Leyton Family<3 icona Hunt

xoheartinohioxo posted on Feb 23, 2017 at 11:43PM
*Just copying what I wrote on the poll in case anyone needs a reminder*

Okay so this isn't any kind of contest, it's basically a picture hunt kind of thing! I've done this on other boards/forums and it's just a fun way of finding new icons! So here's how it goes, I would start it off requesting that someone post an icon, let's say... a Logan/Veronica icon from the "Epic" scene in the movie! Now here's how anyone can join in - you don't have to MAKE the icon, though obviously if you so desire to make someone a fresh icon, go for it!! But it's really about going, "hey, I have an icon that fits what you're looking for! Here it is!"
So whomever posts an icon that fits the "request", they then get to "request" 1 icon they are looking for! You can ask for anything - whether it's super specific like "a close crop icon of Leyton's first kiss" or something general like "an icon of the Once Upon A Time cast"

Leyton Family<3 95 risposte

Click here to write a response...
Previous

Showing Replies 1-50 of 95

·11 mesi fa xoheartinohioxo said…
Okay so I'll start it off!

I'd like an icon of Betty/Archie from Riverdale!
·11 mesi fa Kirkir said…
I tried to find a better one but it's literally impossible :O
 I tried to find a better one but it's literally impossible :O
xoheartinohioxo commented…
Thank you! ♥ ·11 mesi fa
·11 mesi fa Kirkir said…
I'd like a Kara & Mon-El icon from the recent episodes of Supergirl
mooshka commented…
someone find this icona because i tried lol ·11 mesi fa
Nicolas97 commented…
I don't watch Supergirl so idk the latest episodes :p ·11 mesi fa
·11 mesi fa Piu95 said…
I couldn't really find anything too recent so I made one of next episode's. I hope you like it :)

Cheryl Blossom in 1x04 or 1x05 ?
 I couldn't really find anything too recente so I made one of successivo episode's. I hope te like it :)
Kirkir commented…
omg thank te <3 my new icon!! ·11 mesi fa
Piu95 commented…
I'm glad te like it :) ·11 mesi fa
·11 mesi fa marakii said…
I made something 'cause I couldn't find anything!!

I would like Helena/Spencer from s3 of Royals:)
last edited ·11 mesi fa
 I made something 'cause I couldn't find anything!! I would like Helena/Spencer from s3 of Royals:
Piu95 commented…
THANK te <333, it's gorgeous <3 ·11 mesi fa
marakii commented…
<3333 ·11 mesi fa
·11 mesi fa Kirkir said…
Made you this Maria, hope you like it <3

I'd like one of Julian/Caitlin from The Flash :)
 Made te this Maria, hope te like it <3 I'd like one of Julian/Caitlin from The Flash :)
marakii commented…
KIR THIS IS GORGEOUS<333333 thank you!!!!<3 ·11 mesi fa
Kirkir commented…
yay glad te like it <33 ·11 mesi fa
·11 mesi fa Piu95 said…
^I love how we just start making icons for one another <3

I found this one of Julian/Caitlin, I hope you like it :)

An icon of Emma Stone in La La Land?
last edited ·11 mesi fa
 ^I Amore how we just start making icone for one another <3 I found this one of Julian/Caitlin, I ho
Kirkir commented…
thanks Aliiine <3 ·11 mesi fa
·11 mesi fa Kirkir said…
Here you go Aline :D

Ian Gallagher icon from season 1 or 2 of Shameless?
 Here te go Aline :D Ian Gallagher icona from season 1 o 2 of Shameless?
Piu95 commented…
Thank te <3 ·10 mesi fa
·11 mesi fa XNaley_JamesX said…
<333333
 <333333
XNaley_JamesX commented…
Lmao, I apparently postato at the same time Kir did! :s Oh well :P ·11 mesi fa
Nicolas97 commented…
OMG STEALING ·11 mesi fa
Piu95 commented…
YEEES ♥ ·10 mesi fa
·11 mesi fa XNaley_JamesX said…
I hope this is the right season :P (According to google, it is ;P)

Ryan & Seth icon from S1 (The OC)?

 I hope this is the right season :P (According to google, it is ;P) Ryan & Seth icona from S1 (The O
Kirkir commented…
omg my cutiepie <33 thanks Cel!! ·10 mesi fa
·11 mesi fa xoheartinohioxo said…
I think that's S1?!
 I think that's S1?!
·11 mesi fa xoheartinohioxo said…
Oh and a Seth Rollins [WWE] icon please! *For reference here's my boo:
 Oh and a Seth Rollins [WWE] icona please! *For reference here's my boo:
·11 mesi fa mooshka said…
Here you go!!

I want an icon of the leyton/naley in one? Idk i can't think right now
last edited ·11 mesi fa
 Here te go!! I want an icona of the leyton/naley in one? Idk i can't think right now
mooshka commented…
o like the core 5?? i wont complain lol ·11 mesi fa
xoheartinohioxo commented…
Thank te bb ♥ ·10 mesi fa
xoheartinohioxo commented…
Haha no worries, not like te know what icone I have!! ·10 mesi fa
·10 mesi fa Piu95 said…
It was actually hard to find, i find some but there was Brulian with them as well (so if anyone wants I can post that too :p)
 It was actually hard to find, i find some but there was Brulian with them as well (so if anyone wants
mooshka commented…
<333 ·10 mesi fa
·10 mesi fa Piu95 said…
+ the core 5 haha

Emma Stone at the Oscars sunday?
 + the core 5 haha Emma Stone at the Oscars sunday?
mooshka commented…
<33 ·10 mesi fa
·10 mesi fa marakii said…
+ many more link

I don't know what to request lmao :p a Regina/Snow icon from s6a? Preferably 6x01 the bench scene!
 + many più [url=http://emmastones.tumblr.com/post/157780025857/emma-stone-icons]here[/url] I don'
Piu95 commented…
OMG THANK te THANK te <333 ·10 mesi fa
·10 mesi fa Kirkir said…
Made this for you Mar <3

Ceffy/Freffy icon please?
 Made this for te Mar <3 Ceffy/Freffy icona please?
marakii commented…
awww<333 i Amore it!! thanks <33 ·10 mesi fa
·10 mesi fa marakii said…
made you this ;)

neil/cobie? :D
 made te this ;) neil/cobie? :D
xoheartinohioxo commented…
I got this, give me a few minutes! ·10 mesi fa
Kirkir commented…
omg Mar adore this <3333 ·10 mesi fa
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
Okay Mar, I couldn't decide on coloring/caps so I've got 3 options for you :)

#1
 Okay Mar, I couldn't decide on coloring/caps so I've got 3 options for te :) #1
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
Option #2
 Option #2
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
Option #3
 Option #3
marakii commented…
OMG HOLLY<33333 you're the best!! Thank te so much, I looove them<3 ·10 mesi fa
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
Okay can I try again for Seth Rollins?! {Since I probably have any possible icons you guys may find, if someone is willing to make me an icon, I'll post a few pics to use.}

Option #1
 Okay can I try again for Seth Rollins?! {Since I probably have any possible icone te guys may find,
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
Option #2
 Option #2
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
Option #3
 Option #3
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
Option #4
 Option #4
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
Or! If it's too much to ask for someone to make an icon, I'll just say...

Can I get Christian/Anastasia **from Fifty Shades Darker?!
·10 mesi fa marakii said…
Christian/Anastasia from tumblr :)
 Christian/Anastasia from tumblr :)
xoheartinohioxo commented…
Thank you! ·10 mesi fa
·10 mesi fa marakii said…
+ made you this!!

a Leyton icon from 6x01!!<3
 + made te this!! a Leyton icona from 6x01!!<3
xoheartinohioxo commented…
THANK YOU!!! ·10 mesi fa
·10 mesi fa Piu95 said…
Here you go! :)

Emma Swan please ?? :) (preferably from S6)
 Here te go! :) Emma cigno please ?? :) (preferably from S6)
marakii commented…
thank you<3333 ·10 mesi fa
·10 mesi fa Kirkir said…
link

Bellamy and Clarke from season 4 pls?
Piu95 commented…
AAAAAAH OMG THEY ARE STUNNING, thank te <33333 ·10 mesi fa
Kirkir commented…
welcome bud :* ·10 mesi fa
·10 mesi fa Piu95 said…
I think it's from S4, idk I'm not up-to-date with the show.

Holland Roden please ? (preferably red)
 I think it's from S4, idk I'm not up-to-date with the show. Holland Roden please ? (preferably red
Kirkir commented…
Yeah I think that's from S4 :D Thank youuuu, Amore it <33 ·10 mesi fa
·10 mesi fa Kirkir said…
Here you go Aline :D

Can someone make me a Defan/Lathan icon please?
 Here te go Aline :D Can someone make me a Defan/Lathan icona please?
Piu95 commented…
THANKS hon ♥ ·10 mesi fa
XNaley_JamesX commented…
I'm on it! :) ·10 mesi fa
·10 mesi fa XNaley_JamesX said…
BABIES <3333

Stefan Salvatore icon from the Pilot?? (idk :p)
 bambini <3333 Stefan Salvatore icona from the Pilot?? (idk :p)
Kirkir commented…
BLESS YOUR SOUL <3333 THIS IS WHAT I WAS CRAVING TO SEE lmao. Thank youuu!!! ·10 mesi fa
·10 mesi fa unicornsrreal said…
I'm not sure if this is the pilot, but I have this icon of Stefan, if it's any good for you!

Ryan Gosling and Emma Stone please<3
 I'm not sure if this is the pilot, but I have this icona of Stefan, if it's any good for you! Ryan
·10 mesi fa Kirkir said…
Here you go Bee :D

Barry Allen icon from s3?
last edited ·10 mesi fa
 Here te go Bee :D Barry Allen icona from s3?
·10 mesi fa Piu95 said…
I'm not sure it's S3, bc he looks the same in all three seasons ??? :p

Lydia Martin in 6x05?
last edited ·10 mesi fa
 I'm not sure it's S3, bc he looks the same in all three seasons ??? :p Lydia Martin in 6x05?
Kirkir commented…
Hahaha true! Thanks girl <3 ·10 mesi fa
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
I'm working on yours right now Aline! Will edit it in here :)
last edited ·10 mesi fa
 I'm working on yours right now Aline! Will modifica it in here :)
Piu95 commented…
♥♥ ·10 mesi fa
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
2nd option
 2nd option
Kirkir commented…
this is so cute <3 ·10 mesi fa
Piu95 commented…
Thank you, thank te it's perfect <3333 ·10 mesi fa
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
Can I get an icon of Rayna & Juliette [Nashville] from 5x09?!
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
You know what, I changed my mind - STEROLINE WEDDING PLEASE!!!
·10 mesi fa Kirkir said…
I tried to search for Rayna and Juliette scenes but I couldn't find anything sorry :(

Here you go Holls link

Jesus and Emma icon from the Fosters please?
xoheartinohioxo commented…
Thanks babe! ·10 mesi fa
·10 mesi fa marakii said…
Here you go<3

Outlaw Queen from 6x11 pretty please<3
 Here te go<3 Outlaw Queen from 6x11 pretty please<3
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
Sorry it's taken so long hun!
 Sorry it's taken so long hun!
marakii commented…
Holly<3333 I Amore THESE SO MUCH!!! thank you<333 ·10 mesi fa
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
#2 :)
 #2 :)
marakii commented…
<33333 ·10 mesi fa
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
&& #3
 && #3
marakii commented…
<3333 ·10 mesi fa
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
Could someone find me an icon from the Wannabe dance scene in OTH please!

*Any icon except this one since it's the only one I have lmao
 Could someone find me an icona from the Wannabe dance scene in OTH please! *Any icona except this on
·10 mesi fa xoheartinohioxo said…
Glad you like them!

*bumping this thread*
·10 mesi fa marakii said…
Holls I can't find anywhere an icon from this scene :o.. I don't know if anyone else can help!
·10 mesi fa Piu95 said…
I found this one.

Sara Lance in the more recent episodes of Legends of Tomorrow?
 I found this one. Sara Lance in the più recente episodes of Legends of Tomorrow?
xoheartinohioxo commented…
Thank you!! ·10 mesi fa
·10 mesi fa Kirkir said…
Here you go Aline :)

A proper Gallavich (Ian and Mickey from Shameless) icon please?
 Here te go Aline :) A proper Gallavich (Ian and Mickey from Shameless) icona please?