Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fan of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 risposte

Click here to write a response...

Showing Replies 44951-45000 of 116057

più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
LoL ... I hate Maths ... !
I never was good at it ... and now I have to study for my exam ...
I'm so not in a mood ... !
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
EYESEXAGE!
più di un anno fa livelovelaugh said…
thanks nem im in love with his cheekbones
più di un anno fa sophialover said…
mischievous
EWWWW MATHS!
My least favourite subject BY FAR. I mean i'm such a language person...lol! Hate physics,maths,chemistry...and everything which has to do with numbers/logic in general.
più di un anno fa sophialover said…
haha is that Penn Dawn? LOL!
più di un anno fa livelovelaugh said…
yeh its penn =)
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
blush
Mary ... me too !
I'm really a language person !

and Dawn I like his cheekbones too !
adorable :)
più di un anno fa sophialover said…
cool
HAHA YEAH!
He's adorable<33
più di un anno fa brattynemz said…
I used to get good grades in math when I was in hs. But math in college sucks. I hate Calculus. :D
più di un anno fa sophialover said…
mischievous
I hate just EVERYTHING which has to do with it. From geomtry to calculus...EVERYTHING.
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
big smile
I think Math doesn't have so many fans LoL
I wonder really why ???
haha
:P
più di un anno fa sophialover said…
cool
I mean i think math has to do with a particular way of thinking and not so much with numbers and stuff. And well...i just hate that way of thinking.
più di un anno fa sophialover said…
big smile
haha yeah...it's not so popular...indeed.
più di un anno fa brattynemz said…
Geometry and Algebra are okay. I hate Business Math too.
più di un anno fa sophialover said…
rainy
Geometry problems?
You're kidding me? EWWW!
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
good point Mary ... my teacher said something like that ...
I only like Math because of my Teacher ... he is so so cute and has 22 years ! :) and he is funny ... thats the only good part on the class !
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
zzz
and my exam is something about geometry ! :(
più di un anno fa sophialover said…
My algebra proffesor cracks me up all the freaking time...lol! I still hate algebra with a passion though...xD hahaha.
più di un anno fa sophialover said…
worried
WOAH..POOR YOU!
più di un anno fa sophialover said…
crying
In Greece geometry/algebra count as 2 different subjects although you know..we all know it's math after all. But yeah...in the exams that's the way it goes.
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
I will try to pretend that I'm sick or something ...
I hope it works ... so that I don't have to do this exam ...

I'm so lazy ...when it comes to studying !
più di un anno fa sophialover said…
cool
"I will try to pretend that I'm sick or something ..."
haha the old safe trick eh?
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
big smile
yeah ... It worked couple of times before ...
so I will give it one more try ! haha


più di un anno fa sophialover said…
lol!
I SAY GO FOR IT!
Last year i tried it out 2 and it DID work...lol! My mother is a sweetheart (REALLY deep inside) and she let me stay at home...xD
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
and I'm hooked on the song form King of Leon - closer ...
just can't stop listening ! LoL
più di un anno fa sophialover said…
LOL!
più di un anno fa sophialover said…
cool
such an awesome song<33
più di un anno fa sophialover said…
*EYESEXAGE*
 *EYESEXAGE*
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
awww ... Great Mom ... !
HaHa ...
my mom is good ... but my dad is the one how always help
me it those situations ! :)
più di un anno fa brattynemz said…
aww you bad girl! it's one thing I can be proud of myself of, I am punctual and I never absent myslef from school!
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
where are Dawn and Nem gone ??
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
here is Nem ... LoL ! :)

I'm proud of you Nem ... really ...
but in my case ... it's better to skip this exam LoL
più di un anno fa brattynemz said…
lol hey I'm here. :D
più di un anno fa livelovelaugh said…
,ary u should be glad ya not in the pinja forum we are bitching about amy winehouse :P
più di un anno fa brattynemz said…
I'm afraid of skipping exams cause they might give me a harder one :D
più di un anno fa sophialover said…
I'm truly glad i'm not...lol! I couldn't stand any kind of Amy bashing...lol!
più di un anno fa sophialover said…
mischievous
Nem you're such a GOOD GIRL!
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
a harder one ?? can they do that ?
if I skip my exam ... they wont give another to do it !
:) that how it works by me ... in my school...
thats my salvation ! but I'm still in high school ...

più di un anno fa brattynemz said…
Oh yeah I'm cool like that :D I even go to school even if it's storming..
più di un anno fa sophialover said…
cool
Yeah...it works like that for me 2.
più di un anno fa brattynemz said…
Yeah they usually make another (harder) exam.
più di un anno fa sophialover said…
UGHH NEM LOL!
Winter days? When it's too cold and i can't even get dressed or something? It's THEN when i simply WON'T GET UP LMAOO!
più di un anno fa sophialover said…
45.000th is so close!
last edited più di un anno fa
più di un anno fa brattynemz said…
OMFG I hate the icon and the banner on the Vanessa Abrams spot. So many people hate her and the icon is not helping!
più di un anno fa sophialover said…
*going to check it out*
HATEEE that bitch so much...xD
più di un anno fa brattynemz said…
But I still have school, so I have no choice but to go! I don't wanna miss out on ANYTHING!
più di un anno fa BruCaS_LoVE said…
Oh Mary ... I really like winter ...
I don't know why ! maybe is wired or something... but I really like snow and rain too !
LoL and I'm actually born in summer ! haha
più di un anno fa brattynemz said…
LMAO who loves her? I'm not surprised the spot only has 143 fans!
più di un anno fa brattynemz said…
Good for you, I haven't experienced snow yet! And I love the rain when I'm indoors.
più di un anno fa sophialover said…
lol!