it's not a domanda it is basically a dare. I dare te to play this game. good luck cause te will need it.link

*
this game still give's me night mares shivers
shyboy77 posted più di un anno fa
*
I'm only gonna play this game in the sunlight..I'll prolly get nightmares considering most of the risposte seemed terrified as shit xD
PreBanned posted più di un anno fa
*
lol
shyboy77 posted più di un anno fa
 shyboy77 posted più di un anno fa
next question »

random Risposte

PhantomDarkZ said:
OMG THAT SCARE SHIT OUT ME IN THE BEGAINING
lol BUT I laugh after that!!!
PS i did play the game!
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
What did see? O_o
Rainsky57 posted più di un anno fa
*
te schould play and found out every one don't tell anyone anything o els it's no fun
shyboy77 posted più di un anno fa
*
dont ask lol
PhantomDarkZ posted più di un anno fa
jblovesme4ever said:
what if i refuse
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
Omfg, te have 2 risposte
springely posted più di un anno fa
*
HOLY CRAP te DO! lol
PreBanned posted più di un anno fa
*
OMG HOW DID U DO THAT!?
Mrs-X posted più di un anno fa
*
u open up to internets then u go to the same qustion type them suvmitt
jblovesme4ever posted più di un anno fa
jblovesme4ever said:
what if i dont want to
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
agree
PhantomDarkZ posted più di un anno fa
inufan13 said:
oh hell naw i didn't even finish the game and im scard as shit
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
lol
shyboy77 posted più di un anno fa
thespikedturtle said:
CREEPY!!! I didn't finish, I kinda got stuck, then I got so creeped out that I quit.
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
te can find a guide at Youtube
shyboy77 posted più di un anno fa
*
Well message me about it. I'm never gonna play it again anyway.
thespikedturtle posted più di un anno fa
*
I watched the video on Youtube. That's pretty creepy...
thespikedturtle posted più di un anno fa
VampireQueen12 said:
I finished it!!! I became the hand of Vlaew!!! I'm evil yeeeeaah!!! XD
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
lol um there is also a secondo ending to the game
shyboy77 posted più di un anno fa
*
It actually leads te back to the beggining :) I tried it :)
VampireQueen12 posted più di un anno fa
K5-HOWL said:
Well seeing everyone else's answer Im scared >.<
*goes to play anyway*
Waaaaaaaaaaaaah scary lol but im detirmined to finsh and give myself nightmares.
Okay forget this game I cant get past the sicuro, cassetta di sicurezza lock(and yes i do know the numbers for it just not the order)
--eidt---
nevermind my freind cracked the code time to play again :D
select as best answer
posted più di un anno fa 
Mrs-X said:
Dude that was kind of creepy... And I got stuck so I stop because I was bored of being stuck! What do I do after I visited the secondo floor and get into the biblioteca and read the book about the dude who lived there around 1878... te know with the daughter?
select as best answer
posted più di un anno fa 
Breanna1 said:
its boring i even did in the game with the sound up and in the dark.
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
lol te gotta be Ribelle - The Brave :)
VampireQueen12 posted più di un anno fa
next question »