I Pinguini di Madagascar Conversation in POM Quotes.

krazy4kowalski posted on Aug 27, 2010 at 01:59AM
We are going to have a conversation. Who wants to hear the catch? All we can say is POM quotes (and they can't follow an episode, we can't just be quoting Jiggles!)

Example: Fan: Is it...dangerous?

Other fan: Sure it is...guv'nor!

I Pinguini di Madagascar 10701 risposte

Click here to write a response...

Showing Replies 5801-5850 of 10701

più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XD)

"LEOPARD SEAL!" *girly scream*
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^XDXDXD I was gonna use that one next!! XD)

It was....an orca.....DX
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XD Ah! I'm a mind reader! I always knew it. XDXD)

"King Julien is a Buffalo Fire Fighter!" :D
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^LOL XD)

I just wanna clone things.
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XD)

"Really, Kowalski? THAT's your distraction?!"
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^XDXD)

No, I'm pretty sure my stupid question was about the cow.
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XDXD)

KJ: I was having a dream, where I'm the last mammal on Earth.
M: Was I in it?
KJ: Yes, but you were roadkill.
M: But, I was in it! :D
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^XDXDXDXD)

At these prices who can be affording not to?! :D
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XDXDXD lol)

"I think we're done here..." *walks away*
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^XD)

WAIT!!! WHERE ARE YOU TAKING MY NEW ROYAL THRONE!!! DX *chases after*
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XD)

"Everyone is welcome in the Imagi-Nation!"
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^LOL XD)

Are you supposed to stop when you feel the resistance or just push through?
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XD)

"Okay Ringtail, do not think of anything, except for me saying right now of not thinking of anything."
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^XD)

You think you are playing dumb with me? Well WE can play dumber! *makes dumb face* Uuuuuuuhhhh..... (It was something like that :P XD)
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XD)

"The moo cow may have a chocolate marshmallow!"
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^XD)

When a cow sneezes does milk come out of its nose? :3
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XD)

"Hmm, let me think... uh... no."
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^XD)

I need hugs!! *sobs* DX
più di un anno fa carsfan said…
laugh
Fa la la la la a boo hoo hoo...
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
Bit I do not want to go into the haunted place!! DX
più di un anno fa carsfan said…
laugh
It`s got 2 of my brothers and 3 of my cousins... (By Fred in "Concrete Jungle Survival")
più di un anno fa ILUVKOWALSKI said…
laugh
NO ONE IS SAFE!!!! THE END IS NEAR!!! AAAHHHHHHH!!!!!!
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
"I think we found our weak link..."
più di un anno fa LeonardFan said…
laugh
No were not running away! >:(
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
K: A strategic retreat, Skipper?
S: Explain.
K: It's like running away but manlier.
più di un anno fa carsfan said…
laugh
RUN FOR YOUR LIVES!!! AHHHH HA HA HA!!!!
più di un anno fa LeonardFan said…
laugh
You made the silence too loud! Happy? >:(
last edited più di un anno fa
più di un anno fa carsfan said…
laugh
^ (LOVE that line!)

Tall people have rights too you know!
più di un anno fa LeonardFan said…
laugh
(^really :D)

Yay job security! :D
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
"Ahh! What are you doing?! Are you trying to freak me out? Well, good job, 'cause you did!"
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(LOL guys XD)

Of course! I knew Kowalski couldn't be better than me! :D
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XD LOL! This pic fits perfectly here. XD)
 (^XD LOL! This pic fits perfectly here. XD)
più di un anno fa ILUVKOWALSKI said…
laugh
(^XD)

Wait.. you're not.. crying are you.....?
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(LOL, I'm dying here. XD)

Moving on Kowalski. T_T
più di un anno fa LeonardFan said…
smile
Why do the bad guys always get the good stuff :/

(Not as cool as the previous ones I know :D)
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^LOL, one of my fave lines by Kowalski XD)

Because they're dirty!
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XD)

"No. The sugary stuff goes straight to the brain."
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^XD)

Too much sugar?! What does Skipper know about sugar?!? I love sugar and I'm the best reckon man ever!!!! I SEE A FIRE ENGINE!!!! WEEWOOWEEWOOWEE!! Arrg! I'm a pirate! WOW! A caterpillar! My name backwards is etavirp!!! What's a virp?! IS IT SUGAR?!?! I LOVE SUGAR!!!!!!! WOO! WOO-OO-OO!!! WOO! WOO! WOO!
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XDXDXD)
 (^XDXDXD)
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^Ahahahaaaaa! That fit perfectly! XDXDXD)

Thank you loading area!! G'night! :D
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XD lol thanks. XD)

"You're very welcome, Ramo...Brad...muel...gy?"
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
(^XD)

King...Julien. Yes, but you can call me King Julien.
più di un anno fa carsfan said…
laugh
Ringtail you lunatic!
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
"YOU'RE TAKING ME TO LUNACORN ON ICE?!" :D
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
Yes...AND NO!!!!!!
più di un anno fa carsfan said…
laugh
OH COME ON NOW!!!
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
Eh, these things happen.
più di un anno fa carsfan said…
laugh
Pffft! In your mind maybe...
più di un anno fa peacebaby7 said…
laugh
Yehehehes!!! Wait....No!!!!
più di un anno fa 27Kowalski said…
laugh
(^XD)

"If you think that's embarrassing, you should see what Kowalski does when he thinks no one's watching..."

(O_o what does he do? And most importantly, do I really want to know? XD JK)