Alpha e Omega Wall

mostra le note di 1071-1080 sulla bacheca di 21037

ecology detto …
just postato my first articolo hope te like it postato più di un anno fa
thehumphrey detto …
Knock, knock
Who's there?
Lupi say
Lupi say who?
Lupi say Happy HOWL-oween! postato più di un anno fa
smile
OmegaLeader detto …
ciao guys! Just want to say I hit 100 visualizzazioni on my first Alpha and Omega video, thanks for the views! ~ link ~
12/15/12..... postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
cool più di un anno fa
lux2 detto …
see te tommorrow... i havnt been on in 11 days... postato più di un anno fa
zzz
ecology detto …
good night postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
good night più di un anno fa
cake
katelover14 detto …
I'm back guys!! postato più di un anno fa
ecology commentato…
that good più di un anno fa
thehumphrey commentato…
coolio più di un anno fa
cake
Omega90 detto …
Sweet!!! I can use my Xbox360 for fanpop too! What an excellent giorno this is! postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
I have a chatpad to make typing easier più di un anno fa
ecology commentato…
cool più di un anno fa
Omega90 commentato…
That's because it's "inspired" graphics from Microsoft's classic PC gaming. "Inspired", just like the invention of Playsation Home, an idea ripped from Microsoft in 2007, then the "totally not copied" Playstation sposta which is so original and not ripped from the Wii-mote and it's attachable Nunchuk and required TV sensor. più di un anno fa
ecology detto …
Monday, Tuesday, what the f***. it all down collina from heir postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
Any giorno that ends with giorno is kinda dull. più di un anno fa
Omega90 commentato…
C'mon soldier! Only 2 più hills which are know as Thursday and Friday, to climb! più di un anno fa
mischievous
Sexykate detto …
whats up everyone!!! postato più di un anno fa
Sexykate commentato…
awwww thx i missed u too :) più di un anno fa
thehumphrey commentato…
good, what bout u? più di un anno fa
Humphry-Real3 commentato…
am great my master but a little sad cuz u dont tell me to do anything like u used to più di un anno fa
thehumphrey detto …
Halfway through the week, cant wait till the weekend postato più di un anno fa
Sexykate commentato…
me either!!!!! più di un anno fa
Sexykate commentato…
im so tired of school! più di un anno fa
ecology commentato…
same più di un anno fa
thehumphrey detto …
Tomorrow, minimum giorno at school. Finally!!!! Thank te sudden teacher conference. postato più di un anno fa
zzz
humphrey59 detto …
Just another random post, going to letto night pack :D see ya all in the morning :D postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
now go and enjoy your tana, den :D più di un anno fa
thehumphrey commentato…
good night più di un anno fa
Omega90 commentato…
25 hours a day, 8 days a week. lol più di un anno fa
Ignas357 detto …
2 years since I joined fanpop... Wow. I joined this club a few months later I think. Wish it was atleast a little like before. postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
hmmm :L più di un anno fa
Omega90 commentato…
5 years ago...I finished the fight... più di un anno fa
Ignas357 commentato…
what ._. più di un anno fa
sanman7 commentato…
halo... lol nice to meet te master cheif XD anyways 2007 was the release of halo 3 hes making a halo 3 reference theres even a song called finnish the fight più di un anno fa
big smile
humphrey59 detto …
ciao guys just finished school :D so hows it going? what u all up to? :) postato più di un anno fa
ecology commentato…
wrighting a ela paper più di un anno fa
thehumphrey commentato…
just finished school, lots of homework as always (PS: I am also have Spanish, Vipereater1) più di un anno fa
thehumphrey detto …
What do te get if te attraversare, croce a lupo with a monkey?
A howler monkey! postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
haha lol :D più di un anno fa
thehumphrey detto …
How do Lupi eat their food?
They lupo it down! postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
XD! più di un anno fa
ecology commentato…
lol più di un anno fa
cool
Omega90 detto …
I have money to spend and too many games coming out...I can't possibly play them all! And that is why te *me?* are going to help contribute in a contest! The objective is, post 10 things for a (new/current) series, post 10 pictures for it (I don't mind the source) and maybe 1 sondaggio and 1 quiz and 1 question. C'mon and unisciti in, we have time to spend, and it's the time that's non-refundable that is the best (It's a metaphor, but now I have to work on a time machine so we can refund time)! postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
Prizes include and are not limited to: Call of Duty: BLACK OPS II, Assassin's Creed III, NBA 2K 13, Madden 13, Fifa 13, Medal of Honor Warfighter, Borderlands 2, Halo 4, DMC, Skyrim, 4000 MP (Microsoft points for Xbox 360), 50 PSN$ (for PS3s). più di un anno fa
Omega90 commentato…
Also for Blu-Ray o DVD:The Dark Knight Rises, Halo 4:Forward Unto Dawn, Halo Legends, A&O (of course, a club favorite), Expendables 2 (when it's out), and I don't know all the Film people like. più di un anno fa
dontforgetme commentato…
first strike only has 1 fun mutliplayer map and the zombie map is also not very good più di un anno fa
ecology detto …
good night postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
Seeya later, I'm probably gonna be on for another 2 hours, then I'll be 7 days closer to Assassin's Creed III, and hey, if te contribute 10 of each subject in this club, I might send te a copy of any upcoming o released Blockbuster game that is out. più di un anno fa
ecology commentato…
if te get it tell me if it good più di un anno fa
thehumphrey detto …
lupo 1: Why does that dog keep screaming our name?
lupo 2: I know right! Its annoying.
*They both walk over to the dog*
lupo 1: Why do te keep calling us?
lupo 2: Why dont te call the trees name instead
Dog: *thinks* Ok!
Dog: Bark, Bark
Tree: Oh really!?!?!?
lupo 1 and 2: Hahaaha postato più di un anno fa
ecology commentato…
funny lol:) più di un anno fa
Omega90 commentato…
Haha, lol! :) più di un anno fa
garth22 commentato…
lol più di un anno fa
humphrey59 commentato…
haha XD più di un anno fa
ecology detto …
Omega90 te there! eneyone postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
Yep, oh funny story incoming: Today (this morning) some stupid freshman thought "I'm gonna give into peer pressure and hit (Omega90, name not disclosed) in the head with a text book!" *10 secondi later* I have my right arm around his throat, and the textbook was still in motion but he let go halfway and it hit a trash can. So I was holding his throat under my right arm, and he was on the ground (well other than me lifting him partially off the ground) and he was like literally pissing himself, so I looked at the Peer Pressurers (they were Mexican cholos, 6 of them) and detto this, "You thought me an easy target huh border hoppers, luckily for te I'm not gonna end your boy, but that doesn't apply to te ghetto rats. Now let's see who ends up 6 feet under first, the wussy-ass rats, o the guy who's gonna send più di un anno fa
Omega90 commentato…
*New Subject has appeared...Sleep* Ok, can anyone explain why time goes da fast for a sleeping person, but goes at a continuous rate for the people who are awake? It's a domanda that lingers because it's a domanda that'll probably not get a direct answer o any at all! più di un anno fa
thehumphrey commentato…
Time doesn't go da any faster, te are just not aware of the passage of time since te are not concious while sleeping. Plus your brain is a rest and sometimes your dreaming which makes the passage of time fast. :D più di un anno fa
worried
ecology detto …
every one is goon! i am alown not fun! postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
.... più di un anno fa
KingSimba4Ever9 commentato…
... più di un anno fa
thehumphrey commentato…
... più di un anno fa
zzz
humphrey59 detto …
Alright going to letto speak soon people night pack :D postato più di un anno fa
ecology commentato…
night più di un anno fa
Omega90 commentato…
Where do te live?! Why is it so late there?! Why? WHYYYYYYYYYYYYYYYYY!!! più di un anno fa
thehumphrey commentato…
coolio, and good night più di un anno fa
ecology detto …
sad = A man built a clock tower. Later a worker blimded him, So he cant make a copy ff it. postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
I feel sorry for the clock tower builder man :L haha XD più di un anno fa
thehumphrey commentato…
where is that clock tower :D più di un anno fa
ecology commentato…
i dont rember più di un anno fa
thehumphrey commentato…
XD più di un anno fa
mischievous
humphrey59 detto …
Let's go to the spiaggia spiaggia let's go away, giorno say what they gonna say have a drink clink found the good life bad bi***s like me is hard to come da (off topic also random I'm just really bored :L ) LET'S GET THIS PARTY STARTED!!!!! XD postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
No...end this party...SO WE CAN HAVE AN EVEN BIGGER PARTY!!! più di un anno fa
humphrey59 commentato…
SORRY FOR PARTY ROCKING!!!!!!!!! XD più di un anno fa
wolfcat343 commentato…
agree! più di un anno fa
ecology detto …
it only 6:27 fells like 10:00 postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
It's 11:30 pm :) più di un anno fa
ecology commentato…
thats late più di un anno fa
thehumphrey commentato…
I got 4:03 più di un anno fa
ecology detto …
what up postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
Not much u? :) più di un anno fa
ecology commentato…
waching tv più di un anno fa
humphrey59 commentato…
Cool :) più di un anno fa
thehumphrey commentato…
good, thank 4 asking più di un anno fa
ecology detto …
hi every one! postato più di un anno fa
KingSimba4Ever9 commentato…
hi!! più di un anno fa
humphrey59 commentato…
Hey! :) più di un anno fa
Omega90 commentato…
Sup! più di un anno fa
thehumphrey commentato…
hey, how ya doin? più di un anno fa
garth21 detto …
my gawd guys ya wouldnt believe what almost fuckin happened to me guys! postato più di un anno fa
garth21 commentato…
i was looking up some furry stuff (i think sexual) then somehow one of my buds that doesnt know nothing about furries n he comes up to me n says (...........whatre they doing?) XD più di un anno fa
Ignas357 commentato…
te got caught looking at porn. Big deal XD più di un anno fa
wolfcat343 commentato…
random XP più di un anno fa
trueshadowwolf detto …
well... my parents found out i was a furry...idk if im going to be staying here o not...i dont know...so...i guess i have to wait and see what happens... so i dont know whats going to happen. postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
what's so bad about being furry? i Amore being furry and idk what my parents think :) più di un anno fa
wolfcat343 commentato…
heh, I stay clear of furry porn..... but thats bad though...... my parents always thought I was cute as a child pretending I was a dog. and as I grew up and drew furry art my parents didn't mind they just thought I was drawing pictures of cute Lupi and doggies..... however, my sister ( PRO artist) gives me that suspicous glare when I draw furry art più di un anno fa
wolfcat343 commentato…
but yet when I rp and my parents come in I shut my laptop faster than ever, not that they will be angry at me but will get furious at the act their daughter's character just even 'kissed' another furry, I mean I dont do dirty dirty rps but my parents will freakin flip if they just heard my character has a 'mate' più di un anno fa
cool
LoneWOLF2272 detto …
hmm im awake but its been forever sence ive been on the A&O club....wonder how things are here? postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
Eh, kinda slow. No one seems to be awake, and even when they are, activity is still low. più di un anno fa
garth21 commentato…
im wide awake.. lol stupid katy perry più di un anno fa
LoneWOLF2272 commentato…
nein u need techno! to wake u up! like mein songs XD all about the furry più di un anno fa
thehumphrey detto …
I Amore wolves....im having that strong phase again postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
I had actually fallen asleep 3 hours ago, apparently I'm not supposed to be asleep whenever I want...BECAUSE THE WORLD NEEDS SAVING!!!! più di un anno fa
Omega90 commentato…
Is anyone there, that isn't asleep? Is mostly everyone 3 hours ahead? It would make sense, 3 hours from now it'd be almost 2 AM, it's just 10:44 AM now. più di un anno fa
meh
Omega90 detto …
I sense rivalry...no wait, just watching sports. Football for wolves...I wonder how that'll work out *imagines* ok, never thinking that again. postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
XD più di un anno fa
thehumphrey detto …
soo tired..want to sleep, yes i know its still early...but still need to start homework postato più di un anno fa
alpha7272 commentato…
then do your homework and go to letto lol più di un anno fa
thehumphrey commentato…
jk più di un anno fa
thehumphrey commentato…
Thanks alpha7272 for your concern :D più di un anno fa
ecology detto …
hungry want tater tots! postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
some what? :L più di un anno fa
thehumphrey commentato…
new invention: spaghetti and tater tots XD più di un anno fa
ecology commentato…
lol:) più di un anno fa
sunny
humphrey59 detto …
just got home from school :D so what's up everybody, how are te all today? postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
i'm going to do some drawings cuz i'm bored as hell :L più di un anno fa
thehumphrey commentato…
really...i need to go to school now :D più di un anno fa
thehumphrey commentato…
why is school so dominating? più di un anno fa
thehumphrey detto …
Q: What do te call a Lost wolf? A: A where-wolf!
source: link postato più di un anno fa
KingSimba4Ever9 commentato…
Hahahaha! Funny! più di un anno fa
garth21 commentato…
lol look up humphreys più di un anno fa
Ignas357 detto …
Yo' mama's so fat
When she walked da the TV I missed 3 episodes! postato più di un anno fa
ecology commentato…
that is a new one LOL! più di un anno fa
KingSimba4Ever9 commentato…
haha più di un anno fa
sanman7 commentato…
lol più di un anno fa
hmmm
Omega90 detto …
Hmm, not sure if club is dead... o if anyone's awake? postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
At the moment, yes.. Everyone must be asleep, well, a couple hours isn't that long to wait. più di un anno fa
thehumphrey commentato…
good morning everybody (if that risposte the question) più di un anno fa
thehumphrey commentato…
:D più di un anno fa
Lexiomega detto …
ciao does anyone want to do a lupo rp with me? If so just send me a message. =^.^= I'm only doing one though soooo hurry postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
Eliphas, tell me a story! *Eliphas* Hmm...NO. più di un anno fa
zzz
ecology detto …
good night postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
good night più di un anno fa
Philpe30 detto …
Hello everybody!! postato più di un anno fa
ecology commentato…
hi più di un anno fa
thehumphrey commentato…
how ya doin? più di un anno fa
KingSimba4Ever9 commentato…
hello più di un anno fa
Omega90 commentato…
Heyo!!! più di un anno fa
smile
shawnroberts55 detto …
Hello everyone i haven't been here in awhile hows everyone ! postato più di un anno fa
ecology commentato…
good più di un anno fa
ecology commentato…
where where you? tell me i like stores più di un anno fa
thehumphrey commentato…
good & u? più di un anno fa
KingSimba4Ever9 commentato…
good più di un anno fa
meh
ecology detto …
domanda if they don't make another A&O how wood it wake te feel? what will happen to the club? will it continu o die? postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
Well, we won't really know, but we might have to make a new club if they do, to allow all the old members back. But if that we're the case, they would have to renew their titles, and start over anew. più di un anno fa
thehumphrey commentato…
it would be sad if no new one came out but this club should keep on going strong più di un anno fa
Omega90 commentato…
This is our decision, to live fast and die young, we've got the vision, now let's have some fun... più di un anno fa
smile
ecology detto …
going to Arby's and getting the grand turkey roster! postato più di un anno fa
ecology commentato…
I am back. i Amore eating jelliton meet più di un anno fa
trueshadowwolf commentato…
hmm, u must be a huge fan of Paraits of the Carribean più di un anno fa
thehumphrey commentato…
go A&O!! più di un anno fa
thehumphrey detto …
"We all need somebody to lean on" (got that from the song) postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
good quote da the way più di un anno fa
ecology commentato…
intresting. do te have somebody to lean on? più di un anno fa
thehumphrey commentato…
hmmmmm...i need to think about that più di un anno fa
thehumphrey commentato…
what bout u? più di un anno fa
thehumphrey detto …
Listening to this song: link postato più di un anno fa
ecology commentato…
was it good? più di un anno fa
thehumphrey commentato…
ya but kind of sad in a way, its that song "we all need somebody too lean on" più di un anno fa
ecology detto …
new MYTHBUSTERS tonight at 8:00 pm on Discovery channel 278! postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
cool più di un anno fa
Omega90 commentato…
I was outside one time, the strada, via was flooded from rain. So I had an idea...I got my dog's harness, grabbed the salmone I caught that I was gonna just put in a pesce tank, put the imbracatura on the salmon, then... I walked my salmone down the strada, via and back. Screw walking your dog if it gets sick in the rain, take the alternative instead. più di un anno fa
Omega90 commentato…
I already pirated it... più di un anno fa
meh
kingdom23 detto …
so, i see the club has gone no where....as usual. postato più di un anno fa
ecology commentato…
vary boring when i the only one on più di un anno fa
thehumphrey commentato…
i guess it is slowing down più di un anno fa
KingSimba4Ever9 commentato…
*progress più di un anno fa
ecology detto …
so whats uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppppppppppppppp every one postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
good, u? più di un anno fa
ecology detto …
gerr if i was a lupo i wood ear Jimme Johnson's head!! that how much he earatates me. postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
if i were a wolf, that would be a great giorno :D più di un anno fa
ecology commentato…
cool più di un anno fa
ecology detto …
50 laps to go going to be intresting. postato più di un anno fa
shadowwolf1 commentato…
ok più di un anno fa
ecology commentato…
I know. no one cares più di un anno fa
shadowwolf1 commentato…
yeah i feel the same sometimes when i say something più di un anno fa
ecology commentato…
Matt Kenseth wins più di un anno fa
katelover14 detto …
Can't anyone ask me to do a pic editing? postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
ok, can u? più di un anno fa
thehumphrey commentato…
:D più di un anno fa
ecology detto …
i wood like to make A&O video but i dont know how. if eneyone knows how tell me postato più di un anno fa
OmegaLeader commentato…
If I got this correctly, te need 1. A video Editor, and 2. Torrents o something of the movie, te should ask AlphaWolfCurt for più in depth info. più di un anno fa
ecology commentato…
thinks più di un anno fa
katelover14 commentato…
I used to do that stuff I just make video più di un anno fa
thehumphrey commentato…
cool più di un anno fa
humphrey59 detto …
has anyone ever done a really good A&O drawing and then messed it up at the end o trying to improve it? i've done that a few times and it SUCKS........ postato più di un anno fa
ecology commentato…
no but does suck! più di un anno fa
katelover14 commentato…
I done drawing turned out pretty good più di un anno fa
thehumphrey commentato…
I TRY to draw if thats what te mean, but the result........um........I would never use terrible except in my case più di un anno fa
ecology detto …
how menny of te people hahe a job? postato più di un anno fa
ecology detto …
random 5 words bandages, gum, Ds, ESPN, train. becouse i am board postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
coolio più di un anno fa
ecology detto …
a bo is a cheer that ts negative and can be hurt full. But some people believe it is a good thing, it means that people care enough to tell that person they need improvment. postato più di un anno fa
thehumphrey detto …
just watched part of the movie, Gatti & Dogs: The revenge of kitty galore; i liked the german shepherd postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
still alpha and omega is my preferito movie più di un anno fa
humphrey59 commentato…
yep of course it is :) più di un anno fa
thehumphrey commentato…
r u being sarcastic? più di un anno fa
thehumphrey detto …
Daily quote:Little Red Riding cappuccio was on her way to her Grandmother's.To her suprise, she arrived at the door with no confrontations.When she walked inside,who should be standing there but the Big Bad Wolf.He slammed her up against the bacheca as she cried"Oh mister wolf,what are te going to do to me?"
"I'm going to fuck your brains out," he replied.
"The hell te are,she said,you're going to eat me like the story says. postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
source: link più di un anno fa
Omega90 commentato…
HAHA! Yet another funny joke! Stop making me laugh o I'll...well just keep on lolzing at the jokes. più di un anno fa
humphrey59 commentato…
hahaha funny :D più di un anno fa
katelover14 commentato…
Well she may be eaten out più di un anno fa
ecology detto …
how wants me to wright some thing funney postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
i do.... più di un anno fa
ecology commentato…
hear it goes più di un anno fa
thehumphrey commentato…
te should put più più di un anno fa
sunny
humphrey59 detto …
ciao guys! how's everybody doing today? postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
più o less, how about te più di un anno fa
humphrey59 commentato…
i'm not bad thanks :) più di un anno fa
ecology detto …
good morning! what up every one. postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
morning :) not much actually, what about you? più di un anno fa
ecology commentato…
joust fished eating Cibo più di un anno fa
thehumphrey commentato…
just finished breakfast, thanks for asking più di un anno fa
big smile
ethannb detto …
alpha and omga is the best movie i have seen postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
yep sure is :) più di un anno fa
ecology commentato…
it is grate più di un anno fa
thehumphrey commentato…
to pushy? più di un anno fa
rainy
Omega90 detto …
Well, 1 minuto until Sunday, the weekends go da so fast, and it feels as if the week is dragging on, like s barca accelerating with a dropped anchor. postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
Now it is Sunday, and yet not a hint of being tired. I feel as if I'm nocturnal, I don't rest at night, but I'm very lazy during day. I'm like a cat, I sleep all giorno and then just do all the things people would do during the day. I hate sleeping, yet I don't like to wake up. più di un anno fa
ecology commentato…
same hear più di un anno fa
thehumphrey commentato…
:D più di un anno fa
monkey
Hybred98 detto …
God Damn, I'm I the only one awake, this is some bullshit, JK, but really, come on people where the hell are you, we really need to get this sight running again o I'm going to flip shit, 9:38 p.m, get your asses up it's the weekend, come on people, i can recall back when this place was fun, but now its just like being in a ghost town in the middle of know with nobody the but te and your shadow postato più di un anno fa
Hybred98 commentato…
major typos `no where" "nobody there" più di un anno fa
Omega90 commentato…
I was rage winning (I celebrated my epic wins with anger that has been pent up) in BF3! Killed a gunship with C4...that was strapped to a 4x4...that I had a friend launch a rocket at...while I was riding it...through the desert (Bandar Desert, from BF3:Armored Kill) più di un anno fa
thehumphrey commentato…
cool, PS: I know, this club is always slow even though im here everyday più di un anno fa
ecology detto …
i have a domanda what time is it postato più di un anno fa
ecology commentato…
becouse it is 11:34Pm and i am going to bead! so good night più di un anno fa
thehumphrey commentato…
lol più di un anno fa
thehumphrey detto …
Little Red Riding cappuccio is skipping down the road when she sees the Big Bad lupo crouched down behind a albero log. "My what big eyes te have, Mr. Wolf," says Little Red Riding Hood. The lupo jumps up and runs away! Further down the road Little Red Riding cappuccio sees the lupo again. This time he is crouched behind a albero stump. (continued in comments) postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
"My what big ears te have Mr. Wolf," says Little Red Riding Hood. Again the lupo jumps up and runs away. About 2 miles down the road Little Red Riding cappuccio sees the lupo again, this time crouched down behind a road sign. "My what big teeth te have Mr. Wolf," taunts Little Red Riding Hood. With that the Big Bad lupo jumps up and screams... "Will te friggin' leave me alone? I'm trying to take a shit!" più di un anno fa
ecology commentato…
funney più di un anno fa
thehumphrey commentato…
well i got to go too, so good night all!! più di un anno fa
laugh
ecology detto …
lol postato più di un anno fa
ecology commentato…
te made my giorno think te più di un anno fa
thehumphrey commentato…
your welcome :D più di un anno fa
thehumphrey detto …
A police officer sees a man driving around with a pickup truck full of lupo pups. He pulls the guy over and says... "You can't drive around with lupo pups in this town! Take them to the zoo immediately." The guy says "OK"... and drives away. The successivo day, the officer sees the guy still driving around with the truck full of lupo pups...
keep Leggere in the comments. postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
The successivo day, the officer sees the guy still driving around with the truck full of lupo pups and they're all wearing sun glasses. He pulls the guy over and demands... "I thought I told te to take these lupo pups to the zoo yesterday?" The guy replies... "I did . . . today I'm taking them to the beach!" più di un anno fa
Omega90 commentato…
Ha! Do te come up with these yourself? They are freaking funny! più di un anno fa
thehumphrey commentato…
surprisingly im not the one to take the credit though i know te all still Amore me :D più di un anno fa
thehumphrey detto …
What do te call a Lost wolf?
A where-wolf! postato più di un anno fa
thehumphrey detto …
Heres an old school joke: Why did the lupo attraversare, croce the road?
Ready: He was chasing the chicken! postato più di un anno fa
thehumphrey detto …
What did the uva say when the lupo stood on it?
Nothing, it just let out a little wine! postato più di un anno fa
thehumphrey detto …
What did one lupo say to another?

Let's go catch some fast food! postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
That is hilarious, and very intelligent too!!! più di un anno fa
ecology detto …
board eneyone there postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
I am...at the moment, wondering if I should play some PC video games, o go back into my Xbox 360 and play some BF3, MW3, o REACH. più di un anno fa
ecology commentato…
what PCgames più di un anno fa
ecology commentato…
CounterStrike:Source seems like fun. più di un anno fa
ecology detto …
if te can have a lupo as a pet woud you. postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
What do u mean as a pet I am one ;) più di un anno fa
ecology commentato…
then can te my pet più di un anno fa
ecology commentato…
O that is sad più di un anno fa
ecology detto …
i am back from waching NASCAR rickey STENHOUSE WINS postato più di un anno fa
unbreon505 detto …
what happened to everybody else that was here like omega90 kingdragirl they use to be on everyday and they use to be active postato più di un anno fa
ecology commentato…
i agree it is deed! dead as a door nail. più di un anno fa
Omega90 commentato…
Shhhh, I'm incognito... più di un anno fa
unbreon505 commentato…
well your back and about everybody else più di un anno fa
ecology detto …
i want to get a Fiat 500. Becouse it is small, nice to look at and it is going to be fun. becouse i drove one. postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
I was gonna make a dirty joke about that buy, OH WAIT, I still can!!! più di un anno fa
ecology commentato…
and what will that be? tell me i am interested più di un anno fa
thehumphrey commentato…
:D più di un anno fa
thehumphrey detto …
Elementary School: Work 11 minuti and your free
High School: Go home, work until morning, go to school, get più work, and over again until te take a test thats needs te to do più homework afterwards. postato più di un anno fa
ecology commentato…
true più di un anno fa
humphrey59 commentato…
very sad but true :( più di un anno fa
thehumphrey commentato…
actually i think college is less stressful, why? cause te dont go to class every giorno più di un anno fa
thehumphrey detto …
just finished my psat, then go to a school meeting, then on sunday i have a lot of homework, then i go to school on monday to get more. postato più di un anno fa
ecology commentato…
i was going to tack my past, but I do not want to... So how was it più di un anno fa
thehumphrey commentato…
relatively hard, not all domande finished but at least its a practice and wont affect me :D più di un anno fa
thehumphrey commentato…
ya but its better i didnt guess, cause they deduct point for that! più di un anno fa
ecology detto …
good day! good giorno everyone! postato più di un anno fa
ecology commentato…
how is also having a good day. più di un anno fa
humphrey59 commentato…
ciao dude i'm having a great giorno thanks, and how's your day? più di un anno fa
thehumphrey commentato…
*kind più di un anno fa
wolfcat343 detto …
I took a furry quiz, this is my results :)

te are a pretty clean furry!
So te might have heard of the word, yiff, but te try to avoid it. There have been times when te bumped into a picture o two, but te really like to consider yourself clean, even if te are not. te Amore furry art, and te feel it is ruined when the artist makes it adult oriented

take the quiz urself and post the results :)

link: link postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
this is my result :) So te might have heard of the word, yiff, but te try to avoid it. There have been times when te bumped into a picture o two, but te really like to consider yourself clean, even if te are not. te Amore furry art, and te feel it is ruined when the artist makes it adult oriented. più di un anno fa
KingSimba4Ever9 commentato…
te are one dirty furry! te openly admit being a dirty furry.  te don't care if somebody finds your yiffy pictures on your computer, o looks through your internet history to find Youtube video that many would find offensive.  Sometimes te might even SHARE pictures with others. Browse more: Furry Furries pelliccia Fursuit Animal animali ▼ più di un anno fa
KingSimba4Ever9 commentato…
I have shared pictures lol più di un anno fa
thehumphrey detto …
well good thing tomorrows saturday postato più di un anno fa
Omega90 commentato…
Thank God! This week was boring, can't wait for successivo week! più di un anno fa
humphrey59 commentato…
haha i Amore doing that :D più di un anno fa
thehumphrey commentato…
wow..time zones work in mysterious ways.... più di un anno fa
ecology detto …
good night i be back postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
good night più di un anno fa
ecology detto …
haft ora left till the mostra start i am bored. postato più di un anno fa
ecology detto …
A new episode of Ghost Adventures to night on the travel channel going to be fun. postato più di un anno fa
thehumphrey detto …
Watched an episode, is sad how some people think of Lupi as scary creatures :( postato più di un anno fa
shawnroberts55 commentato…
how is that sad? più di un anno fa
Eziero commentato…
what episode? più di un anno fa
thehumphrey commentato…
its sad that people think dressing up as a scary lupo is..scary because they are not that frightening; it was just some kids mostra Halloween special più di un anno fa
thehumphrey commentato…
in my opinion Lupi shouldn't be scary to people più di un anno fa
ecology detto …
waching the A-Team it is super entertaining. what are te people doing? postato più di un anno fa
ecology commentato…
my internet is so slow più di un anno fa
Omega90 commentato…
Yeah, what was your preferito part of the movie? più di un anno fa
Omega90 commentato…
? Oh yeah, now I remember...it was near the end, right at the last action scene before the situation is over. più di un anno fa
unbreon505 detto …
im back again i think i should get on fanpop più othen postato più di un anno fa
unbreon505 commentato…
so anybody on più di un anno fa
ecology commentato…
i am hear so what up! più di un anno fa
thehumphrey commentato…
good idea :D più di un anno fa
thehumphrey detto …
There are only two places in the world where time takes precedence over the job to be done: school and prison. William Glasser
and now i have weekend homework postato più di un anno fa
thehumphrey commentato…
Ps: The saying was da William Glasser , thats not part of the quote più di un anno fa
thehumphrey detto …
Watched a wild krattz lupo episode and another kid mostra with lupo biology...such great animali postato più di un anno fa
ecology detto …
happy friday every one postato più di un anno fa
ecology commentato…
enyone out there più di un anno fa
thehumphrey commentato…
happy Friday to te too più di un anno fa
ecology commentato…
think te più di un anno fa
thehumphrey detto …
link
The gray lupo is not considered extinct anymore....what do te think? Good o Bad? postato più di un anno fa
humphrey59 commentato…
it's cool i like it :) più di un anno fa
thehumphrey commentato…
They are one species, the same as Canis lupus(both are the same) unless te are talking about subspecies, thats a different story. più di un anno fa
thehumphrey detto …
Just an update...or I dont have anything else to write: link postato più di un anno fa
trueshadowwolf detto …
I wish theres a new lupo movie o game so i can start likeing Lupi again, like a bloody hero! postato più di un anno fa
trueshadowwolf commentato…
but i made spirit heart,his a hero also più di un anno fa
trueshadowwolf commentato…
okami, shes amamzing più di un anno fa
Omega90 commentato…
Well there is a lupo companion in Dark Souls, it's part of an Easter Egg, but powerful as crap. Oh but te fight the same lupo when it's grown up, but te can still summon the young one. più di un anno fa
trueshadowwolf detto …
Do u have a spiritual wolf? postato più di un anno fa
trueshadowwolf commentato…
i do, più di un anno fa
Omega90 commentato…
Hey...Heil Hitler. Now If you'll excuse me, I'll get back to not being sore over a 70 anno old event. più di un anno fa
Omega90 commentato…
Wel, sadly for the crappy modern society, I'm basing my "Social Response" idea. It seems to be working. Intelligence:check. Testing will continue. più di un anno fa
hmmm
trueshadowwolf detto …
Does anybody wanna sexy rp cause im bord. postato più di un anno fa
trueshadowwolf commentato…
i know this is "alpha and omega club" but i dont think people barely goes to furrry club più di un anno fa
humphrey59 commentato…
i'm just joking :L lol più di un anno fa
wolfcat343 commentato…
hehe :L Humphrey59 :O più di un anno fa
big smile
trueshadowwolf detto …
オオカミは素晴らしいです! postato più di un anno fa
Lexiomega commentato…
非常真实的 più di un anno fa
trueshadowwolf commentato…
自分たちの悪いやつ! più di un anno fa
Omega90 commentato…
Anyone play DayZ yet? It's good, but I can't wait for it to be released for ARMA 3, then also WarZ. più di un anno fa
trueshadowwolf detto …
...what if Humphrey drank lots of Red toro and went SOOOOOOO HYPER AND DESTROYED TJE WHOLE FOREST. What would u say? postato più di un anno fa
trueshadowwolf commentato…
true....lol più di un anno fa
Omega90 commentato…
Good thing it's not 5 ora energy...after 50 of those he'd die if cuore failure. più di un anno fa
thehumphrey commentato…
if the forest was destroyed, lupo population would reduce....just a hypothesis più di un anno fa
rainy
katelover14 detto …
I'm bored anyone want tony o something being edited to a zombie postato più di un anno fa
katelover14 commentato…
Pm me the pic I'll try my best to complete It.. più di un anno fa
ecology commentato…
have fun più di un anno fa
johnthewolf commentato…
i guess a pirate is here uhh anyone got some smokes and.. maybe a gun più di un anno fa