Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fan of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 risposte

Click here to write a response...

Showing Replies 9801-9850 of 116057

più di un anno fa 1treehillfan said…
AHHHH *yelps* Nem- you don't like PB??? I LOOOVE IT! *USES POWERS TOO MAKE YOU LOVE PEANUT BUTTER* LOL.
And nem you should TOTALLY try it SOO YUMMY!
più di un anno fa brattynemz said…
Hannah not again!!! lol
più di un anno fa brucas4ever said…
i would love a pb and banana sandwich! hey do you guys say sandwich like "saMwich or saNDwich?"
più di un anno fa mollyx365 said…
hahah i tried to type last comment and i couldnt so i gave up and went to a new one.

a pb milkshake, really?
più di un anno fa brattynemz said…
..I'm feeling it right now......

I WANT PEANUT BUTTER!!!! lol
più di un anno fa brucas4ever said…
Molly you got 9800!
più di un anno fa 1treehillfan said…
molly- YES DELICIOUS!!! and lol hannah I pronounce it "saNDwhich" :D:D
più di un anno fa brattynemz said…
Sandwich. Why Hannah?
più di un anno fa mollyx365 said…
sandwhich. alice, what state are you from? i proabably asked you 8 times lol
più di un anno fa brucas4ever said…
ohh cause a friend was telling me that only people from chicago pronounce it saMwich! its so funny i notice it all the time now!
più di un anno fa brattynemz said…
Oh. lol. I wouldn't have known. :D
last edited più di un anno fa
più di un anno fa brucas4ever said…
haha i know im strange! its sooooooooo funny! and what do you call the room with your tv in it?
più di un anno fa mollyx365 said…
i have delivered your food :D
and i call it ... get ready ...




the TV room.
last edited più di un anno fa
più di un anno fa 1treehillfan said…
Hannah -LOL Cool new fact!!!!
And everyone go on their profiles and say that you are a member of the twilight/brucas fangirls LOL!!! :D:D
più di un anno fa 1treehillfan said…
hannah- uhhh living room? heehee
and THANKS MOLLY!!!! YUMMY!!!! I'm so excited for my 1 in the morning breakfast LOL
più di un anno fa brucas4ever said…
più di un anno fa brattynemz said…
Idk, I don't have a TV in my room. lol. Just TV? Because we have the video room, that's where all the watching paraphernalia go. :D
più di un anno fa 1treehillfan said…
OK this is really weird I'm listening to "Run" the cover by Leona Lewis (which is like a REALLY serious/sad song) and i'm joking about super powers and twilight and food LOL
più di un anno fa brucas4ever said…
link that
The "Living Room" is called the "front room" (pronounced fronchroom
più di un anno fa 1treehillfan said…
LMAO I love that link Hannah :D:D
più di un anno fa brucas4ever said…
ohh and do you say "soda or pop"?
più di un anno fa 1treehillfan said…
^^ I say soda pop... like combined :D:D
più di un anno fa brattynemz said…
Softdrinks. lol. That's interesting, Hannah. :D
più di un anno fa brucas4ever said…
NOOOOOOOOO it's POP! people!
più di un anno fa brattynemz said…
Wait.

You don't pronounce the "s" at the end of Illinois.

Am I supposed to say it with S????
più di un anno fa brucas4ever said…
NOO thats sooooooooooooo annoying!
più di un anno fa brucas4ever said…
NO never with a SSSSSSS it's soo annoying it when people say that it makes them sound sooooo stupid!
più di un anno fa brattynemz said…
Oh. I always thought you pronounce it without the S, I didn't know others pronounce it with an S. lol
last edited più di un anno fa
più di un anno fa brucas4ever said…
yeah! it's okay you didn't know! but people from the us who pronounce it with a S are just stupid!
più di un anno fa mollyx365 said…
oh WOAH. i never say the s
più di un anno fa brucas4ever said…
i never asked you molly where are you from?
più di un anno fa brattynemz said…
lol yeah, how can they not know that it shouldn't be pronounced with the S? lol
più di un anno fa mollyx365 said…
i used to live in boston, massachusetts and now i live in dinky ohio.
più di un anno fa brucas4ever said…
ohh we live kinda close molly! lol whats wrong with ohio??? so are you a big red sox fan?
più di un anno fa 1treehillfan said…
sorry I left for a second LOL I was checking on youtube if there were any new Jalice vids lol anyways I was thinking that our theme song for the brucas/twilight fangirls should be "I dont wanna be" by Gavin Degraw :D HA! Lets see Mark's reaction when we steal his old theme song!
più di un anno fa brucas4ever said…
I know right Nem it annoys me! on Facebook i have this amazing bummer sticker that says only idots pronounced Illinois with the 's! i love it!
più di un anno fa brucas4ever said…
hahah i love it Alice!!!!!
più di un anno fa brucas4ever said…
orr it could be Rob singing that kinda works too!
più di un anno fa brattynemz said…
I think that would be fine by him, he doesn't use it anyway.
più di un anno fa brucas4ever said…
**brother starts jumping again**
più di un anno fa mollyx365 said…
i looove boston :(
oh HUGE. it is so pathetic. our house is insane.
but next year i go to college, and i applied to BC (Boston College) and i'll be psyced if i get in!

alice - lol for sure! i wanna make us a video tomorrow!
più di un anno fa brattynemz said…
Great idea Molly. ;)
più di un anno fa brucas4ever said…
hahah!!!!!! ohh we should all have like certain icons!!!!! lol that would be sooooo cool!!!!!!!!!

ohhhhhhh hahah Molly!!! no offence But i HATE the red sox, and im not a yankee! im a white sox fan!
più di un anno fa brucas4ever said…
buts that cool how you want to go to BC!!!!
più di un anno fa mollyx365 said…
omg hannah i love that! but also *Grrr* but its ok, bc my superpowers cant really hurt you!
più di un anno fa 1treehillfan said…
molly- YAY!!!!!! You totally should!!! LOL. I love our superhero team :D:D
I know this is really random but you know what I hate about staying up late? Is the creepy commercials that come on! OMG I'm on my laptop so I'm watching TV too while I'm on the comp and OMG there was like this girl stripping down to her bra and was like going "want more of this? call and meet local hot singles" and I was like GROSS!!!
Do only sickening perverts watch TV this late? LOL
più di un anno fa brucas4ever said…
ohh good idea

Molly has a - has a james and victoria(if she wants)
Alice- can have a jalice
NEm- can get a Emmett and Rosalie
and i can get an Edward and Bella!
più di un anno fa 1treehillfan said…
OOOH who has photoshop??? WE should make icons!!! LOL!!!
più di un anno fa brattynemz said…
Yeah I want icons too. lol
più di un anno fa 1treehillfan said…
AND YAY!!!!!! I WANT THE JALICE ICON!!! Go Jalice!!!
But wait- who is getting the brucas icon??