Who here has eaten at a Five Guys restaurant?

Felt random and decided to ask this...
 Who here has eaten at a Five Guys restaurant?
 wantadog posted più di un anno fa
next question »

random Risposte

Holyshitwtf said:
Nope but damn Cibo is sure tasty
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
They make very good food.
wantadog posted più di un anno fa
*
I wanna try that Cibo now
Holyshitwtf posted più di un anno fa
simpleplan said:
Once it was okay.
select as best answer
posted più di un anno fa 
boytoy_84 said:
I have once and the fries are delicious!! :P
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
Ikr? So unhealthy, but so amazing!
wantadog posted più di un anno fa
*
That's true.
boytoy_84 posted più di un anno fa
brandonaz said:
I have, several times! Burgers are only above average but the fries are amazing *-*
select as best answer
posted più di un anno fa 
Lovehinagurl44 said:
I have and I liked it
select as best answer
posted più di un anno fa 
kiraragirl200 said:
Yeah! I've been there a few times, I really Amore their burgers. I actually live pretty close to one. ^_^
select as best answer
posted più di un anno fa 
dustfinger said:
I've been there once. It was good but i don't think i'll ever go back.
select as best answer
posted più di un anno fa 
MarineHolocaust said:
hwat the fuck is a five guys ive never heard of that in my life
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
It's a fast Cibo place. It has fairly good food. The fries are very good.
wantadog posted più di un anno fa
loYol said:
te couldn't pay me to eat there. I despise grease-filled food.

Well, maybe te could pay me in sexual favors. But it would take many.
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
I Amore grease filled food. So exactly how many favors we talking about here?
wantadog posted più di un anno fa
*
Probably 69
loYol posted più di un anno fa
mockingjay2 said:
It is pretty good. Not AMAZING. But I would eat there again I guess. But it was kinda expensive... $7 for a double cheese burger ....
select as best answer
posted più di un anno fa 
JenniferxD said:
Yes, it's my preferito restaurant besides subway. ^_^ And the burgers and fries are like..Heaven.
select as best answer
posted più di un anno fa 
megann1992 said:
Yeah. They actually just put one in close to my house. The burgers are pretty good. The fries are fantastic.
select as best answer
posted più di un anno fa 
Dreamtime said:
never heard of it
plus i can imagine right now the look on my mom's face

me : mom!..wanna go to five guys restaurant?

mom: what?
select as best answer
posted più di un anno fa 
dragonrider said:
Been there twice. The Cibo is great (when te order it the way te want correctly) but its expensive.
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
I know. It does tend to drain your wallet if te eat there alot.
wantadog posted più di un anno fa
next question »