Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fan of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 risposte

Click here to write a response...

Showing Replies 45701-45750 of 116057

più di un anno fa brattynemz said…
Sorry I gtg really, bye! I'll catch you seen Krissy!
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
All rated Nem. <33
I can't believe that SBF has a fanatic on that spot. x(

And LOL Dawn. Yea.. Sometimes she uses very lame songs. =S
più di un anno fa dermer4ever said…
all rated Nem


guys i need some help with the brucas awards a certain category.
più di un anno fa kristinabetty said…
hey guys gtg im at school now luv u all and miss u too!!! I will be back later!!!
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
What category T?
più di un anno fa livelovelaugh said…
i gtg now aswel lol talk 2nite probs love yas
xxx
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
You better be back Krissy! ;)
LY too! =] <33
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Ohh, bye Dawn! <33
LY!
più di un anno fa dermer4ever said…
bye Dawn



Favorite 'Lucas checking out Brooke's assets' scene.


i really can't think of one and i need three
più di un anno fa kristinabetty said…
i will cat
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Hm.. I'm thinking. xP

Oh! Maybe when Brooke teases him? He was totally checking her out. xP
 Hm.. I'm thinking. xP Oh! Maybe when Brooke teases him? He was totally checking her out. xP
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Or maybe in this scene.
 o maybe in this scene.
più di un anno fa dermer4ever said…
ok thanks i know their was one in season 5 i just forgot which one


chad is such a perv
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Or this one.. When he sees her tattoo.
 o this one.. When he sees her tattoo.
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Or on the beach, episode 3x02 when he asks her if she's not afraid of swimming alone. ;D
 o on the beach, episode 3x02 when he asks her if she's not afraid of swimming alone. ;D
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
You're welcome. Glad i could help. ;D

And LMAO, he is. XD
più di un anno fa dermer4ever said…
and not just with Sophia either i mean can say i blame him but is so oblivious
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Yea.. I wish it was only with Sophia. But he does it with every girls he sees. -.-
più di un anno fa dermer4ever said…
i know
più di un anno fa livelovelaugh said…
anyone on?
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Hi Dawn, you're back! =D
più di un anno fa livelovelaugh said…
yeh im back lol =)
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Lol ^^
Are you working on your video now? =]
più di un anno fa livelovelaugh said…
yeh still am im just super inspired lol

heres a preview

più di un anno fa livelovelaugh said…
ive done just over 2 minutes only about a minute left to go lol
più di un anno fa livelovelaugh said…
im watching veronica mars aswel tho lol
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
LOl. I have to watch VM someday. ^^

And i love hun. <33
I'm glad you're inspired. =P
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
I'm gonna have dinner, brb. =] <3
più di un anno fa livelovelaugh said…
ok xx
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Back. =)
più di un anno fa Janni said…
I'm so FUCKING MOTHERFUCKING PISSED!!!


are you watching the match?
più di un anno fa Janni said…
HATE CHELSEA!!!!
più di un anno fa Janni said…
DAMN THAT CHELSEA PUCKER!!!

I need Barca to win!
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
No, i'm not. =S
I think the match is on only on "Spot TV" which is a special channel that i don't have because it's expensive. xD

What's going on hun :O
più di un anno fa Janni said…
Chelsea hat got a goal, barca 0, and barca only needs one to win! Chelsea are playing full defence and barca is player with one player less cause some dumb ass idiot got a fucking red card!!

I'm so PISSED!!!
più di un anno fa Chlarkfan said…
Hey is anyone onn?
più di un anno fa irene_p said…
smile
hey Janni .. my dad is watching the match :P LOL
when does it end?:P
più di un anno fa Janni said…
Heyy<3


In about 15min!
più di un anno fa Janni said…
MAD!!1
più di un anno fa irene_p said…
wow you don't have much time :P
più di un anno fa Chlarkfan said…
Hey Janni<3!
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
Ohhh, that sucks. =S

Hi Jellena and Irene. ;) <33
più di un anno fa Cas_Cat_2 said…
There's still 15 min, let's not loose hope! ;D
più di un anno fa Chlarkfan said…
Hey Cat! < 3.
più di un anno fa Janni said…
angry
i have lost my fucking hope!!!
più di un anno fa irene_p said…
kiss
hi catia , jellena :P
più di un anno fa Chlarkfan said…
My name is spelled Jelena** haha, =]]
più di un anno fa Janni said…
angry
FUCKING CHELSEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
più di un anno fa Janni said…
Barca just need one FREAGING goal!!!!
più di un anno fa Janni said…
PISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EED­!!!­!!!­!!!­!!!­!!