add a link

più set foto from the spiaggia ep

save

16 comments

user photo
Fabouluz said:
IN THE FIRST PIC KAL (KUTNER) IS THERE!!! OMG OMG!!!! THEY PEFORM A DDX ON THE BEACH IN MALIBU???

OMGOMGOMG!!!

xoxo
posted più di un anno fa.
 
user photo
smirk
salemslot said:
I didn't even notice that,Fabouluz :)
posted più di un anno fa.
 
user photo
nataselli said:
Can anybody translate Finnish?
link
posted più di un anno fa.
last edited più di un anno fa
 
user photo
Fabouluz said:
Is Lisa in the last pic???

Kal's in the big blue coat.

xoxo
posted più di un anno fa.
 
user photo
what the crap is Hugh doing?? he looks like a hobo!

lmao

*is excited to see this ep!*
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
Jess___x said:
aha
posted più di un anno fa.
 
user photo
surprise
KUTNERS THERE!??!!?!?!??!?
posted più di un anno fa.
 
user photo
Fabouluz said:
First pic, you see half of him XDD

xoxo
posted più di un anno fa.
 
user photo
OMG I can't wait!! And I don't think that that's Lisa in the 4th pic.
posted più di un anno fa.
 
user photo
RP_Puzzle said:
Yeah I thought it was a cast member in the 4th pic. Is that Hugh taking a smoke break? XD
posted più di un anno fa.
 
user photo
blaukat said:
yes, RP.
btw, I find it extremely cute HL shadow boxing =]
posted più di un anno fa.
 
user photo
big smile
lol
posted più di un anno fa.
 
user photo
Well KPs presence means it's probably a case they're solving at the beach. But then where's House's cane? I mean, even if these were taken between scenes you'd think it'd be around somewhere. So that means either it's something to do with that mental thing that's supposed to happen with House, or that new treatment he tries in The Softer Side actually works for a bit.

So many possibilities!
posted più di un anno fa.
 
user photo
Hilson said:
I wonder what they're doing! I'm so excited!
posted più di un anno fa.
 
user photo
blaukat said:
ok, so if the guy on the latest beach pictures is Mos Def, than the beach ep is this one: [from tv guide] But the big eye-opener into House's warped psyche comes later, in a pivotal episode that will allow viewers to experience what it is like to be treated by Dr. House through the perspective of a patient played by rapper-actor Mos Def.
posted più di un anno fa.
 
user photo
Fabouluz said:
I dunno. Maybe.

xoxo
posted più di un anno fa.