• AlexDuncan xd. lol. HD Wallpaper and background images in the A tutto reality - L'isola club.

    fan di 20 fan
    Die Hard Fan



    lol (fonte: StrixMoonwing deviantart)

    Fanpup says...

    This A tutto reality - L'isola fan art contains anime, fumetti, manga, and cartoni animati.

 Lindsay bikini
Lindsay bikini
 if heather liked duncan
if heather liked duncan
 Zoey and Dawn's Dilemma
Zoey and Dawn's Dilemma
 te Upset Zoey!
te Upset Zoey!
 Bikini Heather
Bikini Heather
 Choose Gwen Choose !!!
Choose Gwen Choose !!!
 Courtney's booty
Courtney's booty
 Cody, Gwen & Sierra
Cody, Gwen & Sierra
 topless Heather
topless Heather
 Heather baciare Gwen
Heather baciare Gwen
 naughty Gwen
naughty Gwen
 Courtney (Dakota), Heather (Zoey) and Bridge (Dawn)
Courtney (Dakota), Heather (Zoey) and Bridge (Dawn)
 TDI Comics/Fanart
TDI Comics/Fanart
 Gwen Dress Up
Gwen Dress Up
 If Total Drama Characters Were Real Part 2.
If Total Drama Characters Were Real Part 2.
 total drama season.....7
total drama season.....7
 Lindsay Meme
Lindsay Meme
 Bridgette as hot goddess
Bridgette as hot goddess
 Total Drama Island Duncan expressions meme
Total Drama Island Duncan expressions meme
 Gwen in cody s clothes
Gwen in cody s clothes
"Real" TDI Girls
 A foto Trent would like:
A foto Trent would like:
 If Total Drama Characters Were Real.
If Total Drama Characters Were Real.
 Tdi = Tdroti
Tdi = Tdroti
 Total Drama Chart (Last time they competed)
Total Drama Chart (Last time they competed)
 total drama island coloring pages
total drama island coloring pages
 total drama coloring pages
total drama coloring pages
 super sexy bridge
super sexy bridge
 courtney morning
courtney morning
 OMG!!! YAOI!!!!!
OMG!!! YAOI!!!!!
 Gwen's costume da bagno
Gwen's costume da bagno
 Can te feel The Amore tonight?
Can te feel The Amore tonight?
 Courtney rotation
Courtney rotation
 dancing nakid owen!
dancing nakid owen!
 duncan explaining to gwen how him and courtney broke up
duncan explaining to gwen how him and courtney broke up
 Total Drama Kids Comic Page 42
Total Drama Kids Comic Page 42
 Nude Owen says try Adult Swim
Nude Owen says try Adult Swim
 Duncan in Prison
Duncan in Prison
 Fresh TV Celebrates 20 Years of Cartoon Network
Fresh TV Celebrates 20 Years of Cartoon Network
 Total Drama Kids Comic Page 31
Total Drama Kids Comic Page 31
 Owen and Duncan LOOOOOL
Owen and Duncan LOOOOOL
 Duncan fan Art!
Duncan fan Art!
 prom
prom
 The awesome Bridgette
The awesome Bridgette
 Total Drama Harry Potter Houses!!
Total Drama Harry Potter Houses!!
 Izzy as Mandie
Izzy as Mandie
 Bridgette and the surf
Bridgette and the surf
 Eva- photoshoot 1 theme: dramatic makeup
Eva- photoshoot 1 theme: dramatic makeup
 TDI female base
TDI female base
 Some like it HOT
Some like it HOT
 Lindsay
Lindsay
 Courtney as EDI
Courtney as EDI
 Light of freedom
Light of freedom
 Summer and Zoey
Summer and Zoey
 new heather
new heather
 Dakota
Dakota
 Dakota
Dakota
 7 deadly sins Heather
7 deadly sins Heather
 WYGRF- Season Winners (American Version)
WYGRF- Season Winners (American Version)
 Courtney and Trent
Courtney and Trent
 Zoey and Mike - Zoke
Zoey and Mike - Zoke
 line art Gwen and Trent
line art Gwen and Trent
 Noah and Courtney - Fear
Noah and Courtney - Fear
 Tdi boys balderized.
Tdi boys balderized.
 Tdi Girls Balderized.(iÞm not good in english
Tdi Girls Balderized.(iÞm not good in english
 Heather and Lindsay ColorSwap whoÞs better??
Heather and Lindsay ColorSwap whoÞs better??
 Lin fROM Saints Row TDI form
Lin fROM Saints Row TDI form
 the prank line art base
the prank line art base
 ezekiel as total drama losers champion
ezekiel as total drama losers champion
 Playboy courtney
Playboy courtney
 H BOMB!
H BOMB!
 Dawn!
Dawn!
 total drama couples
total drama couples
 tdi powerpuff girls
tdi powerpuff girls
 Sierra: Lindsay
Sierra: Lindsay
 Bridgette, Courtney, Gwen and Lindsay 6teen style
Bridgette, Courtney, Gwen and Lindsay 6teen style
"Real" TDI Girls
 TDI Comics/Fanart
TDI Comics/Fanart
 TDI Comics/Fanart
TDI Comics/Fanart
 TDI Comics/Fanart
TDI Comics/Fanart
 TDI Comics/Fanart
TDI Comics/Fanart
 TDI Comics/Fanart
TDI Comics/Fanart
 TDI Comics/Fanart
TDI Comics/Fanart
 TDI Comics/Fanart
TDI Comics/Fanart
 TDI Comics/Fanart
TDI Comics/Fanart
 TDI Wereanimals
TDI Wereanimals
 TDI Wereanimals
TDI Wereanimals
 TDI Wereanimals
TDI Wereanimals
 kevin the ed edd n eddy one
kevin the ed edd n eddy one
 Duncan Pinned Courtney
Duncan Pinned Courtney
 Duncan and Courtney are married
Duncan and Courtney are married
 tdi pics
tdi pics
 Scott and dawn:3
Scott and dawn:3
 My Total Drama Controversy Meme
My Total Drama Controversy Meme
 Gwen And Courtney
Gwen And Courtney
 Heather And Lindsay
Heather And Lindsay
 Lights of Freedom
Lights of Freedom
 Voice Of Zoey
Voice Of Zoey
 gwen key chain
gwen key chain
 bridgete XD
bridgete XD
 Duncan and Courtney baciare (Color-Swapped)
Duncan and Courtney baciare (Color-Swapped)
 total drama key chian
total drama key chian
 I ship A+H and N+H
I ship A+H and N+H
 Nya
Nya
 diary of a wimpy kid RODRICK RULES
diary of a wimpy kid RODRICK RULES
 Real Life Heather??
Real Life Heather??
 TDROTI SPOILER PICTURES!
TDROTI SPOILER PICTURES!
 Courtney and Gwen color swap
Courtney and Gwen color swap
 chris
chris
 cody
cody
 TDI Inverted Color Pics :)
TDI Inverted Color Pics :)
 OMG
OMG
 Disney Total Drama Princess
Disney Total Drama Princess
 geoff
geoff
 Courtney and Lindsay costume swap
Courtney and Lindsay costume swap
 request for soxfan89
request for soxfan89
 lucas and zoey animazione
lucas and zoey animazione
 KatieXNoah
KatieXNoah
 NoahXGwen cought on tape
NoahXGwen cought on tape
 heather's parents
heather's parents
 Queen Latifa as LeShawna!?!?!
Queen Latifa as LeShawna!?!?!
 princess
princess
 Beth
Beth
 Heather The Sexy Swimmer =D
Heather The Sexy Swimmer =D
 7 deadly sins
7 deadly sins
 TDI Cameos
TDI Cameos
 2 Funny Courtney Citazioni
2 Funny Courtney Citazioni
 vote for Courtney
vote for Courtney
 TDI Family guy
TDI Family guy
 Owen is gay!
Owen is gay!
 Lindsay & Tyler
Lindsay & Tyler
 camp cards
camp cards
 My Total drama preferito girls
My Total drama preferito girls
 Total Drama Island Monoply! I WANT THUIS GAME SOOO BADLY!
Total Drama Island Monoply! I WANT THUIS GAME SOOO BADLY!
 total drama kisses!!!!
total drama kisses!!!!
 TDA girls as fragola frollino, shortcake characters
TDA girls as fragola frollino, shortcake characters
 Gwen
Gwen
 Gwen
Gwen
 Total Drama College cast
Total Drama College cast
 Tdi Fat cast 2????
Tdi Fat cast 2????
 TDI Bases
TDI Bases
 Total Drama Pinup Gwen
Total Drama Pinup Gwen
 Lindsay hot nurse
Lindsay hot nurse
 Courtney base
Courtney base
 Courtney Dress Up (Original Idea from xxXsk8rtXxx)
Courtney Dress Up (Original Idea from xxXsk8rtXxx)
 Lindsay in another style
Lindsay in another style
 Linsday base
Linsday base
 trent jealous! duncan to
trent jealous! duncan to
 LINDSAY'S FOOT IS ON FIRE!
LINDSAY'S FOOT IS ON FIRE!
 TDI Comics/Fanart
TDI Comics/Fanart
 Gwen and Courtney fighting
Gwen and Courtney fighting
 Alejandro-sexy bad latino
Alejandro-sexy bad latino
 7 Deadly Sins With Gwen
7 Deadly Sins With Gwen
 Bridgette 2
Bridgette 2
 Noah x Cody Comic!
Noah x Cody Comic!
 Heather hot devil
Heather hot devil
 Stalkerlicious xD
Stalkerlicious xD
 Courtney's sunset
Courtney's sunset
 Mike - growing up
Mike - growing up
 Gwen and courtney fight
Gwen and courtney fight

36 comments

user photo
laugh
LMAO AWESOME LOVE THIS
posted più di un anno fa.
 
user photo
XD <3
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
XD lol
posted più di un anno fa.
 
user photo
lol
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
LMFAO XD
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
LMAO LMAO!!!!!!!!!!!
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
ROTFLMFAO LOL!!!!
posted più di un anno fa.
 
user photo
big smile
TDIFan960 said:
LMAO XDXDXD
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
HAHAHA LOL!
posted più di un anno fa.
 
user photo
Genius!!!
posted più di un anno fa.
 
user photo
Dispite Duncan's protest, you people are actually making me like this couple.. xDD
posted più di un anno fa.
 
user photo
I must see mooooreee! O_O xD
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
drt02 said:
lol ive done stupid things in your drawing but no no fucking way
posted più di un anno fa.
 
user photo
tongue
ummmmm O_o
posted più di un anno fa.
 
user photo
angry
this is not even funny!
posted più di un anno fa.
 
user photo
^Maybe not to yoouu, but everyone else loves it, so...x3P
posted più di un anno fa.
 
user photo
XD Histarical! Lol and all those other laughing sayings!
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
OMFG thats funny right there! Poor Duncan.
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
fly210 said:
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ............
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
WOAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­! BBBBBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHAA­AAA­AAA­AAA­HHH­HHH­HHH­HHH­HAA­AAA­AAA­AAA­AHH­HHH­HHH­HHH­H!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!
ROFL!!! EPIC WIN!!!!!! *FANS*
posted più di un anno fa.
 
user photo
V-GIRL96 said:
XDDDDDDDD
I freaking love this pic! i saw it on deviant art a couple days ago and couldn't stop laughing xD
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
CUTEDXC said:
LMAO THIS IS SO FUNNY I LOVE IT
posted più di un anno fa.
 
user photo
angry
its not funny cause I love Alejandro and this makes him look stupid!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted più di un anno fa.
 
user photo
Y look at it then? Y comment it then if u dont like it? Wow no common sense at all these days.
posted più di un anno fa.
 
user photo
ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!
posted più di un anno fa.
 
user photo
I...(laughs).....can't.....(laughs).....La­ugh­ing­!(l­aug­hs)
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
I CANT STOP LAUGHING!!!!!!!! ROTFLOL LMFBO
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
this so funny i almost peed MY SELF
posted più di un anno fa.
 
user photo
laugh
txgirlz said:
ROFLWTIME!!!!!
posted più di un anno fa.
 
user photo
My eyes are burning and also ewwwwwwwww.
posted più di un anno fa.
 
user photo
big smile
Dani259 said:
LoL AND EWWWWW
posted più di un anno fa.
 
user photo
big smile
HA HA HA ALL I HAVE TO SAY IS THAT IS HELL FUNNY!!!!!!!! who ver posted that is a gunious!!!!!!
posted più di un anno fa.
 
user photo
LOL DUNCAN YOU KNOW YOU WANT TO DO IT XD
posted più di un anno fa.
 
user photo
lmoa Great Can jou make cody and noah
posted più di un anno fa.
 
user photo
mischievous
i saw this on DA and was on the floor laughing xDDD
oohh Duncan i didnt kno u were that bad!
lmao
posted più di un anno fa.
 
user photo
mischievous
I agree with neonwalflower, butI thought Duncan was a FREAK!!
posted più di un anno fa.