AlexSelenaRules Club
unisciti
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
added by smileyvalley
added by smileyvalley
added by cynti19
Source: desktopnexus
added by AlexSelenaRules
video
added by deepsluvsselena
added by Hot_n_cold
Source: tumblr.com
added by AlexSelenaRules
What we do..
video
Friends
bored
dance
video.
added by smileyvalley
added by smileyvalley
added by smileyvalley
posted by AlexSelenaRules
The wind blew harder and harder. Nicole went running out of the barn. She ran screaming AHHHHHHHHHHHH. Queen Bri laughed. She knew what to do. Armer grabbed a wand and fixed her hair. Uhhh, she thought. I have casco hair!, she though.

Armer: Can I take off the hat?
Queen Bri: NO!!!!! The children are almost here!!!!
Armer: Gosh, your bossy.
Queen Bri: Shut up!!!
Armer: te see!
Queen Bri: te do realize i have a magic wand on me.
Armer: Yeah. SO??!!
Queen Bri: Gosh your dumb!!!!!
Armer: That's not nice!
Queen Bri: I HAVE A STINKING WAND!!!!!
Armer: I don't follow.
Queen Bri: UHHHH!!!!!!
Armer: I will...
continue reading...
posted by AlexSelenaRules
I wanna give a thanks to all the supporters and all my friends! God bless you. te guys are amazing!

-BtrHottie32

te are such a sweetheart. I wanna thank te for helping out with my stories. te have such good ideas!


-deepsluvsselena

I Amore te girl! te are soo nice. te are an AMAZING friend and te are a great supporter!! <3

BTW im sorry te were suspended! Its ok!


-j-bfan7


Gosh, what to say. Well, te are my BFF in REAl life... so yeah. Thanks for helping out with my stories!


-MileySelen12, DixieChicksfan, and SoccerChick12

My cousins... I Amore te guys soo much! :)

and a big special thanks to...

All of my Friends and all of te that unisciti this club. If i thanked everyone on here, it would take me ALL week. Amore te guys!

the biggest thanks of all

-SelenaAlexRules

Thank te SO much for the club. We've gone through a lot! We have been mixed up a lot, but it doesnt matter

Thanks to all
-AlexSelenaRules
posted by AlexSelenaRules
Ally was soooo happy! I cant believe im in the finals, she thought. She jumped up and down and all around. But then she saw... Gracie

Gracie: Wow, te came this far?
Ally: Yep.
Gracie: We all know whos gonna win though.
Ally: I have a pretty Good idea.

Suddenly, Brandy, the judge, came to the lobby.

Brandy: Girls?
Ally & Gracie: Yeah?
Brandy: Since there is only te two, te girls are gonna share a manision to live in this week.
Ally & Gracie: WHAT!!!!!!!!
Brandy: Deal with it ok?
Ally: Ok.
Gracie: NOT OK. I NEED MY SPACE> I DONT WANT TO SHARE IT WITH A POOR PERSON!!!
Brandy: Too bad.

Ally and...
continue reading...
posted by AlexSelenaRules
Ally cried and ran up to her room. She cried, and cried, and cried, and cried. Melissa walked in her room.

Ally: GET OUT!!!!
Melissa: ok ok!

Melissa ran down to Hannah and Jenna's room.

Melissa: Shes crying!
Hannah: YEAH! I got her right where I want her.
Melissa: Yep...
Hannah: Thanks again for the journal!
Melissa: Any time, anytime!
Jenna: Hannah, your taking this WAY to far!
Hannah: Shut up!

Jenna rolled her eyes. Then Macy went up to Ally's room.

Macy: Knock Knock!
Ally: Come in!
Macy: te ok?
Ally: NO!
Macy: te know what.
Ally: What?
Macy: I bet Hannah did this!
Ally: That may explan why Justin detto "I...
continue reading...
posted by AlexSelenaRules
Oh No, thought Ally. What am I gonna do? I should go to Kim and see what she thinks. So Ally gets back in the tronco and gets home. As Molly, Courtney, and Lindsey get out, she waits till they are completely gone before she sneaks up front. She quickly sneaked to the back so Ally could make it before they did. Right when she slams the door of the house her mom sees her.

Molly: What are te doing?
Ally: I was playing outside.
Molly: Well stop, te have to babysit the kids.
Ally: fine!

Ally was SO relieved she didnt notice a thing.

Ally: Mom can i go to Kims. Ill walk
Molly: Fine

Ally Walked to Kim's...
continue reading...
added by AlexSelenaRules
added by AlexSelenaRules
added by smileyvalley
added by smileyvalley
added by smileyvalley