~SALUTE~

Ladies all across the world
Listen up, we're looking for recruits
If te with me, lemme see your hands
Stand up and salute
Get your killer heels, sneakers, pumps o pizzo up your boots
Representing all the women, salute, salute!

Ladies all across the world
Listen up, we're looking for recruits
If te with me, lemme see your hands
Stand up and salute
Get your killer heels, sneakers, pumps o pizzo up your boots
Representing all the women, salute, salute!

It's who we are
We don't need no camouflage
It's the female federal
And we're taking off
If te with me, women lemme hear te say

Ladies all across the world
Listen up, we're looking for recruits
If te with me, lemme see your hands
Stand up and salute
Get your killer heels, sneakers, pumps o pizzo up your boots
Representing all the women, salute, salute!

Attention! (Salute)
Attention! (Salute)
Attention! (Huh!)
Representing all the women, salute, salute!

Sisters we are everywhere
Warriors, your country needs you
If te ready ladies, better keep steady
Ready, aim, shoot it
Don't need ammunition, on a mission
And we'll hit te with the truth
Divas, Queens, we don't need no man, salute!

Sisters we are everywhere
Warriors, your country needs you
If te ready ladies, better keep steady
Ready, aim, shoot it
Don't need ammunition. On a mission
And we'll hit te with the truth
Representing all the women, salute, salute!

It's who we are
We don't need no camouflage
It's the female federal
And we're taking off
If te with me, women lemme hear te say

Ladies all across the world
Listen up, we're looking for recruits
If te with me, lemme see your hands
Stand up and salute
Get your killer heels, sneakers, pumps o pizzo up your boots
Representing all the women, salute, salute!

Attention! (Salute)
Attention! (Salute)
Attention! (Huh!)
Representing all the women, salute, salute!

te think we're just pretty things
te couldn't be più wrong
(We standing strong, we carry on)
Knock us but we keep moving on (we're moving up, yeah)
Can't stop a hurricane, ladies it's time to awake (yeah!)

Attention!
Attention!
Individuals!
Originals!
Huh!
Lemme hear te say

Ladies all across the world
Listen up, we're looking for recruits
If te with me, lemme see your hands
Stand up and salute
Get your killer heels, sneakers, pumps o pizzo up your boots
Representing all the women, salute, salute!

Attention! (Salute)
Attention! (Salute)
Attention! (Huh!)
Representing all the women, salute, salute!

(Ladies, the time has come, the war has begun
Let us stand together
And remember, men fight great, but women are greater fighters)

Huh!
Representing all the women, salute, salute!










~MOVE~

ciao baby, tell me your name.
I got a fever for ya i just can't explain.
But there's just one problem i'm a bit ol' school
when it comes to lovin' i ain't chasn' you.
Ain't waitn' i'm on a role
you've got to let youself go.

woah. te know that i've been waitn' for you.
don't leave me standn' all da myself
cause i ain't lookin' at no one else.

Hey, get your back off the wall
Don't te get comfortable
Looking so hot
I think that I might fall
Feeling like it's my birthday
Like Natale giorno came early
Just what I want
So when we move
te move

Hey, get your back off the wall
Don't te get comfortable
Looking so hot
I think that I might fall
Feeling like it's my birthday
Like Natale giorno came early
Just what I want
So when we move
te move

Oh silly
Why te afraid
Don't be a big baby
Quit playing games
And put your arms around me
te know what to do
And we can take it down low

Whoa, te know that I've been waiting for you
Don't leave me standing all da myself
Cause I ain't looking at no one else
Looking at no one else

Hey, get your back off the wall
Don't te get comfortable
Looking so hot
I think that I might fall
Feeling like it's my birthday
Like Natale giorno came early
Just what I want
So when we move
te move

Get your back off the wall
Don't te get comfortable
Looking so hot
I think that I might fall
Feeling like it's my birthday
Like Natale giorno came early
Just what I want
So when we move
te move

I know that te wanna
But te can't cause te gotta
Stay cool in the corner
When the truth is that te wanna move
So move
I know that te wanna
But te can't cause te gotta
Stay cool in the corner
When the truth is that te wanna move
So move

sposta it baby, whoa
te know that I've been waiting for you
Don't leave me standing all da myself
Cause I ain't looking at no one else
Looking at no one else
Looking at no one else

Hey! Hey!
I'm ready, hey
Boy come and get me
Don't be scared
mostra me what te do
Don't te know a girl
Like a boy who move
Hey! Hey!
I'm ready, hey
Boy come and get me
Don't be scared
mostra me what te do
Don't te know a girl
Like a boy who move

Get your back off the wall
Don't te get comfortable
Looking so hot
I think that I might fall
Feeling like it's my birthday
Like Natale giorno came early
Just what I want
So when we move
te move

Hey! hey! I'm ready, hey
Boy come and get me
Don't be scared
mostra me what te do
Don't te know a girl
Like a boy who moves










~LITTLE ME~

She lives in the shadow of a lonely girl
Voice so quiet te don't hear a word.
Always talkin' but she can't be heard.

te can see her there is te catch her eye.
I know she's Ribelle - The Brave but it's trapped inside
Scared to talk but she don't know why.

Wish i knew back then what i know now.
Wish i could somehow go back in time and maybe listen to my own advice.

I'd tell her to speak up.
I'd tell her to shout out.
Talk a bit louder.
Be a bit prouder.
Tell her she's beautiful, wonderful, anything te wanna be.
te gotta speak up.
te gotta shout out.
And know that right here, right now.
te can be beautiful, wonderful, anything te wanna be.

Little Me.

Yeah te got a lot of time to act your age,
te cannot write a book from a single page,
Hands on the clock only turn one way,

(Yeah)

Run too fast and risk it all,
Can't be afraid to take a fall,
Felt so big but te looked so small,

Wish I knew back then,
What I know now,
Wish I could somehow,
Go back in time and maybe listen to my own advice,

I'd tell her to speak up, tell her to shout out,
Talk a bit louder, be a bit prouder,
Tell her she's beautiful, wonderful,
Everything she doesn't see.

te gotta speak up, te gotta shout out,
And know that right here, right now,
te can be beautiful, wonderful,
Anything te wanna be, oh,
Little me

Little me

Tell te one thing I would say to her

I'd tell her to speak up, tell her to shout out,
Talk a bit louder, be a bit prouder,
Tell her she's beautiful, wonderful,
Everything she doesn't see.

te gotta speak up, te gotta shout out,
And know that right here, right now,
te can be beautiful, wonderful,
Anything te wanna be (Little me)

I'd tell her to speak up, tell her to shout out,
Talk a bit louder, be a bit prouder,
Tell her she's beautiful, wonderful,
Everything she doesn't see.

te gotta speak up, te gotta shout out,
And know that right here, right now,
te can be beautiful, wonderful,
Anything te wanna be,

I'd tell her to speak up, tell her to shout out,
Talk a bit louder, be a bit prouder,
Tell her she's beautiful, wonderful,
Everything she doesn't see.

te gotta speak up, te gotta shout out,
And know that right here, right now,
te can be beautiful, wonderful,
Anything te wanna be,

Little me










~NOTHING FEELS LIKE YOU~

I could have all the money
All the fancy treasures in the world
25 acres just to hold my diamonds and my pearls

But all of that's a fantasy
Nothing like I wanna be
Baby te and me that's real
Something like a masterpiece
Would be up on galleries
te and I, that's real

If I had everything, it wouldn't mean a thing
Cause nothing feels like, nothing feels like you
No matter what they say can't take my Amore away
Cause nothing feels like, nothing feels like you

Baby even when we're miles apart
You'll always stay inside my heart
Let me tell te no one else will do
'Cause baby nothing feels like you

Boys will be boys
I've got plenty knocking at my door
But none of them compare
Baby, you're the one I'm waiting for

Cause I'm living in a fantasy
Every time you're here with me
baciare me if it's real
Baby te were meant to keep
te bring out the best in me
Now I know it's real

If I had everything, it wouldn't mean a thing
Cause nothing feels like, nothing feels like you
No matter what they say can't take my Amore away
Cause nothing feels like, nothing feels like you

Baby even when we're miles apart
You'll always stay inside my heart
Let me tell te no one else will do
'Cause baby nothing feels like you

No nothing like ya
No nothing like
No nothing like ya
No nothing like

If I had everything it wouldn't mean a thing
Cause nothing feels like, nothing feels like you

No matter what they say can't take my Amore away
Cause nothing feels like, nothing feels like you

Baby even when we're miles apart
You'll always stay inside my heart
Let me tell te no one else will do
'Cause baby nothing feels like you

No nothing like
(You)
No nothing like
(You)
No nothing like










~TOWERS~

te turn, and I learned that the bacheca comes falling down
Not a word, only hurt when my Friends can tell me now
I feel loved when I see your face
But all these scars, I can't replace
Shock me high
Hit me hard, and I don't know what te say

When te knock on my door
And tell me te don't wanna fight
Oh, baby I'm sure that I'm not gonna fall this time
Oh

te never brought me flowers
Never held me in my darkest hours
And te left it so late that my cuore feels nothing nothing in towers
Once we were made like towers
Everything could've been ours
But te left it too late now my cuore feels nothing nothing at all

It's a shame
You're to blame
'Cause once te owned my heart
I remember feeling so high
But I'm right back at the start
I still feel loved when I see your face
But all these tears I can't erase
Sorry heart, I'm sorry heart
But we'll have to start again

So don't knock on my door and tell me te don't wanna fight
'Cause I heard it before
And I'm not going back this time
Not going back this time

te never brought me flowers
Never held me in my darkest hours
And te left it so late that my cuore feels nothing nothing in towers
Once we were made like towers
Everything could've been ours
But te left it too late now my cuore feels nothing nothing at all (oh oh oh)

Nothing at all (oh oh oh)

When you're close I wanna change my mind
But I remember te and what we're like
I don't wanna let te waste my time

And te never brought me flowers
Never held me in my darkest hours
And te left it so late that my cuore feels nothing nothing at all

Once we were made like towers
Everything could've been ours
But te left it too late now my cuore feels nothing nothing at all

Nothing at all
Nothing at all

Once we were built like towers
Nothing at all
We were built like towers
Now my cuore feels nothing at all










~COMPETITION~

Yeah, you're such a gentleman
te always open doors for me
But te see us kind of different
It's like, te always have to be
The first one to open his mouth
The last one to throw in the towel
It's time to mostra your self-out
Boy you're trying

Just a little bit too hard
I thought I told te when we met
That all I get for who te are
But I treat te like an argument
I don't need to speak in my mind
I'm too grown, I'm taking my time
I'm sick of hearing te rhyme
Listen, baby

te don't have to come first
secondo is okay 'cause te ain't never beated me

I say it once
te say it twice
te know I like a little competition from time to time
te think I'm wrong when I know I'm right
te lose this ain't no kind of competition
I like a man with ambition
For when te gonna know it's time to let go
'Cause I think I'm about to lose my mind

Tell me does this scare you
That I'm living my dream?
Now I don't mean to hurt you
But te make me wanna scream
te smile while grinding your teeth
te clap and stomping your feet
te act about 17
I'm so tired

te don't have to come first
secondo is okay 'cause te ain't never beated me

I say it once
te say it twice
te know I like a little competition from time to time
te think I'm wrong when I know I'm right
te lose this ain't no kind of competition
I like a man with ambition
For when te gonna know it's time to let go
'Cause I think I'm about to lose my mind

I can do it better
te know I can do it better

What are te trying to prove?
What is it with you?
Always thinking

I can do it better
te know I can do it better

Baby, I can't stand
Always argument
Why te wanna fight?
Why te always fight?

te ain't always right
I can do it better every giorno and every night
I can do it better every giorno and every night

I say it once
te say it twice
te know I like a little competition from time to time
te think I'm wrong when I know I'm right
te lose this ain't no kind of competition
I like a man with ambition
For when te gonna know it's time to let go
'Cause I think I'm about to lose my mind









~THESE FOUR WALLS~

I feel so numb
Staring at the doccia wall
It's begun,
The feeling that the end has come
And now the water's cold

I tried to eat today
But the lump in my throat got in the way

In this time I've Lost all sense of pride
I've called a hundred times
If I hear your voice I'll be fine

And I, I can't come alive
I want the room to take me under
'Cause I can't help but wonder
What if I had one più night for goodbye?
If you're not here to turn the lights off, I can't sleep
These four walls and me

I lay in bed
Can't seem to leave your side
Your pillow's wet
From all these tears I've cried
I won't say goodbye

I tried to smile today
Then I realized there's no point anyway

In this time I've Lost all sense of pride
I've called a thousand times
If I hear your voice I'll be fine

And I, I can't come alive
I want the room to take me under
'Cause I can't help but wonder
What if I had one più night for goodbye?
If you're not here to turn the lights off I can't sleep
These four walls and me

Oh oh oh

And I, I can't come alive
I want the room to take me under
'Cause I can't help but wonder
What if I had one più night for goodbye?
If you're not here to turn the lights off I can't sleep
These four walls and me










~ABOUT THE BOY~

Something about
Something about the boy
Something about
Something about the boy
Something about
Something about the boy
Just something about the boy

It's the verse in my head
The words that make me stutter
The swag in my step
The change from gray to color
A guaranteed bet
Oh, I found my lucky number
The feeling that te get
Can't help but make me wonder

No need to try
He's just right
He's got that something
I can't let nobody tell me no
No I don't mind
Takes me high
I won't stop until the boy is mine

He got me good
I've got it bad
He got me feeling like a girl gone mad
Got me running around like I'm a lovefool
Taking me down I can't stop
He got me up
I can't come down
He got me locked and I don't want out
I know he's playing my cuore and I ain't got no choice
There's just something about the boy
Something about
Something about the boy
Something about
Something about the boy
Something about
Something about the boy
There's just something about the boy

It's the first time we met
The lightening to my thunder
The green light on red
The baciare that pulls me under
It's only for me
If you're the test I got the answer
And I'm all that te need
Now te finally get the chance to

No need to try
He's just right
He's got that something
I can't let nobody tell me no
No I don't mind
Takes me high
I won't stop until the boy is mine

He got me good
I've got it bad
He got me feeling like a girl gone mad
Got me running around like I'm a lovefool
Taking me down I can't stop
He got me up
I can't come down
He got me locked and I don't want out
I know he's playing my cuore and I ain't got no choice
There's just something about the boy
Something about
Something about the boy
Something about
Something about the boy
Something about
Something about the boy
There's just something about the boy

I know te like to play it slow
But I'm running out of time
It's like I Lost my self control
'Cause te are the one
And te know what you've done
My poor heart's come undone
Baby please

He got me good
I've got it bad
He got me feeling like a girl gone mad
Got me running around like I'm a lovefool
Taking me down I can't stop
He got me up
I can't come down
He got me locked and I don't want out
I know he's playing my cuore and I ain't got no choice
There's just something about the boy
Something about
Something about the boy
Something about
Something about the boy
Something about
Something about the boy
There's just something about the boy

Something about
Something about the boy
Something about
Something about the boy
Something about
Something about the boy
Just something about the boy










~BOY~

Jesy:
Do te remember what he said?

All:
I do, he told te he never ever

Jesy:
Ever hurt you
Ohh, here we go again
Another

All:
break up , make up , when te gonna

Jesy:
Wake up?

Leigh-Anne:
I'm gon' be the one to call him out

Jade:
Look how may times he let te down

Perrie:
When is he going to learn to be a real ma-a-a-an

Leigh-Anne:
I will be the one to say you're beautiful
One più word he never detto it all

Perrie:
I'm just sayin' you'll need to go forget

All:
That boy, forget that boy
I know a bad boy ain't good enough for you
You're holdin' back tears in your eyes
Bad boy wanna fight
But I never see him fightin' for you
He'll never realize what he's got until he's gone
And he'll lose te forever
Girl you'll be alright forget that boy

Jade:
Girl, don't te know te set the tone?
I'll make te stop that, fight back
He will get away with that
Look, who's ringin' up your phone?
te wanna call back, leave that ain't nobody got time for that

Leigh-Anne:
It's funny how the tames turn when he's the one who's left at home

All:
Find your own real man and go forget that boy, forget that boy
I know a bad boy ain't good enough for you
You're holdin' back tears in your eyes
Bad boy wanna fight
But I never see him fightin' for you
He'll never realize what he's got until he's gone
And he'll lose te forever
Girl you'll be alright forget that boy

Perrie:
See, what you're worth girl, girl
Look what te got
He knows te out of his league if he likes it o not
I know what you're worth, girl
te know what te got (yeah)
He knows you're out of his league if he likes it o not

Leigh-Anne:
Likes it o not!

Jade:
Oh, ho hoh yeah

Jesy:
ha, ha ho

All:
Forget that boy, forget that boy
I know a bad boy ain't good enough for you
You're holdin' back tears in your eyes
Bad boy wanna fight
But I never see him fightin' for you
He'll never realize what he's got until he's gone
And he'll lose te forever
Girl you'll be alright forget that boy

Leigh-Anne:
That boy

Periie:
I know what you're worth girl
te know what te got
We know you're out of his league if he likes it o not

Jesy:
Likes it o noot

All:
Girl you'll be alright forget that boy

Haaaaaa aah

~GOOD ENOUGH~

I am the diamond te left in the dust
I am the future te Lost in the past
Seems like I never compared
Wouldn't notice if I disappeared

te ha rubato, stola the Amore that I saved for myself
And I watched te give it to somebody else
But these scars no longer I hide
I found the light te shut inside
Couldn't Amore me if te tried

Am I still not good enough?
Am I still not worth that much?
I'm sorry for the way my life turned out
Sorry for the smile I'm wearing now
Guess I'm still not good enough

Does it burn
Knowing I used all the pain?
Does it hurt
Knowing you're fuel to my flame?
Don't look back
Don't need your regrets
Thank God te left my Amore behind
Couldn't change me if te tried

Am I still not good enough?
Am I still not worth that much?
I'm sorry for the way my life turned out
Sorry for the smile I'm wearing now
Guess I'm still not good enough

Release your curse
'Cause I know my worth
Those wounds te made are gone
te ain't seen nothing yet
Your Amore wore thin
And I never win
te want the best
So sorry that's clearly not me
This is all I can be

Am I still not good enough?
Am I still not worth that much?
I'm sorry for the way my life turned out
Sorry for the smile I'm wearing now
Guess I'm still not good enough










~MR LOVERBOY~

te can be my lover
I can be your love
te can be my lover
I can be your love
te can be my lover
I can be your love
te can be my lover

Loving te feels so right
From the way te baciare me
And how te hold me tight, no
And every giorno with te is a surprise
te put a smile on my face
Don't ever wanna have to say goodbye

I can't lie
Yeah, te had me at hello
And it's something te should know, baby

Boy, te keep on blowing my mind
Caught up in my emotions
te can be my Mr. Loverboy
The way te make me feel inside
Come back over and over
Won't te be my Mr. Lover, Mr. Loverboy?

te can be my lover
I can be your love
te can be my lover
I can be your love
te can be my lover
I can be your love
te can be my lover

Start on something brand new
Got me secondo guessing
If it's really true
Touching from cheek to cheek
And my knees are shaking
Got me feeling weak

I can't lie
Yeah, te had me at hello
And it's something te should know, baby

Boy te keep on blowing my mind
Caught up in my emotions
te can be my Mr. Loverboy
The way te make me feel inside
Come back over and over
Won't te be my Mr. Lover, Mr. Loverboy?

Thought that te would be my Mr. Love
te can be my lover
I can be your love
Won't won't te te be my loverboy?
Hoping you'll be mine, mine, mine
Hoping you'll be mine, mine, mine
Just keep blowing my mind

Boy te keep on blowing my mind
Caught up in my emotions
te can be my Mr. Loverboy
The way te make me feel inside
Come back over and over
Won't te be my Mr. Lover, Mr. Loverboy?

te can be my lover
I can be your love
te can be my lover
I can be your love
te can be my lover
I can be your love
te can be my lover

te can be my lover
I can be your love
te can be my lover
I can be your love
te can be my lover
I can be your love
te can be my lover

te can be my Mr. Loverboy










~A DIFFERENT BEAT~

Say yeah, yeah
(Yeah, yeah)
Say ooh, ooh, ooh, yeah
(Ooh, ooh, ooh, yeah)
Say yeah, yeah
(Yeah, yeah)
Say ooh, ooh, ooh, yeah
(Ooh, ooh, ooh, yeah)

I got a spoonful of sugar
That I think you'd like
No, I don't wanna preach
But I think te might
Wanna cup
(Sip it up, sip it up)
(Sip it up, sip it up, sip it up)

I might be young
But I know my mind
I'm sick of being told
What's wrong o right
So give it up
(Give it up, give it up)
(Give it up, give it up, give it up)

Uh-oh, now there te go
Out of your comfort zone
'Cause I'm breaking out
Not breaking down, down, down, down
Ain't got nothing to prove
Walk a mile in my shoes
I know the one thing that counts

I got the right
To make up my mind
Say it loud and clear
For the whole wide world to hear
We're marching for love
So turn up the drum
Say it loud and clear
For the whole wide world to hear

Yeah, we must have different shoes on
We're marching to a different beat
Yeah!
So baby put your boots on
Keep marching to a different beat
Yeah

Never in the slow lane
'Cause I like it fast
No time te waste
So I keep our feet on the gas
(I live it up, live it up)
(Live it up, live it up, live it up)

I might be young
I know who I am
So I don't follow like a marching band
So give it up
(Give it up, give it up)
(Give it up, give it up, give it up)

Uh-oh, now there te go
Out of your comfort zone
'Cause I'm breaking out
I'm breaking down, down, down, down

Ain't got nothing to prove
Walk a mile in my shoes
I know the one thing that counts

I got the right
To make up my mind
Say it loud and clear
For the whole wide world to hear
We're marching for love
So turn up the drum
Say it loud and clear
For the whole wide world to hear

Yeah, we must have different shoes on
We're marching to a different beat
Yeah!
So baby put your boots on
Keep marching to a different beat
Yeah

I got my head up
Shoulders back
I'm doing me
So they can see
I'm marching to a different beat
I take a look in the mirror
And I like what I see
So baby, I keep marching
To a different beat

I got the right
To make up my mind
Say it loud and clear
For the whole wide world to hear
We're marching so loud
So turn up the drum
Say it loud and clear
For the whole wide world to hear

Yeah, we must have different shoes on
We're marching to a different beat
I'm marching to a different beat
So baby put your boots on
Keep marching to a different beat

Yeah










~SEE ME NOW~

Uh-o-o-o-o
Uh-o-o-o-o
Uh-o-o-o-o

Uh-o-o-o-o
Uh-o-o-o-o
Uh-o-o-o-o

I feel the rain on my skin
Wash away all the pain I was in
I see the sun in the sky
No longer know how it feels to cry

And it really doesn't matter
So what? So what?
That I've been hesitating so long, so long
Somebody turn out the light
'Cause right now must be my time to shine

They detto I couldn't, they told me that I wouldn't
But if they could see me now
They'd see I'm something, that I'm not scared of nothing
And the world will hear me shout
We say oh oh oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh oh oh
Might call me crazy
But I've been thinkin' maybe te would change your mind
If te could see me now

Drop me in the ocean, I'll swim
Put me in with the lions, I'll roar
There's a survivor within
So much stronger than I was before

They never saw me comin'
So what? So what?
'Cause they been sleepin' on me so long, so long
I'd gotta leave that behind
'Cause right now must be my time to shine

They detto I couldn't, they told me that I wouldn't
But if they could see me now
They'd see I'm something, that I'm not scared of nothing
And the world will hear me shout
We say oh oh oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh oh oh
Might call me crazy
But I've been thinkin' maybe te would change your mind
If te could see me now

They detto I couldn't, they told me that I wouldn't
But if they could see me now
They'd see I'm something, that I'm not scared of nothing
And the world will hear me shout
(I'm not scared of nothing!)

They detto I couldn't, they told me that I wouldn't
But if they could see me now
They'd see I'm something, that I'm not scared of nothing
And the world will hear me shout
We say oh oh oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh oh oh
Might call me crazy
But I've been thinkin' maybe te would change your mind
If te could see me now










~THEY JUST DON'T KNOW YOU~

[Jade]
Daddy doesn't think that you'll be good enough for me
Mama says be careful 'cause you'll break your cuore in three
They don't walk in my shoes
They ain't bein' kissed da you

[Leigh-Anne]
My sister says she doesn't like the way te wear your hair
But I know that she's jealous so why would I even care
I have to lie about
How good te make me feel

[Perrie]
So-oh
Tell me
Tell me te won't break my heart
te won't tear my world apart
That you'll be there when I need
'Cause I wanna tell them

[All]
They just don't know you
They just don't know you
They just don't know you
They don't know te like I do

They just don't know te (they don't know)
They just don't know te (they don't know)
They just don't know you
Like I do

[Jesy]
Talk is cheap and rumors spread but they go with the wind
It's not about she detto he detto 'cause I know where it ends
I know the real truth
And the real truth is you

[Jade]
It's funny 'cause at times it feels like us against the world
They treat te like a criminal but I'll still be your girl
I'd rather die with you
Walk the light if te left me too

[Perrie]
So-oh
Tell me
Tell me te won't break my heart
te won't tear my world apart
That you'll be there when I need
'Cause I wanna tell them

[All]
They just don't know you
They just don't know te (they just don't know)
They just don't know you
They don't know te like I do

They just don't know te (they don't know)
They just don't know te (they don't know)
They just don't know you
Like I do

[Jesy]
La la la la
I try to
They just don't know you

[All]
te don't know about our love
te choose what te see
'Cause if te fell the way we loved
You'd just let it be
te don't know about the times
When it's just him and me
'Cause if te fell the way we loved
You'd just let it be

Tell me
Tell me te won't break my heart
te won't tear my world apart
That you'll be there when I need
'Cause I wanna tell them

They just don't know you
They just don't know you
They just don't know you
They don't know te like I do

They just don't know te (they don't know)
They just don't know te (they don't know)
They just don't know you
Like I do










~STAND DOWN~

Let me start it da telling te something
I think there's one thing te should know
We ain't playin' no games, this ain't no playground
It's time to drop your sticks and stones

'Cause I've been chasing dreams since I took my first leap
And I'm gon' be lil' Bo so contemplate if you're the sheep
And we gon' make a humble pie so egos cut a slice and take a piece, hey

So, te see, there's no point in underestimating me, to me
Lock up all your thoughts and throw away the key
No, I don't want to hear it 'cause you're, no, it doesn't bother me

Now I'm done with all your negativity
And I'm gonna let it wash all over me
I'll be stronger than your words, baby, I'm harder
My smile lights up the world, I'm flyin' higher
So stand down (don't wanna hear it)
Back it up now (don't wanna hear it)
Stand down (don't wanna hear it)
Back it up, back it up-up now
Stand down (don't wanna hear it)
Back it up now (don't wanna hear it)
Stand down (don't wanna hear it)
Back it up, back it up-up now

Come a little bit closer
Let me tell te about a girl te used to know
She ain't waiting for luck, no wishful thinking,
She's gonna do it on her own

So, te see, there's no point in underestimating me, to me
Lock up all your thoughts and throw away the key
No, I don't want to hear it 'cause your, no, it doesn't bother me

Now I'm done with all your negativity
And I'm gonna let it wash all over me
I'll be stronger than your words, baby, I'm harder
My smile lights up the world, I'm flyin' higher
So stand down (don't wanna hear it)
Back it up now (don't wanna hear it)
Stand down (don't wanna hear it)
Back it up, back it up-up now
Stand down (don't wanna hear it)
Back it up now (don't wanna hear it)
Stand down (don't wanna hear it)
Back it up, back it up-up now

L-ladies, let's break it down

Scuba-da, boba-da, boba-da ba
Scuba-da, baduba-ba, baduba-ba ba
Scuba-da, beeb do da bo dap
Scuba-da, baduba-ba, baduba-ba, baduba-ba, baduba-ba
Baduba-ba-ba-bo bada, now click

I'm just gonna do me
I'm a do this right (right)
te got nothin' on me
You're just wastin' your time (time)
Take a listen to me
'Cause I'm a tell te tonight
Oh, woah, woah

Now I'm done with all your negativity
And I'm gonna let it wash all over me
I'll be stronger than your words, baby, I'm harder
My smile lights up the world, I'm flyin' higher
So stand down (don't wanna hear it)
Back it up now (don't wanna hear it)
Stand down (don't wanna hear it)
Back it up, back it up-up now
Stand down (don't wanna hear it)
Back it up now (don't wanna hear it)
Stand down (Don't wanna hear it)
Back it up, back it up-up now