Harry Potter vs Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000
save

Harry Potter vs Twilight 54807 risposte

Click here to write a response...

Showing Replies 3601-3650 of 54807

più di un anno fa mooimafish17 said…
^^ links not working
più di un anno fa venvargie said…
^^ links not working

Weird... But it was the one that was on the last page. I was just stating an opinion.
last edited più di un anno fa
più di un anno fa LoveforSeverus said…
I made more wands!!! I've painted one more and have three that are getting painted soon.
più di un anno fa mooimafish17 said…
smile
link


i want good reason guys lol

its just a bit of fun :D :D
più di un anno fa venvargie said…
^^ whats wrong with the question Love - its very valid :D

Hm?
I'm a bit confused?
più di un anno fa mooimafish17 said…
wink
(the question is in the link)
più di un anno fa venvargie said…
Hmm... I thought I posted...
...
Oh forget it my brain'll explode if I try to figure it out.
più di un anno fa mooimafish17 said…
heart
i think mine just did :)
più di un anno fa venvargie said…
big smile
Yay brain exploding~
più di un anno fa SuperFab15 said…
laugh
Hahaha!! I love you Accio!!! :)
più di un anno fa venvargie said…
smile
I'm listening to Disney songs on my mp3 player xD
più di un anno fa SuperFab15 said…
^ I love doing that! One time in math, someone was doing that and started singing "I'll Make a Man out of You" out loud and the whole class just joined right in. Best. Class. EVER!!!!
più di un anno fa LoveforSeverus said…
laugh
^That happened to my class one time...
più di un anno fa venvargie said…
Hehe, me and my friends did that all the time in math class.
Course, no one in that class liked us (well not really but a lot of them didn't like us) they'd just yell stfu or something. =/
Honestly, the teacher yells at US for being noisy but those asses are even louder then we are. -_-;
più di un anno fa hogwarts62442 said…
Hi peoples I noticed you guys are getting seriously off topic here. Meh. Whatever What number are we even on?
più di un anno fa venvargie said…
smile
We're somewhere in the 2600s.
xD
più di un anno fa emlincr said…
Okay, back on the topic of HP then!

Can someone please please please prove me wrong???
I think I found a rather big plot hole in HP. In Chamber of Secrets, when Harry's down in the chamber fighting the basilisk, Dumbledore's phoenix (Fawkes?) pecks the basilisk's eyes out. Well, to do that, Fawkes most likely had to look the basilisk in the eye, so wouldn't he have dropped dead?
più di un anno fa LoveforSeverus said…
Well phoenix tears healed Harry's wound so maybe he was kind of crying and that kept him safe?
Or maybe he just look around the eyes but never in the eyes?
più di un anno fa FredWRules said…
But phoenixes can't die. they'd just get reborn, link in DH, when he swallowed the killing curse beam.
più di un anno fa NymphadoraXD said…
I've found a good reason why hp is better than twilight! There's no spoof movie (If there was, it would not revolve mainly on hp and i may have not heard of it actually) about HP
where as twilight...
link
più di un anno fa RavenclawPride said…
big smile
Lol, look at this post on mylifeistwilight, it's in #3 in the top 100.
The Department of Magical Affairs is investigating claims of sparkling vampires and shapeshifting wolves nearly starting a war with Italy. This is a matter of Magical Security. Do not be alarmed, we have the situation under control. Thank you and please contact local aurors is assistance is needed.
più di un anno fa RavenclawPride said…
wink
I went on JK's website and figured out ny wand will be made of Elder.
Fear me, I have an Elder Wand!!!!!!!
più di un anno fa LoveforSeverus said…
Vampires Suck looks amazing
più di un anno fa FredWRules said…
lol, in my copy of CoS there's a typo!
"'Blimey I'm tired,' yawned Fred, setting down his knife and fork at last. 'I think I'll go to bed and-'
'You will not,' snapped Mrs Weasley. 'It's your own fault you've been up all night. You're going to de-gnome the garden for me, they're getting completely out of hand again.'
'Oh, Mum-'
'And you two,' she said, glaring at Ron and Fred."

Did you see it? there was two Freds!!!!! (I like the sound of that... *wink*)

oh, and there's a quick spoof of Harry Potter in Epic Movie- but it's just too freaking hilarious for anyone to get offended. You have to see it, it's so funny.
last edited più di un anno fa
più di un anno fa mooimafish17 said…
angelic
There was that harry potter spoof called soup or something - it was profession but sooo funny. hp fans are so hood natured that they just laugh at this stuff.
più di un anno fa FredWRules said…
big smile
good natured, but yes. :) (haha, what can I say? I'm a pedant!)
più di un anno fa mooimafish17 said…
mischievous
dude
 dude
più di un anno fa FredWRules said…
big smile
hahahaha so true!
più di un anno fa mooimafish17 said…
this is of course true
 this is of course true
più di un anno fa FredWRules said…
big smile
awesome!
più di un anno fa mooimafish17 said…
im sorry - i have loads of these :)
più di un anno fa mooimafish17 said…
kiss
LOL - i bet he can ;)
 lol - i bet he can ;)
più di un anno fa FredWRules said…
big smile
hehehehehehe :D
 hehehehehehe :D
più di un anno fa mooimafish17 said…
cool
lol

poor DT
più di un anno fa mooimafish17 said…
surprise
QUICK HARRY

KILL THE EVIL ONE
 QUICK HARRY KILL THE EVIL ONE
più di un anno fa FredWRules said…
big smile
hehehehe poor Amos
 hehehehe poor Amos
più di un anno fa mooimafish17 said…
smile
omg - that is soooo funny!!!
Dumbledoors face!!!!!!!!!!!
più di un anno fa mooimafish17 said…
awwwwwww
so young!
soo cute!
 awwwwwww so young! soo cute!
più di un anno fa FredWRules said…
hahahahaha
love the random in the first half of the pic:
last edited più di un anno fa
 hahahahaha Amore the random in the first half of the pic:
più di un anno fa mooimafish17 said…
cool
LOL!!!!!!!!

I loved the film Brokeback Mountain and have nothing against it - but this is FUNNY!
 LOL!!!!!!!! I loved the film Brokeback Mountain and have nothing against it - but this is FUNNY!
più di un anno fa FredWRules said…
hahahahaha :D

bloody hell, he has his own ICE CREAM VAN!!!!
 hahahahaha :D bloody hell, he has his own ICE CREAM VAN!!!!
più di un anno fa FredWRules said…
so much better use for her!
 so much better use for her!
più di un anno fa Guin90 said…
big smile
Okay so totally off the current topic :D but I'm super excited, excited enough to actually squeal when I heard it (and anyone who's knows me, knows I do not squeal!)......

(I don't know if anyone's said this or not[and I kinda don't care at the mo...but don't hate me:)]) but they are making a sequel to AVPM!! Apparently it called A Very Potter Sequel (AVPS), but I'm it's really so exciting......it really is gonna be totally awesome (haha geddit?!?!):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
last edited più di un anno fa
più di un anno fa mooimafish17 said…
surprise
^^ thats sooo cool

(i dont get it :( :( )
 ^^ thats sooo cool (i dont get it :( :( )
più di un anno fa venvargie said…
(i dont get it :( :( )

The pic you posted?
Vuvuzelas are loud horns.
They sound like buzzing.
last edited più di un anno fa
più di un anno fa mooimafish17 said…
no - i get that lol

"it really is gonna be totally awesome (haha geddit?!?!):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D"­;


^ errr........no - sorry
last edited più di un anno fa
più di un anno fa venvargie said…
blush
Oh, heh, I feel silly xD
più di un anno fa mooimafish17 said…
cool
lol - its okay

OMG - this is soooo funny :D :D


"Oh you know just beat Voldermort when I was 11. Then his memory when I was 12. Saved my godfather when I was 13. Competed in a Triwizard Cup when I was 14 then watched my sort of friend die and witnessed the rebirth of the Dark Lord but made it out alive. Oh when I was 15 I fought Voldermort again and found out that I have a destiny and that I had to kill Voldermort if the Wizarding World were to find peace. When I was 16, I had to deal with that info and school and find Horcruxs in order to kill Voldermort and had to watch my mentor die at the hands of my enemy. 17 was a rough year too. I couldn’t return to school, Voldermort took over the Wizarding World, I chased down Horcruxs with my best friends, almost lost one, found the place where my parents died protecting me, then I broke into a bank, stole a dragon, flew to Hogwarts and lead my friends into battle against the forces of evil, losing some of them at the hands of evil wizards, then sacrificed myself so the war could end and give my friends a chance. Turns out I managed to kill the part of Voldermort in me then killed him and saved the entire world. And that was all in just a span of 7 years.

Hey Edward Cullen, you’ve been around forever. What the fuck have you done besides whine and bitch and moan?"
più di un anno fa venvargie said…
laugh
HAHAHAHAHAHA!
that's hilarious!
xD
Where'd you get that?
più di un anno fa FredWRules said…
big smile
omfg LOL!!!! *rofls then chases the butterflies*