Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fan of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 risposte

Click here to write a response...

Showing Replies 27901-27950 of 116057

più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
BL LOVE!
più di un anno fa Janni said…
GO bROOKE YOURSELF CAT!
last edited più di un anno fa
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
bitch!!!
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Well.. at least got the eyesexage.. Whatever! LMAO
più di un anno fa Janni said…
I got the 27 900th comment;D
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
yeah, you wish -.-
più di un anno fa TSOYPRA said…
oh i want to get one too....
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Lol, you have to cheat. It's the only way Vicky! xD

"TSOYPRA said:
yea it's really hard they said that you stole all the eyesexage.... " What, sorry?
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Eyesexage with BL LOVE. How sweet ^^ LOL =D

And i have 9 now! Lalalala! ;P
più di un anno fa TSOYPRA said…
i said it is really hard not to be lost...
and on chat they said that you stole all the eyesexage....
più di un anno fa TSOYPRA said…
i have just 8....
più di un anno fa brucas4ever said…
stop!!!!!!!
più di un anno fa Janni said…
tongue
I think that I hve so much mroe then 9 but i can't remember how many?
più di un anno fa brucas4ever said…
i need to keep counting!
più di un anno fa Janni said…
lol Hannah!
più di un anno fa Janni said…
Yes you do hun xP

What's up= anything new with you guys?
più di un anno fa brucas4ever said…
im about to cry! your destroying my forum!
più di un anno fa TSOYPRA said…
what?
più di un anno fa brucas4ever said…
ugh!
più di un anno fa brucas4ever said…
why are you all cheating so muh!
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
do not reply so fast hun! xD
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
tongue
cheaters, lete me read xD
più di un anno fa brucas4ever said…
fdsaflksdjaflkajsl
cheat one more time ! and i will come over there and hurt you!
più di un anno fa TSOYPRA said…
i am not cheating....
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
STOP!
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
laugh
YEAOHHH! xD
più di un anno fa Janni said…
Ehm ehm.. your forum? Right.. xP

+ Iæm not cheating at all!
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
laugh
eyesexage? xD YES! Take that! =D

10 baby! Woot Woot
last edited più di un anno fa
più di un anno fa TSOYPRA said…
lalalalaaaa
più di un anno fa brucas4ever said…
! eww im making very nice comments about all yall on that PAM and yall are pissing me off!
più di un anno fa Janni said…
CAT you are SICK!!
più di un anno fa TSOYPRA said…
oh catia............
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Yeah, you cheat but you still can't get it Janni xD
più di un anno fa brucas4ever said…
you bitch!
im counting and im stll winning! just to let you know!
più di un anno fa TSOYPRA said…
catia i am so mad....
più di un anno fa Janni said…
I'm not chetaing hun! And youa re just suppoed to say nice about the one over you;D
più di un anno fa brucas4ever said…
lmfao!
cat welcome to the cheating club!
più di un anno fa Janni said…
I haven't cheated on almost two pages! I forget them:P
last edited più di un anno fa
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
laugh
LMAO! hehe. Hannah talking about me on the TPAM thing:
Who, Cat? Yeah, i hate that bitch, she is totally winning me! Ahah ;)
più di un anno fa brucas4ever said…
tongue
we can't even talk on here! with out cheating it's sick !
but way fun!
più di un anno fa brucas4ever said…
im winning!
al least in the first 300 pgs
dawn onlly has like 3pgs on me
più di un anno fa Janni said…
WELCOM CAT!! It's an honour joining the "pathetic club" as Dawn ones called us!<3
più di un anno fa brucas4ever said…
OMFG
più di un anno fa brucas4ever said…
OMFG
più di un anno fa brucas4ever said…
OMFG
più di un anno fa TSOYPRA said…
zzz
i am so mad just give me one eyesexage i want to go for sleep....
più di un anno fa Janni said…
I know! aLl we care anda talk about is the EYESEXAGES
più di un anno fa brucas4ever said…
OMFG
più di un anno fa brucas4ever said…
OMFG
più di un anno fa Janni said…
WHAT!! OMFG!