Harry Potter vs Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter vs Twilight 54807 risposte

Click here to write a response...

Showing Replies 14951-15000 of 54807

più di un anno fa GemonkDruid said…
But what about the spam from Twitards?
più di un anno fa mooimafish17 said…
mischievous
what about it?
più di un anno fa FredWRules said…
big smile
FML- Feed Me Lasagne.
:D
più di un anno fa GemonkDruid said…
Name? Matty
House? Ravenclaw
Year? 4th year too, I guess. >_>
Relationship status? It's Complicated
Favourite professor? YO MOM
Favourite class? Lunch.
What’s your Patronus? Hummingbird
What would your boggart be? Twilight taking over the world.
What do you think you’d see in the Mirror of Erised? How am I supposed to know that?
Pet: Cat, owl, toad? Neither. HIPPOGRIFF ALL DA WAY. And, just for laughs, I'll call her Andiesucks.
Because everyone was waiting for it: Blood type? Technically half-blood, buuuuuuut I'm 3/4
Comments on yourself? I am legen... dary!
last edited più di un anno fa
più di un anno fa mooimafish17 said…
Name? Frances / Frankie / Fran
House? Gryffindor
Year? 7th
Relationship status? I wish
Favourite professor? Sully
Favourite class? Drama
What’s your Patronus? Chimp
What would your boggart be? Fear itself
What do you think you’d see in the Mirror of Erised? Me, as a professional actor, maybe picking up an award
Pet: Cat, owl, toad? Neither. Owl, called Eos
Blood type? Pure Blood, but im no snob
Comments on yourself? "I give hope to Men, I keep none for myself"
last edited più di un anno fa
più di un anno fa GemonkDruid said…
*bows down to senior Moo*
più di un anno fa FredWRules said…
GEMONK MY SISTER'S FRIEND HAS JAMES MARSTERS SIGNATURE AND SHE WON'T GIVE IT TO ME!!!!!!!!!!!!!!!! >:(
più di un anno fa PotterForever said…
Name? your mom
House? Gryffindor
Year? 7th
Relationship status? None of your effing buisness.
Favorite Professor? McGonagall
Favorite class? DADA
Whats your patronos? a potato
What would your boggart be? twitards
What would you see in the mirror of erised? Twilight ending
Pet: cat owl or toad? Owl.
Because everyone was waiting for it: Blood type? Pureblood!
Comments on yourself? I will take over the world someday. MUAHAHAHAHA!
last edited più di un anno fa
più di un anno fa GemonkDruid said…
@Andie: No comments on my Hippogriff's name? Funny.

OH NO SHE MUST DIE!!!!!! But can you take a pic of it?
più di un anno fa gurl_guhguh13 said…
meh
Aw, you guys! You reached 600 without me! (I think this teaches us not to leave conversations for TWO DAYS)

Name? *blushes* no, no, not gonna answer.
House? RAVENCLAW FTW!!!
Year? Fifth, and now I'm gonna take OWLs D:
Relationship status? Not married, not single, not dating anyone. Wtf?
Favourite Professor? DUMBLEDORE!! FTW!!! or Snape, but both.
Favourite class? Hmmm... care of magical creatures. Period.
What's your patronus? A frog... no wonder it doesn't work -__-
What would your boggart be? A burnt HP book, especially PoA.
What would you see in the mirror of Erised? J.K Rowling, with me, and we're HUGGING, like best friends.
Pet: Cat, Owl or Toad? None. A dog, hoping it will turn to Sirius :'(
Blood type? Mudblood (ashamed! But I'm not surprised I'm the best in my year!!!! MUAHAHAHAHAHAH!) If anyone of you asks why, because my parents HATE, and I mean HATE Harry Freakin' Potter.
Comments on yourself? No comment. Except potato rules, over everyone!!!!!!
più di un anno fa gurl_guhguh13 said…
because I have skipped 20-like pages, what are we talking about?
più di un anno fa FredWRules said…
...I hate you Gemonk.
for the comment, I'm not showing you the picture.
più di un anno fa GemonkDruid said…
Your parents hate HP? I feel like weeping now. :'(
più di un anno fa GemonkDruid said…
Aww, Andie, it was just a laugh. :( Please forgive me... I'll give you Spike for a month...
più di un anno fa FredWRules said…
*shakes head resolutely* nope.
più di un anno fa GemonkDruid said…
Fine, then, bitch, be that way. D:< [sorry, am PMSing... :(]
più di un anno fa gurl_guhguh13 said…
Yes, my parents hate HP, because they think it's promoting witchcraft -__-
più di un anno fa GemonkDruid said…
LOL, it's not witchcraft if you're having fun. :D
più di un anno fa gurl_guhguh13 said…
I don't know what's funnier, the fact that my dad keeps getting annoyed by me quoting HP, or the fact that my dad doesn't know what a Thestral is *shakes head*
più di un anno fa gurl_guhguh13 said…
cake
anyways, I might be late to celebrate, but 600(make that 601) pages of HP is better than Twishite (eventhough some are random things)!!
più di un anno fa PotterForever said…
cake
yay! HP ftw!
più di un anno fa gurl_guhguh13 said…
big smile
OMG OMG I JSUT RErEADF TWILITE N JUST rELIAISED (SP???) TATTTT........................ it still sucks.
più di un anno fa FredWRules said…
big smile
lol :D
più di un anno fa GemonkDruid said…
LOL G'night
più di un anno fa FredWRules said…
NIGHT!!!!
più di un anno fa longey said…
It's much creative and original.
più di un anno fa lucius_malloy said…
big smile
Name? Emma
House? Ravenclaw, represent!
Year? 4th. I think.
Relationship status? As if.
Favourite professor? Um. I dunno... Flitwick?
Favourite class? Charms or Potions
What’s your Patronus? Narwhal. Cause I'm awesome like that.
What would your boggart be? I have no idea.
What do you think you’d see in the Mirror of Erised? No idea.
Pet: Cat, owl, toad? Owl.
Blood type? Muggleborn.
Comments on yourself? So not going there.



Also, I would like to be the first to say:

A MONTH AND A DAY. A MONTH AND A FREAKING DAY, PEOPLE!
più di un anno fa FredWRules said…
zzz
I have to sleep nao.
NIGHT!!!!
più di un anno fa lucius_malloy said…
night Andie :)
più di un anno fa harrypotterbest said…
bye guys, school D:
più di un anno fa emilyroxx said…
I'm sick today, so I'm not going to school. BYE!
più di un anno fa emilyroxx said…
Is anyone here?
più di un anno fa lucius_malloy said…
I am... kinda.
più di un anno fa mooimafish17 said…
i am :)
più di un anno fa mooimafish17 said…
j09908iujhuaqfrdiujasyght`167


(thats my name typed with my left elbow...coz im cool...and bored)
più di un anno fa lucius_malloy said…
dem m za

that's mine :D also, guess what?

I FINISHED MY JEANS.

PICS COMING ASAP.

also, does no one care about the whole MONTH AND FREAKING DAY thing? :(
più di un anno fa lucius_malloy said…
... pics not coming.
my camera battery chose this very moment to die on me.
so we'll have to wait.
damn.
più di un anno fa brightspark89 said…
cool
Hey just finished school yeah!!!
Wuu2
più di un anno fa brightspark89 said…
big smile
Hey is any1 there
più di un anno fa lucius_malloy said…
... okay then.
are you new or something?
if so, welcome and all that :D
più di un anno fa mooimafish17 said…
:( sad about pics
OMG GOD ONE MONTH AND ONE DAY THATS SOO COOLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!1!!!

is that enough excitement for you malloy?

hi spark :)
più di un anno fa brightspark89 said…
zzz
Bbbbyyyyeee no1 is not talk so bye x
più di un anno fa brightspark89 said…
big smile
Been on since October new on the wall x
più di un anno fa lucius_malloy said…
YEES IT IIIIIISS

and our local cinema's website says 17/11.
which would be totally freaking awesome, but is very unlikely, since it's a wednesday.

also, random side question: did you ever read the princess diaries?
più di un anno fa mooimafish17 said…
^^ i used to yes
più di un anno fa brightspark89 said…
No saw it on video x is it A gd book x
più di un anno fa lucius_malloy said…
did you like it?

and yes, this is going somewhere :D but I'm bored, so I'll do it like this
last edited più di un anno fa
più di un anno fa mooimafish17 said…
i grew out of it if you know what i mean. i also like the film spark
più di un anno fa lucius_malloy said…
not quite what I meant... but anyway.
you should read link
it's a James/Lily written in the same style :D hilarious.
più di un anno fa mooimafish17 said…
LOL - not got time to read it all now but that is funny