Why does everyone hates Near?

I think he's super kawaii, He's 13, a lead detective in his team, has very strong views, I like everything about him.
 Why does everyone hates Near?
 MaryZaki posted più di un anno fa
next question »

random Risposte

BlindBandit92 said:
Not everyone hates Near. That's a blanket statement. I myself happen to like Near as a character and there's plenty of other fans. Also it's obvious why people do. Most people hate Near because they feel he is a cheap imitation of L They feel the same with Mello. Quite a few people literally dropped the mostra when detto SPOILER happened. (You know what happened and I do as well. Don't spoil it for others if they wanna watch it)
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
L never played with toys xD
MaryZaki posted più di un anno fa
*
hmmm...
MaryZaki posted più di un anno fa
*
ha... pale.
Riku114 posted più di un anno fa
Rihanna312 said:
I didn`t hate Near, but it was quite a change after L that I wasn`t sure how to feel about. Like, I wouldn`t say that I hate him and he was totally fine, but I just wish the 'twist' with Rem would`ve gone a different route.
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
Yay!!
MaryZaki posted più di un anno fa
*
Well t ciao do have the manga "L changes o saves the world" so te technically might have your wish.
BlindBandit92 posted più di un anno fa
*
But I see your point lol
BlindBandit92 posted più di un anno fa
Heartbeat- said:
I don't hate him, he has his own personality just like any other characters
If people hate that's only because they Amore L way to much and never bothered to give Near a chance plus people hate for no reason just to unisciti a hate fandom
to be cool and shit
select as best answer
 I don't hate him, he has his own personality just like any other characters If people hate that's only because they Amore L way to much and never bothered to give Near a chance plus people hate for no reason just to unisciti a hate fandom to be cool and shit
posted più di un anno fa 
*
I see xD
MaryZaki posted più di un anno fa
wantadog said:
I just hate pretty much everything about Death Note. There isn't any characters I particularly like, although Near is at least a slight improvement over the colossal fuck-up of a detective that is L.

But I'm honestly in the minority with that opinion. Most people I know that have seen Death Note LIKE Near
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
Whatever! :/
NagisaFurukawa- posted più di un anno fa
*
Not being into a mostra is one thing hating it is another!
MaryZaki posted più di un anno fa
*
What kind of shows te like? Oh wait...lemme see your profile!!
MaryZaki posted più di un anno fa
Zeppie said:
I don't hate Near. Although I do think he's a bit underwhelming in comparison to L.
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
xD
MaryZaki posted più di un anno fa
NagisaFurukawa- said:
I don't hate him. He is a cool character in Death Note.

select as best answer
posted più di un anno fa 
*
Cool.
MaryZaki posted più di un anno fa
next question »