porcellana, in porcellana bambole seriously scare the crap out of me.

I just got one as a present from my cousin and one night when I turned on the light to read a good book it was staring at me!
...
we both kept on staring at eachother...
I could hear the wind whispering warning signals,
I dont know how but the atmosphere was so scary I completely turned "ninja-style."
Left the book in my room and ran down the stairs for my life in the living room near my parents.
:|
Now the ...chucky's-bride-porcelain-doll is in my parents room:P
 porcellana, in porcellana bambole seriously scare the crap out of me.
 nessienjake posted più di un anno fa
next question »

random Risposte

boolander25 said:
Cool story bro.
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
lol
E_M_LoVeRFaN posted più di un anno fa
*
XD too right
Goldilottes posted più di un anno fa
smileypop9 said:
Have te seen the documentary (I think it was a documentary) about this guy who kept lots of porcellana, in porcellana bambole near his bed.
He took a foto of himself (or I think it was live on camera, i don't remember it was ages ago) and te could see the bambole stare at the camera and one with a knife.
The guy got killed da them.
It's not the bambole who kill, it's the things possessing them.
select as best answer
posted più di un anno fa 
IshanUltra said:
What can we do about that?hey,i have an idea.lets fry this doll! Awesome!yeah!i have another idea.give this doll to jb as a gift
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
Yeah yeah...i agree..give it to Justin o Rebecca black!!!!
Sheetal1256 posted più di un anno fa
*
Yup.thanks.how did i forgot about rebecca. lol
IshanUltra posted più di un anno fa
*
lol thanks=)
IshanUltra posted più di un anno fa
Tamar20 said:
-_- no comment.
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
Heeehaaha*best*
IshanUltra posted più di un anno fa
*
te too.
Tamar20 posted più di un anno fa
*
=)
IshanUltra posted più di un anno fa
E_M_LoVeRFaN said:
Congrats. Now what's the question?
select as best answer
posted più di un anno fa 
SonicFanGal said:
NO KIDDING!*shivers*So what will te do to that doll?
select as best answer
posted più di un anno fa 
larrah111 said:
I'm scared, That's one creepy doll D:
select as best answer
posted più di un anno fa 
lynnn said:
LOL..........:D soooooooo right but u should see my sister's doll......its freaky ugly oh and i think it has cancer....LOL..but she Amore it and she detto thats my baby:P:P............
select as best answer
posted più di un anno fa 
Trainofdoom said:
OH! This one time my parnts bought me a life size Barbie doll when I was like 7! I named it Bonequeshanaynay(it was black...>.>) and played with her all the time!
But one night I woke up to go pee and she was just starin' at me like O_O.
SOoooOo, I sold her to the kid down the street~!
Wait......what was the domanda again?
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
'Bonequeshanaynay' xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
smileypop9 posted più di un anno fa
*
XD
Trainofdoom posted più di un anno fa
YoshiStar said:
that has to be scary. Day...and night staring at u
select as best answer
posted più di un anno fa 
PaisleyPark said:
I think they're cute...
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
me too ^-^ I have some
Goldilottes posted più di un anno fa
Sheetal1256 said:
Wat r porcellana, in porcellana dolls?
select as best answer
posted più di un anno fa 
xxXsk8trXxx said:
DUDE SAME.
select as best answer
posted più di un anno fa 
JoannaVonDoom said:
You are not alone.
select as best answer
posted più di un anno fa 
Lovehinagurl44 said:
Too bad
select as best answer
posted più di un anno fa 
next question »