Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fan of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 risposte

Click here to write a response...

Showing Replies 44001-44050 of 116057

più di un anno fa livelovelaugh said…
if i fail i cant go to uni lol
più di un anno fa livelovelaugh said…
eyesexage!!!!
più di un anno fa 1treehillfan said…
Whats Uni?

And bahh I really hope we don't have to wear those face things or whatever.
più di un anno fa livelovelaugh said…
univirstiy
più di un anno fa livelovelaugh said…
so thats college to you guys right?
più di un anno fa 1treehillfan said…
Yuppp a university is a college.
più di un anno fa dermer4ever said…
yes it is i knew what you meant
 yes it is i knew what te meant
più di un anno fa livelovelaugh said…
see over here there different things im in college now but go to uni in september
più di un anno fa livelovelaugh said…
oooo pretty terra
più di un anno fa livelovelaugh said…
imloving that colouring
più di un anno fa 1treehillfan said…
Weiiirddd.
So college is like High School here?

And I LOVE that art Dermy<333
più di un anno fa livelovelaugh said…
yeh its optional tho you leave school when ya 16 then ya can either get a job or go on to college
più di un anno fa 1treehillfan said…
=O
That is soooo weird!!!!!!!
più di un anno fa dermer4ever said…
thanks and with Joy looking amazing makes it easy
più di un anno fa livelovelaugh said…
why? lol
più di un anno fa 1treehillfan said…
Cuz here you go to school till your 18 then you can go to college or not.
più di un anno fa 1treehillfan said…
And then if you want to be like SUPER smart you can go for your Masters or even a PHD (which are like super hard to get).
più di un anno fa livelovelaugh said…
yeh we have marsters 2 but there really hard
più di un anno fa jennifer_02 said…
anyone on?
più di un anno fa sophialover said…
i'm on Jen<33 What's uuP?
più di un anno fa livelovelaugh said…
hey girls
più di un anno fa dermer4ever said…
Hey
più di un anno fa sophialover said…
cool
HEYYYY!
più di un anno fa sophialover said…
who's that in your icon Dawn?
più di un anno fa sophialover said…
hmmm
CAAAAT you here?
più di un anno fa sophialover said…
i'm gonna SO cheat noow!
più di un anno fa sophialover said…
and is soo did...lol!
 and is soo did...lol!
più di un anno fa RoXanne4Brucas said…
angry
Talking about school..OMG I'm so pissed of right now...We should have 3 important exams next weeks but the teachers are in general strike. That's ok..no problem..but there's 50% chances to repeat the whole year.I should finish my high school in 2 years not 3!!!
più di un anno fa livelovelaugh said…
mary its from the film into the wild
più di un anno fa livelovelaugh said…
wow thats crap resitting years is stupid i think if you fail you fail
più di un anno fa sophialover said…
Duhh Roxanne...that sucks.
"Into the wild"?
Umm...haven't seen it.
più di un anno fa sophialover said…
mischievous
HAHHH WHO GOT 44.000TH?
più di un anno fa jennifer_02 said…
no idea i when of just before
più di un anno fa jennifer_02 said…
btw what was the site called where people make icons it begins with P not photoshop or photobucket

ANY IDEAS??
più di un anno fa sophialover said…
picnick?
più di un anno fa jennifer_02 said…
YESSSSS THAT IS IT

thank you soo much mary !!<333
btw i propped u :)
più di un anno fa sophialover said…
*checking out the props* LOL!
più di un anno fa dermer4ever said…
so Nate asked me to make him some Brooke or sophia icons so here is the first one tell me what you think
 so Nate asked me to make him some Brooke o sophia icone so here is the first one tell me what te th
più di un anno fa sophialover said…
cool
The coloring is kinda too bright Terra but i like it anyway. It's good for the first one.
più di un anno fa jennifer_02 said…
that is really pretty terra!
più di un anno fa livelovelaugh said…
its cute terra i dont think its a good photo of brooke tho lol and mary watch it i swear its the most amazing film ever
più di un anno fa livelovelaugh said…
only bad thing is kstew is in it but only for about 10 minutes
più di un anno fa dermer4ever said…
ok i got from a sophia fan site it would take forever to look threw oth caps and that is because i used the gradient after i colored it
più di un anno fa jennifer_02 said…
i just made this it sucks relaly bad but what do you think?
 i just made this it sucks relaly bad but what do te think?
più di un anno fa sophialover said…
I'll probably get it on DVD Dawn! <33
And Kristen? EWW! I guess i'll have to put up with her for 10 minutes.
più di un anno fa livelovelaugh said…
yeh she trys to suduce the guy but fails it made me laugh yeh terra i use sophia sites when i make brooke icons =)
più di un anno fa brucas4ever said…
hey guys!!!!!!!!! liz just got her fanatic!
più di un anno fa sophialover said…
<333 it Jen!!
più di un anno fa sophialover said…
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG HANNAH! WHEN?????????
più di un anno fa jennifer_02 said…
smirk
really???

Lizisme?