Harry Potter vs Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter vs Twilight 54807 risposte

Click here to write a response...

Showing Replies 33001-33050 of 54807

più di un anno fa GemonkDruid said…
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH­HHH­HHH­HHH­HHH

più di un anno fa lucius_malloy said…
lol happy much?
last edited più di un anno fa
più di un anno fa GemonkDruid said…
Yep.

Night :)
più di un anno fa lucius_malloy said…
lol night :D
più di un anno fa GemonkDruid said…
WTF I'm not going yet :D
più di un anno fa lucius_malloy said…
fine don't them :D
più di un anno fa GemonkDruid said…
Wuuuuut?
più di un anno fa lucius_malloy said…
then. whatever.
più di un anno fa GemonkDruid said…
I need to sleep NAO.

Bye for reals!
più di un anno fa lucius_malloy said…
lol bye then :D
più di un anno fa lucius_malloy said…
haha I love how I'm writing my book report and occasionally straying elsewhere and the openoffice window keeps popping up randomly like, "hel-LOO? you were supposed to do me?"

(that's what she said)
più di un anno fa Ms_Mea said…
Morning cuzzle!

:P Meh, I hate morning XP But hey, it's Thursday :D
più di un anno fa lucius_malloy said…
hey, no school today :D and were you calling me cuzzle? cos I'm pretty sure I'm your mommy :D or possibly auntie...
più di un anno fa lucius_malloy said…
EDIT: I am your mommy :D
più di un anno fa Italktosnakes said…
smile
Ohai >.< x
più di un anno fa lucius_malloy said…
heeyyyy :D
I've been alone for too long D:
più di un anno fa jodarchy said…
hey guys and dolls
più di un anno fa Italktosnakes said…
big smile
I'm at my dad's house :) x
più di un anno fa lucius_malloy said…
gaaaah brave new world is hard to write a book report on -_-
più di un anno fa jodarchy said…
i have never read it lol at least i dont think so
più di un anno fa lucius_malloy said…
it's a good book but hard to write a report on
più di un anno fa AllyAM said…
I'm on a laptop in school :P very bored, just poppin gin to say hi
più di un anno fa lucius_malloy said…
lol hi :D I'm just about to go to bed...
più di un anno fa lucius_malloy said…
you know how often when packing you run out of space?
well, for me, it's the opposite.
più di un anno fa TempBest said…
Hi all!
più di un anno fa AllyAM said…
cool
Hola! :D
più di un anno fa TempBest said…
:D How are you?
più di un anno fa lucius_malloy said…
going to bed loll ::D good night
più di un anno fa MissKnowItAll said…
Hello. :)

@best: Has your normal account come back yet?
più di un anno fa lovemarauders said…
@lucius malfoy Psh its only 4:00 in America :D
last edited più di un anno fa
più di un anno fa AllyAM said…
^at least on the East(best) coast!
più di un anno fa TempBest said…
Miss, I dunno :P
I'll check.

Good night Malloy! *hugs*
più di un anno fa lucius_malloy said…
OI!!! it's malloy
second, not everyone lives on the east coast hon ;) it's 11PM here
più di un anno fa AllyAM said…
lol I just meant the east coast of the US =]

so anyone here watch/read Gossip Girl? I read the books and feel like ranting
più di un anno fa MissKnowItAll said…
It's exactly 21:13pm here in England.
più di un anno fa lucius_malloy said…
zzz
lol no I was talking to lovemarauders.
and now I actually am going :D g'night
più di un anno fa MissKnowItAll said…
@Ally: Nope. :P Are they good?
più di un anno fa AllyAM said…
angry
^ha, not really. I just have a major grudge against the people who made the TV show. There was one character in the books who's physical description matched me almost perfectly, but instead they made her skinny, blonde, average height, and almost flat chested. It angers me to no end. Is someone who looks like me not good enough to be on a teen drama show? Seriously!!
last edited più di un anno fa
più di un anno fa lovemarauders said…
woops sorry Malloy :D and yea...on the east coast its 4..psh I completley forgot about the other like 75% of America...pretty sad...and military time confuses me too...
più di un anno fa MissKnowItAll said…
@Ally: No one on TV ever looks like me, either. :( But it's all good, because we look unique.
più di un anno fa AllyAM said…
Back to my rant:
Even look at what Wikipedia says: " In the book series, Jenny Humphrey is described as a short, well endowed brunette while the television show depicts her as tall, skinny and blonde."
I mean, I realized they had to change some things, but really! The one character I genuinely liked?!
più di un anno fa MissKnowItAll said…
sad
That sucks. :( I hate it when people change a character completely.
più di un anno fa lucius_malloy said…
(and I'm back again :D I swear I'll go after this)
love (can I call you love?) I'm not in the other 75% of America either ;;D Finland babe
and as for military time, it's really easy: just subtract 12 hours :) a total doss, as Accio would say.
più di un anno fa AllyAM said…
What is a 'doss'?!?!? I asked the other day and never got an answer!!!
più di un anno fa lucius_malloy said…
I actually have no clue.
più di un anno fa AllyAM said…
Well, at least I'm not the only one!
Don't you have somewhere to be?
più di un anno fa lovemarauders said…
Ooohh I have a nickname now! :D Woot!

And the urban dictionary definition od doss: Scottish term used in place of awesome, brilliant, fantastic or whatever. I was curious :)
più di un anno fa TempBest said…
Lol Ally
più di un anno fa AllyAM said…
surprise
Haha, I was just wondering! They were all "I have to go!" "I'm leaving after this! I promise!"
più di un anno fa MissKnowItAll said…
Goodnight all. :)