random Wall

mostra le note di 2591-2600 sulla bacheca di 29679

tongue
black_magics detto …
I Amore how,
in scary movies,
the person yells out,
"Hello?"
As if the bad guy
is gonna be like,
"Yeah, I'm in the kitchen!
Want a sandwich?"

postato più di un anno fa
AaaaaGirlygirl commentato…
xD più di un anno fa
Trainofdoom commentato…
XD Where is the preferito button for this one?! Too true più di un anno fa
NicoDiAngelo4 commentato…
XD haha! That is hilariously true!! XD più di un anno fa
unicornchord commentato…
XD hahahahaha lol that hilarious più di un anno fa
dustfinger detto …
CRAP! I missed the Tony's postato più di un anno fa
NicoDiAngelo4 commentato…
im soo sorryy? più di un anno fa
dustfinger commentato…
lol più di un anno fa
invaderlin123 detto …
i have a rash on my brain!
postato più di un anno fa
AaaaaGirlygirl commentato…
Got any brain cream? xD più di un anno fa
invaderlin123 commentato…
:D noooo più di un anno fa
PJacksonHead detto …
I'm bored some one respond postato più di un anno fa
Benzaiten commentato…
respond più di un anno fa
AaaaaGirlygirl commentato…
No thanks, I dunt wanna. più di un anno fa
PJacksonHead commentato…
wiat what? più di un anno fa
PftFan99 detto …
Could te please join: www.fanpop.com/spots/the-friend-pop-community-revolution

Its about teenagers who deserve to be heard and treated like they matter, because they DO matter.

My friend, gasb, made this club. NOT ME.
postato più di un anno fa
TruBerries detto …
Everyone on fanpop does not need to know all your business....after awhile it's called bragging postato più di un anno fa
-RandomChick- commentato…
Preach! più di un anno fa
princessana006 detto …
i am a mother :')
i feel Stupid Scrivere This here
but i am so excited
and i want to tell the world how much i Amore my baby boy born on june 6th.2011
7 days old
7.5 pounds and 18 inches

postato più di un anno fa
alizoula commentato…
awww congrats =) dont feel stupid everyone is writting whatever he wants here.its random !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! più di un anno fa
princessana006 commentato…
thanks! più di un anno fa
skuttlebug303 commentato…
Ahuhhwhhh! (: più di un anno fa
-RandomChick- detto …
We all have three addresses memorized...
1. Your own address
2. Your best friend's address
3. P Sherman, 42 Wallaby Way, Sydney.

:D postato più di un anno fa
Nakki commentato…
lol :P più di un anno fa
swiddlewiddle commentato…
true xD più di un anno fa
PftFan99 commentato…
NEMMOOO~ più di un anno fa
NomyCake detto …
WHICH MORTAL INSTRUMENTS CHARACTER ARE YOU? 1st quiz Result:You're Jace! You're charming, funny, sexy, funny, and arrogant! Me:Charming, witty, and funny? Yeah. But ARROGANT? I'm taking another one! 2nd quiz Result:You are Clary! You're caring and take your family seriously! Me:HELL NAW, BITCH! I'M TAKING ANOTHER ONE! 3rd quiz result:You're Magnus! You're bubbly and fabulous! Me:HARDLY! 4rth quiz result:You are Jace! You're arrogant, charming, and- Me:WHAT THE- Screw this!-closes tab-
-_- Why? postato più di un anno fa
PftFan99 commentato…
Lololol più di un anno fa
MarMar_XigLux detto …
Why?!
Why is it happening to me?!!!
WHY THE HELL do I have 'Dude Looks Like a Lady' stuck in my head?!!!!! D< postato più di un anno fa
skuttlebug303 detto …
I spent an ora Canto the map song, haha! (:
I woke up being hit with a plastic hammer.
I got baby Cibo all over my jeans.
NEVER baby sittin' again.
postato più di un anno fa
MarMar_XigLux commentato…
And THAT is why, children, people need to own a Gun, a Shovel and Chuck Norris. più di un anno fa
skuttlebug303 commentato…
(: I got paiede at least, and the kids where pretty cute. più di un anno fa
PftFan99 commentato…
Whats the deal with Chuck Norris? BRUCE LEE IS BETTERR~ XD più di un anno fa
AWarnerS detto …
THIS CLUB IS CLOSED FOREVER!
Duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh
duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh! postato più di un anno fa
africagirl commentato…
This isn't funny! :) più di un anno fa
GIVMEKINGJULIEN commentato…
It kinda is. :P più di un anno fa
AWarnerS commentato…
THAT U JUST Lost più di un anno fa
invadercalliope detto …


________/)______./¯"""/')
¯¯¯¯¯¯¯¯¯\)¯¯¯¯¯'\_„„„„\)
postato più di un anno fa
invadercalliope detto …
Is it possible to cry in the clannad abridged postato più di un anno fa
smirk
dezzypoo detto …
who don't like cody simpson( i think his name is) and greyson chance? postato più di un anno fa
ColieAnne91 commentato…
I like Greyson Chance...he has a good voice. && idk bout Cody. più di un anno fa
PftFan99 commentato…
I don't really like Cody Simpson, but Greyson Chance is sort of good. I like his song: Waiting Outside The Lines più di un anno fa
daniela2mimi commentato…
i like them both più di un anno fa
laugh
Sen_Kagemiya detto …
IM HIGH ON CRACK!!!!!!! postato più di un anno fa
o_OULookWeird commentato…
I'll bet. ;3 più di un anno fa
music4life13 commentato…
u probably is!.... più di un anno fa
laugh
RapQueen111 detto …
Lady GaGa + GaGa sister = TWINS!!!!!!!!!!!!!!!! They look just alike dudeeeezsssss postato più di un anno fa
lily649 detto …
hello peoples postato più di un anno fa
tongue
Sandfire_Paiger detto …
Its only a week into our summer vacation and I'm already bored out of my mind. postato più di un anno fa
Trainofdoom commentato…
WORD più di un anno fa
dezzypoo commentato…
hahahahaha word!!!!! più di un anno fa
mrsspencereid commentato…
this is true. più di un anno fa
PftFan99 commentato…
lolyus più di un anno fa
mischievous
dezzypoo detto …
HAHAHAHAHA I BITE MY BROTHER postato più di un anno fa
cool
Ninjacupcake detto …
tamale Rap
mmm.....I eat my tamales everyday!
They expensive but they worth the pay
Me, family and Friends want some
But where can we go to finally eat them?
The taco truck is gone for some reason
Do taco trucks even have a season???
It don't matter cause I want them now
Spicy o mild, hot o cold
Hurry up and serve me cause Im gonna get old!!
I don't mean to be mean
but, homie, I don't want to be lean
So hurry and make me a tamale!! (WORD) ;) postato più di un anno fa
123moo123 commentato…
Lol, awesome! XD più di un anno fa
Ninjacupcake commentato…
@123moo123, Thanks! :) più di un anno fa
Trainofdoom commentato…
WORD TO YO MOMMA! più di un anno fa
Me_Iz_Here detto …
When you've been waiting for something since March 21, it's really hard when there are 2 days left. postato più di un anno fa
PftFan99 commentato…
Whatchu talking bouttt~ più di un anno fa
sunny
h2ogirl123 detto …
My cat is rubbing all over my laptop lol Its hard to use the topo, mouse cause he sitting on it :P postato più di un anno fa
maxygirlforever commentato…
XP LMFAO più di un anno fa
Ninjacupcake commentato…
Well isn't that just ADORABLE!! più di un anno fa
PftFan99 commentato…
AWW WHATS HIS NAEEMMM? :3 più di un anno fa
h2ogirl123 commentato…
Hahaha his name is Cowboy :) più di un anno fa
hmmm
i_love_music detto …
How do te screencap a picture? postato più di un anno fa
Me_Iz_Here commentato…
press the Print Screen button. Then go to Paint and copy and paste it. più di un anno fa
Me_Iz_Here commentato…
*just paste più di un anno fa
PftFan99 commentato…
whut. più di un anno fa
alismouha detto …
Make a joke and I will sigh and te will laugh and I will cry

Happiness I cannot feel and Amore to me is so unreal postato più di un anno fa
swiddlewiddle commentato…
okay più di un anno fa
alismouha detto …
People are too sensitive these days. postato più di un anno fa
MrOrange16 commentato…
Omg that was soooo mean. :OO più di un anno fa
swiddlewiddle commentato…
true :)) più di un anno fa
PftFan99 commentato…
Sorry for my sensitiveness, I can't help it. :3 più di un anno fa
heart
dezzypoo detto …
I LIKE pizza postato più di un anno fa
PftFan99 commentato…
Krusty Krab pizza is the pizza, is the pizza for meee~ più di un anno fa
sunny
TruBerries detto …
If a person is being rude to you, then have enough sense to not commento on what he/she has detto to you. Be the bigger person for once instead of starting an argument especially over the stupidest things then continuing to complain about it later. postato più di un anno fa
Ninjacupcake commentato…
Preach it sista! That is so true! più di un anno fa
PftFan99 commentato…
WORD! più di un anno fa
Trainofdoom commentato…
^ Thats MY thing! XD più di un anno fa
sad
AnimeFan66 detto …
people are too rude these days... postato più di un anno fa
vanessa100 commentato…
I Agree più di un anno fa
o_OULookWeird commentato…
i give rude people the middle finger :D più di un anno fa
katzneko commentato…
I agree with te AnimeFan66 più di un anno fa
Benzaiten commentato…
There aren't too many rude people where I live. One of the reasons why I still live here. più di un anno fa
hmmm
ufc123 detto …
I'm going 2 c Good carlotta, charlotte live in Indiana on the 18th. Who else likes Good Charlotte?? postato più di un anno fa
Trainofdoom commentato…
Who? più di un anno fa
PftFan99 commentato…
Good Charlotte? Not me. più di un anno fa
caligirl2772 detto …
unisciti my spot link
the Squirt spot postato più di un anno fa
r-pattz commentato…
Lawl. più di un anno fa
Trainofdoom commentato…
-.- più di un anno fa
PftFan99 commentato…
Squirt is so awesome. :D più di un anno fa
laugh
princessautty detto …
random! postato più di un anno fa
ufc123 commentato…
Totally:). I'm not high!!!!!! più di un anno fa
PftFan99 commentato…
Bombastic! più di un anno fa
alismouha detto …
As I go down into the depth of my brain...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hey,What the hell??This is MY depths,what are te doing down here with me? postato più di un anno fa
h2ogirl123 commentato…
lol :P I'v been in here forever >:D più di un anno fa
ufc123 commentato…
Very lonely in here. Lol:) più di un anno fa
PftFan99 commentato…
I want someone to talk to, thats whyy~ più di un anno fa
jblovesme4ever detto …
My friend dared me to post my # so.. 304-412-2217 (: Text me..or whatever. (: ..D: postato più di un anno fa
Trainofdoom commentato…
NOT smart più di un anno fa
skuttlebug303 commentato…
Thankyou? I think...? D: (: and she does have a cute icon... ! più di un anno fa
PftFan99 commentato…
I really think te shouldn't have done that~ più di un anno fa
big smile
SwaggaSJ detto …
unisciti my new club and read my article
The I Amore Boys club Club
link postato più di un anno fa
r-pattz commentato…
...Lesbian here. O_o più di un anno fa
TruBerries commentato…
.... più di un anno fa
Benzaiten detto …
Why is the picture for random Role Playing panda throwing up rainbows?
postato più di un anno fa
darkmoon47 commentato…
cos it jst is più di un anno fa
Benzaiten commentato…
Had too many Skittles? più di un anno fa
Benzaiten commentato…
lol più di un anno fa
big smile
o_OULookWeird detto …
If you're Leggere this....... that means i Amore te :D yay postato più di un anno fa
PftFan99 commentato…
LYLASS~ più di un anno fa
cloudstrifefan commentato…
MrSlapDoll più di un anno fa
big smile
RapQueen111 detto …
Snooki icon!!! Oh yea!! XDD postato più di un anno fa
invadercalliope detto …
CALL ME INVADER TART FROM NOW ON! xD postato più di un anno fa
o_OULookWeird commentato…
O_O più di un anno fa
Benzaiten commentato…
But you're invadercalliope. più di un anno fa
PftFan99 commentato…
Okay. fieno INVADER TART. più di un anno fa
athena305 detto …
Realized: People who fuoco te for being on Facebook at work are on Facebook.

Just something to think about. postato più di un anno fa
r-pattz commentato…
Not necessarily. più di un anno fa
r-pattz commentato…
And anyway, I don't think it's so much that te get fired for being on FB, but fired for what te might post. più di un anno fa
athena305 commentato…
I just thought it was funny. I didn't mean any offense o anything. Just something to chuckle about. più di un anno fa
ladycountry detto …
Would te participate in my forum & mabey you'll win some props
*here's the link* link postato più di un anno fa
big smile
soran detto …
yeah im the 9914th fan!!!!!!!! postato più di un anno fa
LunaShay commentato…
Ohyey!XD più di un anno fa
o_OULookWeird detto …
*stares at all who reads this* postato più di un anno fa
darkkhorn19 commentato…
What does that say? I can't read... più di un anno fa
ILuvSweeneyTodd commentato…
^^ But te can type perfectly with no spelling, grammar o punctuation mistakes? :P più di un anno fa
o_OULookWeird commentato…
lol. stop lying, te can read :D più di un anno fa
h2ogirl123 commentato…
O.O *stares back* più di un anno fa
skuttlebug303 detto …
Drunk baanna, (: postato più di un anno fa
sunflowerchild commentato…
te just insulted my banana. he's quite sober! ;P più di un anno fa
skuttlebug303 commentato…
Haha, not any more. D: più di un anno fa
laugh
LUV_4_BIEBER detto …
Its FRIIIDAY, FRIIIDAY, gotta get down on FRIIIDAY! postato più di un anno fa
skuttlebug303 commentato…
Ugh! Hate that song-hate that girl. più di un anno fa
PftFan99 commentato…
Stop insulting Rebecca Black and her nasal infection!!! XD più di un anno fa
hmmm
music4life13 detto …
Yesterday was thursday today is friday we we we so excited we so excited we gonna have a ball today tommrrow is saturday and sunday comes afterwards!!!! postato più di un anno fa
laugh
Tamar20 detto …
A anatra goes into a bar 
Duck:got any bread 
Bartender:no 
Duck:got any bread 
Bartender:no and if te ask me if I've got any pane again I'm gonna nail your beak to the bar 
Duck:got any nails 
Bartender:no 
Duck:got any pane

I Amore this joke.XD postato più di un anno fa
reb1009 commentato…
lol più di un anno fa
o_OULookWeird commentato…
lol più di un anno fa
PftFan99 commentato…
anatra is WIN. più di un anno fa
jblovesme4ever detto …
I hate when girls wanna act like there gonna kick your culo cuz' there bofriend like te più , and when te wanna fight they freak out and wont fight. postato più di un anno fa
skuttlebug303 commentato…
lol Wow. I think that girls who are gonna fight over a guy- is mhmh. trashy? più di un anno fa
PftFan99 commentato…
lolyeah. I don't fight over guys. If I get jealous o whatever, I keep it to myself. XD più di un anno fa
big smile
o_OULookWeird detto …
If you're Leggere this.......... that means te can read :D yay! postato più di un anno fa
darkkhorn19 commentato…
But I'm an illiterate... più di un anno fa
swiddlewiddle commentato…
...Hmm, Interesting. It turns out I can also type... più di un anno fa
SwaggaSJ commentato…
omg i got scared più di un anno fa
kalkel112 commentato…
lol i can più di un anno fa
mischievous
KingSP detto …
It is I, KingSP! The evil alter-ego of AWarnerS!! te all know him better, as he has been here longer, but I am here to change that all!!! XO) postato più di un anno fa
AWarnerS commentato…
Oh sorry, man. Plz excuse him. Trying to take me over. più di un anno fa
omgemg commentato…
I feel so bad for u ^ più di un anno fa
AWarnerS commentato…
Don't mind him. XD) più di un anno fa
wowthatshuge detto …
REBECA BLAK IS SO CUL!!!! ITS FRIDAY! !!!!!!! !!! MY FVORTE SUNG!!!!! ITS FRIDAY!! postato più di un anno fa
darkkhorn19 commentato…
All of the world's population is anticipating the arrival of Saturday & Sunday. più di un anno fa
PeaceLuvPotter commentato…
Are te Crazy... più di un anno fa
wowthatshuge commentato…
this is a good song più di un anno fa
sunny
TruBerries detto …
With exception of a few people that may talk to te on Fanpop, it's not the smartest idea to add people from here to your Facebook. Common sense tells te if the folks don't bother talking to te at all on Fanpop, then why even bother adding them to Facebook knowing that they're not going to be bothered with te on there? Get real, folks. postato più di un anno fa
ladycountry detto …
I am just soo bored :/ postato più di un anno fa
swiddlewiddle commentato…
www.bored.com ... I'm bored too. più di un anno fa
ladycountry commentato…
Thnx for that site più di un anno fa
OwlEyes12 commentato…
unisciti the club pun intended più di un anno fa
tdafan121 detto …
Haha, I just wanna say that I'm is school right now. Literally, in the tech room. I managed to find a glitch with the computer that let me get on fanpop through Google ^^ THANK YOU, CARELESS SCHOOL SYSTEM!~ :D postato più di un anno fa
-RandomChick- detto …
"Are te thinking what I'm thinking, B1?" "No." "Well, this is awkward..." postato più di un anno fa
ILuvSweeneyTodd commentato…
Hahaha! XD più di un anno fa
cool
jbiebgirl100 detto …
just chillin on the random bacheca :) postato più di un anno fa
jbiebgirl100 detto …
i heard Rebecca Black is making a new album. She detto "i dont wanna be known for just the 'friday girl'." tsk tsk tsk everybody get ready. postato più di un anno fa
ale_0920 commentato…
ohh noo D: più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
teehehe :)) più di un anno fa
ccdiggs commentato…
i dont want to be mean but i dont like the song friday at ALL più di un anno fa
big smile
jbiebgirl100 detto …
im having a good time in Jamaica...in the resosr...im staying at Breezes resort in Tralawny :D awesome shiz im having a good time :) postato più di un anno fa
silvaria_fan23 detto …
Hai random People. postato più di un anno fa
Bananaaddict commentato…
Hi random person. I Amore your icon! più di un anno fa
silvaria_fan23 commentato…
Why I Amore your icona too random person. più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
we r all random ppl :p più di un anno fa
Benzaiten commentato…
Some più then others. più di un anno fa
angry
music4life13 detto …
my computer recitazione like a jerk!!! postato più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
its gonna get mad at te dont say tht1 più di un anno fa
music4life13 commentato…
ahahaha :D più di un anno fa
alismouha detto …
inFamous 2 Rocks!! postato più di un anno fa
klarissa03 detto …
unisciti the club TeamalecDemetri.
Please and thankyou.(:
Ask if ya need the link.(: postato più di un anno fa
marthatsal detto …
Tonight i will try to cook... postato più di un anno fa
ranroona commentato…
good luck =) più di un anno fa
Damon-Bamon12 commentato…
I tried again today... not much... burned the tortillas... :P più di un anno fa
marthatsal commentato…
Same here... :D più di un anno fa
tongue
black_magics detto …
forget "Lol". Its all about "LSHIFOMDJKIDHADBIIDINIW" ( Laughing so hard i fell off my dinosaur, Just kidding i dont have a dinosaur, But if i did i'd name it Wilburt!") o "LSHMSFOAIDMT" (lafing sooo hard mi sombrero fell of and i dropped mi taco!")
postato più di un anno fa
gleekout4ever commentato…
LSHIFOMDJKIDHADBIIDINIW!!! più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
:)) lol più di un anno fa
monkey
Iwiesner2010 detto …
Why do we have wars what are they good for più peace less fight we shoulduse war only in last resort did u guys know are president wants to change our democracy to communism, america is 60 somthin trillion in debt so I say I am going to go nuts I mean my x best friend weighs più than my mom ahhhhh postato più di un anno fa
LookUpBlumpkin commentato…
Ummm.....k? più di un anno fa
jay3529 commentato…
I like how random u r più di un anno fa
Iwiesner2010 commentato…
it is all true più di un anno fa
big smile
archiejake1991 detto …
Hey!!right now i ve 666 fan :):):) postato più di un anno fa
Iwiesner2010 commentato…
good 4 u più di un anno fa
archiejake1991 commentato…
yeah.....good 4 me :):):) più di un anno fa
AaaaaGirlygirl detto …
.............. 0_O !!!!!!!!!!!!!! O_o ??????? -_- ....... postato più di un anno fa
victoria7011 commentato…
o.O più di un anno fa
xDark_Angelx commentato…
O.O .........................................O.- Ah, I blinked! :O più di un anno fa
Damon-Bamon12 commentato…
O_ o più di un anno fa
hmmm
HOU0007 detto …
New hair cut and colour, Great! Head is itchy because it wasn't washed out properly, Not Great! postato più di un anno fa
archiejake1991 commentato…
which colour? più di un anno fa
gleekout4ever commentato…
I just dyed my hair red. It's a pretty red! più di un anno fa
HOU0007 commentato…
That sounds nice! :D più di un anno fa
HOU0007 commentato…
I died mine back to it's natural colour. Jet black. I'm hoping to put Aa blood red halo in :D più di un anno fa
smile
Thecharliejay detto …
Plz watch my Youtube video link postato più di un anno fa
tongue
ale_0920 detto …
WTF ! O.ó who's seen that mostra 'oobie'? I doubt any of te have, but its this mostra on nick jr...they have puppet talking hands(just fake eyeballs ontop of a persons hand) and its actually a show-.- omfg worst thing evar! postato più di un anno fa
ilovetech29 commentato…
haha lol i checked it out on youtube.LOL can't stop laughing..are people nowadays running out of ideas ? più di un anno fa
ale_0920 commentato…
lmao! ikr! told te it was horrible! haha yupp the successivo generation is preety much screwed, i mean with the tv shows there making for them -.- lol più di un anno fa
ale_0920 commentato…
@XxMissHottiexX it is dumb and yeah its also lame lol più di un anno fa
LUV_4_BIEBER detto …
Something BIG is coming...
It's going to go through the whole website... Effect EVERYONE. Nobody will get out alive. ( okay mabey I was jk-ing about that last thing...) Something is coming to fanpop for the secondo time, but its going to be bigger and better. Any guesses on what is going to happen? postato più di un anno fa
AlexSelenaRules commentato…
we're getting apps to fanpop?! più di un anno fa
maxygirlforever commentato…
gifs....right? ;P lol più di un anno fa
Lolly4me2 commentato…
NYAN CAT? 83 più di un anno fa
Caitleena100 commentato…
fanpop is gonna end? O_O più di un anno fa
sunny
90210ggtvd detto …
Im a Chupacabra!!!!! MEOW!! postato più di un anno fa
Bananaaddict commentato…
I'm a vampire!!!!! MOO!! più di un anno fa
sad
lily649 detto …
i wish people could fly that way if WWE need to get somewhere we dnt wait for a car
postato più di un anno fa
lily649 commentato…
all well get use to walking più di un anno fa
meh
lily649 detto …
MIGGLE NUTS postato più di un anno fa
xoPixie-Popxo commentato…
No, it's flutter nuggets! When are te going to get it right?! più di un anno fa
lily649 commentato…
hahahaha well is say miggle nuts più di un anno fa
tongue
black_magics detto …
Martin Luther King: I have a dream... Leonardo DiCaprio: Oh yeah? I had a dream in a dream in a dream. Martin Luther King: O.O...
postato più di un anno fa
xoPixie-Popxo commentato…
Say what?! più di un anno fa
cheekydevil commentato…
O.O più di un anno fa
ILuvSweeneyTodd commentato…
Woo hoo! Inception!!! XD più di un anno fa
big smile
gabbitha441 detto …
CUPCAKES!!!!!! postato più di un anno fa
Toshiro_ice detto …
ciao is it me o are the gif pics no longer moving? postato più di un anno fa
NoMoreGas commentato…
It was just another fanpop glitch for a short period of time. più di un anno fa
Toshiro_ice commentato…
damn i wish it wasnt a glitch più di un anno fa
lily649 commentato…
me too più di un anno fa
sunny
YOUTH-UNLIMITED detto …
YOOO PEOPLE , DO te WANT TO COMPETE WITH IMMORTAL VIRUS ??? I'M GONNA ROCK THIS SPOT !!! postato più di un anno fa
cleo-mermaid commentato…
-_- più di un anno fa
RapQueen111 commentato…
^^ Lmfao più di un anno fa
laugh
MCF2000 detto …
BACON! postato più di un anno fa
xoPixie-Popxo commentato…
Eggs. più di un anno fa
MCF2000 commentato…
burro di arachidi più di un anno fa
MCF2000 commentato…
moldy old veggie innamorati pizza that no one wants più di un anno fa
alismouha detto …
Don't te hate it when te get a best answer,only to discover the asker deleted the domanda later? postato più di un anno fa
xoPixie-Popxo commentato…
Never happened to me before, but that would suck. più di un anno fa
MrOrange16 commentato…
Nope. :) più di un anno fa
alismouha commentato…
Yeah,because it's easy for te to get best answer più di un anno fa
MrOrange16 commentato…
Nah, I just don't pay attention to best risposte anymore. più di un anno fa
bluecementicing detto …
every avenue is haunting my brain..."if nothing goes wrong then how will it feel right???" they ask....how will it????? it's a good question... postato più di un anno fa
LUV_4_BIEBER detto …
     
“You may not Amore me today, tomorrow, o ever, but I will Amore te until it kills me, and, even then, you'll be in my heart.”
postato più di un anno fa
Bananaaddict commentato…
Amore te too! XD più di un anno fa
LUV_4_BIEBER commentato…
And te are? lol più di un anno fa
AWarnerS detto …
*singing* Give me somethin' to believe in, 'cuz I don't believe in you, anymore, anymoooore! postato più di un anno fa
hmmm
AnimeFan66 detto …
I'm bored... postato più di un anno fa
3stripsonkeda commentato…
me 2 so bored più di un anno fa
NarutoCrypt commentato…
i think there's like,6789 bored people here,including me!!!1 più di un anno fa
sunny
Gen_Shishio detto …
its fucking 100 degrees outside!!! its too fucking hot out!!

(sorry about my language) postato più di un anno fa
xoPixie-Popxo commentato…
Jeez watch your language! My mom is beside right here! *points to mom* più di un anno fa
MCF2000 commentato…
Its SOOOOOOOOOOOO hot here to! più di un anno fa
NarutoCrypt commentato…
it was like 109 degrees in minneapolis. They usually get snow!!!!!1 più di un anno fa
angry
Toshiro_ice detto …
im being annoyed da my neighbors!!!! they are throwing rocks at my window!! postato più di un anno fa
MarMar_XigLux commentato…
Throw some rocks at them and yell: "KARMA IS GOING TO GET te MOTHERFUCKERS!!!" =W= più di un anno fa
Sandfire_Paiger commentato…
if te wish to be annoying back, check the 50 ways to be annoying' in the articoli above :) più di un anno fa
NarutoCrypt commentato…
i would call the cops,and if they wouldn't do anything bout it,call some più cops,until one of them does something about it. If none of them do anything,throw rocks at the cops,then the cops would call più cops. da the time the cops start gathering,your yard would be full!!!!!! più di un anno fa
Sandfire_Paiger detto …
oh la la read the 50 ways to be annoying in accordance to the prophecy! postato più di un anno fa
blush
totaldramafan96 detto …
okay so i can say that....i have SLIPPED on a banana skin -_- postato più di un anno fa
Sandfire_Paiger commentato…
:) più di un anno fa
Damon-Bamon12 commentato…
Nice. :) più di un anno fa
totaldramafan96 commentato…
:3 più di un anno fa
NarutoCrypt commentato…
cool...i guess! più di un anno fa
alismouha detto …
I don't know what's wrong,I've been laughing hysterically at everything today. postato più di un anno fa
Damon-Bamon12 commentato…
*shrugs* I always laugh at everything. :P più di un anno fa
sick
Artemis_8 detto …
UGH!! I have the hiccups!! D: postato più di un anno fa
totaldramafan96 detto …
*sighs* i ask a gut out today...and he detto no :c my cuore ripped in two </3 oh well we r still Friends :/ *sighs* postato più di un anno fa
totaldramafan96 commentato…
***********GUY*************** my bad -.- più di un anno fa
LUV_4_BIEBER commentato…
Its ok! It will get better soon! più di un anno fa
totaldramafan96 commentato…
@cleo-mermaid.....its all cool, i will try and ask tomorrow my self! ^^ più di un anno fa
DracoLuver detto …
Are the GIFs just another glitch? postato più di un anno fa
xoPixie-Popxo commentato…
No, I don't think so. They are making a comback! In yo' face. Fo shizzle. più di un anno fa
soffi detto …
FINAL EXAMNS!!!!!!!!!!!! giorno two!!!! hahahhahha :S postato più di un anno fa
InvaderStickly detto …
ciao does anyone know how to make a gif? Like, what website te use? Because Makeagif.com only lets te download your gifs and view them on the internet postato più di un anno fa
Hot_n_cold detto …
<---- It's moving. 8D postato più di un anno fa
LUV_4_BIEBER commentato…
No chiz. più di un anno fa
westside525 detto …
So Lady Gaga was on 60 minuti last nite. postato più di un anno fa
laugh
ale_0920 detto …
Have te ever removed the vowels from the word 'female'? .... postato più di un anno fa
Twilight_Dream commentato…
fml XD più di un anno fa
ale_0920 commentato…
haha yuhpp (x più di un anno fa
big smile
xoPixie-Popxo detto …
<----Gifs are back people! postato più di un anno fa
lolibarbie commentato…
D: I want one! più di un anno fa
ILuvSweeneyTodd commentato…
Oh, crap. :/ più di un anno fa
bella_Intezirel commentato…
sweeeeet più di un anno fa
big smile
jbiebgirl100 detto …
Bird, bird, bird is the word i detto a bird bird bird is the word i detto a-PICKLE! postato più di un anno fa
Sugartooth900 commentato…
Don't te just hate when sentences don't end as te octopus? più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
yeah i just hate tha-RIHANNA! più di un anno fa
Rainsky57 commentato…
Pumpernickle don't know what te guys are eating about. più di un anno fa
maxygirlforever commentato…
it's più like-FLyYyY....FLyYyY XP lmao più di un anno fa
blush
black_magics detto …
I dunt care if te lick widows, ride da short bus, o occasionally pee yourself. hang in there sunshine you're freakin special :D ♥
postato più di un anno fa