One Direction this forum is now closed:P

johncenaw85oi posted on Feb 27, 2011 at 12:24AM
hello!!!



these are the march nominations!!

so vote for who you think deserves to be march's Fan Of The Month!!!

the winner will recieve an one direction related interview which will be posted onto the one direction articles for everyone to see:)

1st, 2nd, 3rd, 4th and 5th place will all recieve props!

1st place will get: 10 props.
2nd place will get: 5 props.
3rd place will get: 4 props.
4th place will get: 3 props.
and 5th place will get: 2 props.

anyone who is nominated will also get a prop!


the more things u post up to this club, the more the chance u get for a nomination!!


so start voting and good luck to everyone!!!:Dxxxxxxx
 hello!!! these are the march nominations!! so vote for who te think deserves to be march's
last edited on Mar 26, 2011 at 01:10AM

One Direction 60 risposte

Click here to write a response...
Previous

Showing Replies 1-50 of 60

più di un anno fa johncenaw85oi said…
i am going to start the nominations!! these are the people who i think deserve it:

1. allsoppa.
2. lois4.
3. CullenSisters-X.
4. 1luv1direction.
5. xXxMiishelzxXx.
6. MissMuffin38.
7. harry98.
8. hollym5822.
9. alianna.
10. EmzLovesCheryl.
11. modrockz.
12. nemoluvzzayn.
13. RnBstar13.
14. 1directionrock.
15. iluvniallhoran.
16. keshafan85.
17. katiehoranx.
18. niallhoransgirl


again good luck everyone!!! i would nominate you all but i will be here all year!!
last edited più di un anno fa
più di un anno fa lois4 said…
i'm gonna nominate
johncenaw85oi
luv1directionx
xXxMiishelzxXx
allsoppa
nemoluvzzayn
harry98
lilangeldee
lucaslover528
keshafan85
EmzLovesCheryl
katiehoranx
modrockz
niallhoransgirl
RnBstar13
MissMuffin38
RandomRebekah
alets5
thx^
last edited più di un anno fa
più di un anno fa 1luv1directionx said…
heart
I nominate
johncenaw85oi
lois4
allsoppa
hollysayers
iluv1direction
marjoe.

tanx 4 nominating me!!!xxxx
più di un anno fa lois4 said…
thx!! ^
più di un anno fa johncenaw85oi said…
big smile
tnx 4 nominating me loi4 and 1luv1direction :Dxx
più di un anno fa hollym5822 said…
JOHNCENAW85OI HAS TO WIN WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXX
più di un anno fa johncenaw85oi said…
wink
tnx holly!! ur very nice;Dxx
più di un anno fa EmzLovesCheryl said…
smile
1. johncenaw85oi
2. lois4
3. alianna
4. 1luv1directionx
5. nemoluvzzayn
più di un anno fa johncenaw85oi said…
big smile
tnx sooo much 4 nominating me EmzLovesCheryl!!
più di un anno fa EmzLovesCheryl said…
smile
no problem! thankyou for nominating me! :)
più di un anno fa johncenaw85oi said…
ur welcome!!
più di un anno fa modrockz said…
smile
im gonna nominate johncenaw85oi cause she seems like a big one direction fan
più di un anno fa johncenaw85oi said…
oh.. god!! tank u sooo much!! i nominated u 2!!:)xxx
più di un anno fa RnBStar13 said…
allsoppa :)
più di un anno fa lois4 said…
thank you EmzLovesCheryl!!!!
più di un anno fa allsoppa said…
heart
I Wud Like To Nominate The Following Amazing Fans .....

1. RnBStar13 (Fanx 4 Nominating Me & Being A Solid Fan Of Mine x)
2. lois4 (Fanx 4 Nominating Me & Being A Gr8 Fan Of Mine x)
3. johncenaw85oi(Fanx 4 Nominating Me & Being My No1 Fan/M8 x)
4. nemoluvzzayn (Fanx 4 Being My 1st Eva Fan & Being Their 4 Me x)
5. 1luv1directionx (Fanx 4 Nominating Me & Being A Bril Fan x)
p.s. I Wud Just Like To Say Fank U 2 johncenaw85oi, Lois 4, RnBStar13 & 1luv1directionx 4 Nominating Me Cuz It Means Soo Much To Me + Fanx 4 Always Being Their 4 Me Guyz Much Love x

Soz I Aven't Nominated Every1 Cuz If I Cud I Really Wud.
The Five That I've Nominated I Count As Really Gud Friends Now
Goodliuuck To Every1 & Whoeva Wins Will Def Deserve It
x-x-x
più di un anno fa 1luv1directionx said…
thanks every1 4 nominating me! :) yer the best! xxx <3
last edited più di un anno fa
più di un anno fa harry98 said…
Im gonna nominate JohnCenaw85oi,xxMiishelzxx and Lois4
più di un anno fa allsoppa said…
wink
Ur Welcum Hun (: (1luv1directionx)
Whoeva Wins FOTM (Feb) Will Fully Deserve It
I Love All My 1D Fans Soo Much
Every1 Keep Speading The 1D Infection
Soon They Cud Prob Take Over The World Lol
Much Love To U All
x-x-x
più di un anno fa johncenaw85oi said…
tnx harry 98!!!
più di un anno fa RnBStar13 said…
heart
Thanks for nominating me :) and you're welcome allsoppa :)
last edited più di un anno fa
più di un anno fa johncenaw85oi said…
^^^ (allsoppa)
when they do take over the world,
they better say tnx 2 fanpop!!!
after all there are A LOAD of dedicated fans ont his website dat are really DEDICATED to them!!
più di un anno fa MissMuffin38 said…
smile
I'm gonna nominate johncenaw85oi and allsoppa because they have been great fans to One Direction and have always stood by them. One of them has gotta win!
più di un anno fa johncenaw85oi said…
tnx so much 4 nominating me MissMuffin38!!
più di un anno fa allsoppa said…
heart
It's K RnBStar13 (:
Fanx 4 The Vote MissMuffin38 Means Alot What U Said
Totally Agree Wiv U johncenaw85oi Much Love x
The 1D Family R Very Dedicated To This Supertalented/Goregous Boyband 456 Fans Soo Far ;)
Need To Keep Spreading The 1D Infection
Love All U Guyz & U All Feel Like A Part Of My Family
Much Love
x-x-x
più di un anno fa johncenaw85oi said…
ur 2 nice allsoppa!! nd really genuine as well:) true friend;Dxxx
più di un anno fa lois4 said…
kiss
thx harry98 and allsoppa!!!!
più di un anno fa allsoppa said…
heart
(: Awww Fank U Lois4/johncenaw85oi (LH)
Ur Both Really Sweet/Kind To Me
Leah I Will Always Count U As 1 Of My Dearest & Closest Friends
Love Ya Loads (Feels Like I've Known U 4 Years)
Same Goes To U 2 lois4
Much Love
x-x-x
più di un anno fa johncenaw85oi said…
ya same! lol! even though its only been a few months! we grown a natural bond! wait a minute............. just like ONE DIRECTION:DXXX
più di un anno fa allsoppa said…
wink
(:
Ino But It Feels Like I've Known U All My Life
We Certainly Ave & It Will Neva B Broken
Soo True
AM+LH
Much Love
x-x-x
più di un anno fa johncenaw85oi said…
heart
:) yep:Dxxxx
più di un anno fa lois4 said…
:)xx luv ya much too!! xx yay allsoppa we both have 5 nominations!! (*high five)
last edited più di un anno fa
più di un anno fa allsoppa said…
heart
:)
Awww My Love Rite Back At U 2 lois4 (Love Ya Loads 2)
(What's Ur Real Name?)
U Don't Ave To Tell Me If U Don't Want To But Then I Can Start Calling U By Ur Real Name
OMG! Didn't Even Realise :) Well Done lois4
(High 5/Hug's & Kisses)
Well Done To U 2 Leah Horan 4 Getting 8 Nominations
Love Ya Loads
x-x-x
più di un anno fa lois4 said…
yeh well done Leah!!!! my names Lois!! wats ur name Allsoppa? do u have twitter?
più di un anno fa allsoppa said…
heart
(:
I Didn't Fink That Was Ur Actual Name
Soz Bout That
Amanda But I Prefer AM Or Amanda Malik Lol
Yeah I Ave Twitter :)
Mines 1DFan4eva (Spelt Exact Like That)
Do U Ave Twitter 2 Lois?
Much Love
x-x-x
più di un anno fa johncenaw85oi said…
big smile
have i got 8 nominations? oh god!!! tnx 4 telling me!! even though i posted it up i never copped it!! lol:) i have a twitter 2:) i followed u amanda malik nd u no im already following u lois tomlinson!! (we shud start calling u dat!) my name is mrsniallhoran98 xxx
più di un anno fa 1direction-rock said…
big smile
hi i wanna nominate johncenaw85oi shes a huge one direction fan nd 1luv1direction,modrockz nd iluvniallhoran all huge one direction fans
più di un anno fa johncenaw85oi said…
tnx 4 nominating me 1direction-rock!!xx
più di un anno fa johncenaw85oi said…
i nominated u 2!
più di un anno fa iluvniallhoran said…
smile
i wanna nominate johncenaw85oi 1direction-rock nd modrockz
più di un anno fa johncenaw85oi said…
tnx sooo much!!:Dxxx
più di un anno fa lois4 said…
Yeah my twitter is luv_louis_4ever yeah i'll call u Amanda Malik!! :P lol i just relized if u put a u in the middle of my name it would be Louis!! lol!! xx
più di un anno fa johncenaw85oi said…
omg!! cul:Dx
più di un anno fa keshafan85 said…
big smile
i wanna nominate modrockz johncenaw85oi nd lois4
più di un anno fa johncenaw85oi said…
tnx 4 nominating me!!
più di un anno fa lois4 said…
thanks keshafan85!!!!
più di un anno fa keshafan85 said…
no prob
più di un anno fa allsoppa said…
heart
:)
I've Added U Both On Twitter Now (johncenaw85oi/lois4 x)
Now We Can Chat On Twitter 2 Lol
Fanx 4 Ur Twitters Love Ya Both Loads
Much Love
x-x-x
più di un anno fa lucaslover528 said…
smile
lois4:
Thanks soooo much for nominating me! You're too kind!
So I'm nominating you!
:)
più di un anno fa lois4 said…
big smile
Thx lucaslover528!! :))))