créer un vocrea un sondaggio

One albero collina Sondaggi

ordina per:  creato recentemente | i più popolari
mostrare one albero collina sondaggi (12501-12600 of 14315)
la scelta dei fan: no way shes moved on
no way shes moved on
51%
she would but hide is coz she...
38%
la scelta dei fan: no he has moved on
no he has moved on
55%
yes the same as what he did...
24%
la scelta dei fan: No She Was Dieing,For God Sakes
No She Was Dieing, For God...
34%
kind of she did think she was...
24%
la scelta dei fan: No, she is far to good for him, he doesn't deserve her at all
No, she is far to good for...
58%
yes and no
22%
la scelta dei fan: lucas chasing after peyton, and when he finds her, pours his cuore out
lucas chasing after peyton,...
28%
lucas telling brooke he always...
27%
la scelta dei fan: He'll use them when he finally Fights for her Again...
37%
29%
la scelta dei fan: Hell yeah
57%
42%
la scelta dei fan: hell yeah he is sexy
95%
omg ewww
5%
la scelta dei fan: he is really sick
he is really sick
59%
Not Sure
28%
la scelta dei fan: Nate
52%
27%
la scelta dei fan: Brooke and Nathan
Brooke and Nathan
51%
Lucas and Haley
23%
la scelta dei fan: they will get back together but not married
42%
peyton will sposta on but lucas...
33%
la scelta dei fan: Amore it!
68%
21%
la scelta dei fan: Milly, making her feel welcome in the house
84%
6%
la scelta dei fan: finding a girl
36%
24%
la scelta dei fan: on both haley and jamie to keep his family together
on both haley and jamie to...
41%
32%
la scelta dei fan: peyton, getting her back
37%
24%
la scelta dei fan: No
58%
42%
la scelta dei fan: Family, rebuilding her marriage and relationship with Jamie
52%
21%
la scelta dei fan: getting over lucas
47%
18%
la scelta dei fan: taking care of angie
65%
23%
la scelta dei fan: The Friends with benefits CD
46%
38%
la scelta dei fan: Lucas and peytoon <3
52%
48%
la scelta dei fan: IDK (i dont know)
IDK (i dont know)
30%
The sixth
26%
la scelta dei fan: get a life!!!!!
46%
35%
la scelta dei fan: all the Musica choices are great!
all the Musica choices are...
47%
41%
la scelta dei fan: YES!
57%
26%
la scelta dei fan: Payton
56%
37%
la scelta dei fan: Leyton
Leyton
73%
Brucas
17%
la scelta dei fan: normal amount
normal amount
55%
yea, especially with all the...
37%
la scelta dei fan: no
61%
yea, secretly
29%
la scelta dei fan: yes their touching!!!
52%
48%
la scelta dei fan: Yes,Totally
Yes, Totally
68%
14%
la scelta dei fan: no way she never wil
42%
28%
la scelta dei fan: No way man... He did kill Keith...
No way man... He did kill...
35%
I dunno... I AM SO TORN!!!
26%
la scelta dei fan: Yep! They were so cute together!! :D
80%
11%
la scelta dei fan: With Tired Eyes, Tired Minds, Tired Souls, We Slept
43%
34%
la scelta dei fan: yes, hilarious!
yes, hilarious!
84%
no... creepy
16%
la scelta dei fan: YES! YAY!
48%
41%
la scelta dei fan: Brooke being desperate with Angie & relying on Lucas for support
57%
20%
la scelta dei fan: Yes
85%
15%
la scelta dei fan: brooke
brooke
39%
peyton
34%
la scelta dei fan: lucas
43%
30%
la scelta dei fan: no i only watch it for the couples ( one in particular)
no i only watch it for the...
52%
they should even it out so it...
35%
la scelta dei fan: nope i Amore the mostra
65%
18%
la scelta dei fan: yes i Amore the mostra with o without leyton
56%
35%
la scelta dei fan: Yeah aslong as its not my preferito character
Yeah aslong as its not my...
81%
only if it was haley who was...
13%
la scelta dei fan: He misses Peyton.
38%
26%
la scelta dei fan: I like her :)
53%
29%
la scelta dei fan: I like her :)
48%
22%
la scelta dei fan: Hoes over bros
59%
24%
la scelta dei fan: The 2nd With Brooke and Peyton?
76%
24%
la scelta dei fan: 5.08 - peyton letting go...
70%
30%
la scelta dei fan: Naley //at haley's house garden
57%
23%
la scelta dei fan: yes! it sounds just like him
yes! it sounds just like him
68%
its so so
30%
la scelta dei fan: yes
51%
maybe, i haven&# 39; t thought about...
33%
la scelta dei fan: peyton & nathan
40%
34%
la scelta dei fan: no i didnt! really???
no i didnt! really???
53%
yes i saw the add
47%
la scelta dei fan: Brooke?
59%
26%
la scelta dei fan: Chase
35%
31%
la scelta dei fan: season 3
58%
19%
la scelta dei fan: Sophia cespuglio, cespuglio, bush
47%
22%
la scelta dei fan: Pete Wentz
81%
10%
la scelta dei fan: No!
69%
31%
la scelta dei fan: Always and forever
Always and forever
48%
hoes over bros
18%
la scelta dei fan: i don't really care when it is on as long as it is!!!
i don&# 39; t really care when it is...
66%
YES.. finally something to look...
22%
la scelta dei fan: Chase
43%
28%
la scelta dei fan: Yeah. "ppl who r meant 2 b 2gether always nd up in the end"
43%
41%
la scelta dei fan: Sophia cespuglio, cespuglio, bush
44%
37%
la scelta dei fan: brooke davis
42%
32%
la scelta dei fan: four
four
44%
three
35%
la scelta dei fan: Nah really we still want Leyton but Lucas has to grow più
55%
33%
la scelta dei fan: Skillz
46%
32%
la scelta dei fan: Brooke
41%
36%
la scelta dei fan: brooke - im not pushing te away lucas
36%
26%
la scelta dei fan: o to have a mother who is alive - but doesn't care about you.
55%
45%
la scelta dei fan: Lucas and peyton
37%
33%
la scelta dei fan: Not as a couple, they should stay Friends
Not as a couple, they should...
41%
yes. brooke should have...
26%
la scelta dei fan: peyton
peyton
44%
brooke
32%
la scelta dei fan: brooke and peyton season 4
51%
16%
la scelta dei fan: season 4 ...
54%
season 3 car crash, pregnan- cy...
30%
la scelta dei fan: no!! Naley // leyton forever
75%
20%
la scelta dei fan: No
69%
31%
la scelta dei fan: Brooke(she got a baby)
87%
13%
la scelta dei fan: YES
49%
25%
la scelta dei fan: I Like Her
I Like Her
47%
I Dont Like Her Because Of The...
26%
la scelta dei fan: NOT ME
59%
41%
la scelta dei fan: leave nathan for Musica
65%
19%
la scelta dei fan: go with lucas while he was with brooke
67%
9%