Katerinoulalove Club
unisciti
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
posted by HaleyDewit
Notice me
Take my hand
Why are we,
Strangers when
Our Amore is strong
Why carry on without me?

Everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need te baby
And everytime I see te in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need te baby

I make believe
That te are here
It's the only way
I see clear
What have I done
You seem to sposta on easy

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need te baby
And everytime I see te in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need te baby

I may have made it rain
Please forgive...
continue reading...
posted by HaleyDewit
Yeahhh

Opposites attract, chemicals react
But when I look at te
Deserts need the rain, fires feed the flame
We can't deny what's true

I can't help the way I feel
Cause te got me yeah
All these elements are real
They come from deep within me

I would sposta heaven and earth for this fuoco
For this ocean, I'd fight for te
Let this emotional wind take us higher
Where there's nothing we can't do
I Amore you, I Amore te
This power is greater than the forces of nature

We don't have no walls
The beauty of it all (beauty of it all)
Is waiting in your eyes
Breathing on my skin
Just let me take it in
Under...
continue reading...
Although loneliness has always been a friend of mine
I'm leaving my life in your hands
People say I'm crazy and that I'm blind
Risking it all in a chance
How te got me blind is still a mystery
I can't get te out of my head
Don't care what is written in your history
As long as you're here with me

Chorus:
I don't care who te are
Where you're from
What te did
As long as te Amore me
Who te are
Where you're from
Don't care what te did
As long as te Amore me

Every little thing that te have detto and done
Feels like it's deep within' me
Doesn't really matter if you're on the run
It seems like we were meant to be...
continue reading...
te are
My fuoco
The one desire
Believe when I say
I want it that way

But we are two worlds apart
Can't reach to your cuore
When te say
That I want it that way

Chorus:
Tell me why
Ain't nothin' but a heartache
Tell me why
Ain't nothin' but a mistake
Tell me why
I never wanna hear te say
I want it that way

Am I your fuoco
Your one desire
Yes, I know it's too late
But I want it that way

Chorus:
Tell me why
Ain't nothin' but a heartache
Tell me why
Ain't nothin' but a mistake
Tell me why
I never wanna hear te say
I want it that way

Now I can see that we've fallen apart
From the way that it used...
continue reading...
I never thought that I would lose my mind
That I could control this
Never thought that I`d be left behind
That I was stronger than you, baby
Girl if only I knew what I`ve done
te know, so why won`t te tell me
And I, I would bring down the moon and the sun
To mostra te how much I care

CHORUS
Don`t wanna lose te now
Baby, I know we can win this
Don`t wanna lose te now
No no, o ever again

I`ve got this feeling you`re not gonna stay
It`s burning within me
The fear of losing
Of slipping away
It just keeps getting closer, baby
Whatever reason to leave that I`ve had
My place was always beside you
And I wish that I dind`t need te so bad
Your face just won`t go away

CHORUS-repeat

I never thought that I would lose my mind
That I could control this
Never thought that I`de be left behind
That I was stronger than you

Don`t want to lose to loneliness
Girl I know we can win
Don`t want to lose to emptiness, oh no
Never again

CHORUS-repeat
posted by HaleyDewit
oh no no baby

oooooh yeah yeah

How can I begin to
Tell te what te do to
Me every time I hear ya
More willing to wanna see ya

I know that there's no use in
Tryin'to explain the confusion
But still I'm not complainin'
'Bout my situation

Let's not talk about a possible ending

The very first time that I
Was lookin' to be your fella
I found my inspiration
Hidin' in your expression
And so I put myself forward
For your consideration

Refrein:
Let's not talk about a possible ending
Let's not think about it every day
And I know, I'm so
In love, with you
I'm finding it harder and harder to breath
Everytime I hear
A beautiful...
continue reading...
Walking along the sky
Chasing a glimpse of te
Painting a world with stars I found inside your eyes
Up here above the haze
Everything looks so clear
Wondering what it would be like if te were here

And time, it takes time (takes time)
But I can�t wait
To tell te how I feel

Oh, you�re the calm when my world is crashing
My heart, my blood, my passion
Why, tell me why
You�re everything but mine
I hold te close when it all goes crazy
And through it all, you�d be my lady
Why, tell me why
You�re everything, everything but mine

You don�t have to be afraid
Of somebody else�s touch
Just...
continue reading...
posted by HaleyDewit
I can't get no, satisfaction
I can't get no, satisfaction
'And I try, and I try, and I try, and I try
I can't get no, A satisfaction

When I'm drivin' in my car
And that man comes on the radio
And he's tellin' me più and più
About some useless information
Supposed to fuoco my imagination
I can't get no, I no no no
Hey ciao hey, And this what I say

I can't get no, satisfaction
I can't get no, a reaction
'And I try, and I try, and I try, and I try
I can't get no, a satisfaction

When I'm watchin' my TV
And that girl comes on to tell me
How white my shirts can be
Well he can't be a girl 'cause he...
continue reading...
♥ I still can't beleive u made this spot for me! This is the sweetest thing a person has done for me!!! A whole spoooot! That poem u also wrote to accompany the message u send me (:p)..You took care of everything! Noone saw it before meeeee,u put in here everything i liiiike!!! This is so gorgeous! You've put charmed,britney,house MD,Lost!!lots of things:D<3 when I first saw it I couldn't beleive it!!!
I CAN'T DESCRIBE IN WORDS HOW DO I FEEL SEEING WHAT YOU'VE MADE FOR ME! IT MEANS EVERYTHING! WHEN I SAW IT I BURSTED INTO TEARS! I COULDN'T STOP! THERE ARE NO WORDS! JUST STRONG FEELINGS MY HONEY! This is what will always be written to my profile:D<3
te did great job and moreover I can't beleive that 14 people have joined my spot,so far:D<3
haha xD te Amore me huh...!?

Gys I loove te all so much!!!
Ellen I will always thank you!!!!!!!!
 I made something that no one knows about I made sure no one could find out Because this is for a girl in particular A girl who’s so sweet, cool and special Fourteen yesterday, sixteen successivo anno But today, 18-03-’10, you’re fifteen, my dear!
I made something that no one knows about I made sure no one could find out Because this is for a girl in particular A girl who’s so sweet, cool and special Fourteen yesterday, sixteen next year But today, 18-03-’10, you’re fifteen, my dear!
mostra me the meaning of being lonely
So many words for the broken heart
It's hard to see in a crimson love
So hard to breathe
Walk with me, and maybe
Nights of light so soon become
Wild and free I could feel the sun
Your every wish will be done

They tell me...

CHORUS

mostra me the meaning of being lonely
Is this the feeling I need to walk with
Tell me why I can't be there where te are
There's something missing in my heart

Life goes on as it never ends
Eyes of stone observe the trends
They never say forever gaze
Beauty roads to an endless love
There's no control
Are te with me now
Your every wish will be done
They tell me

CHORUS - repeat

There's nowhere to run
I have no place to go
Surrender my heart' body and soul
How can it be you're asking me to feel the things te never show

te are missing in my heart
Tell me why I can't be there where te are

CHORUS - repeat
posted by HaleyDewit
I'm Miss American Dream, since I was seventeen
Don't matter if I step on the scene, o sneak away to the Philippines
They still gon' put pictures of my deriére in the magazines
You want a piece of me? te want a piece of me?

I'm Miss Bad Media Karma, another day, another drama
Guess I can't see no harm in workin' and bein' a mama
And with a kid on my arm, I'm still an exception to L.A.
You want a piece of me?

I'm Mrs. Lifestyles of the Rich & Famous (you want a piece of me?)
I'm Mrs. 'Oh my God, that Britney 's shameless!' (you want a piece of me?)
I'm Mrs. 'Extra, Extra! This just in' (you want...
continue reading...
posted by HaleyDewit
Chorus

Everybody
Rock your body
Everybody
Rock your body right
Backstreet's Back alright

Oh my god where back again
Brothers, sisters, everybody sing
Gonna bring the flava
Gonna mostra te how
Gotta domanda for ya
Better answer now

Am I original?
Yeah
Am I the only one?
Yeah
Am I sexual?
Yeah
Am I everything ya need?
You'd better rock your body now

Chorus

Now throw your hands up in the air
Wave them around like te just don't care
If te wanna party let me hear te yell
Cuz we got it goin' on again

Am I original?
Yeah
Am I the only one?
Yeah
Am I sexual?
Yeah
Am I everything ya need?
te better rock your body now

Chorus

So everybody everywhere
Don't be afriad
Don't have no fear
I'm gonna tell the world
Make te understand
As long as there be music
We'll be comin' back again

Chorus (x2)
posted by HaleyDewit
Spoken

Baby, can I talk to you
I know something's wrong
Things just ain't the same
But deep down inside
I know te still care
So tell me what to do
To get things back
The way they used to be

If your words have meaning
If te really cared about me
Tell me why can't I find Amore in your heart
If te are my lover
A constant friend to me
Tell me why would te turn away from my love

Chorus

So darlin' tell me what to do to make things right (3x)
For love
(Tell me what to do to make things right)

If your words have reasons
Then they would turn away from me
Trying hard to hide all truth te might say
If te listen to me...
continue reading...
posted by HaleyDewit
I wake up every morning and see your face
Lying right beside me it fills the spazio in my heart
I can’t live without you
Don’t’ wanna figure right how to

And every time I lay my head down to sleep
The emptiness inside of me starts to beat so loud
I can’t hear the sound
Do te hear it?
For you

Chorus:
I fall in Amore all over again
Each time
I lay my eyes on te
I pretend
I feel so helpless without you
Feel so helpless without you

It takes a piece of me
Each time te leave
I feel it in my chest
So hard to breathe
I feel so helpless without you
Feel so helpless without you

I witness every trick te got up your...
continue reading...
posted by HaleyDewit
You're the one for me
You're my ecstasy
You're the one I need

Chorus
Get Down
Get Down
And sposta it all around (2x)

ciao baby Amore I need a girl like you
But tell me if te feel it too
I'm in delusion every minuto every hour
My cuore is crying out for you

Bridge
I feel like I'm in heaven when I look in your eyes
I know that te are the one for me
(one for me)
te drive me crazy cause
you're one of a kind
I want your lovin'
And I want it right now

Chorus (2x)

Refrain
Ooh baby you're so fine
I'm gonna make te mine
Your lips they taste so sweet
You're the one for me
You're my ecstasy
You're the one I need

Rap: Smooth T.
Bang, bang, bang
Here we come
Here we slam
It's the Fun Factory
With the BSB's
Get on your knees
Backstreet Boys
Are te with it
A.J. hit it

Come on girl and get down
schiaffo, smack it up
Flip it
And sposta it all around
Here it is if te wanna get with this
Put te at the superiore, in alto of my list

Repeat from Bridge
posted by HaleyDewit
Yesterday is now a memory
Just a picture on the wall
Of a life I once shared with you
Someone who listened when I called
(Bridge)
So many things I should have detto to you
I had the chance and let it slip away
If I could fly to heaven (if I could fly up)
Just to see te one più time (just to see te one più time)
I'd fly all the way to heaven (to heaven)
Just to say that I Amore you
The last three words te detto to me
I Amore you
Remain an echo in my mind (remain an echo in my mind)
Never imagined that you'd leave so soon
I will miss te sweet Caroline
(Bridge)
(Chorus)
If I could fly to heaven (vuelvo a cielo)...
continue reading...
Remember when we never needed each other
The best of Friends like
Sister and brother
We understood we`d never be alone
Those days are gone, and I want so much
The night is long and I need your touch
Don`t know what to say
I never meant to feel this way
Don`t want to be
Alone tonight
Chorus:
What can I do to make te mine
Falling so hard, So fast this time
What did I say, What did te do
How did I fall in Amore with te
I hear your voice
And I start to tremble
Brings back the child that I resemble
I cannot pretend, that we can still be Friends
Don`t want to be
Alone tonight
Chorus
Bridge:
Oh I want to say this right
And it has to be tonight
Just need te to know, Oh yeah
I don`t want to live this life
I don`t want to say goodbye
With te I wanna spend
The rest of my life

Chorus
What can I do to make te mine
Falling so hard, So fast this time
Everything`s changed, We never knew

How did I fall in Amore with you...
posted by HaleyDewit
I could tell when I stepped in the room
And I saw te standing there
By the way that te move
I couldn't help the way I stared
There was some mysterious force
Leading me here to you

So I stood there watching
And I was hypnotized
By the rythym of te body
And the Musica in your eyes
I was Lost inside your world

Chorus

Hey Mr. DJ keep playin' this song for me
Out on the floor in my arms
She's gotta be
Let's get it on
Jam all night long
Mr. DJ, Mr. DJ please play it for me

Now it feels like it could be moments
As we dance across the floor
Every sposta that your body makes
Only makes me want te more
And it seems like...
continue reading...
posted by HaleyDewit
[I wanna know (4x)]
Yeah, I wanna know [I wanna know (4x)]
I wanna know

You had me fooled
You were so good at that
I'm so unglued
Too many pieces to put back

You were the best da far
How did we end up like this
I even know who te are
I can't believe it's like this
I wanna know

How does it feel to be a fallen Angel
Your wings are lying on the ground
How does it feel to be a fallen Angel
Forever is a long way down

You were everything that I thought I wanted to be
But everything has disappeared for me
So how does it feel
How does it feel to be a fallen Angel
Of Amore

I wanna know [8x]

I followed...
continue reading...
posted by HaleyDewit
Everybody needs affection
looking for a deep connection

so put a little bit
of Amore in my life today

Everybody needs some shelter
let's spend a little time
together
come into my arms
let them tell te what I wanna say

colour my world
draw on my heart
take a picture of
what te think of love
look's like in your
imagination
write on my soul
everything te know
use every word you've ever
heard to colour my world

if had enough of not believing
live a life without a meaning
I want something real
and I feel it when I am successivo to you
let's could have some Amore and devotion
winner to my hearts emotions
until the very end
is...
continue reading...