmega
9.Articwolf
10. Jbiehl postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
Am I on the successivo 5 atleast? più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
yea più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
Katealphawolf is #5 got the names mixed up più di un anno fa
crazyryan123 detto …
te guys take this site to serouisly postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
fuck off più di un anno fa
LucarioZoura1 commentato…
Humphery: Damn it :[ lol più di un anno fa
crazyryan123 commentato…
Ohhh Humphrey164 te can suck some culo più di un anno fa
Kate_Wolf detto …
My 10:
1. My Chrisy (Xero)
2. My Girlfriends (Katie, Lea)
3. SweetsOmega
4. ArcticWolf
5. Katealphawolf
6. Alphakate21
7. Hank666
8. HumphreyAlpha
9. FearlessDude
10.Jbiehl

Not ranked!
postato più di un anno fa
smile
Metallica1147 detto …
My superiore, in alto ten good Friends here on the A&O spot

1: katealphawolf
2: hank666
3: SweetsOmega
4: alphakate21
5: Arcticwolf07
6: Red_Pyramid206
7: Fearlessdude88
8: Metalwolf116
9: HumphreyAlpha
10: jbiehl postato più di un anno fa
jbiehl commentato…
Awwwwww! più di un anno fa
smile
Fearlessdude88 detto …
superiore, in alto 5 good Friends on here
1.Hank666
2.Mettalica1147
3.Xero/Red_pyramid206
4.Alphakate21
5.Katelover98 postato più di un anno fa
hank666 commentato…
Wooooo! :D più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
:) anybody else can post there's to più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
am i atleast on ur superiore, in alto 15? più di un anno fa
cool
Kate_Wolf detto …
link

A challenge for te all postato più di un anno fa
cool
Kate_Wolf detto …
link

Oh and if I find any RP in here...... That will REALLY Piss me off postato più di un anno fa
Xero_Pyramid206 detto …
Chaos was shot down..... Now I must imbracatura Iblis. postato più di un anno fa
Kate_Wolf commentato…
Oh the candle? Hahahah really babe?!?! Jk, luv te hon! più di un anno fa
smile
Fearlessdude88 detto …
Ok I made an Rp section in the forum it will hopefully relief the rps in the immagini so please sposta to that. postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
There have already been 3 other RP formums made...hope urs works though cuz RP on pics ans articoli piss me off badly più di un anno fa
cool
transformer101 detto …
1790 FANS!!!!! late again XD postato più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
Nice XD più di un anno fa
Skaarsgard detto …
Showers make me feel so cozy... ^^ postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
LMFAO, especially after a back massage più di un anno fa
Skaarsgard commentato…
Exactly! (it only ended half an ora fa (:) più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
oh that sucks... but thats why i detto that he brings ALMOST everything to you. lol più di un anno fa
HumphreyAlpha detto …
Attention all!

I'm auctioning off an Alpha and Omega NASCAR. All bids accepted postato più di un anno fa
willemert detto …
If te had trouble Leggere my 2011 seasonal stories then wait for the 2012's cause i have much better Scrivere and editing programs for better stories. I am also not going to base them off the 2011 stories so te wont be confused. Only downside is my computer is in for repair so no new stories for a week o 2. postato più di un anno fa
SashaShepherd detto …
Allo, everyone, I am different Sasha. I am at Colby now, so he can fix Porsche postato più di un anno fa
LucarioZoura1 detto …
I will be gone today because i am going back to my hometown to vist my best friend! see te all latter! postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
Bye più di un anno fa
Garthalphawolf commentato…
See ya più di un anno fa
LucarioZoura1 commentato…
Im back... più di un anno fa
Alphaman detto …
Hi guys! postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
Yo\ più di un anno fa
Garthalphawolf commentato…
Is anyone in chat? più di un anno fa
big smile
LadySasha detto …
Hi there! It's me, Sasha! :) postato più di un anno fa
LadySasha commentato…
And da the way, I am in fact the real Sasha. So no stealing my identity, okay? :) più di un anno fa
Xero_Pyramid206 commentato…
Gotcha! più di un anno fa
Kate_Wolf detto …
Swag postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
random but ok.... più di un anno fa
Skaarsgard detto …
I am the most desirable gal in the world. When I swim, dolphins appear. When I'm naked, i put Aphrodite to shame. My bra isn't on me, IM ON THE BRA! I can speak french... IN RUSSIAN!!!! Now who wants me! :D postato più di un anno fa
KateLuvsRamen commentato…
desirable girl war! :D più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
What? più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Your probably too young for me and i already have 2 mates (i am a guy even though my profilo name throws ppl off lol) wishing u good luck finding someone! :) più di un anno fa
KateLuvsRamen detto …
Saw this movie with my friend...LOVED IT postato più di un anno fa
KateLuvsRamen commentato…
thanks I do luv my ramen :) più di un anno fa
Skaarsgard detto …
I finally got a picture of myself up! Bout time too! postato più di un anno fa
Humphrey164 commentato…
Kool più di un anno fa
dehuang commentato…
Toute une beaté mademoiselle più di un anno fa
dehuang commentato…
beauté* :3 più di un anno fa
willemert detto …
it seems like everyone who watched and fell in Amore with alpha and omega transformed into a wolf. postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
Im still human lol più di un anno fa
Garth115 detto …
Sometimes the cuore wants to speak volumes when only a few, well chosen words are really necessary. Amore Citazioni come from the greatest poets of our time, along with the writers, songwriters and romantics since the beginning of time. Togetherthey speak not only to our heart, but the hearts of the ones we love. Like slings of arrows, they pour fourth with wisdom, wit, affection and longing, always on target, unerring in their course. for the enitire world to hear. postato più di un anno fa
Garth115 detto …
What most people in life need to learn is to Amore people and use things instead of using people and loving things. postato più di un anno fa
crazyryan123 detto …
I am back just have a 3 in crazyryan123 postato più di un anno fa
laugh
Kate_Wolf detto …
Just got done killing Chris in MW3, got my ear buds in, listening to Megadeth and Metallica, and being on fanpop.... what could be better? Besides bashing some idiots brain in for causing trouble! XD postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
to me, it would be having te all hanging out in my negozio with me while i worked on my truck and listening to AC/DC o some good country music, o all of us watching Film in the house on the home theater system! XD That o we all could pile in my Bronco and i could take te all wheeling and scare the shit out of ya! XD più di un anno fa
crazyryan123 commentato…
a dude do te have a xbox live acount più di un anno fa
katealphawolf commentato…
We got some decent roads here now sincw it hasnt snowd in a mese ot iis all dry più di un anno fa
smile
KateLillyWolfy detto …
And January's Character of The mese on Alpha and Omega wiki is...Kate! She got 21 voti altogether. Vote for the successivo character of the mese over at Alpha and Omega wiki link
Join, edit, make Friends and more, help us become the greatest fonte of Alpha and Omega on the internet :)
Your pawsome wiki admin -KateLillyWolfy/KateWolf(wiki name) postato più di un anno fa
KateLillyWolfy commentato…
Also, when we get più users, we are going to have Users of The mese più di un anno fa
dehuang commentato…
I voted for lilly :) più di un anno fa
katealphawolf commentato…
i tried joining once but it wouldn't let me, idk why Dx più di un anno fa
hmmm
Fearlessdude88 detto …
The devil's inside was the worst movie ever I would rather watch freaking paint dry!!! postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
i try to stay away from anything to do with the devil, Film like that are trying to turn people against God and i dont like that since nobody deserves to burn in hell except the most unusually wicked people that is più di un anno fa
Fearlessdude88 commentato…
It was about exorsism and relesing demons from people it was a bad movie più di un anno fa
Ignas357 commentato…
Why does "devils inside" sound stupid lol? più di un anno fa
jbiehl detto …
wtf is up with the taco and cookie stuff? postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
idk about cookies, but both mine and Phil's Kates Amore tacos! xd più di un anno fa
jbiehl commentato…
that nice. :) più di un anno fa
jbiehl commentato…
yeah.. più di un anno fa
katealphawolf detto …
anyone ever run out of gas while driving? As in completely out of gas, vehicle wont run, broke down on the side of the road run out of gas. It has happened to me più than I can count! Today it happened in my Bronco (no gas gauge) and I managed to limp it home, but when I was driving it kept cutting out and wanting to die, but its a Ford and will always do its best to not make me walk! It has happened to me before though, but I always carry a backup 2 gallon gas tank with me wherever I go in it postato più di un anno fa
katealphawolf commentato…
and please don't bash me for off topic, seems like lots of off topic stuff is getting postato here lately so i dont wanna hear about it lol più di un anno fa
jbiehl commentato…
yes i have . più di un anno fa
willemert commentato…
my neighbor poped both back tires and ran over a mailbox doing burnouts. does that count? più di un anno fa
LucarioZoura1 detto …
Club about me!!!
link
;) postato più di un anno fa
LucarioZoura1 commentato…
Also: link più di un anno fa
Skaarsgard detto …
I will troll you. We both put 20 dollars in a box. I sell te the box for 40 dollars. We both make a ten dollar profit. Infinite money. Problem? postato più di un anno fa
LucarioZoura1 commentato…
lol più di un anno fa
Skaarsgard detto …
This is Seth playing a game... *character swings sword* 'wuzzat?' he asks. I had to explain, 'you swing that sword!' 'at the zombie?' Me: Yo cut that dude! Cut him!' *kills him* Yeahhh.... And then he ragequits and says that the effort of finding out how to play hurts. That's a turn off....
postato più di un anno fa
Skaarsgard detto …
IT'S PIKACHUUUU!!! postato più di un anno fa
LucarioZoura1 commentato…
ok then... più di un anno fa
LucarioZoura1 commentato…
Mew? lol più di un anno fa
Skaarsgard commentato…
Har har... IT is to laugh... più di un anno fa