Post An Anime Character te Want To Kill

Lucy Heartfilia because she is useless sometimes, i mean sometimes she is OK but most of the time she is an annoying b*tch to me,
 Post An Anime Character te Want To Kill
*
Lucy will prove herself useful someday. Just wait
FairyErza posted più di un anno fa
*
I totally agree with te >.< She's so useless. But I have only seen a few episodes so maybe she will be better.. Idunno.. xD
Suuz00 posted più di un anno fa
 LunaMichaelis posted più di un anno fa
next question »

Anime Risposte

hahi7717 said:
Haruhi Suzumiya - The Melancholy of Haruhi Suzumiya
select as best answer
 Haruhi Suzumiya - The Melancholy of Haruhi Suzumiya
posted più di un anno fa 
kaboomgirl said:
This guy right here, Izaya Orihara. I don't get how so many people Amore him - he's a little shit.
select as best answer
 This guy right here, Izaya Orihara. I don't get how so many people Amore him - he's a little shit.
posted più di un anno fa 
*
SAME THOUGH. i was gonna say him too, he's so manipulative and completely unlikable to me
perryperry posted più di un anno fa
KEISUKE_URAHARA said:
Akainu (One Piece)
i wanna kill light from deathnote but now he was taken down da ryuk........i have to let him go.....
but akainu i wanna kill him....bcz he killed one of my fav character from one piece "Ace".......!!!!


select as best answer
 Akainu (One Piece) i wanna kill light from deathnote but now he was taken down da ryuk........i have to let him go..... but akainu i wanna kill him....bcz he killed one of my fav character from one piece "Ace".......!!!!
posted più di un anno fa 
*
Very Agreeable
LunaMichaelis posted più di un anno fa
BestSinceDay1 said:
Near from Death Note
Lucky SOB this guy is just a rip off of L and they only reason he even had a chance of beating Light is da picking up the pieces of information L has done
select as best answer
 Near from Death Note Lucky SOB this guy is just a rip off of L and they only reason he even had a chance of beating Light is da picking up the pieces of information L has done
posted più di un anno fa 
FairyErza said:
Jellal Fernandes - Fairy Tail

I'm still hate him until now. I don't know when I can forgive him.
select as best answer
 Jellal Fernandes - Fairy Tail I'm still hate him until now. I don't know when I can forgive him.
posted più di un anno fa 
otakugirl93 said:
mine would b ash ketchem from pokemon I liked him in the kento and jottoh sorry if I spell those wrong lol but any way he never grows up I miss his old Friends and he traded brock for other people witch pissed me off and he still acts like a little brat sorry for the pokemon fan but that my opinion
select as best answer
posted più di un anno fa 
NV99 said:
Kagome Higurashi, just so useless and annoying, also Reiner, but mainly her
select as best answer
 Kagome Higurashi, just so useless and annoying, also Reiner, but mainly her
posted più di un anno fa 
Suuz00 said:
Elizabeth

Because, She can be really sweet and wants to make everyone happy but... she does exactly the opposite -.-
She is way to selfish and soooo annoying she doesn't listen to anyone and just keeps talking.

A lot of people think that she doesn't deserve the Hate but I think she does...

._. I'm sorry...
select as best answer
 Elizabeth Because, She can be really sweet and wants to make everyone happy but... she does exactly the opposite -.- She is way to selfish and soooo annoying she doesn't listen to anyone and just keeps talking. A lot of people think that she doesn't deserve the Hate but I think she does... ._. I'm sorry...
posted più di un anno fa 
*
You'll see...if the Anime decides to cover that arc that is...However, I do respect your opinion. :)
Shining-Pearls posted più di un anno fa
*
the Titanic arc? XD she was pretty badass there. but I still don't like her :p
Suuz00 posted più di un anno fa
Lulu_Kururugi said:
Mukuro from KHR. i just .. he is so ... i hate his attitude
select as best answer
 Mukuro from KHR. i just .. he is so ... i hate his attitude
posted più di un anno fa 
SaikawaMustDie said:
SAIKAWA SAIKAWA SAIKAWA SAIKAWA, SHE'LL FALL INTO THE PITS OF HELL AS SHE SLOWLY BUT PAINFULLY BURNS, HER SKIN WILL MELT OFF AND te SEE CHUNKS WILL FALL OFF SO te CAN SEE PIECES OF BONE. PLEASE AND TANK YOU.
select as best answer
posted più di un anno fa 
next question »