random Wall

mostra le note di 2481-2490 sulla bacheca di 28133

blush
black_magics detto …
Lets crostini, pane tostato to Lying, Cheating, and Stealing. if your gonna Lie, Lie for a Friend. If your gonna Cheat, Cheat Death. If your gonna Steal, Steal a Heart!
postato più di un anno fa
amyrosy123 commentato…
Kool più di un anno fa
BlackSunshine detto …
☑ Hitler (Done)
☑ Saddam Hussein (Done)
☑ Osama Bin Laden (Done)
☐ Justin Bieber (Today)
☐ Rebecca Black (Friday) postato più di un anno fa
Channyfan1 commentato…
Epic Win più di un anno fa
Wolfdreamer9 commentato…
lol.. più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
Nice. :D più di un anno fa
chattycandy detto …
hi postato più di un anno fa
JoeJsgirl commentato…
Hi. più di un anno fa
Trainofdoom commentato…
Konni'chiwa. più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
What's up? The ceiling, that's what's up. Do te see what I did there? I answered my own question, because I'm just that awesome. :) più di un anno fa
xxXsk8trXxx detto …
Lame Joke Time: Why are triple beam balances Communist?
Because Communism is for the masses! postato più di un anno fa
Fire_Angel commentato…
what? i dont no wat half of that iz!! :P più di un anno fa
Trainofdoom commentato…
I Get It!!!!XD più di un anno fa
r-pattz commentato…
ROFL. più di un anno fa
dustfinger detto …
Every giorno i come on here, and i always usually get a new fan. Its odd postato più di un anno fa
sugarbabes commentato…
That's a good thing :L più di un anno fa
Ever_Life commentato…
Can we bring yesterday back around? Cuz i know how i feel about u now XD più di un anno fa
dustfinger commentato…
I'm not a fan whore, never been. Same as spot. più di un anno fa
shadowwilfre detto …
ciao can te guys unisciti my Wilfre club? postato più di un anno fa
sugarbabes commentato…
Need to give me the link :P più di un anno fa
shadowwilfre commentato…
just look up Wilfre in the cerca box it should be there. più di un anno fa
Trainofdoom detto …
te best check yo'self 'fore te wreck yo'self!83 postato più di un anno fa
o_OULookWeird commentato…
o-o più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
O.O più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
Ha-Ha! più di un anno fa
Jeyyounit_11 detto …
ciao guys
Come unisciti my club it's called

WAILENS

I hope to see some of you'd there postato più di un anno fa
r-pattz commentato…
Not gonna happen. ;D più di un anno fa
cleo-mermaid commentato…
i'm not a wail più di un anno fa
SooFlyLikeAG6 detto …
We all wonder where the wind blows... postato più di un anno fa
Jacoblackswife commentato…
I dont. più di un anno fa
someone_save_me commentato…
Neither do I. più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
2 THE END OF THE WORLD più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
nor do i più di un anno fa
Jacoblackswife detto …
Noooo I Went On Twitter And Got The Fail Whale!!! My Life Is Over :( postato più di un anno fa
Damon-Bamon12 commentato…
Me too! xD più di un anno fa
Chewfjkd detto …
I'm Sweaty. =P postato più di un anno fa
xoPixie-Popxo commentato…
Dude! Me too! It's so hot I could die............ più di un anno fa
Damon-Bamon12 commentato…
Ugh, same! più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
ew più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
Dude, take a bath! più di un anno fa
surprise
Fire_Angel detto …
add me peoples!!! please!! postato più di un anno fa
Bananaaddict commentato…
Hehehe.........no. più di un anno fa
JoeJsgirl commentato…
I will add te since te asked. più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
Added te :) più di un anno fa
darkmoon47 detto …
if a fan whore is some1 who asks ppl 2 fan them is a fan slut some1 who fan ppl postato più di un anno fa
Bananaaddict commentato…
fan slut? lol più di un anno fa
darkmoon47 commentato…
well ppl who ask 4 fan get called fan whores so y can't we have fan sluts? più di un anno fa
darkmoon47 commentato…
i'm a fan slut più di un anno fa
big smile
Chaann94 detto …
I think fanpop needs to add an emoticon/mood that goes crazy! Not crazy like angry but crazy like hyperactive and bouncing and all! One that te can use when you're like; YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY OH MY GAAAAAAAWD!!!!
Anyone feels the same way? =3 postato più di un anno fa
Fire_Angel commentato…
yup! moving emoticons! awesome!!! :D più di un anno fa
samuraibond005 detto …
I finally found out how to get on fanpop from school. :D postato più di un anno fa
Fire_Angel commentato…
can u not get on it in school? più di un anno fa
Trainofdoom commentato…
I did to! Only the computer never blocked it. I even got on AdultSwim games and played Robot Unicorn Attack(Englands preferito videogameX3) till the campana, bell rungXD! più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
I wish I could get on Fanpop. :( But 5 years ago, some kid decided that it was a good idea to look up porn. Needless to say, things got a little messy, if te know what I mean. ;) Now we can only go to educational websites & funtrivia.com. più di un anno fa
Jeyyounit_11 detto …
add me postato più di un anno fa
Jeyyounit_11 commentato…
and be a wailen più di un anno fa
MJLegacygirl commentato…
Wailen??? più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
I added you. :) Wailen? As in Waylon Jennings? Cool. più di un anno fa
123a detto …
At 7mins, 8sec after 6 o’clock on Sep. 10th of this anno it'll be 06:07:08 09/10/11 it'll not happen again until 3011. postato più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
omg più di un anno fa
victoria7011 commentato…
OMG!never realised that! più di un anno fa
curtainsfalls detto …
I still have imaginary Friends who I talk to in my head. postato più di un anno fa
solangel commentato…
what's his/her name? più di un anno fa
curtainsfalls commentato…
Don't have a name. più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
call him/her barbara più di un anno fa
smile
ladycountry detto …
Yey! I have 200 fan postato più di un anno fa
Chaann94 commentato…
NO U DON'T! Now u have 201 ;) =P più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
So? I have 1340 fans. WHAT! più di un anno fa
ladycountry commentato…
Nice più di un anno fa
angelic
TruBerries detto …
Just because a person is being honest doesn't mean that they're being rude. I wonder how many people can distinguish the difference. postato più di un anno fa
r-pattz commentato…
AMEN. Having and stating an opinion isn't a crime, people. Honesty is a dying virtue. :( più di un anno fa
lifecanbestupid detto …
segnala me!!!! I'm really mean, I promise! postato più di un anno fa
AaaaaGirlygirl commentato…
Lolz Kay? più di un anno fa
r-pattz commentato…
LOL. più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
te sound absolutely terrifying. successivo time, post that while te don't have an icona of guinea pig. :D Sorry, but I just can't take te seriously. più di un anno fa
smile
ccdiggs detto …
ciao guys i am all most at 100 fan i got 91 right now can u plzzzz at me i will give u soooooo many props if add me thanks!!!!!! postato più di un anno fa
xoPixie-Popxo commentato…
te can't bribe people with props just to add you... più di un anno fa
victoria7011 commentato…
i will add you!:) più di un anno fa
ccdiggs commentato…
aw thanks più di un anno fa
heart
xoPixie-Popxo detto …
We could have had it all...........
Rolling in the deep................
te had my cuore and soul................
But te played it...........
With a beat..........

Is it possible to be in Amore with a song? postato più di un anno fa
r-pattz commentato…
No. più di un anno fa
xoPixie-Popxo commentato…
Really? I think I'm in Amore with this one though<3 più di un anno fa
EmzLovesCheryl commentato…
Great song! (: più di un anno fa
crying
smileypop9 detto …
My life is so horrible it's hell. People tell me to make it better, but te can't make hell better. That's why it's hell. postato più di un anno fa
maxygirlforever commentato…
ohhhhh :((.....don't be sad :/ più di un anno fa
smileypop9 commentato…
:((( my life's terrible now più di un anno fa
r-pattz commentato…
^ WTF. più di un anno fa
laugh
Bond_Of_Fury detto …
In class, we decided to do a Horrible Musica Contest. Everyone started calling artists such as Justin Bieber, Brüno Mars, Rebecca Black... etc.
I played the song 'Shout, Shout, Let It All Out' from Tears for Fears.

I won! postato più di un anno fa
Bond_Of_Fury commentato…
Yeah, I know it's a timeless classic, but it isn't so popolare in my class... più di un anno fa
Tamar20 commentato…
Cool. più di un anno fa
angry
Chaann94 detto …
I DON'T WANNA GO!!!
te can't make me...
te really can't...
... =C postato più di un anno fa
Thecharliejay detto …
This is very random but I don't think I'll ever get a medal :-( I hope I do... one day
postato più di un anno fa
dustfinger commentato…
it takes a LONG time. It takes so long, te forget that you're trying. più di un anno fa
Thecharliejay commentato…
true più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
If te add things to spots, then you'll get a medal a lot faster. :) più di un anno fa
jbiebgirl100 detto …
I GIVE MOST OF THIS CREDIT FOR THIS CLUB TO JBIEBGIRL100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

my bff wrote that and i want her to know that she made this club and fanpop wouldnt be a PARTY without you.

link postato più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
go on my bacheca and go to where it says PARTY TIME and unisciti the club!!! più di un anno fa
r-pattz commentato…
LOLno. più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
forget u più di un anno fa
jbiebgirl100 detto …
PLEASE unisciti THIS CLUB. do it for me...DO IT FOR FANPOP
link postato più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
ALL THE COOL KIDS R THERE. COME unisciti THE fanpop PARTY!!!!!!!!!!! più di un anno fa
r-pattz commentato…
If all the cool kids are there, why are te in it? più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
>:( yeeaaahhhh me too più di un anno fa
big smile
jbiebgirl100 detto …
PARTY ON MY WAAAALLLLLLLLL postato più di un anno fa
ryogirl2010 commentato…
IM COMIN EVEN THO U DNT KNO MEH più di un anno fa
iheartjdb1616 commentato…
thts fine più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
everyone is invited più di un anno fa
dustfinger detto …
Finally 17 postato più di un anno fa
Chewfjkd commentato…
Ur bdayz on moms giorno ?cool :P più di un anno fa
Jacoblackswife commentato…
Happt Birthday!!! più di un anno fa
Thecharliejay commentato…
happy bday più di un anno fa
black_magics detto …
hapy mommas giorno :D postato più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
same 2 u più di un anno fa
black_magics commentato…
tank tu più di un anno fa
meh
fugiami detto …
Good Morning!!! even though it is like past 12 o clock. . . postato più di un anno fa
black_magics commentato…
its only 10:53 bhere più di un anno fa
black_magics commentato…
sorry here più di un anno fa
rj1995 commentato…
morning :) più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
Goodnight! It's almost midnight where I am. più di un anno fa
heart
Cola020 detto …
EVERYDAY IM SHUFFLING postato più di un anno fa
kiss
Sandfire_Paiger detto …
HAPPY MOTHERS DAY!!!!!
from Sandfire_Paiger! postato più di un anno fa
heart
ccdiggs detto …
i Amore cupcakes!!!!!!! postato più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
SAME più di un anno fa
Bff_4ever commentato…
Mmmmm. Yummy me to più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
Who doesn't? :D più di un anno fa
laugh
ladycountry detto …
I got my green medal here postato più di un anno fa
GameTime commentato…
good for ya. più di un anno fa
midnight-stars commentato…
Thats awesome! :) più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
Great! :D più di un anno fa
isfan12 detto …
I Amore Pandas, they're so chill. They're like "Dude, racism is stupid. I'm White, Black, and Asian..." postato più di un anno fa
catgirl140 commentato…
True dat! :D più di un anno fa
isfan12 commentato…
IKR più di un anno fa
taylorl4101 commentato…
<3 più di un anno fa
big smile
black_magics detto …
If I ever get arrested I want to ask the cop if I can change my Facebook status to "Chillin wit my cellies". postato più di un anno fa
karlyluvsam commentato…
did he let u change ur status lol più di un anno fa
r260897 commentato…
is there any chance of being arrested più di un anno fa
black_magics commentato…
no hedidnt let me chang mi status :( lolz più di un anno fa
big smile
AaaaaGirlygirl detto …
HELLO WORLD!!! :D postato più di un anno fa
black_magics commentato…
hillo :D più di un anno fa
carsfan commentato…
Hey! XD più di un anno fa
AaaaaGirlygirl commentato…
Lmao I'm not? più di un anno fa
GoldnSnitch_96 detto …
EVERYONE LISTEN! This is important. Atul has turned good. He has appologised, and promises to never go bad again. He just wants to make friends. I know he has hurt us in the past, and betryaed our trust. But at the end of the day, he is a human like te and me. postato più di un anno fa
r-pattz commentato…
Who? più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
Wow. cleo-mermaid has issues. più di un anno fa
GoldnSnitch_96 commentato…
ya think? più di un anno fa
big smile
iamagagamonster detto …
Just got back from the movies, Thor is my new preferito superhero movie, can't wait til Captin America comes out ^-^ postato più di un anno fa
TruBerries detto …
Seriously, nobody needs to know all your business from A-Z all on the internet. You're bound to get made fun of o even talked about. There's just things that te need not to share over the internet. postato più di un anno fa
CornChips commentato…
People do it anyway though lol più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
^ lol true più di un anno fa
TruBerries commentato…
Yeah....sometimes I wonder if folks do that mess out of pity just to get attention più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
I know, right? I've seen people on Facebook who tell people what state, city, & strada, via they live in/on, and what school they go to. Some dude even postato his class schedule on superiore, in alto of that. Do these people WANT to be abducted? più di un anno fa
crying
taylorl4101 detto …
IM SAD
postato più di un anno fa
r-pattz commentato…
BUMMER. più di un anno fa
xX-glammeh-Xx commentato…
*hugs u tight* più di un anno fa
taylorl4101 commentato…
*hugz back* thx hun ily più di un anno fa
xXx-glammeh-xXx commentato…
np ilyt sis più di un anno fa
brinaloves123 detto …
i am borad hit me up wit plans
postato più di un anno fa
JoeJsgirl commentato…
Watch your preferito tv mostra o get on live chat. te could also listen to your preferito music. più di un anno fa
gleekout4ever commentato…
Count how many colori there are in the rainbow! ^_^ più di un anno fa
Rainsky57 commentato…
Sleep più di un anno fa
r260897 commentato…
me too i m also bored..... più di un anno fa
cake
spunkyonyx detto …
i just got my dedicated medal in this club!!! yay ^_^ postato più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
congrats. i am trying to that medal too. più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
Congrats! più di un anno fa
spunkyonyx commentato…
thank u più di un anno fa
Mallory101 detto …
It's Derby Day. c: postato più di un anno fa
r-pattz commentato…
Kentucky Derby? più di un anno fa
Mallory101 commentato…
Yep più di un anno fa
Trainofdoom detto …
"I mourn the loss of thousands of precious lives, but I will not rejoice in the death of one, not even an enemy "-Martin Luther King Jr. postato più di un anno fa
monkey
fantastic_evie detto …
WOOOOOOOHOOOO! postato più di un anno fa
AaaaaGirlygirl detto …

CHANTING MAKES IT IMPORTANT!
CHANTING MAKES IT IMPORTANT!
CHANTING MAKES IT IMPORTANT!
CHANTING MAKES IT IMPORTANT! postato più di un anno fa
black_magics commentato…
ttly più di un anno fa
dxarmy423 detto …
Reality's a plague, we're the medication postato più di un anno fa
smile
black_magics detto …
theres some freaks in the livin'room gettin it on
and they aint leavin till six in the mornin'
if te dont know where your from and te
dont know where your goin but im so lit
i dont know where im at where im from o where im goin
She drank a couple shots of that pat-rone
now she wanna get my name tatted on
i took her to the tattoo negozio so she could get a tattoo of my name on her cha cha

postato più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
O.o più di un anno fa
black_magics commentato…
pitbull.... più di un anno fa
black_magics commentato…
ya ,its da remix of tik tok più di un anno fa
egyptprincess7 detto …
This is sparta!!!!!!!!!!!!!!!!! postato più di un anno fa
marthatsal commentato…
hahahaha! Iknow where Sparta is! più di un anno fa
egyptprincess7 commentato…
Really? Where? XD più di un anno fa
laugh
Kowalski355 detto …
haha!!!!!!!!! this was a comertial i just saw! haha! its so funny!!

Girl: Dad, did te eat my last pudding?

Dad: * HUGE smile on his face* * Puts down newspaper* No....

Mom: Only budino gives te budino face.

Girl: >:\

Dad: ....... Im sorry....

Boy: te dont look sorry...

dad: Your right. Im not. postato più di un anno fa
Kowalski355 commentato…
haha.... lol più di un anno fa
black_magics commentato…
omg saw that *PUDDING FACE*:) più di un anno fa
Kowalski355 commentato…
yeah, its kinda akward some. più di un anno fa
worried
dezzypoo detto …
link
plz go to it postato più di un anno fa
Hammy3000 commentato…
lol i will più di un anno fa
dezzypoo commentato…
thanks più di un anno fa
arcticflake detto …
If I create a weird fan spot will te guys unisciti & add some of your awsome randomness to it? postato più di un anno fa
MrOrange16 commentato…
link più di un anno fa
arcticflake commentato…
Mrorange, did te become a fan of it yet più di un anno fa
dezzypoo commentato…
plz più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
maybe-_- più di un anno fa
big smile
jbiebgirl100 detto …
Hello randomers!!!
It is now time for random " bang on key board like te wanna kill somebody":...................XCCCNNCXCHHJ VHJDNDZJKCDJKXDZXXCXN,XNXDZNMXCDNM N HMJXDZHMND CJNXHJDXNHDXMNBDNDZXJCNSBABNvfbBNVHJMKK
';.,.,/'
,.'
,L[SFML'................wow. that was fun postato più di un anno fa
nymph_tonks commentato…
yyy54d3whynyucuyhnyfvggfgfrdm,Z ncvgh vbASZ più di un anno fa
DXSgirl30 commentato…
l.ki ,killoolpp'[p;dpsd;soso;dodpxdp'dpdx'dxpsdzpsz'[zd'valsddfa più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
Good Job!!! più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
OMFOEWMOWMGWOMGOMOGMO2MWOGMOMGMOGMOMGOWMGOW OMOGMO2MWOGMOMGMOGMOMGOWMGOW OMOGMO2MWOGMOMGMOGMOMGOWMGOWOMOGMO2MWOGMOMGMOGMOMGOWMGOWOMOGMO2MWOGMOMGMOGMOMGOWMGOW più di un anno fa
sunny
TruBerries detto …
Parents are even più annoying when you're eighteen o older and sometimes that's the age when te wanna schiaffo, smack them into the successivo century postato più di un anno fa
Bond_Of_Fury commentato…
o not. :P più di un anno fa
TruBerries commentato…
Yeah....right.... più di un anno fa
tongue
katzneko detto …
I am so bored right now! X3X postato più di un anno fa
marthatsal commentato…
link più di un anno fa
marthatsal commentato…
as i detto before... 10 things to do when te are bored! più di un anno fa
katzneko commentato…
Wow! più di un anno fa
tongue
black_magics detto …
A girl without a guy is like a pesce without a bycicle ! DAMN ! so glad im wearin shortsz ehh daysz like this makesz people wanna put on a bikini & sit da the air conditioner.
postato più di un anno fa
Bananaaddict commentato…
That's damn special... più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
.. più di un anno fa
big smile
music4life13 detto …
♥Happy Birthday Chris Brown♥ postato più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
Happy B-Day. Try not to hit anymore women. più di un anno fa
AaaaaGirlygirl detto …
Ya know what would make fanpop even better? If we could trade our medaglie in for somethin cool. Like pie o money! postato più di un anno fa
jessieinCA commentato…
Yeah we could actually do something with cash più di un anno fa
AaaaaGirlygirl commentato…
Yah! And tha pie! più di un anno fa
arcticflake commentato…
PIE!!!!!!!!!!!!!!!! più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
What's the point? It's all virtual, anyway. But it would be kind of cool to win fan-bucks and to be able to cash in to win the giant panda bear. :) più di un anno fa
mischievous
cheekydevil detto …
NEVA!!!!!
NEVA!!!!
NEVA!!!!!
NEVA!!!!!
postato più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
... più di un anno fa
cheekydevil commentato…
hey, più di un anno fa
cheekydevil commentato…
wats up wit the ...................... più di un anno fa
mischievous
cheekydevil detto …
U CNT MAKE ME LEAVE, ILL STAY FOREVA postato più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
... più di un anno fa
DEVILHAUNTER commentato…
yeeeeahhhaaaaaaXDD come to darkside.i have biscotti, cookie for u più di un anno fa
mischievous
cheekydevil detto …
MUAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA postato più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
... più di un anno fa
cheekydevil commentato…
why do te keep goin ...?:( più di un anno fa
cheekydevil detto …
random club is awwwwwwwwsooooooome !!!!!!!!! il never leave, postato più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
... più di un anno fa
moodystuff449 detto …
Do te remember the song I never sang?
Do te remember the words I never said?
Do te remember the Amore I never felt?
Do te remember the tears I never shed?

Do te remember the pain of heart's first fall?
Do te remember who put me through it all?

Do te remember the way te never cared?
Do te remember the time I felt so scared?

Do te remember holding me in your arms?

Do te remember me walking out the door?

Do te remember us standing in the rain,
when te detto te wanted my back again? postato più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
no più di un anno fa
moodystuff449 commentato…
Ha ha!! più di un anno fa
CRAZYCOW365 commentato…
noy really... più di un anno fa
laugh
katy55 detto …
random bacheca is soooo weird,............. I Amore IT, GO mela, apple PIES RUN, DONT LET THEM EATS YOU, RUUUUUUUUUUUNNN!!!! postato più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
*farts* più di un anno fa
big smile
music4life13 detto …
♥Happy Birthday Chris brown♥!!! postato più di un anno fa
big smile
MyronPwnsBella detto …
Today's my birthday! I'm 20 now! postato più di un anno fa
xXxJDloverxXx commentato…
Happy Birthday! =D ♥ più di un anno fa
gleekout4ever commentato…
Happy b-day!!! ^_^ più di un anno fa
MyronPwnsBella commentato…
PftFan99: Yep, and it's a pretty good feeling. più di un anno fa
monkey
VictorVonDoom detto …
Will someone PLEASE unisciti my Kahmunrah spot? I asked on picks here on Random, and so far I have a Maybe and an Of Course Not. I Hate Kahmunrah!! (I don't like that last answer, I don't know why I put it as a choice. I could have put it in a nicer way) SO, SOMEONE (preferably someone who really likes Kahmunrah) PLEASE JOIN!!!!! postato più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
no più di un anno fa
VictorVonDoom commentato…
Then don't comment. più di un anno fa
jbiebgirl100 detto …
I did the Cinnamon Challenge today O.O Its when te get a palm full of cinnamon and put it in your mouth for five minuti and eat it. THAT SHIT IS TERRIBLE!!!!!!!!! it buuuurrrnneeedddd. it is worse than it seems postato più di un anno fa
XxEmolovexX commentato…
O.o wow più di un anno fa
TruBerries detto …
Am I the only one here that's hates pity? I really don't need that in my life right now, but I do need honest people who keeps it really all giorno everyday. Doing things out of pity just shows me how pathetic someone really is. Goodness! postato più di un anno fa
XxEmolovexX commentato…
Yea, it annoys me too. più di un anno fa
Jeyyounit_11 detto …
morning! postato più di un anno fa
iamagagamonster commentato…
My morning was at 5 hours ago! hehe più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
same ^ più di un anno fa
tongue
Thecharliejay detto …
I just Lost the game postato più di un anno fa
xXxJDloverxXx commentato…
Oh Damn now I've lost! =( più di un anno fa
LOLerz25 commentato…
Shit, same >.< più di un anno fa
jbiebgirl100 commentato…
wtf what game??? più di un anno fa
smile
VictorVonDoom detto …
I was wondering if anyone would unisciti my spot for Kahmunrah (Night at the Museum: Battle at the Smithsonian) postato più di un anno fa
surprise
Jeyyounit_11 detto …
Did te guys hear about the church that caught on fire????

~holy man~ postato più di un anno fa
VictorVonDoom commentato…
A church caught on fire? When???? più di un anno fa
ace1317 commentato…
no più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
no più di un anno fa
gleekout4ever detto …
Skittlesㅡ taste the rainbow!!!!!

Take that...... ^_^ postato più di un anno fa
black_magics commentato…
dr pepper-trust me im a doctor O_0 più di un anno fa
lily649 detto …
i could really go for some ice cream rite bout now
postato più di un anno fa
PeachStar commentato…
Mee Too più di un anno fa
Trainofdoom commentato…
Me four... più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
SAME più di un anno fa
BlackSunshine detto …
*Gasp* postato più di un anno fa
PeachStar commentato…
What?!? più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
..? più di un anno fa
heart
Chaann94 detto …
Today it was the memorial giorno of all the victims and soldiers who were killed in world war 2 and all the wars after that war. Thank God it was a quiet giorno instead of the crap from last year.
Tomorrow Liberation day! Yaay! =D. postato più di un anno fa
jbiebgirl100 detto …
I feel lonley...............and betrayed postato più di un anno fa
karlyluvsam commentato…
awww do te wont ur mommy .. LMFAO più di un anno fa
lily649 commentato…
aw più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
lmfao at karlyluvsam hahahah più di un anno fa
Drisina detto …
How the hell can someone track te down if te have a foto of yourself on the internet ?I mean not that I have ever postato , but everyone thinks it's not sicuro, cassetta di sicurezza because people track te down , but how lol ? postato più di un anno fa
TruBerries commentato…
Well, most people put the city that they're from on their profile. That way mostly. più di un anno fa
MrOrange16 commentato…
There are websites that can take an image and trace where the fonte of the picture came from. So if they have a hold of an image of you, they could possibly find your facebook. But posting your picture online isn't only dangerous because someone can track te down, but someone can do obscure things with that picture as well (say post it on a porn site for example). più di un anno fa
Drisina commentato…
Well I don't have Facebook and I have never postato of picture of myself on internet(and never will)but everyone kept saying it's so dangerous.I don't post pictures of myself because I don't see the point , I don't want , I never thought it was about people tracking te down.So they can't track te down if te don't have Facebook o what ? più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
That's messed up. This is the reason why I don't have Facebook o Myspace. più di un anno fa
meh
player_boy detto …
i feel random now postato più di un anno fa
angry
TruBerries detto …
te know fanpop is NOT a dating site. If te are in desperate need for a relationship o even flirt, then unisciti a DATING site. That's basically what they're there for. postato più di un anno fa
vanillaicecream commentato…
Will te go out with me???? più di un anno fa
vanillaicecream commentato…
* don't take me seriously* I was merely joking più di un anno fa
TruBerries commentato…
I knew te were più di un anno fa
heart
DxCFan01Baby detto …
Umm is it normale to have be in Amore with a cartoon charcter?? But what if te know someone, who acts like that cartoon charcter?
Because I'm talking about Duncan!!! <3 postato più di un anno fa
iamagagamonster commentato…
There is no such thing as normal, what te might coniceder normal, i might think is weird. but wat i think is normal u might think its wack as crack più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
Oh don't worry, there's so many cartoon/animated characters that I want to have sexual intercourse with so no it's not weird. più di un anno fa
DxCFan01Baby commentato…
lol alright thanks =) più di un anno fa
smile
Damon-Bamon12 detto …
I have a question... How many babies/children can a female human have? xo postato più di un anno fa
JoeJsgirl commentato…
Good question. I don't know. più di un anno fa
JadeEyes commentato…
brace yourself for a biology lesson- if i recall correctly, a human ovary contains about 2000 eggs, so technically speaking, they an have that many, but realistically speaking, if the mother only has a single child per pregnancy, and the pregnancy lasts the required 9 months, that should be about 55-60 children from puberty to menopause. as for how many they can have at a time,i believe the largest recorded amount is 9. thanks for listening più di un anno fa
PftFan99 commentato…
If te are very young, (you can possible start period at 9, so, that close) then te could lose the ability to have kids, if te have kids at that age. più di un anno fa
black_magics detto …
lollipops and rainbows to yu all......ahh life is good :)
::❤。◕‿◕。❤:: postato più di un anno fa
gleekout4ever commentato…
I Amore them both! più di un anno fa
BlackSunshine commentato…
(: più di un anno fa
DxCFan01Baby detto …
I'm feeling hype today!!! :D postato più di un anno fa
r-pattz commentato…
*hyper. "Hype" is a noun. più di un anno fa
DxCFan01Baby commentato…
lol thats how hyper I am today lol xDD that I didnt even notice lol più di un anno fa
sick
lily649 detto …
2day i left school early im in too much pain...i thought it was the football game i played but that is impossible cuz that waz 3 dayz fa im still in pain postato più di un anno fa
lily649 commentato…
wwwaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh più di un anno fa
DxCFan01Baby detto …
ciao People, Guess What!!!!!!!!

I Amore Duncan and Courtney, It's Ok If te Don't Know Who They Are, Just See My Page And te Will See ^^

Well I'm Gonna Answer Some più domande lol xDD postato più di un anno fa
Damon-Bamon12 commentato…
D and C forever! <3 più di un anno fa
DxCFan01Baby commentato…
Yeah Buddy!!! =) più di un anno fa
laugh
Tweety56 detto …
i feel good postato più di un anno fa
JoeJsgirl commentato…
I feel good too. più di un anno fa
ccdiggs commentato…
same here più di un anno fa
Tweety56 commentato…
its juss a good giorno today dont know y più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
And the sunshine's just for me, and I feel good. That was Boy Meets World reference. più di un anno fa
tongue
music4life13 detto …
I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH postato più di un anno fa
Wolfdreamer9 commentato…
o_O più di un anno fa
music4life13 commentato…
u don't know that song? più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH I WHIP MY BACK AND FORTH più di un anno fa
vampirprincess detto …
All that is essential for the triumph of evil is that good men do nothing. postato più di un anno fa
XxEmolovexX detto …
I'll take a potato chip and....OMNOMNOMNOMNOMNOMNOM!!! postato più di un anno fa
Tamar20 detto …
A girl dropped her pencil while sitting successivo to her bf... She glanced at his phone while he was texting a message that detto "I Amore you"... The girl jumped up and called him every name she could think of and left the room... The message was to his mother! She didn't listen and left him... He killed himself because she left him... She killed herself because he killed himself... Moral of the story: Don't drop te pencil! postato più di un anno fa
IshanUltra commentato…
That was a very interesting story.and a n interesting moral.but there was barely connection between the moral and the story.anyway it was awesome lol più di un anno fa
IshanUltra commentato…
it is weird because this the first time i met a hater.she could have been nice più di un anno fa
Seddie4Ever commentato…
Why didn't he just explain it to her? For all she knew, the message could have been for her. Assuming this story is true, the guy obviously had serious issues if he killed himself over that. più di un anno fa
LadyL68 detto …
♥Me♥ & ♥Kaleb♥ FTW!!! :) postato più di un anno fa
vampirprincess commentato…
what "FTW" means? più di un anno fa
Martyrockz12 commentato…
It means "for the win". più di un anno fa
cool
player_boy detto …
add me ppl :) postato più di un anno fa
r-pattz commentato…
There are way too many fan whores in the world. :O più di un anno fa
r-pattz commentato…
@Eppo: ORLY? @Riff_Raff: te obviously are very blind. Seriously, just lookit my motto. (You can read, can't you?) @player: The fan whoring was where te originally went wrong, and that fault was following da your level of patheticness. Asking for fan is bad, but asking for friends? What, does everyone IRL hate you? (Wouldn't blame them if they did...) te won't find many true Friends on the internet. My advice? If te want friends, get your culo off the computer and go to parties and talk to people. Jesus. The successivo "friend" te make on the internet might be a 40 anno old rapist. più di un anno fa
player_boy commentato…
i didn't meant fan like i'm a rock stella, star o sth i just meant that i need some ppl add me & i saw ppl say this soo i just thoght that what they call it srry if i bothered u i didn't want any 1 2 hate me srry if i did sth wrong più di un anno fa
big smile
Peace_out_kiss detto …
Thank u lord
Osama Bin Laden
Is dead postato più di un anno fa
cleo-mermaid commentato…
he was my dad più di un anno fa
Riff_Raff commentato…
hahhhhha più di un anno fa
cleo-mermaid commentato…
yeh well, i was only joking haha ^.^ più di un anno fa
jbiebgirl100 detto …
i am in three predicaments:
my BUTT is stuck in a basket
i have to use the use the bathroom but i cant cause my BUTT is in a basket

And lastly, im almost finished eating my caramella fondente, fudge brownie
:( postato più di un anno fa
Trainofdoom commentato…
XD più di un anno fa
SHYBOY88 commentato…
lol più di un anno fa
Mongoose09 commentato…
lol più di un anno fa