Harry Potter vs Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter vs Twilight 54807 risposte

Click here to write a response...

Showing Replies 17051-17100 of 54807

più di un anno fa mooimafish17 said…
yahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

lemme just finish this stephen fry article
più di un anno fa lucius_malloy said…
ohkay then :D
but I really dunno what I think about this one - tbqh, it's really rather rushed.
più di un anno fa jodarchy said…
actually moo is second oldest lol im the oldest yay lol
più di un anno fa mooimafish17 said…
...how old are you?
più di un anno fa LifesGoodx3 said…
How old are you?

Go vote HP fan of the month, a lot of you guys are on the list :D link
più di un anno fa mooimafish17 said…
oh my god im on the list!
this makes me so happy! :)
più di un anno fa jodarchy said…
i just turned 19 lol
più di un anno fa mooimafish17 said…
joda!!!

oh well. i used to be the oldest
last edited più di un anno fa
più di un anno fa jodarchy said…
what lol
più di un anno fa lucius_malloy said…
gaaaaaaaah I just read through chap. 4 (coulda been useful to do that BEFORE posting lol) and I just getthe feeling it's crap. confusing and illogical and full of run-on sentences and the ending sucks.
no, I do not have a one-track mind.
più di un anno fa mooimafish17 said…
più di un anno fa jodarchy said…
aww thats mean lol jealousy doesnt look good on ron lol
più di un anno fa lucius_malloy said…
zzz
O_o
night guys :)
last edited più di un anno fa
più di un anno fa GemonkDruid said…
mischievous
Night.
più di un anno fa PotterForever said…
"YOUR PARENTS ARE DEAD!" god, Ron is a jerk.
last edited più di un anno fa
più di un anno fa mooimafish17 said…
link


Whats happened guys?
last edited più di un anno fa
più di un anno fa MissKnowItAll said…
hmmm
@GemonkDruid: This is a bit random, but what's a 'Gemonk'?
più di un anno fa harrypotterbest said…
It's her nickname. Something like this, I think:
Gemonk
Goth-EMO-puNK
più di un anno fa mooimafish17 said…
^^ thats what i heard :)
last edited più di un anno fa
più di un anno fa PotterForever said…
Yeah, thats all fine, but people always remember, Potato is god.
più di un anno fa LifesGoodx3 said…
Hey guys :)
più di un anno fa harrypotterbest said…
hi LG
gotta go soon D:
più di un anno fa LifesGoodx3 said…
That means no one is here now! I choose the worst times to be here. Siriusly.
più di un anno fa harrypotterbest said…
Siriusly.
più di un anno fa GemonkDruid said…
Hi guys! I think Fanpop was down for a bit... LOL
più di un anno fa lucius_malloy said…
O RLY? I kinda think so too.
più di un anno fa GemonkDruid said…
The creator of Fanpop was called Dave. DAAAAAAAAAAAAVE.
più di un anno fa mooimafish17 said…
I like Dave!
più di un anno fa lucius_malloy said…
Ohkay.
più di un anno fa GemonkDruid said…
Yay Fanpop is working!
più di un anno fa lucius_malloy said…
That is not a good thing. That is a very bad thing, because I need to concentrate on maths class.
più di un anno fa PotterForever said…
Fanpop wasn't working for you guys either? It was down for hours here.
più di un anno fa PotterForever said…
You guys saw that "stop abusing Twilight fans" thing right? That was one of the most ridiculous questions I have ever seen anybody post. Because no twilight fan has ever been abusive toward antis..............oh wait.
più di un anno fa mooimafish17 said…
laugh
lol sunscreen
più di un anno fa lucius_malloy said…
Yes exactly.
Now I shall go pack.
più di un anno fa mooimafish17 said…
awwwww will miss you malloy!
più di un anno fa lucius_malloy said…
I just named my iPhone Marauder #5... crappy, I know. Suggestions are greatly appreciated, even though I am going to camp in, like, 2O minutes. I shall be back on Sunday.
più di un anno fa lucius_malloy said…
heart
All right, I'm going now... BYEZ! See you on Sunday <3
più di un anno fa mooimafish17 said…
più di un anno fa GemonkDruid said…
tongue
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

I set up a very elaborate plan to get my dad to buy a Green Day poster. Too bad it backfired.
più di un anno fa mooimafish17 said…
what happened?
più di un anno fa GemonkDruid said…
The poster shop is 3 hours away. >.<
più di un anno fa harrypotterbest said…
HI guys! :D
last edited più di un anno fa
più di un anno fa GemonkDruid said…
Hi..... I have to go soon... Party...
più di un anno fa venvargie said…
HAI GUYS GUESS WHO'S BACK. :'3
più di un anno fa harrypotterbest said…
Ven!
HI! Party!
last edited più di un anno fa
 Ven! HI! Party!
più di un anno fa PotterForever said…
Hey guys!!!

We already did this, but I feel like doing it again

Terrible
Worst book ever written
It should be burned
Laughable
It brainwashes people
Great for starting fires
Horrible story
The reason the world will end in 2012

TWILIGHT

So, how are all you guys?
più di un anno fa SEEKER6 said…
surprise
nooooooooooooo i never thought of that!!!!!!!! crap, now the world will end!!!!!!!!!!!!!!!
più di un anno fa PotterForever said…
SEEKER!!!!! Wuzzup??
più di un anno fa SEEKER6 said…
big smile
and good thx for asking! :-)