Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fan of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM
save

Brucas 116057 risposte

Click here to write a response...

Showing Replies 30151-30200 of 116057

più di un anno fa livelovelaugh said…
its a saturday nite tho it makes no sense lol
più di un anno fa brucas4ever said…
lmfao link
più di un anno fa livelovelaugh said…
EYESEXAGE
più di un anno fa brattynemz said…
Molly!
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Well, the prank was a sucess, they totally buy it! XD
più di un anno fa mollyx365 said…
WHAT
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
You're too fast! Give me a time so i can cheat! lol
più di un anno fa TSOYPRA said…
i wasn't here too...
più di un anno fa brucas4ever said…
and Vday!
i know if i was older than i am i totally wouldn't have been here
plus it was only like 6:00pm for me! and i still went out after
più di un anno fa livelovelaugh said…
so wat happened did you all gang up on hannah like we originally said
più di un anno fa brattynemz said…
Cat we don't cheat!
più di un anno fa livelovelaugh said…
i was out last nite so theres no way i could have came on
più di un anno fa TSOYPRA said…
i was really sick so i was at bed and i was sleeping.......
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Yea. Everyone were against Hannah. Things got a little ugly. xP
più di un anno fa Janni said…
zzz
It was about 2am when it started here.. iwas TIRED!!
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
angelic
I know that Nem.. lol
più di un anno fa brattynemz said…
I was asleep, I stayed up until 4am so I missed it.
più di un anno fa brucas4ever said…
lol ill get some links
link

link

link
più di un anno fa Janni said…
It's a EYESEXAGE fight now.. cause there are two peoples from each team on?:D
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
It started around 10/11pm here.
più di un anno fa brucas4ever said…
lol yes EVERYONE WAS AGAISNT ME!
più di un anno fa Janni said…
ANd then we quoted them, and knockec on their forum! xD
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Vicky! =D

You can have your team with Dawn and molly?

I already am with Nem and Alice (sorry).
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
lalala
più di un anno fa Janni said…
We are full too! But Vikey yo have to ask & colletct them. Like Cat And I did ;D
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
eyesexage? LOL
più di un anno fa brucas4ever said…
LOL

NO MORE cheating for a while Janni
più di un anno fa Janni said…
FUCK YOU! I GOT THE LAST ONE! and you guys were on then;D
più di un anno fa TSOYPRA said…
congrats cat....
i don't want to get in a team...
più di un anno fa Janni said…
Why Hannah?
WE are THE PCBR
più di un anno fa Janni said…
and then we will be the PBR..:(
più di un anno fa livelovelaugh said…
team for what im lost lol
più di un anno fa mollyx365 said…
these teams are confusing me mucho
più di un anno fa brucas4ever said…
so whats new with you guys!
cat you were just awesome
last night i didn't mean any of it i know you know that but i just wanted to clear the air
più di un anno fa livelovelaugh said…
wat are the teams 4
più di un anno fa brucas4ever said…
i know janni but it's hard to cheat whennn were all trying to talk! around next big comment while goo all out!


lol i need help!
più di un anno fa Janni said…
Well.. Mary, Cat and I was cheating to get the EYESEXAGES when I cheated alot! then Cat said that Mary and her was going to make a team against me, but Mary couldn't go against her baby.. and I said that Hannah would join me cause we stand for cheating! And THen I got Mary to join me. and cat was left alone xP (LOVE YOU<3) Then she got ALice & Nem... THey don't have a name , but so far it's the CATS..

OUr name is, PCBR = PATHETIC CEHATING BABIES RULES!!!
and one of our mottoes is = "Meow... in our ASSES!!"
più di un anno fa Janni said…
around next big comment while goo all out!


lol i need help!
<--- huh? help with what?


*LOST*
più di un anno fa livelovelaugh said…
ok im majorly pissed rite now
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
heart
Aww, i know Hannah! =)
I didn't mean anything of what i said either. I don't really remember what i called you, except for the complex hero (LOOL!).. Well, forget about EVERYTHING, it was for pranks sakes! =P

You know i love you ;)
più di un anno fa Janni said…
why Dawn?<3
più di un anno fa brucas4ever said…
we only have two teams right now!
but it's mE, Mary, Janni
and Cat, Nem, and someone else idk...
but im gonna make more
più di un anno fa TSOYPRA said…
i like your name very much janni...
più di un anno fa brattynemz said…
Why Dawn?

and Alice is on our team..
più di un anno fa Janni said…
Cat, Nem & Alice...;D

Hananh, you can't make teams you monkey! They need to meake them their self xD Like we did ;D
più di un anno fa brucas4ever said…
okay what should i have for breckfast??
options
Cereal: bumpers, Huney nut cherrios, Banana Clusters

Random stuff: english muffin, or Eggs(eww) um brownies!
più di un anno fa brattynemz said…
and may I add, Cat had to beg me to be on her team.. LMAO!
più di un anno fa Janni said…
heart
Thanks Vikey! I LOVE I TOO!!<33

and one our mottoes/songs is: "THey tryina make us go to reahb.. but we say NO NO NO"! Amy Whinehouse.. Rehab;D
più di un anno fa Janni said…
laskdølaskd
più di un anno fa brattynemz said…
Oh God!