random Wall

mostra le note di 11-20 sulla bacheca di 29997

crying
RougeTheBat844 detto …
I WANNA GET THE GAME DREAM BBQ SO BADLYYYYY ITS BASICALLY AN ENA GAME!!!! postato 路6 mesi fa
heart
RougeTheBat844 detto …
BLESS EVERYONE!!! 馃挋馃挍馃挋馃挍馃挋馃挍馃挋馃挍馃挋馃挍馃挋馃挍馃挋馃挍馃挋馃挍馃挋馃挍馃挋馃挍馃挋馃挍馃挋馃挍 postato 路6 mesi fa
crying
RougeTheBat844 detto …
Some idiot made me sad cuz he discriminated me. :((((( postato 路6 mesi fa
laugh
RougeTheBat844 detto …
WHAT. Are YOUUUUU. Even SAYING???? Hahahaha- postato 路6 mesi fa
laugh
RougeTheBat844 detto …
Oh Moony where are you? 馃槅馃槅馃槅 postato 路6 mesi fa
cloudy
Darkmoons detto …
Embrace the pain
A dangerous addiction
Once te make a choice
There's no turning back postato 路6 mesi fa
sunny
RougeTheBat844 detto …
Salutations everyone! postato 路6 mesi fa
CokeTheUmbreon commentato…
Salutations to you, too :) 路6 mesi fa
hmmm
RougeTheBat844 detto …
Moony just asked me if I was drunk again. What should I say? postato 路6 mesi fa
meh
RougeTheBat844 detto …
Moony: Look at the crowd ENA! Everybody's ugly. Today's item must be really special. What do te think it is?
Me: WHY WOULD I KNOW!?! I'm too stupid to even know anything! *Glitches back to happy* Gaaahhhh. Sincerest apologies. postato 路6 mesi fa
big smile
RougeTheBat844 detto …
I'm gonna climb to the superiore, in alto of the Great Runas and make my wish! :D
I might beat Moony tho! :D postato 路6 mesi fa
Canada24 detto …
wubba wubba dub dub biiiiitch postato 路6 mesi fa
cool
RougeTheBat844 detto …
GET OFF MY LAWN, NIKUSA. - Solazar postato 路6 mesi fa
cool
RougeTheBat844 detto …
still a piece of garbage 馃棏 postato 路6 mesi fa
Canada24 commentato…
I told te that in confidence 路6 mesi fa
Windwakerguy430 detto …
Ya know I was joking when I detto Elon Musk was killing people with verification on Twitter and then he goes and charges people to be verified on Twitter
huh鈥 I should stop joking they seem to become reality and I鈥檓 disappointed in this world for being as fucking stupid as I joke about it being postato 路6 mesi fa
Zeku commentato…
Make a joke about me getting rich, please. 路6 mesi fa
laugh
RougeTheBat844 detto …
if me mom were HA GAYYYYYYYYYYYY postato 路6 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
XD lol 路6 mesi fa
laugh
RougeTheBat844 detto …
*falling down the stairs* postato 路6 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
Fall up the stairs 路6 mesi fa
CokeTheUmbreon commentato…
*I set a fiore on you* RIP. 路6 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
*Ascends while screaming Godrays at the tp of my lungs* 路6 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
*top 路6 mesi fa
surprise
RougeTheBat844 detto …
ayo the pizza here postato 路6 mesi fa
CokeTheUmbreon commentato…
Cool! What kind? 路6 mesi fa
sad
RougeTheBat844 detto …
My gaming group just emailed me and detto that they want me to f*ck off postato 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
oh wait they emailed me again and detto that it was a typo, they meant "game on" :D 路7 mesi fa
Canada24 detto …
馃巸馃懟 postato 路7 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
I just tinkled in my gym shorts, I told te not to do that 路6 mesi fa
Canada24 commentato…
Aww, and I thought te was a big boy now 路6 mesi fa
sunny
whatsupbugs detto …
I hope that we all have a wonderful, enjoyable Halloween full of treats and fun. postato 路7 mesi fa
Autun8756 detto …
Everybody gangsta until.......? postato 路7 mesi fa
CokeTheUmbreon commentato…
...the admins take down your account. 路6 mesi fa
Autun8756 commentato…
To the spammers and scammers littering this site. 路6 mesi fa
TheLefteris24 commentato…
... Old bacheca Posts of theirs suddenly get New Comments- 路3 mesi fa
blush
RougeTheBat844 detto …
wut the actual f am i doing
i fell in Amore with entity
help postato 路7 mesi fa
heart
RougeTheBat844 detto …
Would te kindly reveal the wish te made to me?~
-ENA, Temptation Stairway 馃挋馃挍 postato 路7 mesi fa
Windwakerguy430 detto …
Elon Musk spreads his musk to Twitter killing millions of verified people
And no one cried postato 路7 mesi fa
hmmm
RougeTheBat844 detto …
Minecraft speedruns be like: postato 路7 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
Mineshaft cause my dad fell down a mineshaft and died EPIC LIFE SPEEDRUN (GONE WRONG) 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
*dream speedrun music* 路7 mesi fa
hmmm
RougeTheBat844 detto …
yo what happened to my life im obsessed with entity now postato 路7 mesi fa
mischievous
RougeTheBat844 detto …
LISTENING TO SOME AGOTI BANGERS FROM MY FAV FNF MODS :D
A.G.O.T.I. x ENTITY postato 路7 mesi fa
blush
RougeTheBat844 detto …
I'm watching YTPs of ENA being not ok O-O postato 路7 mesi fa
heart
RougeTheBat844 detto …
ppl, im just vibing to my girl Katy Perry :D
also Maroon 5 :) postato 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
bruh 路7 mesi fa
worried
RougeTheBat844 detto …
EVERYBODY I FELL IN Amore WITH ALBANIAN Musica HELP ME O-O postato 路7 mesi fa
SilentForce commentato…
My Albanian culo thinks that te don't need any help 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
Well i guess im developing a Amore for ur kind of Musica Adelina o-o 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
im sus 路7 mesi fa
SilentForce commentato…
Sussy baka xD 路7 mesi fa
angelic
RougeTheBat844 detto …
The west wind drifts through my thin gauze shirt.
Against the hills, a tall building with plank-walled rooms.
I, wishing for my wife and son like clouds far away,
My night is even longer under the bright moon.

With wine at the head of the bed, my spirit always drunk,
Under a pillow, no flowered dreams o sweet.
One piece of quiet lives only in the heart.
I lean on others to lessen my amaro cool.

~Someone in Angel island :) postato 路7 mesi fa
Canada24 detto …
I'm going as Arthur morgan for a Natale party postato 路7 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
To be honest, I thought te always dressed like that 路7 mesi fa
Canada24 commentato…
I'm pi霉 the goth Vans look 路7 mesi fa
whatsupbugs commentato…
I hope te have a great time. 路7 mesi fa
mischievous
Darkmoons detto …
Don't dare let her tremble alone postato 路7 mesi fa
Canada24 detto …
Boo postato 路7 mesi fa
Canada24 commentato…
馃懟 路7 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
Oh my god, that made me squirt like a Jackson Pollock painting of liquid shit. te can鈥檛 scare me like that 路7 mesi fa
Canada24 detto …
agrifoglio shit I've been here for 11 years, close to 12 now postato 路7 mesi fa
Canada24 commentato…
Halloween is my 12th anno anniversary to fanpop 路7 mesi fa
TheLefteris24 commentato…
Congrats! Happy belated 12th fanpop Anniversary !!!! 路3 mesi fa
heart
NectariaKiritsi detto …
There is some great news to tell you! One of my immagini have produced oro which I can't believe that it actually have happened to me and I'm going to mostra te with an image as proof! I'm very happy to know that there are people who cared a lot about me. ^_^ postato 路7 mesi fa
whatsupbugs commentato…
I'm proud of you. 路7 mesi fa
NectariaKiritsi commentato…
*sobs* Thank te for appreciating me back, whatsupbugs! You're one of my best Friends I ever had. :'D 路7 mesi fa
whatsupbugs commentato…
You're welcome and thank you. 馃挆馃挆 路7 mesi fa
Canada24 detto …
leggo my eggo postato 路7 mesi fa
Windwakerguy430 detto …
Wow y鈥檃ll are fucking autismos postato 路7 mesi fa
big smile
RougeTheBat844 detto …
I DIED AGAIN FUCKERS :D
WHO'S THE SEXIEST DEAD cagna NOW!?!?! postato 路7 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
Me? 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
I wasn't referring to te (mainly cuz im a fuckin idiot) 路7 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
I鈥檓 pretty ding dang damn sure I鈥檓 dead 路7 mesi fa
Canada24 commentato…
how many times must I revive her 路7 mesi fa
smile
RougeTheBat844 detto …
鈾獈(O鈥縊~ ) postato 路7 mesi fa
angry
RougeTheBat844 detto …
I CANT CENSOR MY FUCKING WORDS ANYMORE
IM FUCKING random AS SHIT
IM DONE WITH THIS SHIT I'M GONNA FUCKING KILL MYSELF postato 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
THIS SHIT WILL BE OVER AND ALL THESE BITCHES WILL BE AT MY FUCKING GRAVE 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
I DON'T GIVE A FUCK ANYMORE 路7 mesi fa
CokeTheUmbreon detto …
Alright, who reported my C-word pass meme? 馃槕馃槖 postato 路7 mesi fa
Darkmoons commentato…
I think something wrong with fanpop I've been getting the same reports. 路7 mesi fa
NectariaKiritsi commentato…
Wow...just...wow! And I thought I was the only one who got reported over an image that just have swearing in it which I found it completely stupid because there are dozen of immagini that contains swearing in them o that person who have reported those immagini must not like swearing, but that's just my theory of it. 炉\_(銉)_/炉 路7 mesi fa
CokeTheUmbreon commentato…
yep. Probably a Karen. 路6 mesi fa
crying
RougeTheBat844 detto …
IM FUCKING random HELP ME postato 路7 mesi fa
smile
RougeTheBat844 detto …
鈾獈(O鈥縊~ ) postato 路7 mesi fa
cake
1012jackson detto …
Another year, another exhausting birthday. But it like always, it was a pretty good one. I'm still not ready to be 30 yet but now I'm one anno closer to it. : ( postato 路7 mesi fa
TheLefteris24 commentato…
Happy belated Birthday. Glad te had a good one !!!! 路3 mesi fa
hmmm
RougeTheBat844 detto …
u ded? postato 路7 mesi fa
TheLefteris24 commentato…
Yes and no !!!! 路3 mesi fa
Darkmoons detto …
鈥淲e are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit.鈥 postato 路7 mesi fa
surprise
RougeTheBat844 detto …
e postato 路7 mesi fa
Darkmoons commentato…
F 路7 mesi fa
Seanthehedgehog commentato…
G 路7 mesi fa
Darkmoons detto …
鈥淭he moon was a ghostly galleon tossed upon cloudy seas.鈥 postato 路7 mesi fa
meh
RougeTheBat844 detto …
Did u die? reply if u did postato 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
Me 路7 mesi fa
TimberHumphrey detto …
well, it's been quite a while since the last time i was here..
what did i miss? postato 路7 mesi fa
heart
RougeTheBat844 detto …
i died again, but pi霉 cutely postato 路7 mesi fa
cool
Rihanna312 detto …
It's been so long since I've done a shitpost on random's wall....
Lately my yt feed has been recommending me years old video about the making of jiggly cakes that have millions of views. And I can tell te - they actually deserve every single one of those views. postato 路7 mesi fa
cool
RougeTheBat844 detto …
Tankeve: Dads, did u get lazy?
Steve: Nope, your other dad got high
Tankman: *G A C K*
Steve: yeah...
Tankeve: ...ok postato 路7 mesi fa
sad
RougeTheBat844 detto …
A software update deleted all my pics ;-; postato 路7 mesi fa
CokeTheUmbreon commentato…
Pressing 'F' to pay respects 馃様 路7 mesi fa
SilentForce detto …
Howling winds keep screaming around
And the rain comes pouring down
Doors are locked and bolted now
As the thing crawls into town

Straight out of Hell
One of a kind
Stalking his victim
Don't look behind you

Night crawler
Beware the beast in black
Night crawler
te know he's coming back
Night crawler postato 路7 mesi fa
Darkmoons commentato…
Judas Priest hell yeah 路7 mesi fa
laugh
RougeTheBat844 detto …
Ruv freaking dies postato 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
Bgm: link 路7 mesi fa
meh
RougeTheBat844 detto …
Fun fact: Hatsune Miku does NOT talk to British ppl postato 路7 mesi fa
laugh
RougeTheBat844 detto …
COCK JOKE postato 路7 mesi fa
laugh
RougeTheBat844 detto …
Ruv beats the shit out of Sarv for eating his ice cream
link postato 路7 mesi fa
meh
RougeTheBat844 detto …
My brother Justin dared me to carica 40 Tankman x Steve fanarts, and I UPLOADED 50 CUZ I COULDNT GET ENOUGH OF THEM FOR SOME REASON NGL postato 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
SOMEONE PLS HELP ME I THINK MY BRAINROT GOT TO ME AND I DIED X_X 路7 mesi fa
Canada24 detto …
Friday the 13th is one of those rare times Michael Bay's remake is better than the orginal. o least the best Jason. As he's legit terrifying postato 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
heck 路7 mesi fa
Darkmoons detto …
鈥淎s long as the world is turning, we鈥檙e going to be dizzy.鈥 postato 路7 mesi fa
laugh
RougeTheBat844 detto …
MIKU SCREAM. postato 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
Miku: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 路7 mesi fa
big smile
RougeTheBat844 detto …
IM home EARLY!!!!! :D postato 路7 mesi fa
angry
RougeTheBat844 detto …
Who decided that we had to raise our hands in school before speaking to ur teacher!?!?! THAT MAKES NO SENSE AT ALL!!!!! >:( postato 路7 mesi fa
hmmm
RougeTheBat844 detto …
Is anybody alive o did me and Canada24 kill everybody again? postato 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
No srsly, y'all awake? AM I THE ONLY ONE ACTIVE????????????????? 路7 mesi fa
laugh
RougeTheBat844 detto …
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA postato 路7 mesi fa
Seanthehedgehog commentato…
Yes? 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
Just randomly screaming to #BROOKLYNBLOODPOP! 路7 mesi fa
Dogpaws commentato…
XD 路7 mesi fa
meh
RougeTheBat844 detto …
Is everyone alive o what? o-o postato 路7 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
No we died 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
Oh crap I did it again 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
We all killed each other again cuz I forgor to post memes on my club again 馃拃 路7 mesi fa
smile
RougeTheBat844 detto …
( 鈥鈥)馃馃挜馃(鈥鈥 ) postato 路7 mesi fa
crying
RougeTheBat844 detto …
We used to play pretend, give each other different names, we would build a rocket ship and we'd fly it far away~ 馃幎猸愷煔馃槶 postato 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
Such nostalgia that "Stressed Out" da Twenty One Pilots relates to!!! 馃ぇ 路7 mesi fa
Darkmoons detto …
What is the opposite of your username?
Moonsdark lol nothing much here postato 路7 mesi fa
Canada24 commentato…
42Canada 路7 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
488RougeTheBat 路7 mesi fa
SilentForce commentato…
ForceSilent 路7 mesi fa
Rihanna312 commentato…
But if te take the other opposite, you'd be Lightsuns O.O 路7 mesi fa
sunny
RougeTheBat844 detto …
Starships were meant to fly
Hands up and touch the sky
Can't stop 'cause we're so high
Let's do this one pi霉 time
(Oh oh, oh oh)

Starships were meant to fly
Hands up and touch the sky
Let's do this one last time
Can't stop

(We're higher than a motherf//cker)
(We're higher than a motherf//cker)
(We're higher than a motherf//cker) postato 路8 mesi fa
sunny
RougeTheBat844 detto …
The Tankman saved Baby Pico 馃ぇ: link postato 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
Me: The captain saved te 馃ぇ馃ぇ馃ぇ 路8 mesi fa
crying
1012jackson detto …
I can't believe what's happening right now! My grandmother had a serious stroke a few days fa and is in the hospital right now. According to my dad, he says she may not make it in the successivo couple days. I can't take it! I can't take this at all! postato 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
OH NO :(((((((((((9999 路7 mesi fa
cool
RougeTheBat844 detto …
The FNF Triple Baka AU personality quiz is here! (Sorry if it's not much, I kinda suck at personality quizzes)
link postato 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
It's of my Amore triangle, Tankman x Pico x Boyfriend lol, I'm a homophile 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
LGBT BABIEEEEEE 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
:D 路8 mesi fa
laugh
RougeTheBat844 detto …
Me whenever someone wants to make me mad:
link postato 路8 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
Just pop their fingernails off like a soda can. Easy solutions for every giorno problems 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
I CAUSE A JOJO REFERENCE. ACCEPT IT. :D 路8 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
My preferito Jojo meme is when they all drink the piss 路8 mesi fa
Canada24 detto …
SHYIKYHGOOK postato 路8 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
Is that a racial slur 路8 mesi fa
Canada24 commentato…
If te want it to be 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
s h y i k y g o o k 路8 mesi fa
meh
RougeTheBat844 detto …
Sussy baka postato 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
SUS 路8 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
What did te call me? 路8 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
te sound fine, don鈥檛 worry about it 路8 mesi fa
heart
RougeTheBat844 detto …
PlayaPhonk lol

I ship PlayaPhonk with Ghostface Playa cuz yes :) postato 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
GFP x PP forever <33 路8 mesi fa
AtatoDemon detto …
I hate it when I get lazy postato 路8 mesi fa
DeiJambastion detto …
MADNESS postato 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
NICE! :D 路6 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
It's cool to know that people other than me Amore FNF. :) 路6 mesi fa
mischievous
RougeTheBat844 detto …
(銇b棓鈼♀棓)銇 鈾 Dance on me b*lls
Cat f*cking a handbag
Yours only yours
I wanna stay with Winston
It's no lie
Lisa in the crowd said
Look Larry had a v*gina malfunction 鈾 postato 路8 mesi fa
Canada24 commentato…
What? 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
C A R A M E L L D A N S E N M I S H E A R D L Y R I C S OwO 路8 mesi fa
Canada24 commentato…
Still confused XD 路8 mesi fa
Windwakerguy430 detto …
domanda to all my non American readers
What鈥檚 the movie your country considers the best and the worst. From your own country, I don鈥檛 want Koreans telling me they loved The Purge. Your own Film from your own country. What is considered the best and worst homemade Film from your home country
And I鈥檓 looking for general public opinion, not just your own opinion. There鈥檚 pi霉 Koreans than just te postato 路8 mesi fa
Canada24 commentato…
Best: My Bloody Valentine 1981.. Worst: The Fog (2005) 路8 mesi fa
Canada24 commentato…
And I actually do like the purge films.. Though maybe not the first one 路8 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
Also, te guys have David Cronenberg, te can make good Film when te really try 路8 mesi fa
Canada24 detto …
Hot Wings postato 路8 mesi fa
CokeTheUmbreon commentato…
Carribean jerk wings. 路8 mesi fa
DeiJambastion detto …
te might know everything I'm going to do but that's not going to help te since I know everything you're going to do! Strange isn't it?! postato 路8 mesi fa
angelic
1012jackson detto …
To anyone on here on fanpop who is from the U.K., my condolences to te for Queen lizzy. She's done a whole lot for a whole lot of people across the globe. Her majesty will be missed. Farewell, your highness postato 路8 mesi fa
angelic
CokeTheUmbreon detto …
RIP Queen Elizabeth. postato 路8 mesi fa
Dogpaws commentato…
te will never be forgotten!!馃槶馃槩馃槶 路8 mesi fa
Canada24 detto …
I'll probably end one of those people who's on fanpop til it literary stops existing postato 路8 mesi fa
CokeTheUmbreon commentato…
Hey, I'll unisciti you. 路8 mesi fa
SilentForce commentato…
me too lol 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
ME TOO 路8 mesi fa
SilentForce detto …
Can we get much higher? postato 路8 mesi fa
Canada24 commentato…
Probably 路8 mesi fa
CokeTheUmbreon detto …
Borgir 馃崝 postato 路8 mesi fa
Ray-of-Light commentato…
Thanks lol now will be stuck in my head 路8 mesi fa
Canada24 detto …
pizza postato 路8 mesi fa
Ray_of_Light commentato…
Hut 路8 mesi fa
Canada24 commentato…
Cheese crest 路8 mesi fa
CokeTheUmbreon commentato…
Sausage and alfredo sauce. 路8 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
The bacon, pancetta affumicata alfredo 馃構馃い 路8 mesi fa
summer448 detto …
chicken wing chicken wing
hot dog and bologna
chicken and macaroni
chillin with ma homies postato 路9 mesi fa
RougeTheBat844 commentato…
yeah :) 路7 mesi fa
RosesBaby detto …
No person has the right to rain on your dreams. postato 路9 mesi fa
Canada24 commentato…
except maybe god 路9 mesi fa
kingcesar67 detto …
Ahoy ye maties postato 路9 mesi fa
Canada24 commentato…
Ahoy 路9 mesi fa
RosesBaby commentato…
Sup captain 路9 mesi fa
Canada24 detto …
sup y'all postato 路9 mesi fa
RosesNRain detto …
Jason Priestley is my preferito Canadian actor鈾ワ笍 postato 路9 mesi fa
RosesNRain detto …
If I go to the market I always swear not to buy unnecessary things then I buy the whole store lol postato 路9 mesi fa
Canada24 commentato…
I hear te 路9 mesi fa
RosesNRain commentato…
馃槝 路9 mesi fa
CokeTheUmbreon detto …
I'm finally out of quarantine. postato 路9 mesi fa
Windwakerguy430 commentato…
Cool. Now go back. The world fucked up again 路9 mesi fa
CokeTheUmbreon commentato…
Ah, well. I do need pi霉 sleep. 路9 mesi fa
Canada24 detto …
Has anyone heard the new Disturbed song, ciao You? postato 路9 mesi fa