Alpha e Omega Wall

mostra le note di 471-480 sulla bacheca di 21013

runt-the-omega detto …
sorry i wasent on, college was my problem postato più di un anno fa
runt-the-omega commentato…
and how my dad removed the internet for some time, wait im a wolf, how im i typeing? più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Because te are a magic wolf! Oh, how is there a magic lupo in here? lol. più di un anno fa
runt-the-omega commentato…
maybe i know how to use my middle paw finger, wait that sounds wrong più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Well then.... più di un anno fa
Garth115 detto …
xD i was like, let's check in on a&o club *checks* XD nope! still a war zone postato più di un anno fa
DancingHumphrey commentato…
I was just stating and addressing something. I don't even think that articolo I made is exactly a 'fighting' material it's self. I remember hearing that arguing isn't the same as fighting all the time. Hmmmm più di un anno fa
AlphaClub commentato…
@DancingHumphrey lol, Did your main account get banned? lol. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Yep, ignoring works. Every post te ignore him on gets abandoned. più di un anno fa
Garth115 detto …
o3o heyo! postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
sup più di un anno fa
AlphaClub detto …
NET NEUTRALITY BITCHES, LOL. BET NONE OF YA KNOW WHAT THAT IS postato più di un anno fa
moondragon01 commentato…
what is it? più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Oh gods... such a long explianation... if ya wanna know what net neutrality is, look up: "TechQuickie Net Neutrality" (Linus explains it all here, although I personally already knew what it was) più di un anno fa
AlphaClub commentato…
te are entirely accurate. I just can't explain it, because I am bad at explaining things, lol. più di un anno fa
lonewolf82 detto …
Just curious, does anyone have a Kik? Here's mine if te ever feel like talking ts5456. I might even draw your OC for you. postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I ront sorry.. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
*don't* più di un anno fa
shadow-omega commentato…
i have kik, but dont get on it much più di un anno fa
AlphaClub commentato…
lol più di un anno fa
shadow-omega detto …
BFHSHAHDJHFBSHWHDBFBHSHAHFVTHRHSHEHWHFKWH culo FHHFHCBDNFNFMFJFBFMDL CKBFBSHSJ GUN SHOT BFBSNSJSJGJT BICHF EBSDJSNFNDBDBBDBDHDGSJFKFBDDHUABFNEKSJFHRHRHHFBCND AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
OH, I'M SO FUCKING SCARED! (NOT) più di un anno fa
shadow-omega commentato…
ppl do più di un anno fa
shadow-omega commentato…
did i ever say i was the police of this club no!, and just go with it wwwarea ur making something that doesnt even matter into a god danm big deal!! più di un anno fa
moondragon01 detto …
*Writes a long contract which looks a lot like the treaty of versailles.* Here, now how about someone signs this? postato più di un anno fa
shadow-omega commentato…
idk...mmmm più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I can't, not part of fighting... più di un anno fa
AlphaClub commentato…
*damn* più di un anno fa
AlphaClub detto …
Boo! Did I scare anyone? postato più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Doubt it. più di un anno fa
shadow-omega commentato…
o can she più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Umm.. no. The only thing that scares me is death... thats it. più di un anno fa
AlphaClub detto …
Well, it has already turned into total chaos tonight, LET'S ALL HAVE THE REST OF THE NIGHT TO POST random STUPID SHIT, EH?? WHO'S WITH ME??? postato più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
I have the strangest feeling that it is going to happen regardless... più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Let"s larty all night, let the good time's roll! :) più di un anno fa
AlphaClub commentato…
??? più di un anno fa
shadow-omega detto …
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm and add da 4 then to the power of 9 XD postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
neïn più di un anno fa
shadow-omega commentato…
aaaawwwww più di un anno fa
shadow-omega commentato…
lol più di un anno fa
lonewolf82 detto …
When your bacheca post gets buried under newer ones >.> postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Yep. I hear ya, friend. più di un anno fa
SanaliWolfofLuv commentato…
Two wrongs don't make a right hon <3 più di un anno fa
SanaliWolfofLuv commentato…
Goes For Both of yall but just because he did something bad doesnt mean te have too Duh <3 più di un anno fa
Wolfire14 detto …
Well since lionsgates didn't release plot,screen shot o tralier for alpha and omega family vacation this week well it has to be successivo week o March 10 crossing fingers postato più di un anno fa
AlphaClub detto …
After hours of being on here, I've gotten tired of using good grammar and spelling... lol postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
well i try to use proper grammer and spelling but english isnt my native tongue so i have no idea if i am o not più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
@OmegaKing, what is your native tongue? più di un anno fa
AlphaClub commentato…
lol più di un anno fa
AlphaClub detto …
Aeris says hi to everyone, especially OmegaKing! :) postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
tell her and your other coyote Friends me and cecelia (sisterwolf) and nephane (sister lupo aswell) say hi :D più di un anno fa
AlphaClub commentato…
@shadow-omega Without a built in keyboard plugin, I have a bit over 300 emojis and symbols... with my plugin, I have around 3,000, haha. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
*BOOM* te mind blown!!! più di un anno fa
lonewolf82 detto …
Alright... besides all the stuff below this post, how's everyone doing? postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Good più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Just getti g lectuered da Omega, lol. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Nvmnd that part, lol più di un anno fa
shadow-omega detto …
And btw what's up with the color clothing dress o something everyone at my school today was saying it changed blue and white, o NO it's black and gold, postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
idk wasnt there lol più di un anno fa
shadow-omega commentato…
lol più di un anno fa
shadow-omega commentato…
i see that più di un anno fa
shadow-omega detto …
What 7+9 to the power of......9 then ➗ da 17, then ✖ da 7000, then + again da 7 then ➖ da 5,000,000 and what do u get postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I have no idea... Math hates me, give me something about science o history, most of the time I'll ace it, depending on the subject. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I just struggke with it... più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I tried to Google it... didn't give me an answer, lol. più di un anno fa
AlphaClub detto …
Song called strada, via Fighter da Antoine Levanant.... SUCH A BEASTE SONG WITH MY LOGITECH 7.1 SURROUND HD SOUND SYSTEM WITH SUB :) postato più di un anno fa
SanaliWolfofLuv commentato…
Sounds uh ok i guess più di un anno fa
AlphaClub commentato…
its fine, lol. più di un anno fa
SanaliWolfofLuv commentato…
XP più di un anno fa
heart
SanaliWolfofLuv detto …
ciao guys! XD postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
hello m'lady ^_^ *wags tail* btw i sent a cena invite te te and all my friends...still have to get the wife permission to have the cena but ciao atleast i can invite people lol see if anyone would want to come più di un anno fa
shadow-omega commentato…
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? più di un anno fa
AlphaClub commentato…
nothing... its between me and OmegaKing... più di un anno fa
AlphaClub detto …
Who here believes in something they think they would either get called crazy, immature, stupid, etc., for, o no one would believe you? I have tons of things... postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
.....lets see.....like a million and 10 things for lol più di un anno fa
AlphaClub commentato…
No... he growled at the fact that this was happening, not directly at you. And Ares cuffed him on the war for it :P più di un anno fa
AlphaClub commentato…
*ear* più di un anno fa
AlphaClub detto …
I just wanted to tell everyone: Thank te all. The ones who supported me, etc. I would lie down my dagger and sword for te guys. Especially Mojo, OmegaKing, Rocko, and Kishin. Thank te all!!! :) postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
no prob, also kira i watched te on DA....that sounds creepy but its basicly a friend lol più di un anno fa
OmegaKing commentato…
i dont remember being corrected at all......hmm più lies from area più di un anno fa
OmegaKing commentato…
the pms have been sent kira, alpha please see your inboxes più di un anno fa
Wolfire14 detto …
Ugggggg postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I hear ya più di un anno fa
Wolfire14 commentato…
I did ignore but te keep talking talking talking più di un anno fa
Wolfire14 commentato…
Well i couldn't te getting anyyoing più di un anno fa
AlphaClub detto …
Heres a joke, but it is not entirely true, just made to be funny: "Ya know what? Steve Jobs lied! The reason no one can hack an mela, apple computer is because no one uses Apple!!!" (Funny, right?) postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Lol. I personally hate Apple, but for tech reasons. I don't like their hardware choices nor their OS layout and UI. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Well... It has 32 GB FAM, AMD FX-4300 quadcire 3.8 GHz, 2060 storage spazio (2x 1 TB HDDs and 1x 60 GB SSD), Don't know what motherboard I am going to buy yet, GT 730 getting GTX 750 Ti, and a 500 W EVGA 80 plus bronze PSU :P più di un anno fa
AlphaClub commentato…
*GPU* più di un anno fa
Wolfire14 detto …
Hmm something is missing postato più di un anno fa
Wolfire14 commentato…
Nvm più di un anno fa
AlphaClub detto …
I'll mostra te what it feels like, now I'm on the outside... postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Its a song... Calvin Harris Ft. Ellie Goulding: Outside più di un anno fa
AlphaClub commentato…
"And it feels like I am just too close to Amore you..." (DONT TAKE IT THAT WAY, LOL) This is Too Close da Alex Claire più di un anno fa
AlphaClub detto …
snsjsjnsj. Mnakz. postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Sorry... little baby bro ha rubato, stola my phone from me, lol. più di un anno fa
moondragon01 commentato…
ahhahahh. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
lol più di un anno fa
AlphaClub detto …
Who knows who EthosLab is??? postato più di un anno fa
pablopj commentato…
never heard of him, why te ask più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I was trying to see how many minecrafters are in this club... Etho is a youtuber, and he is decently popular, with close to two million subs, and he makes quality Minecraft video :) (And sometimes he'll play games like Don't starve, o Terraria. più di un anno fa
OmegaKing commentato…
i played Minecraft until some asshole tnted my celestia and luna statue that took me 3 days to build D: luckily i have a screen berretto, tappo of it on one of my external harddrives più di un anno fa
moondragon01 detto …
*Tosses rocks at branch door to test its strength. It shows that it may be able to keep the flying teeth out. But it wont do much for the sounds.* postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I wish... più di un anno fa
moondragon01 detto …
area, is it true that te werent thinking about the consequences? postato più di un anno fa
cake
SanaliWolfofLuv detto …
ciao yall ^-^ how everyone has a blessed giorno :D postato più di un anno fa
SanaliWolfofLuv commentato…
Uh Im Not Shoveing religon in no one face.Im Just Wishing everyone a blessed day. Is that A "Sin"? più di un anno fa
RadLilly commentato…
Thank you! ^-^ più di un anno fa
SanaliWolfofLuv commentato…
Uh Thanks Hon :P più di un anno fa
SapphireFox16 detto …
Well Im Leaving for a little bit. Maybe when I Come Back. It Will Be Peace Here See U Guys later. postato più di un anno fa
ComingInArea commentato…
kthxbai più di un anno fa
SanaliWolfofLuv commentato…
Nope. he didn't "rage" quit. he just played it smart. The best way to destroy your enemy is not to make war with them but to make peace duh! più di un anno fa
SanaliWolfofLuv commentato…
Its easy to see that they are both the same person /giggles/ Not fooling me più di un anno fa
OmegaKing commentato…
its luaghable.....wwwarea tried to qoute violations of the terms of service agreement when he violates them what a noob più di un anno fa
TimberHumphrey detto …
also i'm wondering how Ted 2's gonna turn out. i really hope it's not another A Million Ways to Die in the West postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
@Kishin_Kira Agreed. più di un anno fa
TimberHumphrey detto …
ya know what would be awesome to see? a mix with A&O and Five Nights at Freddy's. i'd Amore to see how that turns out lol postato più di un anno fa
TimberHumphrey commentato…
that'd be so awesome! i'd definitely buy it più di un anno fa
SanaliWolfofLuv commentato…
That Would Be Kinda Kool. Im Not To Excited About Getting the piss scared out of me lol più di un anno fa
SapphireFox16 commentato…
I'd Amore That!!!!! lol It Be Pawesome! più di un anno fa
TimberHumphrey commentato…
god, please somebody make that happen! i really wanna buy it lol più di un anno fa
smile
SanaliWolfofLuv detto …
Good Morning Everyone! ^-^ postato più di un anno fa
moondragon01 commentato…
well, we survived. mojo? kishin? più di un anno fa
SanaliWolfofLuv commentato…
What? uh Happened? più di un anno fa
SanaliWolfofLuv commentato…
Awe Ok più di un anno fa
moondragon01 detto …
well, now some of us are down to burying ourselves in dens in the evening. postato più di un anno fa
moondragon01 commentato…
well, i should probably get to reinforcing my den. più di un anno fa
moondragon01 detto …
i see no one sees the line. postato più di un anno fa
Wolfire14 detto …
Guys I have good news I know how to banned people postato più di un anno fa
Wolfire14 commentato…
It kinda of hard più di un anno fa
Wolfire14 commentato…
It because te need to segnala the truth what they did wrong più di un anno fa
AlphaClub detto …
HOW ABOUT EVERYBODY SHOVES A DICK UP THEIR culo AND SHUTS THE FUCK UP??? postato più di un anno fa
TimberHumphrey commentato…
dude that was harsh! sure, i'm sick and tired of all the drama and fighting, but i wouldn't say that to anybody più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Well I am personally to that point, where I don't care whetyer I say soemthing that hurts someone... It needs to stop. più di un anno fa
TimberHumphrey detto …
oh my fucking god! when's this damn fight ever gonna end?! get over it, people! what happened, happened! te can't go back in time to change it! just please let this club go to the way it used to be!! postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I wish.... why do te think some of us aren't even in the fight anymore? lol. più di un anno fa
TimberHumphrey commentato…
cause we're sick and tired of it! i just want a peaceful club again, i can't take this anymore! più di un anno fa
AlphaClub commentato…
@Kishin_Kira Agreed on this, too. più di un anno fa
mattwolf199 detto …
My Fucking god people take your shit to private chat postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
IK, R??? più di un anno fa
worried
Journeyer detto …
I postato an articolo that does nothing but mostly quote off the rules of the site, but alas, some low-lives still attack it, and claim that I'm WWWarea, when all I did was quote off the rules of the site. This is bad, but not surprising. postato più di un anno fa
Journeyer commentato…
Oh hey, didn't see your reply. :) And yeah I don't know. My major suggestion is to never blindly assume someone to be someone else without actual hardcore evidence. And yeah, that makes sense. I agree with that! più di un anno fa
moondragon01 detto …
*Leans on stick.*rock o woods? which side of the line are te on? postato più di un anno fa
moondragon01 commentato…
wood if youre with area, rock if not. più di un anno fa
lonewolf82 detto …
Ah good to be back in the good ol' A&O club. Doubt any of te remember me, but oh well. postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I don't know if I do... I joined in August of 2014... ;) più di un anno fa
lonewolf82 commentato…
Haha January 2012 man. Not much has changed here lol. Anyways, nice to meet you. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
GTG, c ya :) più di un anno fa
moondragon01 detto …
dont te hate it when posts get way too out of context? postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Sorry... più di un anno fa
moondragon01 detto …
*Boldly steps out of den.* alright, lets do this.* Grabs a stick and draws a line in the dirt.* one side goes over there, the other there. postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I call jo sides!!! più di un anno fa
Hiding 112 comments…
moondragon01 commentato…
rocko!! più di un anno fa
moondragon01 commentato…
anyway, wood o rock? più di un anno fa
moondragon01 detto …
is it possible to remove someone from a fan list? postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
yes, go to their account and click remove fan più di un anno fa
OmegaKing commentato…
wait i was wrong go to your fan list, and just click the X successivo to thier name più di un anno fa
AlphaClub detto …
Can we have a giorno where, we all promise not to fight, and be normal, and act like nothing happened? And then the giorno after that, we can start up the fighting again??? postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
i just ate a big bowl of riso and got a whole gourd of sake, i'm good for the rwst of the giorno più di un anno fa
shadow-omega commentato…
wait why are we talking about this? più di un anno fa
OmegaKing commentato…
i dunno più di un anno fa
SanaliWolfofLuv detto …
Hello ^-^ /Wags tail/ postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
hello hello how are te today più di un anno fa
SanaliWolfofLuv commentato…
Its Ok Hun Hehe più di un anno fa
OmegaKing commentato…
^_^ wags tail più di un anno fa
AlphaClub detto …
Maybe we should see how many people like this idea of a rule: "No one is allowed to say the word rude, o any word associated with rude. If someone says rude, the rest have a right to gang up on that person, WITHOUT being attacked for it." postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
how bout te shut up wwwarea più di un anno fa
AlphaClub commentato…
How is suggesting a rule harassment? It wasn't directed at anyone, didn't talk about anyone, nothing. I was suggesting a rule... più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I'm not nice. If I was nice, I would have left the club permanantly LONG ago... più di un anno fa
moondragon01 detto …
Quick! everyone whos not in the fight! TAKE COVER!!! postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
"Yes, sir! Wait a minute... I DON'T TAKE ORDERS FROM YOU, I TAKE ORDERS FROM MY KING!" (But I'll still take fover, lol) più di un anno fa
OmegaKing commentato…
ciao i need atleast a 10 people to agree........but if i can get 10 yes i will open the gates of the abyss on wwwarea , but i will try and keep my cool while he is being a baby più di un anno fa
moondragon01 commentato…
*Balls up deep in crude tana, den ready to soil fur.* più di un anno fa
moondragon01 detto …
*Balls up deep in crudely dug tana, den listening to pelliccia flying.* postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I can see. più di un anno fa
moondragon01 commentato…
*Unballs and peeks. Knows someone will be a rug in front of someone's fireplace.* più di un anno fa
OmegaKing commentato…
i was calm, then wwwarea happened........i hope he takes an Arrow to the nuts più di un anno fa
sad
nicker11500 detto …
I'm checking in like I detto I would and uh.. wow I left for a week and I came back to see the fight is still going like a fucking wildfire. And I was thinking of returning and giving this club a secondo chance... but now that the fight is worse than it was before, it feels like that secondo chance has already burned up at the moment I clicked on the A&O icon. And when AlphaClub told me that the fight has slowed down I thought for sure it was going to stop da sometime today but I was wrong. postato più di un anno fa
nicker11500 commentato…
And with that being detto I'll see ya guys after to March when hopefully the fight will stop o disappear. più di un anno fa
nicker11500 commentato…
after March* più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Yes. But I don't want a part in it. più di un anno fa
Humphrey303 detto …
*Howls* :3 postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
*Hows back* "How are you?" più di un anno fa
SapphireFox16 commentato…
*Trys to howl* ERR sorry foxy here not to good at howling più di un anno fa
Humphrey303 commentato…
*long sigh* I'm not siding with anyone, I just want te to leave since its clotting up the bacheca so much, and it's getting annoying. più di un anno fa
SapphireFox16 detto …
What Up? What i miss? postato più di un anno fa
ComingInArea commentato…
lots of drama più di un anno fa
SapphireFox16 commentato…
lol Wow Wwwarea U tell me to shut up? How "Rude" Of You. I was just asking a simple question. Then Only reaason i signed it was because u want to start fights with everyone. if u have a problem with some one then pm them not shout it to the hole world. o in this case web site più di un anno fa
SapphireFox16 commentato…
ciao dont put words in my mouth that i didnt say. I never told u to shut up. and u wouldnt know what a hypocrite is if one slaped u in the face più di un anno fa
SapphireFox16 commentato…
Thank you! Thats Exactly What Im talking about più di un anno fa
GANGSTA-BoSS detto …
Hi all! How it's going? postato più di un anno fa
moondragon01 detto …
*Digs tana, den più frantivally.* postato più di un anno fa
TimberHumphrey detto …
am i the only one who thinks Lyle and Link had a sorta mexican accent when they first came on screen? postato più di un anno fa
SapphireFox16 commentato…
Meh I didnt really Notice So Probably lol più di un anno fa
Humphrey303 detto …
*Yawns and stretches* How is everyone on this fine morning? postato più di un anno fa
SapphireFox16 commentato…
I'm Doing Good! *Wags tail* u? più di un anno fa
moondragon01 commentato…
*Digs den.* cant talk! must dig! più di un anno fa
Humphrey303 commentato…
I'm doing pretty good myself, thanks for asking! really caught up in homework this week though... più di un anno fa
OmegaKing commentato…
doing fine......the wife is forcing me to have a giorno off of training D: but i'll get over it più di un anno fa
moondragon01 detto …
*Inches out from behind rock.* postato più di un anno fa
moondragon01 commentato…
is it sicuro, cassetta di sicurezza yet? più di un anno fa
moondragon01 commentato…
whew.*trots out from behind rock.* più di un anno fa
moondragon01 commentato…
*Starts to dig a tana, den for the successivo wave.* più di un anno fa
CandoAlpha detto …
Haven't been around here in a long time. Not a familiar scent to be had... postato più di un anno fa
skyrim2244 commentato…
hello Cando alpha più di un anno fa
Humphrey303 commentato…
Same. the più people the better though! più di un anno fa
CandoAlpha commentato…
ciao Red, long time. Seems like the pack's always been at war with one another. Not many familiar faces though. Still feels like home, but... things are so different too. più di un anno fa
zzz
Humphrey303 detto …
I'm gonna turn in for the night. night guys! postato più di un anno fa
Humphrey303 detto …
Haven't wrote something here in, what, 5 months? Hi! How's everyone? :3 postato più di un anno fa
Humphrey303 commentato…
Not even! 7 months! Time flies! più di un anno fa
Humphrey303 commentato…
aww Thanks so much ^^ And I hope te get rid of your depression soon. più di un anno fa
Humphrey303 commentato…
Kishin isn't bothering me. there is no fight. più di un anno fa
moondragon01 detto …
*Ducks down and balls up behind a rock.* postato più di un anno fa
AlphaClub detto …
Is it creepy that a random chick in a dream came to me last night and told me that I have to kill someone (not saying names) on here before it's too late? postato più di un anno fa
The_Damn_Guy commentato…
*hears what te detto and walks up*.... Damn! più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I gtg tho. I got some stuff to do! :l If ya need to tell me something, PM me. più di un anno fa
OmegaKing commentato…
nope, happened to me all the time before i moved and set up my warding spells and charms più di un anno fa
moondragon01 detto …
got a story to expand on the A&O world? then come on over! link postato più di un anno fa
AlphaClub detto …
I bet none of te would be able to guess why they call me Ares, lol. o maybe te would? Idk... postato più di un anno fa
Wolf_Tamer commentato…
There has to be a good story to that. "C'mon now! Let's see it!" più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Read the whole articolo I postato called: To OmegaKing :) !!! And te will understand my history !!! più di un anno fa
TimberHumphrey detto …
i got a domanda (random fnaf question): chica o toy chica? postato più di un anno fa
moondragon01 detto …
back on the grid. postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
but why te want leave the forest D: (joke) anyways welcome back più di un anno fa
moondragon01 commentato…
take it the pelliccia stopped flying over here. più di un anno fa
OmegaKing commentato…
i'm gonna try and ignore justcomingin's anti furry commento as best as possible, also i have spoken with area and the fight is officially over.....atleast the fight on this bacheca più di un anno fa
AlphaClub detto …
I absolutely failed... I COULDN'T GET NICKER TO COME BACK PERMANANTLY!!! ALL I WAS ABLE 5O CONVINCE HIM TO DO WAS JUST TO VISIT TOMARROW!!! I AM SORRY.... I FAILED EVERYONE... postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
YEAH, WELL I WAS ORDERED TO BRING HIM BACK!!! più di un anno fa
The_Damn_Guy commentato…
Damn, hopefully when he comes to visit, and sees this club he might Damn return but who knows. Also I Damn PMed him before I went to letto last night asking about why he left and why isn't he Damn coming back and he detto that the reason he left was because "of not only how long this fight has been going but of it covering the bacheca destroying the purpose of being a fan" and also Damn detto that " he would of checked in earlier but he's been busy on his Fanfic and trying to keep grades where they're at his school" Damn I honestly don't know what Damn fight happened but if it was enough for a person to Damn leave then, Damn again. più di un anno fa
The_Damn_Guy commentato…
Yeah it's like if he has a way with the plot that makes it so Damn good. Just like his Alpha and Omead stories it's Damn well doned. più di un anno fa
AlphaClub detto …
Neïn neïn neïn neïn neïn !!! My brother can't stop whining !!! postato più di un anno fa
meh
The_Damn_Guy detto …
Holy Alfred dick balls there's still people in this Damn club, I don't know if anyone remembers me but I came back to see how this club was doing and da the looks of things it's not going well so, What the Damn happened?! postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
never heard of te più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Okay, sir. più di un anno fa
ben15delas commentato…
Hey, buddy ^^ I still remember when I joined in 2013 of march leading to my old account. So, I've been here for long time as well. più di un anno fa
Wolfire14 detto …
I was thinking about alpha and omega 5 yesterday that maybe they might mostra a plot,screen shot,tralier this week o successivo week o March 10 postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Me too. But don't get your hopes ul, Lionsgate and Crest are both a hopeless case... più di un anno fa
AlphaClub commentato…
*up* più di un anno fa
OmegaKing commentato…
buys up lionsgate and crest and makes A&O 5, 6, 7, 8, 9, 10 and makes them good and amazing, so great infact that they blow the first one out of the water :D....wait i was just gonna buy up the rights to the alpha and omega franchise so that i can use the characters in my new video game that is gonna be a 10 game series :D più di un anno fa
skyrim2244 detto …
I have family that works for Sony animation. I could talk to them about trying to talk to the higher ups. Maybe this is the new life alpha and omega needs. Since they don't care about a&o.they'd probably sell out cheap to any buyer postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
@Kishin_Kira Would you? più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Sony would yes, be better than Crest and Lionsgate. più di un anno fa
The_Damn_Guy commentato…
I can see the Damn Romeo and Juliet thing as far as the rival goes but as far as how they Damn feel about each other, no, becasue in Romeo and Juliet they didn't know anything about each other and didn't even Damn knew each other existed before seeing each other which followed in them falling in love, in A&O however Lily knew that Garth existed and knew Damn little about him while Garth didn't know who Lily was o even knew she Damn existed. And yes I did read the Damn book lol, we had to for our English class at school. più di un anno fa
AlphaClub detto …
@OmegaWolf te think a few Lupi can kill me? Naw, first: I would smell them before they got close to the cabin. Second: I would kill them all (if I had my sword), if they DID get close to the cabin. But, since I don't have a sword, I'd use the dagger that I brought with XD So, they wouldn't stand a chance. postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
All I need is my dagger :P più di un anno fa
Hiding 100 comments…
AlphaClub commentato…
As well as we both like programming and tech. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Lol, why do te think they call me Ares? più di un anno fa
TimberHumphrey detto …
also why do these dumb-asses segnala my A&O 4 video but not the video of the other A&O movies? postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
IDK. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I'm pissed at them too, for my own reasons. più di un anno fa
angry
TimberHumphrey detto …
well lionsgate people are fuckin' faggots right now! no matter if we're A&O fan o not, they just absolutely despise it when somebody posts video about A&O 4. they're like "we don't give half a rat's culo if you're a fan of our movie! don't post video of it on youtube!" well, fuck those stupid motherfuckers! right now, it's my secondo copyright strike postato più di un anno fa
TimberHumphrey commentato…
seriously, i'm so pissed off right now, i feel the need to go over there and kill all the assholes at Lionsgate! più di un anno fa
skyrim2244 commentato…
they should hand over the rights to alpha and omega to Sony animazione they made some good movies. Lions gate doesn't give a fuck unless they make a lot of money. They care about the Hunger games and the other big movies. They never care about the fan how sad più di un anno fa
The_Damn_Guy commentato…
*reads the post* ....... DAMN più di un anno fa
skyrim2244 detto …
Why so much hate Kate and Humphrey would be sad postato più di un anno fa
skyrim2244 commentato…
your right it's just one big batching fest this aint the club I once knew più di un anno fa
skyrim2244 commentato…
bitching più di un anno fa
Canada24 commentato…
@skyrim: Oh yes.. The good old days più di un anno fa
Canada24 detto …
Hello again postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Hallo again !!! più di un anno fa
AlphaClub detto …
te thought I was leavin, just because I was in Wisconsin, ja ??? postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
....maybe.... più di un anno fa
skyrim2244 commentato…
yeah I thought te had no Internet out in the middle of nowhere più di un anno fa
AlphaClub commentato…
@shadow353 "The conquered Persian East city, sire?" più di un anno fa
skyrim2244 detto …
Back to school for me tomorrow :( postato più di un anno fa
smile
GANGSTA-BoSS detto …
Hi there :D. postato più di un anno fa
skyrim2244 commentato…
ciao man più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Hallo !!! più di un anno fa
AlphaClub detto …
I am going to Wisconsin until wednesday, and I expect everyone to be good while I'm gone! :) postato più di un anno fa
Wolf_Tamer commentato…
Have fun! più di un anno fa
AlphaClub detto …
Wwwarea, gotta go for tonight, dude. Ttml, please? :) As for everyone else: Please, I recomend EVERYONE takes a vacation for a few days from here. Just until I get things straightened out with wwwarea. I started the fight, now I need to end it. And it can only be done if everyone leaves for a few days. I need to mostra area something. That none of te need to know. postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Just... please, take a vacation from here for a few days, I cannot do this if te guys are on here! Thank you! I know, te don't wanna get off, but if ya want the fighting to actually end, te need to bare with me. And te need to listen to me. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I'm saying that te had to realize what te couldn't answer yourself... I just wanted te to realize, yes... fuck, this situation hurts, but in order for te to understand what te can't explain, I had to throw it out there, so te did know. I'm sorry but I felt like I had to, just like te felt like te can't stop fighting, because te got yourself in a situation where, te though that keeping up the right would help, but it didn't, so when people now start yelling at you, almost everyone, te get cramled in a corner, and te don't know what else to do other than fight. Like I detto I've been in this situation before too... which is how I can call te out on it so easily. Please don't take it as I am trying to make te upset, I'm not. But I gave te a secondo chance at edplaining things with everyone else. Even if it's not perfect, we could at least explain it to them. Trust me, been there, done that, and this is exactly why te continue to say stuff to me, più di un anno fa
AlphaClub commentato…
even after I brought that out. Don't take it the wrong way, I'm not trying to hurt te o make ya feel bad, I'm just trying to help... I started tk realize last night that, maybe, te were DRIVEN to keep fighting, nkt because te want them to appologize, but because te felt like te have to, and I understand. I am being as nice as possible. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
And I didn't say it would stop the fight. But I just wanted te to understand what te could explain to yourself. It's a bipolar thing... if te have bipolar. più di un anno fa
AlphaClub detto …
I want ti let everyone know: do not talk to wwwarea o me until I say it is okay, o me o him talks to you. I am trying to explain somethings to him... that no one without bipolar would understand... if te are bipolar, te will understand what is going through area's mind and my mind. And I just now started thinking that maybe there is something going on in his mind FORCING him to be like this. Please, let me talk to him before te guys say anything to me o him... that woukd be nice. postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Yes, we are talking in a civil manner. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
And yes, te have every right to hate me and be pissed for bringing it out. But am I right on anything? più di un anno fa
AlphaClub detto …
SKYRIM!?!?!?!? postato più di un anno fa
Wolf_Tamer commentato…
LEGEND OF ZELDA!!!!! più di un anno fa
AlphaClub commentato…
try starting another post on my wall, so it doesnt tick off users più di un anno fa
AlphaClub commentato…
He wanted to finish an RP, but he started it on the wall, so I told him go on the wall. And younpost off topic stuff on the club anyways, so... più di un anno fa
AlphaClub detto …
How is everyone? postato più di un anno fa
skyrim2244 commentato…
Good just enjoying my snow days. Btw do te and omega king want to pick up that rp again tonight più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Sure. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
??? più di un anno fa
AlphaClub detto …
Bye guys, gonna go workout for a bit! :) postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
te better put 900% into it D:< i expect te to be able to lift a bus da wensday più di un anno fa
AlphaClub commentato…
DUDE... I work out about 2.5 hours a day, and I am 5x better shaped than my dad... who eats nothing but healthy shit, and protein shakes... and works out as well... I have like 3x the endurance of everyone at my school in gym... lol. Most of them can't even do a full sit up... più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I don't have any... lol. I ended uo just doing basic stuff... finished with 145 pushups, 165 situps, and 130 pullups, and then did my daily stretching before hand, and then I went outside and ran across town, lol. più di un anno fa
Wolfire14 detto …
Faceplam postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
about what? più di un anno fa
AlphaClub commentato…
ignore him and he will più di un anno fa
AlphaClub commentato…
even tho he says he wont più di un anno fa
skyrim2244 detto …
ciao guys this is relevant Billy Joel "we didn't start the fuoco it was always burning since the world's been turning". I sure didn't start the fuoco postato più di un anno fa
OmegaKing commentato…
i thought that one cat from 5th strada, via did o was it that one pesce in the furgone, van down da the river on main street... più di un anno fa
Canada24 detto …
If anyone cares.. Me and my Canadian sarcasm will be gone starting wednesday.. Going away for a family trip to Flordia. It's pretty traditional postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Luck goes to te :) più di un anno fa
Canada24 commentato…
@club: Omegaking was probably referring to what I detto above più di un anno fa
AlphaClub commentato…
oh più di un anno fa
Canada24 detto …
AlphaClub detto …
I LIKE TRAINS. postato più di un anno fa
Canada24 commentato…
te sound like Sheldon Cooper, lol più di un anno fa
AlphaClub commentato…
No, you've never seen ASDF movie? più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Go watch ASDF movie 1-8 da TomSka on Youtube più di un anno fa
AlphaClub detto …
Wow... I just was told I might have Hyperosmia... explains enhanced smelling... wow. This is a new feeling, lol. postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
woah... maybe, maybe not. At least I'm not a hairy motherfucker, lol. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Really? più di un anno fa
skyrim2244 commentato…
yeah più di un anno fa
AlphaClub detto …
Okay... so I have had a few people ask me, why do I call myself Ares, and/or where and how did te get that name, etc. The truty is, my real name is Caleb, but my nickname, and the name people call me da most often, is LITTERALLY Ares. So, yeah... call me AlphaClub o Ares, please. Just wanted to get that streight. postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
"straight* più di un anno fa
AlphaClub detto …
I wanna ask, because the while thing that OmegaKing postato down below got me thinking... what is the slowest computer you've ever used, and what are your computer specs, eh? postato più di un anno fa
skyrim2244 commentato…
I used a Dell inspiring with a pentium 4 til the begging of anno then I got theVaio which has a I3 processor then più di un anno fa
AlphaClub commentato…
the i3s are weak, but can beat most CPUs in the AMD FX line. i3s are dual core, the mdeium tanged one beats my quad core FX-4300, clocked at 3.8 GHz. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I have a AMD FX-4300 quad core, 3.8 GHz, 8 GB ADATA DDR3 RAM, 2060 GB storage space, (2.06 TB), EVGA GT 730, (getting GTX 750 Ti, And I can't remember the mobo model, 500w 500 b EVGA PSU. più di un anno fa
moondragon01 detto …
back on the grid shortly. I dont like the idea of this, but we may have to make our own 'treaty of versailles' here. domanda is, who will come inoltrare, avanti to accept guilt? postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I will acceept that we ALL have done w4ing things, even me. più di un anno fa
AlphaClub commentato…
*wrong* più di un anno fa
skyrim2244 detto …
On devian art what is the main a&o group postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
I have no idea più di un anno fa
Wolfire14 detto …
Well this getting madness over here postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Yep. Agreed. più di un anno fa
Wolfire14 commentato…
It time to fight with fuoco with fuoco più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Yes, we will, lol. più di un anno fa
AlphaClub detto …
Now area is saying I am stupid because I am 14.... what a fucking retard... 'oh god...' postato più di un anno fa
AlphaClub commentato…
He needs SERIOUS help... he keeps posting suicide notes everywhere... più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Over an internet fight... più di un anno fa
AlphaClub commentato…
Use Google translate :) più di un anno fa
AlphaClub detto …
I will just put out there... I've been thinking about leaving for a while. I am tired of all of this fucked up shit. But I won't leave without a good vote. So who thinks I should leave, and who doesn't? (If Jett o wwwarea comments, I will not listen, this is for everyone else) postato più di un anno fa
RadLilly commentato…
I don`t think te should leave. Just ignore the negativity. più di un anno fa
Wolf_Tamer commentato…
Do not leave! più di un anno fa
AlphaClub commentato…
If I left, it would only be temporary. più di un anno fa