Post a really ugly Anime character XD

IDK who she is but I'm cracking up so hard because of her XD
 Post a really ugly Anime character XD
*
She's that woman from Howl's Moving castello lol she made me crack up too.
bubblegum_kiss posted più di un anno fa
*
Isn't that the wicked witch of the waste?
Axel1313 posted più di un anno fa
*
that creepy lady from Howls Moving castello - i can honestly say that she is a weirdo with all the shouting and the extreme fatness that gets in the way of a hundred stairs te have to walk (-_-''')
alinah_09 posted più di un anno fa
 animegurl235 posted più di un anno fa
next question »

Anime Risposte

Laxus_Dreyar said:
I found it randomly I dunno who it is either......
select as best answer
 I found it randomly I dunno who it is either......
posted più di un anno fa 
*
Interesting find there ;p
MCHopnPop posted più di un anno fa
*
Thank you.
Laxus_Dreyar posted più di un anno fa
*
DDAAMMNN GIRL! *starts laughing my culo off*
Soul_Dragneel posted più di un anno fa
weirdalfan2788 said:
Forgot her name but I do know that she is a witch from Spirited Away
select as best answer
 Forgot her name but I do know that she is a witch from Spirited Away
posted più di un anno fa 
LaVocaGirl said:
Eek! This guy is creepy...
It's Masao from shiki and he doesn't only look weird, his voice and his behavior are very weird too.
select as best answer
 Eek! This guy is creepy... It's Masao from shiki and he doesn't only look weird, his voice and his behavior are very weird too.
posted più di un anno fa 
*
Hahaha. I was thinking of posting him, but I did the old hag instead.x3
KiryuX posted più di un anno fa
*
I can't believe Todd Haberkorn plays him in English Dub.....
Laxus_Dreyar posted più di un anno fa
*
@KiryuX Really? What a coincidence! :)
LaVocaGirl posted più di un anno fa
KiryuX said:
The old "witch" hag from Shiki.
select as best answer
 The old "witch" hag from Shiki.
posted più di un anno fa 
*
* puke *
ChadKumada posted più di un anno fa
*
EWWWWW
Laxus_Dreyar posted più di un anno fa
*
I like her teeth, makes her più beautiful~
Soul_Dragneel posted più di un anno fa
Erza7Scarlet said:
Catarina from one Piece. She's is ugly both inside and outside.
select as best answer
 Catarina from one Piece. She's is ugly both inside and outside.
posted più di un anno fa 
*
thats a girl....right?
animegurl235 posted più di un anno fa
*
Yep! She's a woman though she looks like a man.
Erza7Scarlet posted più di un anno fa
*
blegh!
alinah_09 posted più di un anno fa
Aokiji said:
Tanaka from The ping-pong club
select as best answer
 Tanaka from The ping-pong club
posted più di un anno fa 
cutiepie0310 said:
Saeki Nobuko from Shugo Chara
select as best answer
 Saeki Nobuko from Shugo Chara
posted più di un anno fa 
PYGMSfan5 said:
Huang Lingyin from Infinite Stratos lol
select as best answer
 Huang Lingyin from Infinite Stratos lol
posted più di un anno fa 
*
She don't look that bad, compared to the other answers... XP
OtakuFandom posted più di un anno fa
*
She's actually cute.
Dewheart posted più di un anno fa
*
te know I'm joking right?
PYGMSfan5 posted più di un anno fa
*
she looks nice. aaaand post the real answer now pls.
alinah_09 posted più di un anno fa
Siren-Lamia said:
Don't know who this is~
select as best answer
 Don't know who this is~
posted più di un anno fa 
*
* no words to describe this*
Soul_Dragneel posted più di un anno fa
egyptprincess7 said:
Manzo from Samurai 7.
select as best answer
 Manzo from Samurai 7.
posted più di un anno fa 
MidnightTokyo47 said:
I have no idea what Anime it is but damn... that's ugly
select as best answer
 I have no idea what Anime it is but damn... that's ugly
posted più di un anno fa 
*
Damn girl that's nas-ty
Soul_Dragneel posted più di un anno fa
KEISUKE_URAHARA said:
kakuro (one piece)
select as best answer
 kakuro (one piece)
posted più di un anno fa 
*
Is dat a woman?!
OtakuFandom posted più di un anno fa
*
yep.........
KEISUKE_URAHARA posted più di un anno fa
princess_lucy03 said:
Zato from fairy tail
select as best answer
 Zato from fairy tail
posted più di un anno fa 
IceBeam13 said:
Bertha from Darker than Black
select as best answer
 Bertha from Darker than Black
posted più di un anno fa 
next question »