ordina per:  creato recentemente | i più popolari
mostrare random sondaggi (27901-28000 of 29925)
la scelta dei fan: più like an mela, mela, apple a giorno makes the dentist stay.
più like an mela, mela, mela, apple a giorno makes...
50%
27%
la scelta dei fan: YES, they are sooo annoying
YES, they are sooo annoying
63%
They don&# 39; t bother me
22%
la scelta dei fan: BUNNY.
48%
34%
la scelta dei fan: ...EAT IT!!!
35%
26%
la scelta dei fan: Yes!Frylock:Yea! Let`s Help G.i.r!!! ^_^
48%
19%
la scelta dei fan: Index
79%
7%
la scelta dei fan: Just going to wing it
Just going to wing it
48%
... what zombies? : O
19%
la scelta dei fan: Smell
Smell
76%
Touch
14%
la scelta dei fan: Sometimes
58%
23%
la scelta dei fan: no..
71%
21%
la scelta dei fan: I write the little dot
91%
9%
la scelta dei fan: No, but I want to go!
52%
30%
la scelta dei fan: 6
43%
36%
la scelta dei fan: Of course I do!
43%
38%
la scelta dei fan: Yes!!
63%
38%
la scelta dei fan: Yes
38%
It Depends on What Kind of...
28%
la scelta dei fan: 9
24%
19%
la scelta dei fan: North America
49%
35%
la scelta dei fan: Laptops
72%
28%
la scelta dei fan: 5
41%
19%
la scelta dei fan: *JAWS THEME MUSIC* OH NO........
47%
40%
la scelta dei fan: Lucas+Peyton(One albero Hill)
53%
27%
la scelta dei fan: Dogs!
55%
45%
la scelta dei fan: Rose
41%
9%
la scelta dei fan: Cool
81%
19%
la scelta dei fan: cioccolata calda
41%
38%
la scelta dei fan: paper plane
29%
21%
la scelta dei fan: redy made from negozio XD
redy made from negozio XD
68%
home made ^.^
32%
la scelta dei fan: :D IT`S arachide, arachidi asinello, burro gelatina TIME!!!
55%
21%
la scelta dei fan: No, I say it all the time.
40%
38%
la scelta dei fan: HECK YES!!!!!!
36%
WOOT WOOT! BACON! EGGS! WOOT...
18%
la scelta dei fan: Fridays
Fridays
33%
Satureday
29%
la scelta dei fan: Yeah all the times
Yeah all the times
63%
Nope
37%
la scelta dei fan: Homer Simpson
32%
27%
la scelta dei fan: No, are te crazy?! That's Gross
No, are te crazy?! That&# 39; s...
55%
25%
la scelta dei fan: kitty
33%
22%
la scelta dei fan: EWWWWWW NO!!!
EWWWWWW NO!!!
47%
29%
la scelta dei fan: Index
85%
15%
la scelta dei fan: Geek/Nerd
Geek/ Nerd
28%
Theater- ette/ Drama Freak
14%
la scelta dei fan: yah their cool
43%
22%
la scelta dei fan: haha.... uhm ............. uhm .............no
43%
i don&# 39; t Amore te but i would...
24%
la scelta dei fan: Meh Mabey.
60%
36%
la scelta dei fan: this
24%
18%
la scelta dei fan: yes
45%
27%
la scelta dei fan: yeah, of course!
yeah, of course!
60%
no, cuz I&# 39; m gonna have to...
40%
legato!
what
20%
TURTLES
20%
la scelta dei fan: well... at least we can be friends!
42%
15%
la scelta dei fan: REALLY
26%
21%
la scelta dei fan: no, i'd laugh everytime it detto it
56%
28%
la scelta dei fan: No thanks, I'm not a fan of Spider-Man/Girl
No thanks, I&# 39; m not a fan of...
100%
Sure why not! I&# 39; ll look for it...
0%
la scelta dei fan: What's Tosh.O?
What&# 39; s Tosh. O?
61%
28%
la scelta dei fan: They'd punish me but in a different way to being grounded.
They&# 39; d punish me but in a...
43%
No. They wouldn&# 39; t care.
30%
la scelta dei fan: No, that would be hilarious
39%
24%
la scelta dei fan: Ghost
82%
18%
la scelta dei fan: Shakira
53%
47%
la scelta dei fan: no
63%
37%
la scelta dei fan: Sit down with your friend and try to help him/her as much as te can
Sit down with your friend and...
100%
Don&# 39; t bother on helping and...
0%
legato!
21%
Sometimes
21%
la scelta dei fan: When your pet falls asleep on your lap
When your pet falls asleep on...
41%
bambini
15%
la scelta dei fan: 1-20 sec
1- 20 sec
69%
1min and +
23%
la scelta dei fan: Yes
54%
I don&# 39; t give a crap
27%
la scelta dei fan: Hah, yeah!
Hah, yeah!
36%
20%
la scelta dei fan: the ugly baby#2
59%
16%
la scelta dei fan: I detto PUT THE CAMERA DOWN!
48%
16%
la scelta dei fan: NOT ME, DON'T PICK ME!
29%
CHICKEN- !!!!- !!!!!!!- !!!!!!
18%
la scelta dei fan: Edd
38%
31%
la scelta dei fan: This one
This one
29%
25%
la scelta dei fan: None
91%
3%
la scelta dei fan: Normal
Normal
74%
all lowercase
11%
la scelta dei fan: Uh... Pie?
Uh... Pie?
69%
What&# 39; s a toilet?
31%
la scelta dei fan: No its not enough money
36%
31%
la scelta dei fan: Left
Left
60%
Right
40%
la scelta dei fan: victoria
70%
30%
la scelta dei fan: yeah
yeah
68%
nooo
32%
la scelta dei fan: No and i'd rather not ...
49%
26%
la scelta dei fan: noooooo.....
43%
24%
la scelta dei fan: mark
75%
25%
la scelta dei fan: amy
53%
47%
la scelta dei fan: Nothing much
Nothing much
35%
Nothing much just....... then...
19%
la scelta dei fan: ugly baby #2
31%
14%
la scelta dei fan: Yea its soooo gooooood
Yea its soooo gooooood
56%
No its nasty
37%
la scelta dei fan: I don't own a Wii :'(
42%
Yea
33%
la scelta dei fan: Logan
Logan
60%
Chase
40%
la scelta dei fan: Elias
Elias
52%
Hugo
48%
la scelta dei fan: Daniel
Daniel
78%
Dave
22%
la scelta dei fan: Katlyn
Katlyn
79%
Jacklyn
21%
la scelta dei fan: viola
viola
89%
Melrose
11%
la scelta dei fan: Ellen
Ellen
53%
Leina
47%
la scelta dei fan: No, I act on here just as I do in real life.
No, I act on here just as I do...
65%
Yeah. I&# 39; m really shy in real...
26%
la scelta dei fan: They are freaky but im not afraid
45%
33%
la scelta dei fan: *blows rasberry*
* blows rasberry*
38%
Go away!
31%
la scelta dei fan: Rawr
Rawr
57%
Roar
37%
legato!
rosa
19%
Blue (add some più colors)
19%
la scelta dei fan: nah
nah
36%
23%
la scelta dei fan: OMFG A BUNNY
30%
So can I.
19%
la scelta dei fan: i respect them as long as they don't tell me what to eat
i respect them as long as they...
34%
I don&# 39; t care.
29%
la scelta dei fan: no, chicken goes to the lake of fuoco so aang can airbend his way through
no, chicken goes to the lake...
78%
saddle bags saddle bags.
22%
la scelta dei fan: Nah
Nah
40%
23%
la scelta dei fan: Yea its soo goood
52%
28%