Rap and Hip-Hop Wall

Next Previous

mostra le note di 1-10 sulla bacheca di 21

supahswagga detto …
Man,fuck yall Eminem loving niggaz! He's dead! The illuminati killed him in 2006! That guy u see now is a damn fraud! Don't believe me? Put 'Eminem dead' in the YouTube search! Some video pop up that will tell u the gotdamn truth! #tupac is better #Eminem is dead😎 postato più di un anno fa
smartswagger detto …
Omg,I Amore nas and damian marley if u r a fan 2, check out there song called,sabali! Its really sweet! postato più di un anno fa
amlisingh detto …
DESI HIP HOP
MY UPCMNG SONG DESI PROMO
https://soundcloud.com/anand-aghori/neat-peg-studio-version
#amli singh postato più di un anno fa
heart
DaisyRosse detto …
have te heard of King Aslan? check him out, he is TIGHT! he's the GREATEST RAPPER OF OUR generation!!! cerca him on te tube. & please tell your family & Friends how AWESOME he is! :) postato più di un anno fa
helloiluvu detto …
omg looool i luv rap postato più di un anno fa
wink
Nima9 detto …
the best persian rapper spot!! link postato più di un anno fa
heart
juvia-jlove detto …
Amore crackalacking Rap Dude! postato più di un anno fa
heart
karola_bo detto …
szacunek szczerość inteligencja wyrachowanie sarkazm ironia zabawa słowem liryka prawda sumienność praktyka ukojenie przesłanie znaczenie odwaga. RAP♥ postato più di un anno fa
jace-lightwood detto …
link
Tory Lanez nuff detto postato più di un anno fa
pwmp detto …
Amore me some Eric Benet! I seriously can’t wait for his new album to come out, I already pre-ordered it! At least there are a few songs out to tide us long time fan over… loving his new song “Harriet Jones!”

link
postato più di un anno fa
Sarah-L detto …
Does anyone here actually rap coz I do x postato più di un anno fa
hotlia detto …
Wassup I Amore most people dat rap dey do a good job postato più di un anno fa
cool
BigProof detto …
New spot on Fanpop: Detroit Rappers

link

Check out if interested postato più di un anno fa
mehere detto …
link
postato più di un anno fa
TaylorNeshay detto …
if te like rap that much go become a fan of my club called wale and a new album called ambition te cant go wrong in stores now 11.1.11 postato più di un anno fa
big smile
katy11 detto …
RAPPING ROCKS postato più di un anno fa
xx_link_xx commentato…
ahh u cagna katy più di un anno fa
K_lleH-Hell_k detto …
Hey, Guy!! wanna know..
"Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony "
Is any one know about 'marc anthony'?
Kinda look lika ''Johnny Depp " and he've good voice,interesting guy he is! If te know about it than tell me...
da the way what if , pitbull take off his shades? Hehehe... postato più di un anno fa
ImAdorkable detto …
Needs a banner. :)
postato più di un anno fa
Supergirl14 commentato…
I agree più di un anno fa
mischievous
TeamSongz4eva detto …
dibs on me longs yall dont fake it im running outta time..please dont break it postato più di un anno fa
lucillasweesy detto …
New video for DELS 'GOB': link
single out 25 April, album out 2 May postato più di un anno fa
ninak detto …
New DJ Khaled - Welcome To My cappuccio - Official Video ft. Rick Ross, Plies, Lil Wayne and T-Pain@ link. This is the anthem of 2011!!!! postato più di un anno fa