What is up with the new update?

I actually kinda like it, but the forum look so weird!!! XD
 What is up with the new update?
*
ididnt like the blue color bcuz u cant see the foto very well o why they add commenti so why they call it forum te have to answer back da reply not commento !!!
shiraz97 posted più di un anno fa
 wantadog posted più di un anno fa
next question »

random Risposte

XxKeithHarkinxX said:
It looks like the wall.

Shit now I wanna RP.
select as best answer
posted più di un anno fa 
MarineHolocaust said:
im about to commit seppuku i hate it so much
i am in a state of emotional distress
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
Ah Seppuku. A very interesting way of committing suicide.
wantadog posted più di un anno fa
Dreamtime said:
Perfect... shitty laptop
weird club
and stupid culo updates
what else? hit me
oh god
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
*hits you* Hi C:
XxKeithHarkinxX posted più di un anno fa
*
hahaha~Hey ^.^
Dreamtime posted più di un anno fa
hetalianstella said:
It looks just like the wall.......I don't like it. >_>
select as best answer
posted più di un anno fa 
CielXlizzy19 said:
... I think I'll go back to sleep now.

And never wake up.
select as best answer
posted più di un anno fa 
hgfan5602 said:
It looks basically like the wall. Won't someone get confused??
select as best answer
posted più di un anno fa 
*
te mean like I did? Yup. but so far it's turning out to be fairly good of an update.
wantadog posted più di un anno fa
*
Yeah well I got confused too.. before i read this post :/
hgfan5602 posted più di un anno fa
next question »