Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fan of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 risposte

Click here to write a response...

Showing Replies 48451-48500 of 116057

più di un anno fa dermer4ever said…
when is Blair not annoying
più di un anno fa mollyx365 said…
I like Vanessa with Nate but I want him with Serena a lot more.

I love Serena! She`s my favorite
più di un anno fa livelovelaugh said…
yeh she is preggers i think she might have had it now tho

i actually like all the GG couples like i dont hate any like i do in other shows but some i like and some i LOVE
più di un anno fa Janni said…
well the list didn't work xD

the date thingy doesn't work, cause the time different and so on (+ we are too lazy)
but if you add page number it will work;D
più di un anno fa Chlarkfan said…
I LOVED Dan&Serena, but now they are going to be brother and sister...ewwww.
più di un anno fa brucas4ever said…
i g2g guys my project is waiting and i have to go to work
più di un anno fa brucas4ever said…
OMFG I ALMOST forgot to tell you guys my Art made it in the Schools art Show!
più di un anno fa Chlarkfan said…
Byee Hannahh<3!
più di un anno fa Janni said…
ByeBye hannah<3
And good luck with the project;D
più di un anno fa mollyx365 said…
K cause I thought they were hiding it & stuff.

I hate Dan & Serena soo much

Bye Hannah!<33
più di un anno fa dermer4ever said…
Dan and Serena were fine but they wrecked them i love my chair and I love Serena but some of things she does annoys me but i love her any way.
più di un anno fa Janni said…
OMG!! that's amazing Hannah<33
I wanna see your art!!

Looky! Icons in 6.23 style xD
link
più di un anno fa livelovelaugh said…
awwww molly yey not many people love serena i thought i was the only one xD

we have good taste i hated serena in the books and loved blair but i love show serena
più di un anno fa Janni said…
There are 29 people on that list, so if anyone complains... SCREW them! ( i probably forgot a important person xD)
più di un anno fa mollyx365 said…
They don`t figure out who GG is do they? They can`t because there`s a next season. And it really can`t be anyone lol.
più di un anno fa Janni said…
I want them to find out by the end of the series!
più di un anno fa Chlarkfan said…
They they really did ruin Serena&Dan, but i like Serena and Nate and Nate with Vanessa, so i'm okay with bothh<3.
più di un anno fa dermer4ever said…
no they don't Molly i think they will save that for later i loved the ending i can't wait to see Blair and her roomate might be
più di un anno fa Chlarkfan said…
big smile
Alright I gotta bounce girls<3. Byeee.
più di un anno fa Janni said…
hmm... i thought i added Ana=/
più di un anno fa livelovelaugh said…
janni you missed the person i wanted to vote for so i added her lmao cant wait for the blair/georgie stuff
più di un anno fa livelovelaugh said…
nope ya didnt lol
più di un anno fa Janni said…
ByeBye Jelena<33
più di un anno fa livelovelaugh said…
i dont want a newbie to win coz i know they are gonna pick the wedding scene and i really dont want a banner with that scene lol
più di un anno fa mollyx365 said…
Bye Jelena <33
più di un anno fa Janni said…
Is aw, i fixed it^^
I copied her anme from the vido list, but must have forgotten to wright it in xD

I need some MAJOR help! well not major :P
should i wait and buy season 2 in october, or should i jsut buy season 2 volum 1 now? (cost: 18 pounds)
più di un anno fa livelovelaugh said…
i wanna CB icon *cries*
più di un anno fa mollyx365 said…
OMG this GG eppy is so good LOL.

I want a CB icon but not of the I love you scene bc everyone has it and Blair annoys me in it.
più di un anno fa Janni said…
lol Dawn xD
I'm torn between Ana, Jelena, Terra & Mickey
più di un anno fa livelovelaugh said…
season 2 in october buying the 2 parts is a rip off
janni how does michael die in prison break?
più di un anno fa Janni said…
i too want another CB icon!
più di un anno fa livelovelaugh said…
i know but its such a pretty scene awww i think blairs cute in it when shes like say it again
più di un anno fa Janni said…
but it's so long until october...

cause he has this sickdom, atleast that's what it seems like now.. casue we got a four year jumo, we see the effects if the sickdom

but we are getting a 2 episode movie, abotu those 4 years, where sara goes to prison and michael and th agang i breaking her out.. so i had this tought that maybe he could ahve died cause of that=/
but i realy think it is the sickdom
più di un anno fa Janni said…
and then.. "Serisously say it twice" xD
più di un anno fa mollyx365 said…
I hated her before he said I love you LOL. She was jsut annoying. But after I didn`t care bc it was cute :)
più di un anno fa livelovelaugh said…
it was more than cute i just got all excited and started clapping lol
più di un anno fa dermer4ever said…
Blair was pretty annoying in the episode and the secret about her and Jack can't say i was surprised
più di un anno fa Janni said…
I had hoped that she hadn't donw that... and it all just blew over so quickly!
più di un anno fa dermer4ever said…
I know but it least it's all out in the open
più di un anno fa livelovelaugh said…
i thought she would have had a better reason
più di un anno fa Janni said…
Should i kepe the icon i have or change to this?
 Should i kepe the icona i have o change to this?
più di un anno fa Janni said…
kiss
I'm gonna go now
LY<3
più di un anno fa dermer4ever said…
bye Janni
più di un anno fa Chlarkfan said…
Hey, this is just a banner I made of C/B, i need your opinion pleasee..
 Hey, this is just a banner I made of C/B, i need your opinion pleasee..
più di un anno fa dermer4ever said…
looks good to me
più di un anno fa Chlarkfan said…
yayy, =] thank you.
più di un anno fa mollyx365 said…
OMG it`s so pretty!!
più di un anno fa Chlarkfan said…
Thank you Molly! =]]
più di un anno fa Broody_4_Cheery said…
*sigh*
più di un anno fa dermer4ever said…
stupid time zones i always miss Mickei and Lucy sucky